quote:De kist van Michael Jackson komt tijdens de herdenkingsbijeenkomst in het Staples Center in Los Angeles te staan. Dat schrijven de Amerikaanse website TMZ.com en de krant Los Angeles Times dinsdag. Voorafgaand aan het publieke eerbetoon zou de familie een besloten herdenking houden op de begraafplaats Forest Lawn.
Deze media weerspreken hiermee eerdere berichten dat de popster voorafgaand aan de ceremonie zou worden begraven. Zoals bekend komt de familie Jackson om 17.00 uur (Nederlandse tijd) bijeen op Forest Lawn, samen met wat goede vrienden van hun zoon en broer, en vertrekken de ouders en broers/zussen twee uur later naar de herdenkingsdienst. Daar zou de kist, die naar verluidt van buiten goud is en van binnen met blauw fluweel is bekleed, eveneens naartoe worden vervoerd.
Gejat van ChipsZak, dus de eer is niet van mijquote:
quote:Jackson Family Gathers at Forest Lawn Cemetery
Posted Jul 6th 2009 11:29PM by TMZ Staff
Jackson family members -- including La Toya and Randy -- have been spotted entering Forest Lawn Cemetery in Los Angeles.
A hearse was also seen pulling up to the Hall of Liberty complex -- we hear there may be a viewing of Michael's body tonight.
UPDATE 12:36 AM ET: La Toya was seen leaving the cemetery around a half hour ago -- nearly everyone has left by now.
het begint toch pas om 19u?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Gejat van ChipsZak, dus de eer is niet van mij
Ik denk dat ik eten thuis laat bezorgen en voor de buis geplakt zit vanavond. (ik vermoed dat de thuisbezorgindustrie een gouden avond heeft vandaag)
ik denk dat laatste. Ik denk dat enkel info met wat, waar, wanneer, hoelaat en wie handig isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie dat we de lange tekst van de OP weg moeten halen of gewoon ook laten staan? Of is voor vandaag een korte en bondige OP handiger?
Het is allebei een kwestie van copy en paste, dus ik zeg: laten staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie dat we de lange tekst van de OP weg moeten halen of gewoon ook laten staan? Of is voor vandaag een korte en bondige OP handiger?
Mja, de echte memorial wel.quote:
Toegevoegd aan OP en wiki.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef Shitney het volgende:
Michael Jackson memorial: 18.00 uur BBC 2
Michael Jackson memorial 12.00 uur ET, CNN
*opzoek gaat naar dat griekse foldertje met bezorgshit*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, de echte memorial wel.
Maar dr wordt voor die tijd van alles en nog wat uitgezonden.
Zullen wel een soort 'inleidingen' zijn ofzo. Mini-docu's.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
*opzoek gaat naar dat griekse foldertje met bezorgshit*
lijkt me geen slecht planquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]Zullen we ook wat bezorgdiensten aan de OP toevoegen?
Doe maar,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]Zullen we ook wat bezorgdiensten aan de OP toevoegen?
Dat is een domme website. Er staat maar 1 in, een pizzaria... terwijl er hier veul meer bezorgenquote:
Die staan bij mij onder favo's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
Zullen we ook wat bezorgdiensten aan de OP toevoegen?
Super, ga ik er bij zetten! (De memorial bedoel je neem ik aan, niet de uitvaart?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:50 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/cbs-new
livestream om straks de uitvaart te zien.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is een domme website. Er staat maar 1 in, een pizzaria... terwijl er hier veul meer bezorgen
Wat een opening op 1.40quote:
whihi,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb de live stream en thuisbezorgd.nl toegevoegd
6 tv's naast elkaar zetten denk ikquote:
heb 2 schermen, een tv naast me, en een tv-kaart in mijn computerquote:
Allemaal gossip natuurlijk, maar wat zou het toch erg zijn als het écht zo wasquote:'Stress was doodsoorzaak Michael Jackson'
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens de bronnen van entertainmentjournalist en televisiepresentator Robin Leach was Michael Jackson in de dagen voor zijn dood zo gestresst en emotioneel door het vooruitzicht op vijftig concerten dat hij zelf vreesde dat het zijn einde zou betekenen.
Volgens Robins bronnen hoopte Michael dat promoter AEG hem een eenmalig concert zou laten doen met live-verbindingen zodat de hele wereld het kon zien, en wilde hij de show daarna op DVD en cd uitbrengen. Dat zou volgens Michael net zoveel geld op kunnen brengen als de geplande vijftig shows.
Maar AEG vond het maar niets en hield hem aan die vijftig shows, tot frustratie van Michael. Volgens Robin stamelde Michael tijdens zijn laatste repetitie: "We kunnen hier niet mee doorgaan. Ik haal die vijftig nooit. Dit wordt mijn dood."
Na die laatste repetitie was Michael "kapot, op van de zenuwen, gestresst en urenlang nat van het zweet".
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
tv stress tv stress tv stress
en ik ben ook nog jarig vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
dank jequote:
dank jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar je hebt nu al een aantal keer 'tv stress' geroepen in een post, maar je kunt nu nog gewoon even rustig ademhalen hoor, het 'circus' begint nog lang niet. Je maakt jezelf veel te druk.
En daarbij verplicht niemand je om hier mee te typen, dus dat kan je als je dat rustiger vindt ook van je to do list schrappen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
gefeli anonymousz
hoe lang gaat het door op cnn? zitten we echt tot 3 uur 's nachts te kijken?
quote:Moeder Jackson verliest zeggenschap
LOS ANGELES - Katherine Jackson is de zeggenschap over de nalatenschap van haar zoon Michael kwijtgeraakt. Dat bepaalde een rechter maandag in Los Angeles.
Het beheer is in handen gekomen van twee voormalige zakenpartners van de King of Pop, overeenkomstig het testament van Michael uit 2002. De 79-jarige moeder had eind juni tijdelijk de zeggenschap gekregen omdat er toen nog geen laatste wilsbeschikking bekend was.
Tot de nalatenschap behoren de ranch Neverland ten noorden van Los Angeles en de rechten op liedjes van de voormalige Britse popgroep The Beatles.
Van hartequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
dank jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
gefeli anonymousz
hoe lang gaat het door op cnn? zitten we echt tot 3 uur 's nachts te kijken?
Dit bericht is nieuw voor mij, thanx.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze nou al gehad?
[..]
Allemaal gossip natuurlijk, maar wat zou het toch erg zijn als het écht zo was
of het wordt een knalfeest met het History concert uit de speakers!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:17 schreef Ireth het volgende:
Gefeliciteerd Anonymousz! Vanavond zit de visite verplicht stil te wezen met een bakje pinda's voor de buis?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Here’s the entire Michael Jackson memorial roster, as it stands now:
Ron Boyd (family friend); Kobe Bryant; Mariah Carey; Andrae Crouch Choir; Berry Gordy; Jennifer Hudson; Shaheen Jafargholi (finalist on Britain’s Got Talent); Magic Johnson; Martin Luther King III; Bernice A. King; John Mayer; Lionel Richie; Smokey Robinson; Rev. Al Sharpton; Brooke Shields; Pastor Lucious Smith (family friend); Usher; and Stevie Wonder.
19quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe oud ben je geworden?
Ik werd 5 dagen geleden 27
klopt, gisteren was ze die al kwijtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik had dit helemaal gemist! Of heeft dat hier al drie keer gestaan?
[..]
Michael Jackson Memorial -- The Playersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Klopt dit nog een beetje, dit lijstje? Ja he?
[..]
ik zit op het moment ook in omgeving 030 (N'gein) en inderdaad wat een baggerweer zeg!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit bericht is nieuw voor mij, thanx.
Ik vind het eigenlijk wel een aannemelijk artikel en als zo is, in en in triest.![]()
Ik ga een beetje poetsen hier, tot later. Het komt trouwens met bakken uit de lucht hier (030)
Cadeautje uit 020 van 1,5 uur geledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga een beetje poetsen hier, tot later. Het komt trouwens met bakken uit de lucht hier (030)
jep op RTL4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef K-Girly het volgende:
Balen Kut moet vanavond weg...verwacht pas rond 21:00 terug te zijn!
Word er ook een herhaling uitgezonden??
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
op x17online.com ;
" X17 XCLUSIVE - PARIS JACKSON CRYING AFTER FINAL FAREWELL TO DAD"
inc pics, maar die kun je niet plakken of kopiëren
Ik wou dat ze die kinderen met rust lieten. Arm kind. Ik ga er ook niet naar kijken, ik kan zo ook wel bedenken hoe een kind dat haar enige ouder verloren heeft er uit ziet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
op x17online.com ;
" X17 XCLUSIVE - PARIS JACKSON CRYING AFTER FINAL FAREWELL TO DAD"
inc pics, maar die kun je niet plakken of kopiëren
Daar zat ik dus ook nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:34 schreef MissBliss het volgende:
WTF, toen ik gisteren stopte met lezen zat ik nog in topic 19
Niet bij te houden
Ik heb echt een beetje zin in vanavond gewoon
hallo, het is mediaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:33 schreef LoveLove het volgende:
Klote x17 met die rotfotos van Paris... Heel triest...
Heb je UPC? Want dan kan je de tv gewoon op pauze zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook nog
Ik heb een afspraak staan vanavond om 21.00 uur, scooter verkocht en die wordt opgehaald, gaat om een boel centen, dus ook geen zin om die af te zeggen
Nope, glasvezel van XMSquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je UPC? Want dan kan je de tv gewoon op pauze zetten
Maar schatje, doe eens kalm!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik word helemaal opgfokt en gestresst van jullie! Er komt steeds meer bij wat ik moet zien\
ja, want het is nieuws, roddels, sensatie, ect.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef shomila het volgende:
Nou sorry hoor moeten ze nu foto's van dat kind gaan plaatsen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Kom op jongens, het is naar dat ze dat kind nu huilend op de foto zetten, maar kijk er nou niet van op.
Er wordt hier ook om foto's van het lichaam van MJ geroepen en de wereld schreeuwt om informatie op het moment. Dat je dan ook de wat minder frisse dingen over je heen krijgt moet je niet van opkijken.
Aan de ene kant moet de pers zich er niet mee bemoeien, aan de andere kant willen we toch wel graag alles weten. Dat kan natuurlijk niet.
Gefeliciteerd!!quote:
zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Wat een bijzondere verjaardag
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar schatje, doe eens kalm!!!
Denk je nu echt dat ze allemaal iets anders uitzenden? Welnee!
En de dingen die 'extra' zijn zoals concerten en docu's kun je altijd nog achteraf kijken, die zijn niet ineens verdwenen na vanavond, en zullen nog talloze malen de ether ingeslingerd worden of gewoon te koop zijn.
Misschien is er aangegeven dat de memorial dienst anderhalf uur duurt ofzo.quote:
van 7 uur tot half 9quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef MissBliss het volgende:
Duurt het op Nederland 3 maar tot 20.30?
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik = sensatiebak. En heb dus ook gretig op alle linken gelikt waar ook maar enige informatie (roddel, gossip en achterklap) te vinden was, dus ook die met huilende kinderen. Kben nieuwsgierig van aard zeg maar
mijn sensatie, wat doe je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten dan
Al blijf ik het echt een beetje dubbele moraal vinden, maar goed.
Screenshot, gok ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn sensatie, wat doe je?
Hoe heb je die pic eigenlijk gekopieerd?
Heb je ook gelijk in. Ik ben ook zwaar sensatiebelust dus ik ben er net zo schuldig aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Kom op jongens, het is naar dat ze dat kind nu huilend op de foto zetten, maar kijk er nou niet van op.
Er wordt hier ook om foto's van het lichaam van MJ geroepen en de wereld schreeuwt om informatie op het moment. Dat je dan ook de wat minder frisse dingen over je heen krijgt moet je niet van opkijken.
Aan de ene kant moet de pers zich er niet mee bemoeien, aan de andere kant willen we toch wel graag alles weten. Dat kan natuurlijk niet.
Die kinderen hebben niet om een beroemde vader gevraagd. Ik snap het wel hoor, ik word ook nieuwsgierig van zo'n kop, maar het is eigenlijk walgelijk. Dus ik zet voor een keertje mijn nieuwsgierigheid maar opzij. (Niet dat mijn ene muisklik er nou voor gaat zorgen dat die kinderen voortaan wel met rust gelaten gaan worden, maar het gaat om het ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten dan
Al blijf ik het echt een beetje dubbele moraal vinden, maar goed.
Ga ik doen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef Shitney het volgende:
Misschien kan er in de OP bij dat CNN de memorial herhaalt om 16.00 en 19 00 uur ET. Geen idee hoe laat dat in onze tijd is.
Dat heb ik nou helemaal niet! Volgens mij ga ik dan zo vreselijk huilen, dat hoeft van mij niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En ja, ik MJ ook in de kist zien liggen dus ik en net zo erg als die roddelpersgasten![]()
![]()
Foto's vallen ook rechtstreeks te jatten hoor... (of hotlinken ook werkt weet ik nog niet.. ff testen, hhm.. in een preview iig wel.)quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
Nee, de uitzendingen zijn vandaag om 12 uur, 16 uur en 19 uur, in hun tijd. Dus hoe laat dat hier precies is weet ik niet. Ik denk 18 00 uur, 2200 uur en 0100 uur, maar dat moet je even voor de zekerheid checken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Morgen, bedoel je toch? Of ehm, ik snap het niet
quote:
Think. Of haven't.quote:
Of: Why didn't I think of that.quote:
Die kinderen hebben inderdaad niet om een beroemde vader gevraagd, maar hij heeft er als beroemde vader wel heel bewust voor gekozen om kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
Die kinderen hebben niet om een beroemde vader gevraagd. Ik snap het wel hoor, ik word ook nieuwsgierig van zo'n kop, maar het is eigenlijk walgelijk. Dus ik zet voor een keertje mijn nieuwsgierigheid maar opzij. (Niet dat mijn ene muisklik er nou voor gaat zorgen dat die kinderen voortaan wel met rust gelaten gaan worden, maar het gaat om het idee).
ach zeikwijven zijn jullie, allemaal!quote:
rellen in LA denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben wel benieuwd wat het allemaal wordt vanavond op TV, zal wel een vrij chaotische uitzending worden zowel op de commerciele als publieke omroepen.
Ik moet nodig eens weer wat ophalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of: Why didn't I think of that.
Ik vind het grappig hoe jij engels praatZo doet mijn moeder het ook.
Ow, en ik bedoel dit absoluut niet beledigend hoor!!
Maar duurt ook geen half uur hé een herdenkingsdienst.. Nee een avondvullend hoeft ook weer niet..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is er aangegeven dat de memorial dienst anderhalf uur duurt ofzo.
Dat hoeft ook geen avondvullend programma te zijn toch?
Maar we houden wel van je!quote:
oohquote:
Gewijzigd in de OP en wiki. Dank je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, de uitzendingen zijn vandaag om 12 uur, 16 uur en 19 uur, in hun tijd. Dus hoe laat dat hier precies is weet ik niet. Ik denk 18 00 uur, 2200 uur en 0100 uur, maar dat moet je even voor de zekerheid checken.
Mijn moeder is helemaal zo'n ster, als ze mijn hondje te logeren krijgt zegt ze rustig dat ze al een blikje Pedigree heeft gekocht, uitgesproken op zijn Nederlands als pee-die-greejquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of: Why didn't I think of that.
Ik vind het grappig hoe jij engels praatZo doet mijn moeder het ook.
Ow, en ik bedoel dit absoluut niet beledigend hoor!!
Nu we het toch over taal hebben, kom jij oorspronkelijk niet uit Nederland ofzo? Dat zou een boel verklaren namelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar duurt ook geen half uur hé een herdenkingsdienst.. Nee een avondvullend hoeft ook weer niet..
Ik weet niet welke zender ik moet gaan kijken.
het is hier 9 uur later he, dus 12, 16 en 19 = 17, 23 en 4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewijzigd in de OP en wiki. Dank je!
[..]
Mijn moeder is helemaal zo'n ster, als ze mijn hondje te logeren krijgt zegt ze rustig dat ze al een blikje Pedigree heeft gekocht, uitgesproken op zijn Nederlands als pee-die-greej![]()
ja zie je wel! LATER.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het is hier 9 uur later he, dus 12, 16 en 19 = 17, 23 en 4
post dan ook ff die vault die ze aanzagen voor kistquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewijzigd in de OP en wiki. Dank je!
[..]
Mijn moeder is helemaal zo'n ster, als ze mijn hondje te logeren krijgt zegt ze rustig dat ze al een blikje Pedigree heeft gekocht, uitgesproken op zijn Nederlands als pee-die-greej![]()
Willen is ook misschien niet het goede woord. Ik denk niet dat het heel erg fijn zal zijn om naar te kijken, maar dat vond ik hem de laatste jaren in levende staat ook al niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:53 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat heb ik nou helemaal niet! Volgens mij ga ik dan zo vreselijk huilen, dat hoeft van mij niet hoor.
Die had ik ook al!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
post dan ook ff die vault die ze aanzagen voor kiststaat wat verder naar beneden.
* Ireth is dan ook dramaqueen hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Willen is ook misschien niet het goede woord. Ik denk niet dat het heel erg fijn zal zijn om naar te kijken, maar dat vond ik hem de laatste jaren in levende staat ook al niet meer.
Het is nu echter nog zo onwerkelijk, alsof er nog geen einde of afscheidmoment is. Als hij strakkies zomaar plots onder het gras verdwijnt is het opeens *ploef* weg. Het laatste beeld die de wereld dan van deze legende kent is hem dood op een brancard in plaats van waardig in een spuuglelijke gouden kist![]()
Hoezo dramaqueen....
kijk op tmf MJ top 10quote:
2 keer dezelfde foto is wel veelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
post dan ook ff die vault die ze aanzagen voor kiststaat wat verder naar beneden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het is hier 9 uur later he, dus 12, 16 en 19 = 17, 23 en 4
Ja, nou weet ik het niet meer hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:04 schreef matthijst het volgende:
Over die tijden:
Memorial is plaatselijke tijd 10:00. Da's in LA, dus hier 9 uur later --> 19:00.
Uitzendingen beginnen om 12:00 ET, da's New York tijd, +6 uur, dus 18:00 hier
Bij mijn weten doen ze dat hier niet nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef Ireth het volgende:
Is dat met zo'n 'vault' trouwens iets typisch amerikaans of alleen voor de celebs? Hier doen ze dat toch niet?
Nobody seems to know for sure geloof ik. We worden verrast!quote:
gisteren, toen gingen we pas hardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:10 schreef Maddy_K het volgende:
Holy moly wat gaan jullie hard! Ik kom net thuis van mijn werk en moet nog héél veel gaan bijlezen blijkbaar.
Ik heb de hele dag al een wat raar gevoel. Uiteraard een beetje bedroefd maar stiekem ook wel erg benieuwd naar vanavond![]()
Wordt volgens mij de uitzending van het jaar.
Ik denk ook dat veel mensen het pas echt zullen geloven als ze hem in een kist zien liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Willen is ook misschien niet het goede woord. Ik denk niet dat het heel erg fijn zal zijn om naar te kijken, maar dat vond ik hem de laatste jaren in levende staat ook al niet meer.
Het is nu echter nog zo onwerkelijk, alsof er nog geen einde of afscheidmoment is. Als hij strakkies zomaar plots onder het gras verdwijnt is het opeens *ploef* weg. Het laatste beeld die de wereld dan van deze legende kent is hem dood op een brancard in plaats van waardig in een spuuglelijke gouden kist![]()
Hoezo dramaqueen....
Of ben ik te enthousiast? Niemand weet volgens mij exact wat er eigenlijk gaat gebeuren tijdens die herdenking. Misschien valt het wel ontzettend tegen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:10 schreef Maddy_K het volgende:
Holy moly wat gaan jullie hard! Ik kom net thuis van mijn werk en moet nog héél veel gaan bijlezen blijkbaar.
Ik heb de hele dag al een wat raar gevoel. Uiteraard een beetje bedroefd maar stiekem ook wel erg benieuwd naar vanavond![]()
Wordt volgens mij de dé uitzending van het jaar in de geschiedenis van televisie.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:09 schreef bloempje-moi het volgende:
Is er geen moonwalksmiley?
Toespraken, optredens en veel close-ups van huilende mensen, gok ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Of ben ik te enthousiast? Niemand weet volgens mij exact wat er eigenlijk gat gebeuren tijdens die herdenking. Misschien valt het wel ontzettend tegen...
Huilende mensen.. dat kan best echt héél mooie foto's opleveren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Toespraken, optredens en veel close-ups van huilende mensen, gok ik.
Volgens mij is het nog veel erger dat ik ze allemaal zal gaan bekijken als ze er zouden zijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Huilende mensen.. dat kan best echt héél mooie foto's opleveren.![]()
Hopelijk klinkt dat niet heel erg,.
Bron: http://www.guardian.co.uk(...)jackson-buried-brainquote:Michael Jackson to be buried without his brain
The Los Angeles coroner's office is waiting to run tests on the King of Pop's brain to help determine the cause of death
Michael Jackson will be buried without his brain today after doctors retained it following an autopsy to help determine the cause of death.
The King of Pop will be saluted in grand fashion at the Staples Centre memorial ceremony, and reportedly laid to rest at Los Angeles's Forest Lawn cemetery. However, the LA coroner's office has still not completed its tests on Jackson's brain, and the singer's family have been advised that unless they wish to wait, he must be buried without it.
Jackson died from an apparent cardiac arrest on 25 June. Though his body was released the next day to relatives, his brain was not. The pop star's inert brain must "harden" for at least two weeks before doctors can conduct their neuropathology tests.
Doctors will examine Jackson's brain to help determine the cause of death, suspected of being linked to painkillers. Such examinations can also reveal unknown diseases, evidence of alcohol abuse or whether Jackson has suffered overdoses in the past.
Removing the brain is the "only way to carry out the tests" according to a source for the Mirror. "The tissue has to be examined. I can't tell you how long that is going to take."
Jackson's funeral will begin with a closed-casket family service, followed by a Staples Centre memorial for more than 11,000 fans.
Foutje van de bron, moet Usher en Jennifer Hudson zijn die waarschijnlijk allebei gaan zingen.quote:
Ik gok erop dat het een typefout is en dat ze eigenlijk Usher en Jennifer Hudson bedoelen.quote:
Het idee alleen al...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
Idioot idee dat ze zelfs zijn hersenen tijdens de autopsie eruit hebben gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Was 31 jaar geleden al aangekondigdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bron: http://www.guardian.co.uk(...)jackson-buried-brain
Of was dit al voorbij gekomen?
is nog niet bekendquote:
Je bedoelt die publieke? Ik mag toch hopen van niet. En ik kan me niet voorstellen van wel.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef Ireth het volgende:
Zie dat Obama in Rusland zit.. die kan daar nooit meer op tijd bij zijn...'achter de kaart langs' is nog steeds een heel erg klere-eind... zal qua afstand niet zo veel uitmaken of ie naar oost of naar west vliegt vanuit Moskou volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
ik hoop ook niet dat ze daarbij zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt die publieke? Ik mag toch hopen van niet. En ik kan me niet voorstellen van wel.
Zat ik me inderdaad ook af te vragen.quote:
Het pensioenfonds ABP heeft iig een deel van de rechten van de nummers van Michael Jackson: http://www.rtl.nl/(/actue(...)bij_dood_Jackson.xmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:25 schreef Rianne84 het volgende:
zal er een artiest komen die de rechten van MJ zn liedjes koopt, zoals MJ dat met de Beatles deed?
Sterker nog. Waarschijnlijk vliegt hij over de Noordpool, maar da's alsnog bijna 10.000 km.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
'achter de kaart langs' is nog steeds een heel erg klere-eind... zal qua afstand niet zo veel uitmaken of ie naar oost of naar west vliegt vanuit Moskou volgens mij.
Kan je niet naar iets als de MediaMarkt gaan en daar tv kijken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Stream uit de op doet het nietVoor het eerst in 2 jaar mis ik mijn tv
ik heb me ooit laten vertellen dat je niet recht over de noordpool zou mogen vliegen.. dus zal ie er toch oost of west langs moetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Sterker nog. Waarschijnlijk vliegt hij over de Noordpool, maar da's alsnog bijna 10.000 km.
je haalt het welquote:
Ja leuk he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Deze is geweldig!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik bedoel over 5 uurquote:
Je bent bijna 25 meid... Als het goed is heb je de WTC ramp ook bewust meegemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Rianne84 het volgende:
ik vind het wel bijzonder dat ik deze "happening" zo bewust kan meemaken
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net op CNN dat ook verschillende bioscopen beschikbaar zullen zijn om naar de memorial te kijken
Die verbleekt wel een beetje bij de dood van Michael Jackson imho!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent 25 meid... Als het goed is heb je de WTC ramp ook bewust meegemaakt
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk he?
Je kunt hem nog even snel inpikken als avatar!
ja maar dat zou ik niet als "bijzonder" omschrijven, dat was toch anders...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent 25 meid... Als het goed is heb je de WTC ramp ook bewust meegemaakt
3017 doden, 2 torens down voor het oog van de camera? mwoahhh...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die verbleekt wel een beetje bij de dood van Michael Jackson imho!
Plaatje rechts klikkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Ik had een avatar, maar die ik op mysterieuze wijze verdwenen zag ik vanmorgen...
30-08 ik ben slecht in rekenenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja maar dat zou ik niet als "bijzonder" omschrijven, dat was toch anders...
en ik ben geen 25! ik mag nog 1,5 maand van mijn jeugd genieten
Meen je dat nou serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die verbleekt wel een beetje bij de dood van Michael Jackson imho!
Meen je dat nou serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja maar dat zou ik niet als "bijzonder" omschrijven, dat was toch anders...
Maar om dat nu een happening te noemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent bijna 25 meid... Als het goed is heb je de WTC ramp ook bewust meegemaakt
Dat zal wat zijn zeg! Als de kids van MJ een toespraak zouden houden.... Maar ik denk het niet. Misschien maar beter ook zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:11 schreef JX het volgende:
Dit doet me allemaal een beetje denken aan Steve Irwin's dood, alleen dan een miljoen keer grootserDat dochtertje van Steve dat toen die toespraak deed
Denk niet dat Michaels kids iets zullen doen, maar ik hoop wel dat het voor hen een mooie herdenking wordt van hun vader..
dat dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3017 doden, 2 torens down voor het oog van de camera? mwoahhh...
Gedaan, maar hij doet het alsnog niet. Misschien da het even duurt voordat zoiets doorkomt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Plaatje rechts klikken
Eigenschappen
Link kopiëren
Naar profiel gaan
Link plakken achter woord: Webicon
En als je het helemaal uitgebreid wilt doen zodat iedereen hem ziet, daarna ook nog even:
Plaatje rechts klikken
Opslaan op computer
Profiel
Upload icon --> naar uploadmanager
En daar uploaden
Succes
Jouw sig!quote:
Ik krijg 8 jaar nog steeds rillingen op mijn rug van de beeldenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus?
[..]
Meen je dat nou serieus?
Ik zie je dansende Michael!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Gedaan, maar hij doet het alsnog niet. Misschien da het even duurt voordat zoiets doorkomt?![]()
Anders ben ik maar gewoon Toos-icoonloos hoor. Mijn andere was ook al verdwenen
Ik zie je UI anders perfect. Een dansende Michael.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Gedaan, maar hij doet het alsnog niet. Misschien da het even duurt voordat zoiets doorkomt?![]()
9/11 vond ik niet bijzonder nee, dat vond ik eerder... afschuwelijk, horrible... ofzo... kan er geen woord voor vinden, maar bijzonder past niet naar mijn mening.quote:
WTC ramp was er gewoon 'pats boem' ineens, nu dit met MJ ben je al dagen mee bezig met vanavond het 'hoogtepunt'. Het is toch anders qua beleving.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent bijna 25 meid... Als het goed is heb je de WTC ramp ook bewust meegemaakt
Misschien ligt het niet aan jou hoor, ik zie ook al een tijd bij sommige mensen helemaal geen avatar meer, terwijl anderen hem dan wel zien. Snap er ook niets van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
firefox of IE?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik zie bij een heleboel mensen helemaal geen avatars meer.
Heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet goed
droog hirzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef wapwip het volgende:
Wel typisch dat het vandaag al heel de dag regent, alsof ze het boven ook weten dat ie vandaag word begraven
ja, want het regent op de hele wereldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef wapwip het volgende:
Wel typisch dat het vandaag al heel de dag regent, alsof ze het boven ook weten dat ie vandaag word begraven
Volgens mij ligt dat eraan of je upload of webicoons de voorkeur geeft. Dat kan je veranderen in je instellingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet aan jou hoor, ik zie ook al een tijd bij sommige mensen helemaal geen avatar meer, terwijl anderen hem dan wel zien. Snap er ook niets van.
de engelen huilenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef wapwip het volgende:
LA Weather report:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef wapwip het volgende:
Ik snap dat mensen dat zo kunnen voelen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik denk ook dat voor veel mensen MJ 'dichterbij' staat dan de WTC ramp.
En dan doel ik niet op de Amerikanen, want in hun land gebeurde het natuurlijk, maar voor mensen uit andere landen.Kan het moeilijk uitleggen. Snapt iemand wat ik bedoel?
in 020 ookquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Goed, maanden geleden mijn tv-kabel opgezegd omdat ik nooit tv keek. En mijn tv uit de woonkamer in een rommelkamer gezet. Net de tv teruggesleept en wat denk je! Gewoon signaal (waar ik niet voor betaal dus) Mooi, kan ik dit gewoon op tv volgen dan via een eventueel wegvallende stream
We moeten toch ergens de tijd mee vollullen tot het begint?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we de 'wat is erger' discussie maar niet voeren? Ik bedoel, het valt niet ècht te vergelijken hè. Erg voor de muziekwereld of ingrijpende wereldgebeurtenis
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef E.T. het volgende:
WTC heeft veel meer invloed gehad op het leven op de hele wereld dat de dood van MJ.
Na vandaag gaat iedereen weer gewoon door met leven, ok z'n muziek wordt gemist en zijn naasten zullen zijn persoon ook zeker missen..
Na de WTC zijn er een paar oorlogen gestart (die nog steeds niet voorbij zijn) en is de hele wereld-orde aangetast. Toch íets ingrijpender.. (iets maar hoor)
Jaquote:
Michael geeft een vrijbrief voor alles. Geeft niksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaen dat allemaal door MJ
Maar toen ik nog wel betaalde keek ik ook nooit! Dus ik ehm praat even mijn illegale kijken goed
Zie je je eigen ava nu ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Michael geeft een vrijbrief voor alles. Geeft niks
quote:
Toffe avaquote:
Verkeerde dus.quote:
Helemaal als je kort daarvoor nog met hem gerepeteerd hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Lijkt me trouwens wel een vreemd gevoel als je als danser ineens het nieuws krijgt dat MJ overleden is.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Helemaal als je kort daarvoor nog met hem gerepeteerd hebt.
Quote in de eerste instantie jouw tekstquote:
Ik vond het al zo vreemd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Quote in de eerste instantie jouw tekst![]()
Had ik snel verbeterd
Oh dat ging over de mijne.quote:
Ik zocht naar MJ moonwalk smiliesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh dat ging over de mijne.Thanks, maar de eer is volledig aan Greys. Die heeft deze ergens op internet opgedoken neem ik aan. Ik heb hem gewoon gruwelijk ingepikt
![]()
eigenlijk moet je jouw eendje aan het moonwalken zien te krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zocht naar MJ moonwalk smilies
Hij is echt tof als avatar!
Samen met jouw... tja... wat is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eigenlijk moet je jouw eendje aan het moonwalken zien te krijgen
3FM chick?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Samen met jouw... tja... wat is het eigenlijk?
Nog wat voor de fansquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zocht naar MJ moonwalk smilies
Hij is echt tof als avatar!
Wat een ongelooflijke deceptie moet dat zijn! Eerst ben je over the moon want je mag het toneel op naast MJ, en dan issie ineens dood. Jeetje, wat erg voor die mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Lijkt me trouwens wel een vreemd gevoel als je als danser ineens het nieuws krijgt dat MJ overleden is.
Die onderste is fantastisch!! Misschien toch maar even ruilen... Sorry Greys....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog wat voor de fans;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, lijkt mij dus ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke deceptie moet dat zijn! Eerst ben je over the moon want je mag het toneel op naast MJ, en dan issie ineens dood. Jeetje, wat erg voor die mensen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook een heel erg gifje gevonden,. Maar ergens moest ik toch een beetje grinniken.
[ afbeelding ].
Dat is nou de BananaLamaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Samen met jouw... tja... wat is het eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |