Hij was toch ook een Jehova en nog andere meuk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef Luco het volgende:
Waarom zingen ze allemaal Jesus Jesus Jesus terwijl Michael moslim was?
Lachen?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Cee het volgende:
Al die broers één handschoen.
Echte fans zitten nu voor de tv, of denk je dat die bij de memorial van hun vader, broer of zus ook lekker gaan zitten FoK!-en?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef BogardeRules het volgende:
Met opmerkingen van dit is de voorronde van Idols en om het over fappen te gaan hebben tijdens een memorial, getuigt nog veeeeeel minder van respect dan wat voor jurk dan ook.
Sorry, dat ligt natuurlijk aan mij. Ik wist niet dat fokusers het tijdens begrafenissen ALTIJD over afrukken hebben.
Het was inderdaad een super optreden, erg mooi gezongen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Optreden van Lionel vond ik echt super.
Wat zal die familie het zwaar hebben zeg...
allemaal zo mooi met geel en rode accenten, die broers.
Waarom jheeft de NOS geen programma?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
http://photos.tmz.com/galleries/mj_memorial_service_program#46352
Ja, voor de andere kant van de generatiekloof wel jaquote:
Gordy, oprichter van Motownquote:
Die zijn niet de enigen die je uitlachen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Me kids zitten me uit te lachen omdat ik huil
ahhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Me kids zitten me uit te lachen omdat ik huil
Berry Gordy, stichter van Motown.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Aventura het volgende:
Wie is dit?
Voorlopig nul emotie. Misschien dat er bij 'We are the world' wat kippenvel komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |