quote:De kist van Michael Jackson komt tijdens de herdenkingsbijeenkomst in het Staples Center in Los Angeles te staan. Dat schrijven de Amerikaanse website TMZ.com en de krant Los Angeles Times dinsdag. Voorafgaand aan het publieke eerbetoon zou de familie een besloten herdenking houden op de begraafplaats Forest Lawn.
Deze media weerspreken hiermee eerdere berichten dat de popster voorafgaand aan de ceremonie zou worden begraven. Zoals bekend komt de familie Jackson om 17.00 uur (Nederlandse tijd) bijeen op Forest Lawn, samen met wat goede vrienden van hun zoon en broer, en vertrekken de ouders en broers/zussen twee uur later naar de herdenkingsdienst. Daar zou de kist, die naar verluidt van buiten goud is en van binnen met blauw fluweel is bekleed, eveneens naartoe worden vervoerd.
Gejat van ChipsZak, dus de eer is niet van mijquote:
quote:Jackson Family Gathers at Forest Lawn Cemetery
Posted Jul 6th 2009 11:29PM by TMZ Staff
Jackson family members -- including La Toya and Randy -- have been spotted entering Forest Lawn Cemetery in Los Angeles.
A hearse was also seen pulling up to the Hall of Liberty complex -- we hear there may be a viewing of Michael's body tonight.
UPDATE 12:36 AM ET: La Toya was seen leaving the cemetery around a half hour ago -- nearly everyone has left by now.
het begint toch pas om 19u?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Gejat van ChipsZak, dus de eer is niet van mij
Ik denk dat ik eten thuis laat bezorgen en voor de buis geplakt zit vanavond. (ik vermoed dat de thuisbezorgindustrie een gouden avond heeft vandaag)
ik denk dat laatste. Ik denk dat enkel info met wat, waar, wanneer, hoelaat en wie handig isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie dat we de lange tekst van de OP weg moeten halen of gewoon ook laten staan? Of is voor vandaag een korte en bondige OP handiger?
Het is allebei een kwestie van copy en paste, dus ik zeg: laten staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie dat we de lange tekst van de OP weg moeten halen of gewoon ook laten staan? Of is voor vandaag een korte en bondige OP handiger?
Mja, de echte memorial wel.quote:
Toegevoegd aan OP en wiki.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef Shitney het volgende:
Michael Jackson memorial: 18.00 uur BBC 2
Michael Jackson memorial 12.00 uur ET, CNN
*opzoek gaat naar dat griekse foldertje met bezorgshit*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, de echte memorial wel.
Maar dr wordt voor die tijd van alles en nog wat uitgezonden.
Zullen wel een soort 'inleidingen' zijn ofzo. Mini-docu's.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
*opzoek gaat naar dat griekse foldertje met bezorgshit*
lijkt me geen slecht planquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]Zullen we ook wat bezorgdiensten aan de OP toevoegen?
Doe maar,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]Zullen we ook wat bezorgdiensten aan de OP toevoegen?
Dat is een domme website. Er staat maar 1 in, een pizzaria... terwijl er hier veul meer bezorgenquote:
Die staan bij mij onder favo's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
Zullen we ook wat bezorgdiensten aan de OP toevoegen?
Super, ga ik er bij zetten! (De memorial bedoel je neem ik aan, niet de uitvaart?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:50 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/cbs-new
livestream om straks de uitvaart te zien.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is een domme website. Er staat maar 1 in, een pizzaria... terwijl er hier veul meer bezorgen
Wat een opening op 1.40quote:
whihi,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb de live stream en thuisbezorgd.nl toegevoegd
6 tv's naast elkaar zetten denk ikquote:
heb 2 schermen, een tv naast me, en een tv-kaart in mijn computerquote:
Allemaal gossip natuurlijk, maar wat zou het toch erg zijn als het écht zo wasquote:'Stress was doodsoorzaak Michael Jackson'
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens de bronnen van entertainmentjournalist en televisiepresentator Robin Leach was Michael Jackson in de dagen voor zijn dood zo gestresst en emotioneel door het vooruitzicht op vijftig concerten dat hij zelf vreesde dat het zijn einde zou betekenen.
Volgens Robins bronnen hoopte Michael dat promoter AEG hem een eenmalig concert zou laten doen met live-verbindingen zodat de hele wereld het kon zien, en wilde hij de show daarna op DVD en cd uitbrengen. Dat zou volgens Michael net zoveel geld op kunnen brengen als de geplande vijftig shows.
Maar AEG vond het maar niets en hield hem aan die vijftig shows, tot frustratie van Michael. Volgens Robin stamelde Michael tijdens zijn laatste repetitie: "We kunnen hier niet mee doorgaan. Ik haal die vijftig nooit. Dit wordt mijn dood."
