klopt, gisteren was ze die al kwijtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik had dit helemaal gemist! Of heeft dat hier al drie keer gestaan?
[..]
Michael Jackson Memorial -- The Playersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Klopt dit nog een beetje, dit lijstje? Ja he?
[..]
ik zit op het moment ook in omgeving 030 (N'gein) en inderdaad wat een baggerweer zeg!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit bericht is nieuw voor mij, thanx.
Ik vind het eigenlijk wel een aannemelijk artikel en als zo is, in en in triest.![]()
Ik ga een beetje poetsen hier, tot later. Het komt trouwens met bakken uit de lucht hier (030)
Cadeautje uit 020 van 1,5 uur geledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga een beetje poetsen hier, tot later. Het komt trouwens met bakken uit de lucht hier (030)
jep op RTL4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef K-Girly het volgende:
Balen Kut moet vanavond weg...verwacht pas rond 21:00 terug te zijn!
Word er ook een herhaling uitgezonden??
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
op x17online.com ;
" X17 XCLUSIVE - PARIS JACKSON CRYING AFTER FINAL FAREWELL TO DAD"
inc pics, maar die kun je niet plakken of kopiëren
Ik wou dat ze die kinderen met rust lieten. Arm kind. Ik ga er ook niet naar kijken, ik kan zo ook wel bedenken hoe een kind dat haar enige ouder verloren heeft er uit ziet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
op x17online.com ;
" X17 XCLUSIVE - PARIS JACKSON CRYING AFTER FINAL FAREWELL TO DAD"
inc pics, maar die kun je niet plakken of kopiëren
Daar zat ik dus ook nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:34 schreef MissBliss het volgende:
WTF, toen ik gisteren stopte met lezen zat ik nog in topic 19
Niet bij te houden
Ik heb echt een beetje zin in vanavond gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |