hallo, het is mediaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:33 schreef LoveLove het volgende:
Klote x17 met die rotfotos van Paris... Heel triest...
Heb je UPC? Want dan kan je de tv gewoon op pauze zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook nog
Ik heb een afspraak staan vanavond om 21.00 uur, scooter verkocht en die wordt opgehaald, gaat om een boel centen, dus ook geen zin om die af te zeggen
Nope, glasvezel van XMSquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je UPC? Want dan kan je de tv gewoon op pauze zetten
Maar schatje, doe eens kalm!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik word helemaal opgfokt en gestresst van jullie! Er komt steeds meer bij wat ik moet zien\
ja, want het is nieuws, roddels, sensatie, ect.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef shomila het volgende:
Nou sorry hoor moeten ze nu foto's van dat kind gaan plaatsen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Kom op jongens, het is naar dat ze dat kind nu huilend op de foto zetten, maar kijk er nou niet van op.
Er wordt hier ook om foto's van het lichaam van MJ geroepen en de wereld schreeuwt om informatie op het moment. Dat je dan ook de wat minder frisse dingen over je heen krijgt moet je niet van opkijken.
Aan de ene kant moet de pers zich er niet mee bemoeien, aan de andere kant willen we toch wel graag alles weten. Dat kan natuurlijk niet.
Gefeliciteerd!!quote:
zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Wat een bijzondere verjaardag
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar schatje, doe eens kalm!!!
Denk je nu echt dat ze allemaal iets anders uitzenden? Welnee!
En de dingen die 'extra' zijn zoals concerten en docu's kun je altijd nog achteraf kijken, die zijn niet ineens verdwenen na vanavond, en zullen nog talloze malen de ether ingeslingerd worden of gewoon te koop zijn.
Misschien is er aangegeven dat de memorial dienst anderhalf uur duurt ofzo.quote:
van 7 uur tot half 9quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef MissBliss het volgende:
Duurt het op Nederland 3 maar tot 20.30?
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik = sensatiebak. En heb dus ook gretig op alle linken gelikt waar ook maar enige informatie (roddel, gossip en achterklap) te vinden was, dus ook die met huilende kinderen. Kben nieuwsgierig van aard zeg maar
mijn sensatie, wat doe je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten dan
Al blijf ik het echt een beetje dubbele moraal vinden, maar goed.
Screenshot, gok ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn sensatie, wat doe je?
Hoe heb je die pic eigenlijk gekopieerd?
Heb je ook gelijk in. Ik ben ook zwaar sensatiebelust dus ik ben er net zo schuldig aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Kom op jongens, het is naar dat ze dat kind nu huilend op de foto zetten, maar kijk er nou niet van op.
Er wordt hier ook om foto's van het lichaam van MJ geroepen en de wereld schreeuwt om informatie op het moment. Dat je dan ook de wat minder frisse dingen over je heen krijgt moet je niet van opkijken.
Aan de ene kant moet de pers zich er niet mee bemoeien, aan de andere kant willen we toch wel graag alles weten. Dat kan natuurlijk niet.
Die kinderen hebben niet om een beroemde vader gevraagd. Ik snap het wel hoor, ik word ook nieuwsgierig van zo'n kop, maar het is eigenlijk walgelijk. Dus ik zet voor een keertje mijn nieuwsgierigheid maar opzij. (Niet dat mijn ene muisklik er nou voor gaat zorgen dat die kinderen voortaan wel met rust gelaten gaan worden, maar het gaat om het ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan helemaal denk ik, want ik had de foto al gekopieerd en op Photobucket geslingerd om hier neer te kunnen zetten. Maar dat heb ik na het lezen hier toch maar gelaten dan
Al blijf ik het echt een beetje dubbele moraal vinden, maar goed.
Ga ik doen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef Shitney het volgende:
Misschien kan er in de OP bij dat CNN de memorial herhaalt om 16.00 en 19 00 uur ET. Geen idee hoe laat dat in onze tijd is.
Dat heb ik nou helemaal niet! Volgens mij ga ik dan zo vreselijk huilen, dat hoeft van mij niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En ja, ik MJ ook in de kist zien liggen dus ik en net zo erg als die roddelpersgasten![]()
![]()
Foto's vallen ook rechtstreeks te jatten hoor... (of hotlinken ook werkt weet ik nog niet.. ff testen, hhm.. in een preview iig wel.)quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
tv stress tv stress tv stress
en ik ben ook nog jarig vandaag
Nee, de uitzendingen zijn vandaag om 12 uur, 16 uur en 19 uur, in hun tijd. Dus hoe laat dat hier precies is weet ik niet. Ik denk 18 00 uur, 2200 uur en 0100 uur, maar dat moet je even voor de zekerheid checken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Morgen, bedoel je toch? Of ehm, ik snap het niet
quote:
Think. Of haven't.quote:
Of: Why didn't I think of that.quote:
Die kinderen hebben inderdaad niet om een beroemde vader gevraagd, maar hij heeft er als beroemde vader wel heel bewust voor gekozen om kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
Die kinderen hebben niet om een beroemde vader gevraagd. Ik snap het wel hoor, ik word ook nieuwsgierig van zo'n kop, maar het is eigenlijk walgelijk. Dus ik zet voor een keertje mijn nieuwsgierigheid maar opzij. (Niet dat mijn ene muisklik er nou voor gaat zorgen dat die kinderen voortaan wel met rust gelaten gaan worden, maar het gaat om het idee).
ach zeikwijven zijn jullie, allemaal!quote:
rellen in LA denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben wel benieuwd wat het allemaal wordt vanavond op TV, zal wel een vrij chaotische uitzending worden zowel op de commerciele als publieke omroepen.
Ik moet nodig eens weer wat ophalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of: Why didn't I think of that.
Ik vind het grappig hoe jij engels praatZo doet mijn moeder het ook.
Ow, en ik bedoel dit absoluut niet beledigend hoor!!
Maar duurt ook geen half uur hé een herdenkingsdienst.. Nee een avondvullend hoeft ook weer niet..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is er aangegeven dat de memorial dienst anderhalf uur duurt ofzo.
Dat hoeft ook geen avondvullend programma te zijn toch?
Maar we houden wel van je!quote:
oohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |