hallo, het is mediaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:33 schreef LoveLove het volgende:
Klote x17 met die rotfotos van Paris... Heel triest...
Heb je UPC? Want dan kan je de tv gewoon op pauze zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook nog
Ik heb een afspraak staan vanavond om 21.00 uur, scooter verkocht en die wordt opgehaald, gaat om een boel centen, dus ook geen zin om die af te zeggen
Nope, glasvezel van XMSquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je UPC? Want dan kan je de tv gewoon op pauze zetten
Maar schatje, doe eens kalm!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik word helemaal opgfokt en gestresst van jullie! Er komt steeds meer bij wat ik moet zien\
ja, want het is nieuws, roddels, sensatie, ect.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef shomila het volgende:
Nou sorry hoor moeten ze nu foto's van dat kind gaan plaatsen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Kom op jongens, het is naar dat ze dat kind nu huilend op de foto zetten, maar kijk er nou niet van op.
Er wordt hier ook om foto's van het lichaam van MJ geroepen en de wereld schreeuwt om informatie op het moment. Dat je dan ook de wat minder frisse dingen over je heen krijgt moet je niet van opkijken.
Aan de ene kant moet de pers zich er niet mee bemoeien, aan de andere kant willen we toch wel graag alles weten. Dat kan natuurlijk niet.
Gefeliciteerd!!quote:
zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Wat een bijzondere verjaardag
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar schatje, doe eens kalm!!!
Denk je nu echt dat ze allemaal iets anders uitzenden? Welnee!
En de dingen die 'extra' zijn zoals concerten en docu's kun je altijd nog achteraf kijken, die zijn niet ineens verdwenen na vanavond, en zullen nog talloze malen de ether ingeslingerd worden of gewoon te koop zijn.
Misschien is er aangegeven dat de memorial dienst anderhalf uur duurt ofzo.quote:
van 7 uur tot half 9quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef MissBliss het volgende:
Duurt het op Nederland 3 maar tot 20.30?
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik = sensatiebak. En heb dus ook gretig op alle linken gelikt waar ook maar enige informatie (roddel, gossip en achterklap) te vinden was, dus ook die met huilende kinderen. Kben nieuwsgierig van aard zeg maar
mijn sensatie, wat doe je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten dan
Al blijf ik het echt een beetje dubbele moraal vinden, maar goed.
Screenshot, gok ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn sensatie, wat doe je?
Hoe heb je die pic eigenlijk gekopieerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |