Allemaal gossip natuurlijk, maar wat zou het toch erg zijn als het écht zo wasquote:'Stress was doodsoorzaak Michael Jackson'
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens de bronnen van entertainmentjournalist en televisiepresentator Robin Leach was Michael Jackson in de dagen voor zijn dood zo gestresst en emotioneel door het vooruitzicht op vijftig concerten dat hij zelf vreesde dat het zijn einde zou betekenen.
Volgens Robins bronnen hoopte Michael dat promoter AEG hem een eenmalig concert zou laten doen met live-verbindingen zodat de hele wereld het kon zien, en wilde hij de show daarna op DVD en cd uitbrengen. Dat zou volgens Michael net zoveel geld op kunnen brengen als de geplande vijftig shows.
Maar AEG vond het maar niets en hield hem aan die vijftig shows, tot frustratie van Michael. Volgens Robin stamelde Michael tijdens zijn laatste repetitie: "We kunnen hier niet mee doorgaan. Ik haal die vijftig nooit. Dit wordt mijn dood."
Na die laatste repetitie was Michael "kapot, op van de zenuwen, gestresst en urenlang nat van het zweet".
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
tv stress tv stress tv stress
en ik ben ook nog jarig vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
dank jequote:
dank jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar je hebt nu al een aantal keer 'tv stress' geroepen in een post, maar je kunt nu nog gewoon even rustig ademhalen hoor, het 'circus' begint nog lang niet. Je maakt jezelf veel te druk.
En daarbij verplicht niemand je om hier mee te typen, dus dat kan je als je dat rustiger vindt ook van je to do list schrappen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
gefeli anonymousz
hoe lang gaat het door op cnn? zitten we echt tot 3 uur 's nachts te kijken?
quote:Moeder Jackson verliest zeggenschap
LOS ANGELES - Katherine Jackson is de zeggenschap over de nalatenschap van haar zoon Michael kwijtgeraakt. Dat bepaalde een rechter maandag in Los Angeles.
Het beheer is in handen gekomen van twee voormalige zakenpartners van de King of Pop, overeenkomstig het testament van Michael uit 2002. De 79-jarige moeder had eind juni tijdelijk de zeggenschap gekregen omdat er toen nog geen laatste wilsbeschikking bekend was.
Tot de nalatenschap behoren de ranch Neverland ten noorden van Los Angeles en de rechten op liedjes van de voormalige Britse popgroep The Beatles.
Van hartequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
dank jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
gefeli anonymousz
hoe lang gaat het door op cnn? zitten we echt tot 3 uur 's nachts te kijken?
Dit bericht is nieuw voor mij, thanx.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze nou al gehad?
[..]
Allemaal gossip natuurlijk, maar wat zou het toch erg zijn als het écht zo was
of het wordt een knalfeest met het History concert uit de speakers!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:17 schreef Ireth het volgende:
Gefeliciteerd Anonymousz! Vanavond zit de visite verplicht stil te wezen met een bakje pinda's voor de buis?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Here’s the entire Michael Jackson memorial roster, as it stands now:
Ron Boyd (family friend); Kobe Bryant; Mariah Carey; Andrae Crouch Choir; Berry Gordy; Jennifer Hudson; Shaheen Jafargholi (finalist on Britain’s Got Talent); Magic Johnson; Martin Luther King III; Bernice A. King; John Mayer; Lionel Richie; Smokey Robinson; Rev. Al Sharpton; Brooke Shields; Pastor Lucious Smith (family friend); Usher; and Stevie Wonder.
19quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe oud ben je geworden?
Ik werd 5 dagen geleden 27
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |