Ha, vogel.quote:
en de Tour dan?quote:
Die kijkt hij op zijn mobiel, vanaf de passagiersstoel in de auto bij schoonOA.quote:
Tss, is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wil ik naar huis, gaat het weer regenen
Alleen dat onweer is even minder
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, vogel.
Ik heb de topiclinkjes van de topics 1301 t/m 1400 op de pagina met alle topics gezet, de lijst in de OP opgeschoond, en een linkje naar #1401 in de OP gezet.
Dat bedoel ik, gamma.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, vogel.
Ik heb de topiclinkjes van de topics 1301 t/m 1400 op de pagina met alle topics gezet, de lijst in de OP opgeschoond, en een linkje naar #1401 in de OP gezet.
Ik geef toch antwoord?quote:
Ik wist niet of je ging teruglezenquote:
Zalmgehakt? Als in: een moot zalm die door de gehaktmolen gedraaid is?quote:
Ik zal eens op de verpakking kijken. het is iig van de Appie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:56 schreef MPG het volgende:
Zalmgehakt? Als in: een moot zalm die door de gehaktmolen gedraaid is?
quote:Ik wil dat deze droppings onmogelijk kunnen worden gemaakt. Zeker als een gemeente bezwaar maakt tegen deze reclame-uitingen. Een gemeentelijke verordening is blijkbaar niet genoeg.
Wat een kutactiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)nbombardementen.html
[..]Wat gaan ze inzetten dan? Flak?
![]()
Ik keekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
Prima. Ik ga MJ kijken. Ja Fles, ik ga MJ kijken. Klaag me aan!
Ik kijk beide niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik keek![]()
Maar Tourjournaal gaat voor![]()
Ik klaag geen vogels aan die niet eens kunnen vliegen
Ik ook niet. Ik zet wel een DVD of zo op, veel interessanter dan die andere bewegende beeldenquote:
Ik heb vandaag al te veel dvd's gekekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zet wel een DVD of zo op, veel interessanter dan die andere bewegende beelden.
Ik heb net tijdens het eten Blackadder 2 afgekeken. Binnenkort maar eens aan het derde seizoen beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al te veel dvd's gekekenDaarom nu maar even een paar uurtjes pauze
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net tijdens het eten Blackadder 2 afgekeken. Binnenkort maar eens aan het derde seizoen beginnen.
Vier. En een aantal specials die niet in de DVD-box zittenquote:
Dat klinkt wel als typisch Black Adder jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier. En een aantal specials die niet in de DVD-box zitten.
De kerstspecial heb ik een aantal jaar geleden op internet gevonden. Die was wel leuk. Een omgekeerd Christmas Carol, waarin ze begonnen met een goede Blackadder, die na het bezoek van wat geesten juist gemeen werd.
Rowan Atkinson?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als typisch Black Adder jaIk heb sporadisch verschillende stukken gezien, maar nooit hele seizoenen. Op den duur vind ik het hoofd van *is naam kwijt* vervelend worden
Die!quote:
Ik post achter de schermen, dat gaat veel harderquote:
Ik heb allesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier. En een aantal specials die niet in de DVD-box zitten.
De kerstspecial heb ik een aantal jaar geleden op internet gevonden. Die was wel leuk. Een omgekeerd Christmas Carol, waarin ze begonnen met een goede Blackadder, die na het bezoek van wat geesten juist gemeen werd.
Herdenken van jou !?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
Nu mogen ze wel bijna klaar zijn met herdenken van mijen ik blijf kijken want ik wil het einde zien
![]()
Moest nog een komma tussenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Herdenken van jou !?
Maar je bent toch helemaal nog niet dood, gekkie?
Ghehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Moest nog een komma tussenIk ben nog een beetje in de war van mijn zogenaamde zwangerschap van gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |