FOK!forum / Klaagbaak / Ziggo weer hoor
gebrokenglasdinsdag 7 juli 2009 @ 17:10
Altijd weer gekut van ze.
Nu komt er dus die uitzending over Michael Jackson die ik wil gaan opnemen, dus nu slinger ik voor de verandering eens de tv aan, en het beeld is echt van dramatisch slechte kwaliteit, op bijna alle kanalen.
Heb al gehannest met de coax kabel, to no avail.
Ziggo. en dan nog 47 euro durven factureren voor elke 3 maanden. Nou, dat is het waard hoor.
KatjangPedisdinsdag 7 juli 2009 @ 17:15
FiPo
Penisbaarddinsdag 7 juli 2009 @ 17:16
Ziggo topic #3.
Anchordinsdag 7 juli 2009 @ 17:16
UPC loopt ook te kutten hier. Blokjesbeeld.
Frikadel_Speciaaldinsdag 7 juli 2009 @ 17:17
Koop dan een fatsoenlijke tv.
Chocolatedinsdag 7 juli 2009 @ 17:17
wie?
Maikuuuldinsdag 7 juli 2009 @ 17:17
Gewoon standaardinstellingen en zenders laten zoeken
error_404dinsdag 7 juli 2009 @ 17:18
Waarschijnlijk komt dat door een defecte iTunes...
Bonzai.dinsdag 7 juli 2009 @ 17:18
sepo
mafkees01dinsdag 7 juli 2009 @ 17:19
Dus dat ligt aan Ziggo?
Dat jij nou rommel in huis haalt moet je niet bij ziggo afschuiven. Hier doet ie het altijd top
F04dinsdag 7 juli 2009 @ 17:24
Ziggo
Oxxio
Anchordinsdag 7 juli 2009 @ 17:26
KPN
gebrokenglasdinsdag 7 juli 2009 @ 17:55
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef mafkees01 het volgende:
Dus dat ligt aan Ziggo?
Dat jij nou rommel in huis haalt moet je niet bij ziggo afschuiven. Hier doet ie het altijd top
Zeg, hoeveel aandelen Ziggo heb jij in huis? Of werk je er?
detulp050dinsdag 7 juli 2009 @ 18:41
Hier Ziggo en perfect beeld. Je hebt waarschijnlijk je kabels of tv niet goed ofzo. Altijd maar de bedrijven de schuld geven
Of onweert het bij jou?
x3rodinsdag 7 juli 2009 @ 20:07
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Zeg, hoeveel aandelen Ziggo heb jij in huis? Of werk je er?
Omg lompe, te verwachten reactie

Op gamelux.nl is hier nog hele discussie over geweest over wat beste inet provider was. Zijn zat mensen daar die al jaren ziggo/@homez0r hebben zonder problemen. Het is heel makkelijk om de schuld bij de provider te leggen, scheelt immers moeite he. (nee ik heb geen aandelen bij ziggo) terwijl 99% van de keren de problemen (bij zowel tv als internet) op splitter/bekabeling/instellingen en bij internet dan nog modem/netwerkkaart zitten
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Fries het volgende:
Ik heb de Film1/Sport1-gids nog niet gehad, dus ik ben ook boos op Ziggo!
Ga maar snel klagen @ 0900-1884

[ Bericht 13% gewijzigd door x3ro op 07-07-2009 20:12:54 ]
Friesdinsdag 7 juli 2009 @ 20:11
Ik heb de Film1/Sport1-gids nog niet gehad, dus ik ben ook boos op Ziggo!
gebrokenglasdinsdag 7 juli 2009 @ 22:37
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef x3ro het volgende:
Ga maar snel klagen @ 0900-1884
Dat doen we natuurlijk niet. Da's persoonlijk contact. Eng.
Arn0dinsdag 7 juli 2009 @ 22:40
Ziggo :r
mijn ervaringen met ziggo
Ziggo kondigt onderhoud aan
Tyfus Ziggo klantenservice
Ontzettend traag internet met Ziggo
ziggo en facturen
Datalimiet Ziggo
Ziggo, waar blijft mijn pakket?
ziggo is de kanker van de maatschappij
De cholera voor Ziggo!
de incompetente bureaucratie van Ziggo
ZIGGO leugenaars!
Ontzettend traag internet met Ziggo
Godver de tyfus tering Ziggo.
Acinonyxdinsdag 7 juli 2009 @ 22:47
mensen die nog ziggo nemen...
Ninedartsdinsdag 7 juli 2009 @ 22:47
tvp
SuperrrTuxxxdinsdag 7 juli 2009 @ 22:51
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef F04 het volgende:
Ziggo
Oxxio
Dat dus.
de_boswachterdinsdag 7 juli 2009 @ 23:06
Ik heb al 1 week geen NL1 2 en 3.....
Rubber_Johnnydinsdag 7 juli 2009 @ 23:07
Beste ziggo,

Ziggo weer hoor

Home...Ziggo?

ZIGGO leugenaars!

rekening van ziggo

De cholera voor Ziggo!

0900-1884 ziggo......

Tyfus Ziggo klantenservice

ziggo is de kanker van de maatschappij

Ziggo

Ziggo snelheidsverhoging

Ziggo?

Ontzettend traag internet met Ziggo

Datalimiet Ziggo

de incompetente bureaucratie van Ziggo

Ziggo, waar blijft mijn pakket?

ziggo is de kanker van de maatschappij

ziggo en facturen

Ziggo topic nummer 254 (tijd voor een centraal topic?)

ZIGGO leugenaars!

Ziggo helpdesk: modem van het stroom.

ziggo

Ziggo = Epic Fail

Godver de tyfus tering Ziggo.

Tyfus Ziggo klantenservice

Stink Ziggo

RTL ligt d'r weer is uit bij Ziggo

HDTV-abbo van Ziggo is gruwelijk duur!

doe eens wat aan je service.

Fuck it ik was niet eens de eerste hiermee
Sackboydinsdag 7 juli 2009 @ 23:10
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb al 1 week geen NL1 2 en 3.....


Naar fabrieksinstellingen herstellen en opnieuw zenders scannen. Ze zijn op HD overgegaan.
Rekkiedinsdag 7 juli 2009 @ 23:28
Ziggo is hier prima, vandaar dat ik ook met liefde weer terug ben gegaan naar Ziggo na 1 jaar Telfort
x3rowoensdag 8 juli 2009 @ 10:49
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Sackboy het volgende:

[..]



Naar fabrieksinstellingen herstellen en opnieuw zenders scannen. Ze zijn op HD overgegaan.
Dat dus.. Mensen die al weet ik veel hoelang n dienst niet hebben en afwachten tot het terug komt En dan vervolgens zeiken dat t niet werkt
defabimanwoensdag 8 juli 2009 @ 10:53
Gewoon digitaal gaan, heb nooit problemen...(heb ziggo ja)
Aestivatewoensdag 8 juli 2009 @ 10:55
Schotel TV. Altijd goede kwaliteit, valt vrijwel nooit uit (mits redelijk grote schotel en kwalitietskop) en het wordt niet gedeeld met je buren. Of is dat tegenwoordig niet meer zo?

Eigenlijke klacht: uitvaart Michael Jackson opnemen. Why? Komen nog wel 500 dvd's en blu rays van.
wisewoensdag 8 juli 2009 @ 11:02
Zit al een tijdje bij ziggo en enigste probleem dat ik gehad heb is dat de telefonie (huistelefoon) een kwartier ofzo een storing had. Niet zo erg aangezien ik ook een mobiel heb.

Verder gewoon goede service en nooit last van storingen, zowel tv als internet
Maikuuulwoensdag 8 juli 2009 @ 11:09
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dat dus.. Mensen die al weet ik veel hoelang n dienst niet hebben en afwachten tot het terug komt En dan vervolgens zeiken dat t niet werkt
"JA HALLO !!! IK HEB AL EEN WEEK GEEN NEDERLAND 1 2 EN 3 GAAN JULLIE ER NOG WAT AAN DOEN OF HET ZIT HET ? ? ? ? "

de_boswachterwoensdag 8 juli 2009 @ 11:10
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:09 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

"JA HALLO !!! IK HEB AL EEN WEEK GEEN NEDERLAND 1 2 EN 3 GAAN JULLIE ER NOG WAT AAN DOEN OF HET ZIT HET ? ? ? ? "

Jij hebt er dus ook al last van ?

Ziggo
Maikuuulwoensdag 8 juli 2009 @ 11:18
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jij hebt er dus ook al last van ?

Ziggo
Nee ... hebben thuis ook ziggo, nooit problemen eigenlijk.

Alleen int begin toen het nog @home was 3 weken zonder gezeten, maar vanaf toen max 2 dagen op 9 jaar tijd eruit gelegen ( uitgezonder werkzaamheden uiteraard ).

Werk perfect bij ons.

Dat ned 1,2,3 dat is toch zo gefixed alleen snappen de meeste mensen dat niet
gebrokenglaswoensdag 8 juli 2009 @ 17:11
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Maikuuul het volgende:
Werk perfect bij ons.

Dat ned 1,2,3 dat is toch zo gefixed alleen snappen de meeste mensen dat niet
Ja maar als de service verandert moeten ze dat toch aan hun klanten doorgeven?
Rekkiewoensdag 8 juli 2009 @ 18:11
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja maar als de service verandert moeten ze dat toch aan hun klanten doorgeven?
Oke, maar dat ellenlange geklaag en gezeik lost ook geen flikker op.

Trouwens is het aangekondigd, dat 1, 2 en 3 veranderd zou worden
gebrokenglasdonderdag 9 juli 2009 @ 02:33
Maar in mijn geval is CNN kut. Ned1/2/3 gaat nog, c.q. dezelfde belabberde kwaliteit als een aantal weken geleden.
Maikuuuldonderdag 9 juli 2009 @ 09:13
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 02:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar in mijn geval is CNN kut. Ned1/2/3 gaat nog, c.q. dezelfde belabberde kwaliteit als een aantal weken geleden.
Hier ist beeld gewoon goed hoor
de_boswachterdonderdag 9 juli 2009 @ 09:17
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Sackboy het volgende:

[..]



Naar fabrieksinstellingen herstellen en opnieuw zenders scannen. Ze zijn op HD overgegaan.
Hij werkt weer.

Dankzij jou
Rekkiedonderdag 9 juli 2009 @ 09:34
120 Mbit, met uitloop, super strak beeld en gratis bellen.

Nee, ik ben voorlopig wel heel erg tevreden met Ziggo.
En laatst zelfs met de hulp mannetjes en vrouwtjes van Ziggo

MeneerMuisdonderdag 9 juli 2009 @ 09:39
Sinds de overgang van @Home naar Ziggo heb ik eigenlijk alleen maar problemen ondervonden met de slechtste provider van Nederland

Nu al geruime tijd Xs4all en nog niets aan de hand

Mensen die uberhaupt Ziggo nog positief in het nieuws kunnen brengen na zo'n waardeloze overstap met alleen maar leugens en bedrog
Rekkiedonderdag 9 juli 2009 @ 09:50
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef MeneerMuis het volgende:
Sinds de overgang van @Home naar Ziggo heb ik eigenlijk alleen maar problemen ondervonden met de slechtste provider van Nederland

Nu al geruime tijd Xs4all en nog niets aan de hand

Mensen die uberhaupt Ziggo nog positief in het nieuws kunnen brengen na zo'n waardeloze overstap met alleen maar leugens en bedrog
Vervelend, maar dat betekent niet dat zoiets voor iedereen geldt
Maikuuuldonderdag 9 juli 2009 @ 09:54
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef MeneerMuis het volgende:
Sinds de overgang van @Home naar Ziggo heb ik eigenlijk alleen maar problemen ondervonden met de slechtste provider van Nederland

Nu al geruime tijd Xs4all en nog niets aan de hand

Mensen die uberhaupt Ziggo nog positief in het nieuws kunnen brengen na zo'n waardeloze overstap met alleen maar leugens en bedrog
En omdat jij problemen hebt gehad heeft iedereen dit ?

Ging jij toevallig ook mensen in Suzuki Swifts bekogelen met stenen na de "aanslag" op koninginnedag ?

Want als 1 iemand in die auto rijdt slecht is, dan is iedereen slecht die erin rijd !!!
Puckzzzdonderdag 9 juli 2009 @ 10:11
Bij Ziggo wil het ook wel eens helpen (als ze weer iets veranderd hebben en je dus geen beeld hebt) om naar SBS6 te zappen. Op 1 of andere manier doen dan de andere zenders het ook weer. Vraag me niet hoe of waarom, maar het werkt.

dat ze maar snel die glasvezel bij ons komen installeren
Ericjuhdonderdag 9 juli 2009 @ 10:17
Kwaliteit van ziggo heeft heel erg veel te maken met de buurt waar je in leeft. Als 's avonds je hele straat op internet zit dan heb je grote kans dat je behoorlijk geknepen wordt in snelheid. Hier heb je geen last van bij adsl of glasvezel.

Kwaliteit van het beeld is ongeveer zelfde. Analoog is heel gevoelig voor storingen. Als je slecht beeld hebt dan moet je digitaal gaan kijken. grote kans dat het er gewoon strak uitziet terwijl het op analoog ruist.

[edit]
quote:
Bij Ziggo wil het ook wel eens helpen (als ze weer iets veranderd hebben en je dus geen beeld hebt) om naar SBS6 te zappen. Op 1 of andere manier doen dan de andere zenders het ook weer. Vraag me niet hoe of waarom, maar het werkt.
Ik moet altijd op de kop staan met mijn afstandbediening in de hand dan werkt het werk het weer goed
MeneerMuisdonderdag 9 juli 2009 @ 10:24
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

En omdat jij problemen hebt gehad heeft iedereen dit ?

Ging jij toevallig ook mensen in Suzuki Swifts bekogelen met stenen na de "aanslag" op koninginnedag ?

Want als 1 iemand in die auto rijdt slecht is, dan is iedereen slecht die erin rijd !!!
Waar zie jij mij vertellen dat iedereen deze problemen heeft gehad? Jij moet eens leren niet direct op 'invoeren' te drukken en eerst eens de post van een ander door te lezen?

Ook je vergelijking slaat nergens op, kon je echt niets beters verzinnen?
detulp050donderdag 9 juli 2009 @ 10:27
Ik heb zelf Ziggo alleen nog maar voor de televisie, voor de rest Tele2
Maar het punt is met Ziggo wel dat ze zo groot zijn geworden dat er altijd veel klachten over zijn. Toen het drie aparte bedrijven waren, waren er per bedrijf waarschijnlijk 1/3e van het aantal klachten
Puckzzzdonderdag 9 juli 2009 @ 10:43
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef Ericjuh het volgende:


Ik moet altijd op de kop staan met mijn afstandbediening in de hand dan werkt het werk het weer goed
Tsja, toch is het zo...tijdje terug kreeg ik ineens de melding dat de bepaalde zender geen onderdeel van mijn abbo zou zijn. WTF? Écht wel! Dus ff kijken op hun site en daar stond dus inderdaad dat er onderhoud was geweest. Dat je naar SBS6 moest zappen en dat alles het weer zou doen. Mja klopte dus ook.

Voor de rest eigenlijk nooit problemen met Ziggo, maar toch wil ik snel die glasvezel