Na die laatste repetitie was Michael "kapot, op van de zenuwen, gestresst en urenlang nat van het zweet".
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
tv stress tv stress tv stress
en ik ben ook nog jarig vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
dank jequote:
dank jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar je hebt nu al een aantal keer 'tv stress' geroepen in een post, maar je kunt nu nog gewoon even rustig ademhalen hoor, het 'circus' begint nog lang niet. Je maakt jezelf veel te druk.
En daarbij verplicht niemand je om hier mee te typen, dus dat kan je als je dat rustiger vindt ook van je to do list schrappen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
gefeli anonymousz
hoe lang gaat het door op cnn? zitten we echt tot 3 uur 's nachts te kijken?
quote:Moeder Jackson verliest zeggenschap
LOS ANGELES - Katherine Jackson is de zeggenschap over de nalatenschap van haar zoon Michael kwijtgeraakt. Dat bepaalde een rechter maandag in Los Angeles.
Het beheer is in handen gekomen van twee voormalige zakenpartners van de King of Pop, overeenkomstig het testament van Michael uit 2002. De 79-jarige moeder had eind juni tijdelijk de zeggenschap gekregen omdat er toen nog geen laatste wilsbeschikking bekend was.
Tot de nalatenschap behoren de ranch Neverland ten noorden van Los Angeles en de rechten op liedjes van de voormalige Britse popgroep The Beatles.
Van hartequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
dank jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
gefeli anonymousz
hoe lang gaat het door op cnn? zitten we echt tot 3 uur 's nachts te kijken?
Dit bericht is nieuw voor mij, thanx.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze nou al gehad?
[..]
Allemaal gossip natuurlijk, maar wat zou het toch erg zijn als het écht zo was
of het wordt een knalfeest met het History concert uit de speakers!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:17 schreef Ireth het volgende:
Gefeliciteerd Anonymousz! Vanavond zit de visite verplicht stil te wezen met een bakje pinda's voor de buis?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Here’s the entire Michael Jackson memorial roster, as it stands now:
Ron Boyd (family friend); Kobe Bryant; Mariah Carey; Andrae Crouch Choir; Berry Gordy; Jennifer Hudson; Shaheen Jafargholi (finalist on Britain’s Got Talent); Magic Johnson; Martin Luther King III; Bernice A. King; John Mayer; Lionel Richie; Smokey Robinson; Rev. Al Sharpton; Brooke Shields; Pastor Lucious Smith (family friend); Usher; and Stevie Wonder.
19quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe oud ben je geworden?
Ik werd 5 dagen geleden 27
klopt, gisteren was ze die al kwijtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik had dit helemaal gemist! Of heeft dat hier al drie keer gestaan?
[..]
Michael Jackson Memorial -- The Playersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Klopt dit nog een beetje, dit lijstje? Ja he?
[..]
ik zit op het moment ook in omgeving 030 (N'gein) en inderdaad wat een baggerweer zeg!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit bericht is nieuw voor mij, thanx.
Ik vind het eigenlijk wel een aannemelijk artikel en als zo is, in en in triest.![]()
Ik ga een beetje poetsen hier, tot later. Het komt trouwens met bakken uit de lucht hier (030)
Cadeautje uit 020 van 1,5 uur geledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga een beetje poetsen hier, tot later. Het komt trouwens met bakken uit de lucht hier (030)
jep op RTL4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef K-Girly het volgende:
Balen Kut moet vanavond weg...verwacht pas rond 21:00 terug te zijn!
Word er ook een herhaling uitgezonden??
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
op x17online.com ;
" X17 XCLUSIVE - PARIS JACKSON CRYING AFTER FINAL FAREWELL TO DAD"
inc pics, maar die kun je niet plakken of kopiëren
Ik wou dat ze die kinderen met rust lieten. Arm kind. Ik ga er ook niet naar kijken, ik kan zo ook wel bedenken hoe een kind dat haar enige ouder verloren heeft er uit ziet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
op x17online.com ;
" X17 XCLUSIVE - PARIS JACKSON CRYING AFTER FINAL FAREWELL TO DAD"
inc pics, maar die kun je niet plakken of kopiëren
Daar zat ik dus ook nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:34 schreef MissBliss het volgende:
WTF, toen ik gisteren stopte met lezen zat ik nog in topic 19
Niet bij te houden
Ik heb echt een beetje zin in vanavond gewoon
hallo, het is mediaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:33 schreef LoveLove het volgende:
Klote x17 met die rotfotos van Paris... Heel triest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |