quote:Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft Michael Jackson postuum uitgeroepen tot een Amerikaans icoon en een wereldfilantroop tot in de eeuwigheid. Daartoe werd in Washington een resolutie aangenomen.
quote:
quote:
Je hebt ze alvast voorbereid?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Komend weekend ga ik ongeveer 10 posts maken
Kloptquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet
Volgens mij telt dat ding "achter de schermen" niet
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 038 Pheno
02. 036 DaMart
03. 035 MPG
04. 022 marcb1974
05. 019 Muck
06. 016 Fha
07. 015 OA
08. 012 JortK
09. 009 Dr_Flash
10. 009 indahnesia.com
11. 008 dndiek
12. 007 Sjowhan
13. 007 Nijns
14. 007 goldfinger1963
15. 001 Papierversnipperaar
16. 001 Pien85
17. 001 Bed
Reeks-statistieken!
Ik sta er inquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef DaMart het volgende:
Wie hebben gisteren het enthousiastst in de plassen staan stampen?
[..]
eindelijk weer onderaan in de lijstquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kutscript dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet
Volgens mij telt dat ding "achter de schermen" niet
Een overloper is het!quote:Op woensdag 8 juli 2009 05:23 schreef Pheno het volgende:
Maar MPG geeft dus aan dat hij het leuker vindt achter de schermen dan in de KSC, en dat voor een koffiefreak!
Een schande!quote:
ik hoef er pas om half 2 te zijn.quote:
Dat heb ik nooit gezegd. Mijn posts daar zijn voor 99% zakelijk en functioneel. Neemt niet weg dat het er veel zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 05:23 schreef Pheno het volgende:
Maar MPG geeft dus aan dat hij het leuker vindt achter de schermen dan in de KSC, en dat voor een koffiefreak!
Alsof jij daar niet net zoveel postquote:
Muckquote:
Hou die schijn nou op!quote:
Die schijn is al sinds de hole weg hoor.quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Oooh dit gaat een zware en lange dag worden
moggequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Oooh dit gaat een zware en lange dag worden
Helaas welquote:
Pik je mij even op?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vroeg net al aan mijn collega "Hoe kunnen we voorkomen dat dit een dramatische klotedag wordt?"
Naar huis gaan lijkt de enige optie.
Mogguhquote:
Heyquote:
Waarom ben je dan nog daar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vroeg net al aan mijn collega "Hoe kunnen we voorkomen dat dit een dramatische klotedag wordt?"
Aan je cheers te zien is dat goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, hoogstwaarschijnlijk is de huidige president herkozen.
![]()
Quick Count: Almost 60 percent of votes for Yudhoyono
Dat begint al lekker vroegquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Want?quote:
Corruptiebestrijding vooral, en voor het Indonesische volk ook een stabielere economie met stabielere prijzen in de winkels.quote:
Klinkt goed! Maar waarom is dan ook een groot deel van de bevolking tegen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Corruptiebestrijding vooral, en voor het Indonesische volk ook een stabielere economie met stabielere prijzen in de winkels.
Tegen? Voor juist, een dikke meerderheid heeft voor hem gekozen vandaag. Er is waarschijnlijk zelfs niet eens een tweede ronde nodig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar waarom is dan ook een groot deel van de bevolking tegen?
dan zou ik hele andere dingen schreeuwen denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
Jammer dat je dat dus af en toe niet mag
Jij leest ook alleen de delen die je wilt lezen he?quote:
eigenlijk zou je heel serieus moeten vragen:quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zou ik hele andere dingen schreeuwen denk ik
'ja, de pil wordt vergoed vanuit de basisverzekering, dat is zodat types zoals jij je niet voort kunnen planten verdomme!'
dat zou ik eens moeten doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen de delen die je wilt lezen he?
[..]
eigenlijk zou je heel serieus moeten vragen:
Bent u wel getrouwd?
Aangezien wij een christenlijk kabinet hebben, wordt het alleen vergoed als u getrouwd bent en sex met uw eigen partner heeft.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
'ja, de pil wordt vergoed vanuit de basisverzekering, dat is zodat types zoals jij je niet voort kunnen planten verdomme!'
Lees mn edit ook maarquote:
gelezenquote:
Dat lijkt verdacht veel op Indonesie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk zou je heel serieus moeten vragen:
Bent u wel getrouwd?
Aangezien wij een christenlijk kabinet hebben, wordt het alleen vergoed als u getrouwd bent en sex met uw eigen partner heeft.
Ow en weet je wat ik me ook afvraag?
Als ie nou niet vergoed wordt, slikken ze hem dan ook niet?
Liever een kind dan (ik zeg maar wat) 50 euro per jaar aan de pil uitgeven?
Nee hoor, ik las al jouw woorden, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker danquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op Indonesie.
Ik heb ooit eens een gescheurd rubbertje gehad. Ga je naar de dokter, krijg je een preek over het leven e.d. (Katholiek ziekenhuis). Heb die gast gezegd dat ik nooit in de kerk kom en ik ook niet met dergelijke onzin geconfronteerd wilde worden in een ziekenhuis. Ik kreeg niets mee van die dokter. Heb de rekening ook niet betaald uiteraard. Later die dag overigens via een kennis wel een variant van de morning-after gekregen, zonder zeuren.
Oh, de pil is hier alleen verkrijgbaar (officieel) als je getrouwd bent ja.. Leuk, een seculiere staat waar iedereen een geloof moet hebben.
Truequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik las al jouw woorden, niet meer en niet minder
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op Indonesie.
Ik heb ooit eens een gescheurd rubbertje gehad. Ga je naar de dokter, krijg je een preek over het leven e.d. (Katholiek ziekenhuis). Heb die gast gezegd dat ik nooit in de kerk kom en ik ook niet met dergelijke onzin geconfronteerd wilde worden in een ziekenhuis. Ik kreeg niets mee van die dokter. Heb de rekening ook niet betaald uiteraard. Later die dag overigens via een kennis wel een variant van de morning-after gekregen, zonder zeuren.
Oh, de pil is hier alleen verkrijgbaar (officieel) als je getrouwd bent ja.. Leuk, een seculiere staat waar iedereen een geloof moet hebben.
je moet wat te klagen hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker dan
en dan gaan mensen hier blèren als één of ander exotisch merk van doodnormale medicijnen niet vergoed worden
Vet goed van jouquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit droog knackebrod met extra vezels te knagen
Dat klinkt als meervoudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |