Omdat we laatst een spree aan topicninja-TT's hadden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom moet ik dan weer genoemd worden? Ik heb al 2 weken geen topic geopend.
Wat Muck zegtquote:
Muck mag datquote:
BAN !!!einz~1!!!!!1`111quote:
Dan had je beter jezelf of Jort kunnen noemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat we laatst een spree aan topicninja-TT's hadden.
[..]
Mucken had ik ook al 2 weken niet gedaanquote:Wat Muck zegt.
[..]
Muck mag allesquote:Muck mag dat.
Er stond wat onzin in die KSC, nu staan er in ieder geval 300 kwalitatief goede reacties in!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:16 schreef dndiek het volgende:
Is 300 posts weer niet genoeg voor de blauwen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond wat onzin in die KSC, nu staan er in ieder geval 300 kwalitatief goede reacties in!
Ga toch fietsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:19 schreef MPG het volgende:
[..].
Maargoed dat die onzin in reactie 301, 302 en 303 staat dan
Oi!quote:
Over een uurtje is het weer live te volgen via http://tour2009.nos.nl/live/indexquote:
Neuh, het kampioenschap Epospuiten en pillen slikken voor tweewielrijders volg ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Over een uurtje is het weer live te volgen via http://tour2009.nos.nl/live/index
In dat kader vond ik dit wel een geslaagde cartoon:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, het kampioenschap Epospuiten en pillen slikken voor tweewielrijders volg ik niet.
Dat hoeft ook niet. Ik geef enkel aan dat de mogelijkheid bestaat!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, het kampioenschap Epospuiten en pillen slikken voor tweewielrijders volg ik niet.
Een mogelijkheid waar ik met veel plezier geen gebruik van zal maken. Ik ga zo even stofzuigen en dweilen en daarna stap ik zelf maar even op de fiets denk ik voor een rondje duinen en boulevard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik geef enkel aan dat de mogelijkheid bestaat!
Kom dan hierheen, hier schijnt de zon en staat de DVD van Rowwen Hèze opquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat kader vond ik dit wel een geslaagde cartoon:
[ afbeelding ]
Mijn pa heeft die link ook ontdektquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Over een uurtje is het weer live te volgen via http://tour2009.nos.nl/live/index
Met dit weer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een mogelijkheid waar ik met veel plezier geen gebruik van zal maken. Ik ga zo even stofzuigen en dweilen en daarna stap ik zelf maar even op de fiets denk ik voor een rondje duinen en boulevard.
De goede man!quote:
Das wel weer heel goede muziek danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom dan hierheen, hier schijnt de zon en staat de DVD van Rowwen Hèze op
quote:
Ik wil wel, maar ik moet werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom dan hierheen, hier schijnt de zon en staat de DVD van Rowwen Hèze op
Met systeemstoring kun je niet werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik moet werken
en en en we hebben systeemstoring
Het is droog en e zon schijnt steeds tussen de wolken door, dus jaquote:
KutProrail weerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik moet werken
en en en we hebben systeemstoring
Hier hadden we net wat donders, zwarte luchten en stortregenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is droog en e zon schijnt steeds tussen de wolken door, dus ja.
quote:[..]
KutProrail weer.
Nee men, de computers doen stomquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is droog en e zon schijnt steeds tussen de wolken door, dus ja.
[..]
KutProrail weer.
Graagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Met systeemstoring kun je niet werken.
Dus kom maar gewoon.
Kan ik helaas niet kijken en luisteren hierquote:
Pssst... Pas op.. het is zo'n wielrenfanaatquote:
Eén zo'n pipo maar?quote:
quote:
Nee hoorquote:
quote:14:45 VAL Mentsjov
Mentsjov vliegt uit de bocht!
quote:Ballan (Lampre) is de volgende die onderuit gaat.
quote:15:22 Weer een val
Liefst vier Bouygues-renners vliegen uit de bocht...
quote:15:39 Val zoveel
Jurgen van den Broeck (Silence) gaat hard tegen het asfalt. Ook hij kan verder.
quote:16:04 Skil-uitvaller
Thierry Hupond (Skil) is gevallen en is dermate geblesseerd dat hij niet verder kan.
quote:16:16 Rooijakkers uit de Tour
Piet Rooijakkers (Skil) is gevallen en is dermate geblesseerd dat hij niet verder kan.
quote:
quote:
Dat worden dus 6 setjes zijwieltjes voor de volgende keerquote:
Dan hebben ze dus 1 setje reservequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef OA het volgende:
Nee, die laatste is een rectificatie van de voorlaatste.
quote:
Ha, vogel.quote:
en de Tour dan?quote:
Die kijkt hij op zijn mobiel, vanaf de passagiersstoel in de auto bij schoonOA.quote:
Tss, is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wil ik naar huis, gaat het weer regenen
Alleen dat onweer is even minder
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, vogel.
Ik heb de topiclinkjes van de topics 1301 t/m 1400 op de pagina met alle topics gezet, de lijst in de OP opgeschoond, en een linkje naar #1401 in de OP gezet.
Dat bedoel ik, gamma.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, vogel.
Ik heb de topiclinkjes van de topics 1301 t/m 1400 op de pagina met alle topics gezet, de lijst in de OP opgeschoond, en een linkje naar #1401 in de OP gezet.
Ik geef toch antwoord?quote:
Ik wist niet of je ging teruglezenquote:
Zalmgehakt? Als in: een moot zalm die door de gehaktmolen gedraaid is?quote:
Ik zal eens op de verpakking kijken. het is iig van de Appie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:56 schreef MPG het volgende:
Zalmgehakt? Als in: een moot zalm die door de gehaktmolen gedraaid is?
quote:Ik wil dat deze droppings onmogelijk kunnen worden gemaakt. Zeker als een gemeente bezwaar maakt tegen deze reclame-uitingen. Een gemeentelijke verordening is blijkbaar niet genoeg.
Wat een kutactiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)nbombardementen.html
[..]Wat gaan ze inzetten dan? Flak?
![]()
Ik keekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
Prima. Ik ga MJ kijken. Ja Fles, ik ga MJ kijken. Klaag me aan!
Ik kijk beide niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik keek![]()
Maar Tourjournaal gaat voor![]()
Ik klaag geen vogels aan die niet eens kunnen vliegen
Ik ook niet. Ik zet wel een DVD of zo op, veel interessanter dan die andere bewegende beeldenquote:
Ik heb vandaag al te veel dvd's gekekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zet wel een DVD of zo op, veel interessanter dan die andere bewegende beelden.
Ik heb net tijdens het eten Blackadder 2 afgekeken. Binnenkort maar eens aan het derde seizoen beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al te veel dvd's gekekenDaarom nu maar even een paar uurtjes pauze
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net tijdens het eten Blackadder 2 afgekeken. Binnenkort maar eens aan het derde seizoen beginnen.
Vier. En een aantal specials die niet in de DVD-box zittenquote:
Dat klinkt wel als typisch Black Adder jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier. En een aantal specials die niet in de DVD-box zitten.
De kerstspecial heb ik een aantal jaar geleden op internet gevonden. Die was wel leuk. Een omgekeerd Christmas Carol, waarin ze begonnen met een goede Blackadder, die na het bezoek van wat geesten juist gemeen werd.
Rowan Atkinson?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als typisch Black Adder jaIk heb sporadisch verschillende stukken gezien, maar nooit hele seizoenen. Op den duur vind ik het hoofd van *is naam kwijt* vervelend worden
Die!quote:
Ik post achter de schermen, dat gaat veel harderquote:
Ik heb allesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier. En een aantal specials die niet in de DVD-box zitten.
De kerstspecial heb ik een aantal jaar geleden op internet gevonden. Die was wel leuk. Een omgekeerd Christmas Carol, waarin ze begonnen met een goede Blackadder, die na het bezoek van wat geesten juist gemeen werd.
Herdenken van jou !?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
Nu mogen ze wel bijna klaar zijn met herdenken van mijen ik blijf kijken want ik wil het einde zien
![]()
Moest nog een komma tussenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Herdenken van jou !?
Maar je bent toch helemaal nog niet dood, gekkie?
Ghehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Moest nog een komma tussenIk ben nog een beetje in de war van mijn zogenaamde zwangerschap van gister
Jij gaat er echt niet vandoor. Morgen billetettekoekquote:
quote:Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft Michael Jackson postuum uitgeroepen tot een Amerikaans icoon en een wereldfilantroop tot in de eeuwigheid. Daartoe werd in Washington een resolutie aangenomen.
quote:
quote:
Je hebt ze alvast voorbereid?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Komend weekend ga ik ongeveer 10 posts maken
Kloptquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet
Volgens mij telt dat ding "achter de schermen" niet
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 038 Pheno
02. 036 DaMart
03. 035 MPG
04. 022 marcb1974
05. 019 Muck
06. 016 Fha
07. 015 OA
08. 012 JortK
09. 009 Dr_Flash
10. 009 indahnesia.com
11. 008 dndiek
12. 007 Sjowhan
13. 007 Nijns
14. 007 goldfinger1963
15. 001 Papierversnipperaar
16. 001 Pien85
17. 001 Bed
Reeks-statistieken!
Ik sta er inquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef DaMart het volgende:
Wie hebben gisteren het enthousiastst in de plassen staan stampen?
[..]
eindelijk weer onderaan in de lijstquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kutscript dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet
Volgens mij telt dat ding "achter de schermen" niet
Een overloper is het!quote:Op woensdag 8 juli 2009 05:23 schreef Pheno het volgende:
Maar MPG geeft dus aan dat hij het leuker vindt achter de schermen dan in de KSC, en dat voor een koffiefreak!
Een schande!quote:
ik hoef er pas om half 2 te zijn.quote:
Dat heb ik nooit gezegd. Mijn posts daar zijn voor 99% zakelijk en functioneel. Neemt niet weg dat het er veel zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 05:23 schreef Pheno het volgende:
Maar MPG geeft dus aan dat hij het leuker vindt achter de schermen dan in de KSC, en dat voor een koffiefreak!
Alsof jij daar niet net zoveel postquote:
Muckquote:
Hou die schijn nou op!quote:
Die schijn is al sinds de hole weg hoor.quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Oooh dit gaat een zware en lange dag worden
moggequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Oooh dit gaat een zware en lange dag worden
Helaas welquote:
Pik je mij even op?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vroeg net al aan mijn collega "Hoe kunnen we voorkomen dat dit een dramatische klotedag wordt?"
Naar huis gaan lijkt de enige optie.
Mogguhquote:
Heyquote:
Waarom ben je dan nog daar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vroeg net al aan mijn collega "Hoe kunnen we voorkomen dat dit een dramatische klotedag wordt?"
Aan je cheers te zien is dat goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, hoogstwaarschijnlijk is de huidige president herkozen.
![]()
Quick Count: Almost 60 percent of votes for Yudhoyono
Dat begint al lekker vroegquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Want?quote:
Corruptiebestrijding vooral, en voor het Indonesische volk ook een stabielere economie met stabielere prijzen in de winkels.quote:
Klinkt goed! Maar waarom is dan ook een groot deel van de bevolking tegen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Corruptiebestrijding vooral, en voor het Indonesische volk ook een stabielere economie met stabielere prijzen in de winkels.
Tegen? Voor juist, een dikke meerderheid heeft voor hem gekozen vandaag. Er is waarschijnlijk zelfs niet eens een tweede ronde nodig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar waarom is dan ook een groot deel van de bevolking tegen?
dan zou ik hele andere dingen schreeuwen denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
Jammer dat je dat dus af en toe niet mag
Jij leest ook alleen de delen die je wilt lezen he?quote:
eigenlijk zou je heel serieus moeten vragen:quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zou ik hele andere dingen schreeuwen denk ik
'ja, de pil wordt vergoed vanuit de basisverzekering, dat is zodat types zoals jij je niet voort kunnen planten verdomme!'
dat zou ik eens moeten doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen de delen die je wilt lezen he?
[..]
eigenlijk zou je heel serieus moeten vragen:
Bent u wel getrouwd?
Aangezien wij een christenlijk kabinet hebben, wordt het alleen vergoed als u getrouwd bent en sex met uw eigen partner heeft.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
'ja, de pil wordt vergoed vanuit de basisverzekering, dat is zodat types zoals jij je niet voort kunnen planten verdomme!'
Lees mn edit ook maarquote:
gelezenquote:
Dat lijkt verdacht veel op Indonesie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk zou je heel serieus moeten vragen:
Bent u wel getrouwd?
Aangezien wij een christenlijk kabinet hebben, wordt het alleen vergoed als u getrouwd bent en sex met uw eigen partner heeft.
Ow en weet je wat ik me ook afvraag?
Als ie nou niet vergoed wordt, slikken ze hem dan ook niet?
Liever een kind dan (ik zeg maar wat) 50 euro per jaar aan de pil uitgeven?
Nee hoor, ik las al jouw woorden, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker danquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op Indonesie.
Ik heb ooit eens een gescheurd rubbertje gehad. Ga je naar de dokter, krijg je een preek over het leven e.d. (Katholiek ziekenhuis). Heb die gast gezegd dat ik nooit in de kerk kom en ik ook niet met dergelijke onzin geconfronteerd wilde worden in een ziekenhuis. Ik kreeg niets mee van die dokter. Heb de rekening ook niet betaald uiteraard. Later die dag overigens via een kennis wel een variant van de morning-after gekregen, zonder zeuren.
Oh, de pil is hier alleen verkrijgbaar (officieel) als je getrouwd bent ja.. Leuk, een seculiere staat waar iedereen een geloof moet hebben.
Truequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik las al jouw woorden, niet meer en niet minder
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op Indonesie.
Ik heb ooit eens een gescheurd rubbertje gehad. Ga je naar de dokter, krijg je een preek over het leven e.d. (Katholiek ziekenhuis). Heb die gast gezegd dat ik nooit in de kerk kom en ik ook niet met dergelijke onzin geconfronteerd wilde worden in een ziekenhuis. Ik kreeg niets mee van die dokter. Heb de rekening ook niet betaald uiteraard. Later die dag overigens via een kennis wel een variant van de morning-after gekregen, zonder zeuren.
Oh, de pil is hier alleen verkrijgbaar (officieel) als je getrouwd bent ja.. Leuk, een seculiere staat waar iedereen een geloof moet hebben.
je moet wat te klagen hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker dan
en dan gaan mensen hier blèren als één of ander exotisch merk van doodnormale medicijnen niet vergoed worden
Vet goed van jouquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit droog knackebrod met extra vezels te knagen
Dat klinkt als meervoudquote:
Lekkahquote:
Gisteren wezen wokkenquote:
quote:
Oehquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkah
Ik krijg een stokbroodje (hoop ik)
GFquote:
Sushi bij de wokquote:
quote:
moest wel, jij had alles opgegetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
lekkah ze hadden hem net vers gemaakt
quote:
Nu pas?quote:
idem hierquote:
Om eerlijk te zijn vanmorgen alquote:
Voor zo ver vers natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
lekkah ze hadden hem net vers gemaakt
Ik stem voorquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zo ver vers natuurlijk
Dit weekend ga ik weer zelf maken, de vis moet ik nog halen (wacht er altijd mee tot op het laatste moment). En grote ebisEn ebi is japans voor garnaal, voor de niet-kenners .
Een koffiemeet met sushi
waar kan ik inschrijvenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zo ver vers natuurlijk
Dit weekend ga ik weer zelf maken, de vis moet ik nog halen (wacht er altijd mee tot op het laatste moment). En grote ebisEn ebi is japans voor garnaal, voor de niet-kenners .
Een koffiemeet met sushi
En dat je niet voor 12 uur moet opnemenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en dat je niet voor 12 uur moet bellen **&%^*#*@#$%&(
maar waarom vraagt ie niet gewoon wat ie wilt weten, maar belt ie morgen weer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
goedemorgen met GF
goedemorgen is het vandaag gangbang?
nee meneer die is op danderdag wij zijn op woensdag altijd gesloten.
o dankuwel dan bel ik morgen wel terug
![]()
![]()
achterlijke mongool als je het nummer hebt van hier dan weet je ook de openingstijden![]()
en dat je niet voor 12 uur moet bellen **&%^*#*@#$%&(
Erger nog, hij heeft al antwoord gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
maar waarom vraagt ie niet gewoon wat ie wilt weten, maar belt ie morgen weer?
Tis volgens mij een belg he?
Als er animo is wil ik best wel eens een wat gaan rollen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er animo is wil ik best wel eens een wat gaan rollen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat je niet voor 12 uur moet opnemen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Redelijk veilig te zeggen dat ik niet hoef te gaan rollen dusquote:
dat is een HOAXquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Redelijk veilig te zeggen dat ik niet hoef te gaan rollen dus
meestal willen ze weten of het druk wordt, maar ze hebben pech dat de glazen bol van de club kapot isquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erger nog, hij heeft al antwoord gekregen
Als ie dichtbij maastricht is op een dag dat ik kan, heb ik toch wel graag dat je voor mij roltquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Redelijk veilig te zeggen dat ik niet hoef te gaan rollen dus
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij was al vanaf 8 uur vanmorgen aan het bellen geweest
![]()
Lieg niet, jij wilt al om 7 uurquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd smorgens om 8 uur zin in een gangbang ja
Alleen met jou is datquote:
GF vond het iig niet leuk dat je hem vanmorgen wakker beldequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen met jou is dat
En als ik je dan om 8 uur helemaal sufgepompt heb dan bel ik die batstent
dan is het geen gangbangquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF vond het iig niet leuk dat je hem vanmorgen wakker belde
Boejjequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
GF vond het iig niet leuk dat je hem vanmorgen wakker belde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het ligt er aan wie het meeste ruimte heeft, spullen neem ik wel meequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal willen ze weten of het druk wordt, maar ze hebben pech dat de glazen bol van de club kapot is
[..]
Als ie dichtbij maastricht is op een dag dat ik kan, heb ik toch wel graag dat je voor mij rolt
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoejjeWie betaalt, bepaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Maak je ook gewoon verse vis klaar. Ik hou niet zo van sushiquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie het meeste ruimte heeft, spullen neem ik wel mee
Sashimi kan primaquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maak je ook gewoon verse vis klaar. Ik hou niet zo van sushi
shasihmiquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maak je ook gewoon verse vis klaar. Ik hou niet zo van sushi
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoejjeWie betaalt, bepaalt
WheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh vanavond eens mn ventje lief pijpen aankijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie het meeste ruimte heeft, spullen neem ik wel mee
Daar wil ik mn keuken wel beschikbaar voor stellen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Volgens c0nd0r trek ik IT-ers aanquote:
TMIquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens c0nd0r trek ik IT-ers af
Oh ik zei trekken hihi
whehehe en die edit wilde ik dus nog als spoiler zettenquote:
Ik was hier way eerder dan jijquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens c0nd0r trek ik IT-ers aan
Oh ik zei trekken hihi
dan heb jij mij dus aangetrokkenquote:
Ik vinger liever.quote:
Goed antwoordquote:
jij gaat ook door voor de koelkastquote:
alles?quote:
Had ie nou beffen gezegd, dan kon ie een auto winnenquote:
whehehehequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had ie nou beffen gezegd, dan kon ie een auto winnen
Eujquote:
en dan op tijd naar je bed gaan anders zit je morgen weer zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Euj![]()
oeh bijna naar huis
Nog even volhouden
zo laat was het niet echt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan op tijd naar je bed gaan anders zit je morgen weer zo
vooral dat lopen ik was ook bekafquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo laat was het niet echt...
meer het lopen de hele dag in de buitenlucht enzo heeft me zo moe gemaakt
1: jij valt onder belgische wetquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
Geen controle rookverbod eenmanskroegen
![]()
![]()
![]()
![]()
...en er komt ongetwijfeld reparatiewetgeving, zodat het rookverbod straks gelukkig weer overal geldtquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1: jij valt onder belgische wet
2: juich maar niet te hard, aangezien de cassatiezaken nog lopen van het OM tegen de kachel en die andere tent
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
Geen controle rookverbod eenmanskroegen
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga niet discussieren over die wet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en er komt ongetwijfeld reparatiewetgeving, zodat het rookverbod straks gelukkig weer overal geldt.
De omzet van bijna ALLE zaken loopt terug, dat krijg je in een economische crisisquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga niet discussieren over die wet.
Maar ik vraag me wel altijd al 1 ding af: als die rookvrije café´s zo´n succes zijn, waarom is niemad dan zo´n zaak gestart?
Snap je wat ik wil zeggen?
De eigenaren merken dat hun inkomen (op zn minst een beetje) terugloopt.
Als het echt zo´n succes was zou het toch toegenomen moeten zijn?
Mja... mijn vraag wordt vaak als een rook-argument gezien en niet objectief bekeken
Jaquote:
in belgie zijn ze ook al bezigquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1: jij valt onder belgische wet
2: juich maar niet te hard, aangezien de cassatiezaken nog lopen van het OM tegen de kachel en die andere tent
quote:Letse kredietverlener vraagt ziel van wanbetalers
Een Lets bedrijf, dat de ziel van zijn klanten vraagt in geval van niet-betaling, heeft zich de woede van de Kerk in Letland op de hals gehaald.
Kantora, het betrokken bedrijf in Riga, biedt leningen van 70 tot 700 euro aan voor iedereen, onafhankelijk van hun leeftijd, materiële situatie of voormalige schulden. De leningen worden aangeboden voor 90 dagen aan een jaarlijkse rentevoet van 365 procent. "Er is slechts één voorwaarde, de klant moet ons zijn ziel beloven", aldus het bedrijf op zijn website.
Als de klant niet nakomt om de lening te betalen, behoort zijn of haar ziel aan Kantora. Het bedrijf kon geen informatie geven over hoeveel leningen er al zijn afgesloten.
Onderzoek
"Wij nemen deze zaak heel ernstig", aldus kardinaal Janis Pujats, leider van de katholieke Kerk in Letland. De kardinaal heeft, samen met zijn collega's van de lutheraanse en orthodoxe Kerk, aan het ministerie van Binnenlandse Zaken gevraagd om een onderzoek te openen.
Satanisten
De geestelijken vrezen dat "satanisten en niet alleen kredietverleners" achter het initiatief zitten. "Zulke bedrijven kunnen de mensen op moreel en financieel vlak vernietigen", aldus de kardinaal.
Letland heeft zwaar te lijden onder de crisis. De Letse economie loopt het risico om dit jaar met meer dan 18 procent te krimpen. (afp/eb)
Niet als ze het goed doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie zijn ze ook al bezig![]()
maar wij vallen toch buiten die wetten
Ook dat is waar, toch hoor ik van veel rokers dat zij minder uitgaan en bijvoorbeeld in restaurants niet meer naborrelen (lees: nadrinken) en dus daardoor dus de omzet van de café´s sneller daalt dan die van de naburige (ik noem maar wat) meubelzakenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De omzet van bijna ALLE zaken loopt terug, dat krijg je in een economische crisis
Ik dacht dat het met dat omzetverlies eigenlijk juist wel mee bleek te vallen, maar ik heb ook geen bronquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
De eigenaren merken dat hun inkomen (op zn minst een beetje) terugloopt.
Als het echt zo´n succes was zou het toch toegenomen moeten zijn?
Mja... mijn vraag wordt vaak als een rook-argument gezien en niet objectief bekeken
Dan zou de omzet van de drankwinkel moeten stijgen, maar dat doet ie ook niet echt. Ik geloof echt niet dat de algehele neergang van de horeca komt door het rookverbod. Ik zou eerder kijken naar de crisis in combinatie met de absurde prijsstijgingen van de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook dat is waar, toch hoor ik van veel rokers dat zij minder uitgaan en bijvoorbeeld in restaurants niet meer naborrelen (lees: nadrinken) en dus daardoor dus de omzet van de café´s sneller daalt dan die van de naburige (ik noem maar wat) meubelzaken
Dus als je niet meer naborrelt heb je de drank wel nog nodig? ook niet echt logischquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou de omzet van de drankwinkel moeten stijgen, maar dat doet ie ook niet echt. Ik geloof echt niet dat de algehele neergang van de horeca komt door het rookverbod. Ik zou eerder kijken naar de crisis in combinatie met de absurde prijsstijgingen van de laatste 10 jaar.
Ik vraag me dit eigenlijk ook alleen maar af voor de kroegen hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met dat omzetverlies eigenlijk juist wel mee bleek te vallen, maar ik heb ook geen bronMaar dat er niet "meer rookvrije kroegen bij komen" kan natuurlijk ook heel goed met de kredietcrisis te maken hebben, en niet met het rookverbod zlef. Hooguit met de manier waarop dat "een succes" genoemd wordt. Wat betekent "rookverbod = succes"? Dat minder mensen roken? Dat meer mensen naar de kroeg komen? Dat er evenveel, en nog steeds dezelfde mensen komen, die blijer zijn? Dat heeft allemaal een verschillende invloed op het al dan niet toenemen van het aantal rookvrije kroegen natuurlijk
DAT is pas een levensvraagquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom zit er eigenlijk altijd een gleuf in een koffieboon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |