Volgens mij ligt dat eraan of je upload of webicoons de voorkeur geeft. Dat kan je veranderen in je instellingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet aan jou hoor, ik zie ook al een tijd bij sommige mensen helemaal geen avatar meer, terwijl anderen hem dan wel zien. Snap er ook niets van.
de engelen huilenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef wapwip het volgende:
Wel typisch dat het vandaag al heel de dag regent, alsof ze het boven ook weten dat ie vandaag word begraven
LA Weather report:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef wapwip het volgende:
Wel typisch dat het vandaag al heel de dag regent, alsof ze het boven ook weten dat ie vandaag word begraven
Ik snap dat mensen dat zo kunnen voelen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik denk ook dat voor veel mensen MJ 'dichterbij' staat dan de WTC ramp.
En dan doel ik niet op de Amerikanen, want in hun land gebeurde het natuurlijk, maar voor mensen uit andere landen.Kan het moeilijk uitleggen. Snapt iemand wat ik bedoel?
in 020 ookquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Goed, maanden geleden mijn tv-kabel opgezegd omdat ik nooit tv keek. En mijn tv uit de woonkamer in een rommelkamer gezet. Net de tv teruggesleept en wat denk je! Gewoon signaal (waar ik niet voor betaal dus) Mooi, kan ik dit gewoon op tv volgen dan via een eventueel wegvallende stream
We moeten toch ergens de tijd mee vollullen tot het begint?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we de 'wat is erger' discussie maar niet voeren? Ik bedoel, het valt niet ècht te vergelijken hè. Erg voor de muziekwereld of ingrijpende wereldgebeurtenis
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef E.T. het volgende:
WTC heeft veel meer invloed gehad op het leven op de hele wereld dat de dood van MJ.
Na vandaag gaat iedereen weer gewoon door met leven, ok z'n muziek wordt gemist en zijn naasten zullen zijn persoon ook zeker missen..
Na de WTC zijn er een paar oorlogen gestart (die nog steeds niet voorbij zijn) en is de hele wereld-orde aangetast. Toch íets ingrijpender.. (iets maar hoor)
Jaquote:
Michael geeft een vrijbrief voor alles. Geeft niksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaen dat allemaal door MJ
Maar toen ik nog wel betaalde keek ik ook nooit! Dus ik ehm praat even mijn illegale kijken goed
Zie je je eigen ava nu ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Michael geeft een vrijbrief voor alles. Geeft niks
quote:
Toffe avaquote:
Verkeerde dus.quote:
Helemaal als je kort daarvoor nog met hem gerepeteerd hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Lijkt me trouwens wel een vreemd gevoel als je als danser ineens het nieuws krijgt dat MJ overleden is.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Helemaal als je kort daarvoor nog met hem gerepeteerd hebt.
Quote in de eerste instantie jouw tekstquote:
Ik vond het al zo vreemd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Quote in de eerste instantie jouw tekst![]()
Had ik snel verbeterd
Oh dat ging over de mijne.quote:
Ik zocht naar MJ moonwalk smiliesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh dat ging over de mijne.Thanks, maar de eer is volledig aan Greys. Die heeft deze ergens op internet opgedoken neem ik aan. Ik heb hem gewoon gruwelijk ingepikt
![]()
eigenlijk moet je jouw eendje aan het moonwalken zien te krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zocht naar MJ moonwalk smilies
Hij is echt tof als avatar!
Samen met jouw... tja... wat is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eigenlijk moet je jouw eendje aan het moonwalken zien te krijgen
3FM chick?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Samen met jouw... tja... wat is het eigenlijk?
Nog wat voor de fansquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zocht naar MJ moonwalk smilies
Hij is echt tof als avatar!
Wat een ongelooflijke deceptie moet dat zijn! Eerst ben je over the moon want je mag het toneel op naast MJ, en dan issie ineens dood. Jeetje, wat erg voor die mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Lijkt me trouwens wel een vreemd gevoel als je als danser ineens het nieuws krijgt dat MJ overleden is.
Die onderste is fantastisch!! Misschien toch maar even ruilen... Sorry Greys....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog wat voor de fans;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, lijkt mij dus ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke deceptie moet dat zijn! Eerst ben je over the moon want je mag het toneel op naast MJ, en dan issie ineens dood. Jeetje, wat erg voor die mensen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook een heel erg gifje gevonden,. Maar ergens moest ik toch een beetje grinniken.
[ afbeelding ].
Dat is nou de BananaLamaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Samen met jouw... tja... wat is het eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |