Was 31 jaar geleden al aangekondigdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bron: http://www.guardian.co.uk(...)jackson-buried-brain
Of was dit al voorbij gekomen?
is nog niet bekendquote:
Je bedoelt die publieke? Ik mag toch hopen van niet. En ik kan me niet voorstellen van wel.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef Ireth het volgende:
Zie dat Obama in Rusland zit.. die kan daar nooit meer op tijd bij zijn...'achter de kaart langs' is nog steeds een heel erg klere-eind... zal qua afstand niet zo veel uitmaken of ie naar oost of naar west vliegt vanuit Moskou volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
ik hoop ook niet dat ze daarbij zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt die publieke? Ik mag toch hopen van niet. En ik kan me niet voorstellen van wel.
Zat ik me inderdaad ook af te vragen.quote:
Het pensioenfonds ABP heeft iig een deel van de rechten van de nummers van Michael Jackson: http://www.rtl.nl/(/actue(...)bij_dood_Jackson.xmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:25 schreef Rianne84 het volgende:
zal er een artiest komen die de rechten van MJ zn liedjes koopt, zoals MJ dat met de Beatles deed?
Sterker nog. Waarschijnlijk vliegt hij over de Noordpool, maar da's alsnog bijna 10.000 km.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
'achter de kaart langs' is nog steeds een heel erg klere-eind... zal qua afstand niet zo veel uitmaken of ie naar oost of naar west vliegt vanuit Moskou volgens mij.
Kan je niet naar iets als de MediaMarkt gaan en daar tv kijken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Stream uit de op doet het nietVoor het eerst in 2 jaar mis ik mijn tv
ik heb me ooit laten vertellen dat je niet recht over de noordpool zou mogen vliegen.. dus zal ie er toch oost of west langs moetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Sterker nog. Waarschijnlijk vliegt hij over de Noordpool, maar da's alsnog bijna 10.000 km.
je haalt het welquote:
Ja leuk he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Deze is geweldig!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |