Jij wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
Mag ik nog even helemaal. met Billy zijn en nu met The Stranglers.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
Mag ik nog even helemaal. met Billy zijn en nu met The Stranglers.
Bedacht me gisteren, toen ik in bed lag, met de ramen open, te luisteren naar Anouk, in het Westerpark, dat het dus al een jaar geleden is dat we daar met R.E.M. stonden.quote:
Correct. Dat was niet kut. Tevens de enige keer dat ik in Amsterdam gefietst heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Bedacht me gisteren, toen ik in bed lag, met de ramen open, te luisteren naar Anouk, in het Westerpark, dat het dus al een jaar geleden is dat we daar met R.E.M. stonden.
Met bagage achterop nog wel!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Dat was niet kut. Tevens de enige keer dat ik in Amsterdam gefietst heb.
Nog wat meegekregen van het programma van dit jaar? Vond er weinig interessants bijzitten eigenlijk.
neeh ik ben niet eht n festival ganger...maar ik ga 28 november al kijken naar ze in de HMHquote:Op maandag 6 juli 2009 11:31 schreef 3FMaster het volgende:
Eliza, ik lees net dat de Prodigy waarschijnlijk komt op Lowlands. Het schema is uitgelekt, check FP. Heb je kaartjes?
Oja, da's waarquote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik ben niet eht n festival ganger...maar ik ga 28 november al kijken naar ze in de HMH![]()
quote:
Coldplay doel je op? Dat vind ik meer gehuil. Damn wat een huilebalk is die zangerquote:Op maandag 6 juli 2009 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
De meest gedraaide artiest van 3FM
Wat een dra-ma. Wat is dit nou voor CRAP!
Nietszeggend gejengel, om met Cos z'n woorden te spreken (alhoewel hbij het over Pearl Jam zegt)
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Coldplay doel je op? Dat vind ik meer gehuil. Damn wat een huilebalk is die zanger.
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef JaneDoe het volgende:
is t iemand bekend waarom ons robje jelmer de webcam altijd op de gang laat richten?
issie echt zo schuw???
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...
Al gaat nu wel in het hele land het Rob Zapt Webcam Weg-alarm af.
Sluit ramen en deuren - zet de tv aan op 3FM zet de radio aan op 3FM .quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...
Al gaat nu wel in het hele land het Rob Zapt Webcam Weg-alarm af.
7 uurquote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef muisje-eliza het volgende:
weet iemand hoelaat die herdenking van MJ morgen word uitgezonden?
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
7 uuren vanavond vanaf 8 uur Dangerous Tour
20.00 pas.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
Om 19.00 staat nogSjoef Sjoef de Serie
gepland.
das pas niet fijnquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
gepland.
Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
gepland.
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijkenquote:
Aa en Hunze daar komt mijn vriendin ook vandaan en de burgemeester had het net over lijn 10 daar heb ik vaak in gezetenquote:
Met Ekdom toch als deskundige? of was dat een grap vrijdag?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijken
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Met Ekdom toch als deskundige? of was dat een grap vrijdag?
okay, wist niet van sbsquote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijken
Oh morgenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?
quote:Ah..zojuist rudy.mackay@kxradio.nl aangemaakt zie ik? Dat belooft wat huh! :-)
Ze hebben wel betere nummersquote:
het zijn wel de luisteraars van 3fm die mogen kiezen hehquote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja maar niet het beste nummer van U2.
With or Without you.
Angel of Harlemquote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben wel betere nummersik noem een Sunday bloody sunday, angel of harlem en nog vele anderen
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij stijgt in mijn achting.
Keep the good work up.
Zeikerdquote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Ja Queen. Dat horen we gelukkig nooit op de radio.
Mooi. Kan ik dat volgen als ik vanavond thuis benquote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef themauster het volgende:
Dit is de liveblog over de herdenkingsdienst voor Michael Jackson die dinsdag 7 juli wordt gehouden in het Staples Center in Los Angeles. De NOS zendt de herdenking live uit om 18.30 uur op Nederland 3 en vanaf 19.00 uur op 3FM. Alle tijden in dit blog zijn Nederlandse tijden, in Los Angeles is het negen uur vroeger.
http://www.nos.nl/nosjour(...)iveblog_jackson.html
Iets meer (volgens 3fmfan.nl), maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, is het nationala coldplay dag ofzo
Hoorde ze minder dan een uur geleden volgens mij ook al
Het is toch belachelijk dat je zoiets elke 2 uur wel voorbij hoort komen terwijl je echt goede bands niet hoort, of hoogstens 1 keer gedurende een hele fucking werkdag!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iets meer (volgens 3fmfan.nl), maar je hebt wel gelijk
Daarom vraag ik me af en toe nog wel eens af waarom ik nog steeds naar de radio luister en geen cd in de player gooiquote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat je zoiets elke 2 uur wel voorbij hoort komen terwijl je echt goede bands niet hoort, of hoogstens 1 keer gedurende een hele fucking werkdag!
Life in Technicolor II is gewoon goed. En Coldpaly ook. En dat dacht je, want om 11 uur was Lovers In Japan erop, ook een top lied!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hahaha. Je weet, 3FM. die hebben gewoon niet zoveel verschillende muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk iemand die mijn standpunten bevestigt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Life in Technicolor II is gewoon goed. En Coldpaly ook. En dat dacht je, want om 11 uur was Lovers In Japan erop, ook een top lied!
de voorbeschouwingenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?
Zo iets had ik al gelezen ik hoop trouwens dat ze vanaf morgen michael jackson ook echt laten rusten je kunt geen tv zender aanzetten en hij is er op . mijn vader wil het morgen niet zien zei hij net aan de telefoon en hoopt dat er zenders zijn die michael loos zijnquote:
animal planetquote:Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo iets had ik al gelezen ik hoop trouwens dat ze vanaf morgen michael jackson ook echt laten rusten je kunt geen tv zender aanzetten en hij is er op . mijn vader wil het morgen niet zien zei hij net aan de telefoon en hoopt dat er zenders zijn die michael loos zijn
haha ja maar daar kijkt alleen mijn moeder na mijn vader zei voor de grap ''ik zet hem wel op TV Oranje''quote:
Of het infokanaal van je kabelboer.quote:
Nee hoor, want zelfs in de Freaknacht doet 'ie 'm niet zo vaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef muisje-eliza het volgende:
als je nooit naar de freaknacht kijkt/luisterd, is het dan raar dat je Useless man niet kent met Ekdom
quote:
Mja, 't is ook wel heeeeeeeel erg amateuristisch van de organisatie, ook dat d'r microfoon het hele eerste nummer uit stond...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)d-op-tmf-awards.html
[..].
Ow, en wtf is 'Agnes'Nog nóóit van gehoord.
Ja, heerlijk nummertje!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Diggy en Eva staan dus nu zelfs al op 3 in de Mega Top 5. Gaat goed!
Tja, TMF. Logisch.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 't is ook wel heeeeeeeel erg amateuristisch van de organisatie, ook dat d'r microfoon het hele eerste nummer uit stond...
Als 3fm esmee denters ergens voor gaat nomineren dan ga ik gillenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doet 3FM dan toch beter met de 3FM Awards.
* Sirolf doet z'n oordoppen vast in.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als 3fm esmee denters ergens voor gaat nomineren dan ga ik gillen
Ik heb nog geen druppel regen gezien vandaag!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
he wie stort hier de regenwolk leeg , valt nu echt hard naar beneden
het gaat goed hoor, maar werk nog maar 1 avond per week (volgende week 2!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], voel je al weer iets beter , na weer wat avonden werken ?
Gaat langzaam aan de goede kant weer opquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
het gaat goed hoor, maar werk nog maar 1 avond per week (volgende week 2!)
Wat is het probleem dan? Vraag het anders eens in het DIG-subforum.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
rattenkooi gesopt...pc gereboot en allerlei speciale programma's laten draaien die mn probleem zouden moeten oplossen maar nee...niks![]()
lang geleden had ik een kennis, die kon in mn pc kijken, en heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen toen, maar t contact is verwaterd...Dan maar verder klungelen![]()
gelukkig fijne muziek op de achtergrond![]()
![]()
Hopen dat het beter gaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
het gaat goed hoor, maar werk nog maar 1 avond per week (volgende week 2!)
Fifa had altijd goede tracksquote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk ook een soundtrack van FIFA 06.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer dat ze in het echt geen bezemsteel gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noordpool.FM al gelezen?
MetMichiel - maandag tot en met donderdag om 19 uur op 3FM! http://www.metmichiel.nl Check ook m'n log: http://www.michielveenstra.nl
Kant?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)d-op-tmf-awards.html
[..].
Ow, en wtf is 'Agnes'Nog nóóit van gehoord.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer dat ze in het echt geen bezemsteel gebruikt.Ik geef het een half jaar, dan komt dat ook wel goed. Nou ja, goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
sinds ik een update van flashplayer heb gedaan, is mn antivir n beetje dood en geeft ie bij opstarten van de puter een foutmelding...hetzelfde trouwens bij msn.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Vraag het anders eens in het DIG-subforum.
Begin eens met het opnieuw installeren van je antivirus (moet je natuurlijk nog wel de installatie-CD en -codes hebben). Of kijk of er een update voor het programma op de site van de fabrikant staat.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sinds ik een update van flashplayer heb gedaan, is mn antivir n beetje dood en geeft ie bij opstarten van de puter een foutmelding...hetzelfde trouwens bij msn.
"avgnt.exe - ongeldige installatiekopie" met nog een heel verhaal eronder....
als het me niet lukt om nog het eea te doen, ga ik het daar vragen
avg even deinstalleren en opnieuw installeren , komt niet door je flash maar door foutje in de windows updatequote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sinds ik een update van flashplayer heb gedaan, is mn antivir n beetje dood en geeft ie bij opstarten van de puter een foutmelding...hetzelfde trouwens bij msn.
"avgnt.exe - ongeldige installatiekopie" met nog een heel verhaal eronder....
als het me niet lukt om nog het eea te doen, ga ik het daar vragen
ze hadden over een achtertuinquote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Als De Staat in mijn huiskamer zou spelen, stort de hele flat in.
Het toverwoord in deze is "als".quote:Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden over een achtertuin
Dag Djur!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dag baasje van een natte poekie
Dan installeer je 'm gewoon nog een keer over de bestaande installatie heen, op dezelfde plek enzo. Dan zou 'ie 'm moeten repareren.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
het is veel ingewikkelder... het program wil niet de-instaleren, ook niet met speciale uninstallers enzo.. naja echt iets voor mij.
Wil verder dit topic er niet mee bevuilen
Poesjes moeten maar leren te schuilenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dag Djur!
En ik schaam mij zeer zeer diep!
Omda'k niet mee doe.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom "denk" jij geen kans te maken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan installeer je 'm gewoon nog een keer over de bestaande installatie heen, op dezelfde plek enzo. Dan zou 'ie 'm moeten repareren.
Hij zat op t balkon... enige waar hij onder kon schuilen waren een tafel en 2 stoelen me allemaal gaten erin... En het was echt een ontzettende hoosbuiquote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Poesjes moeten maar leren te schuilen
Hij zit nu in parkeergaragequote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk live naar een achtervolging![]()
http://www.ustream.tv/channel/CBS-News
Dierenbeulquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij zat op t balkon... enige waar hij onder kon schuilen waren een tafel en 2 stoelen me allemaal gaten erin... En het was echt een ontzettende hoosbui
quote:
kan niet wachten tot mijn kleine ouder is om te gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Heb van t weekend veel in de auto gezeten en naar Werchter geluisterd.... ik was zoooo jaloers!
Dan gaan beide aan tv en radioquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaag zijn we Michiel nog trouw...morgen echter
moet op mn werk nog regelen dat ik ietsje eerder weg kan...ben ik precies optijd thuis ipv 19:15quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan gaan beide aan tv en radio
ah okquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaag zijn we Michiel nog trouw...morgen echter
laat je het opnemen, want mj zal je toch zelf niet meer zien. die ligt dan al onder de zodenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet op mn werk nog regelen dat ik ietsje eerder weg kan...ben ik precies optijd thuis ipv 19:15![]()
naja voor het program echt begint zal het wel kwart over zijn
niet alles is super , maar voor ons oudjes , heeft hij ons toch door leuke tijd heen gesleurdquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Noem me cultuurbarbaar, maar kheb niet zo veel met MJ.
Mn excuus is mn leeftijd
ik ken echt NIEMAND irl die een videorecorder heeftquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat je het opnemen, want mj zal je toch zelf niet meer zien. die ligt dan al onder de zoden
je bent ouder dan mijquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn excuus is mn leeftijd
kan de ps3 het niet opnemenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ken echt NIEMAND irl die een videorecorder heeft
video, we doen het tegenwoordig toch allemaal met de dvdquote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ken echt NIEMAND irl die een videorecorder heeft
Ga je schamenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn excuus is mn leeftijd
Zoals m'n vader altijd zegt (en ook ik hier een paar keer heb geroepen): de Tweede Wereldoorlog was ook van voor jouw tijd.quote:
als je 15 bent heb je zelfs nog iets met micheal hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals m'n vader altijd zegt (en ook ik hier een paar keer heb geroepen): de Tweede Wereldoorlog was ook van voor jouw tijd.
Dat is niet waar.Iedereen hier heeft de Tweede Wereldoorlog meegemaakt.Nou ja, Naatje dan net nietquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals m'n vader altijd zegt (en ook ik hier een paar keer heb geroepen): de Tweede Wereldoorlog was ook van voor jouw tijd.
wanneerquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Iedereen hier heeft de Tweede Wereldoorlog meegemaakt.
En beter in taal... "dan mij".... dat kan niet he! (tis "dan ik")quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent ouder dan mijgeen excuus dus
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
er is er 1 morgen jarig hoeraa hoeraaaaa dat kun je wel zien dat is.......![]()
![]()
Whahaha, wat is dát nu weer voor vergelijking!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog is pas in 1990 juridisch beëindigd, door het samenvoegen van de 2 Duitslandenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wanneerin 1945 zat ik nog niet in de buik hoor
Een vrij simpele: "ken je klassiekers".quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Whahaha, wat is dát nu weer voor vergelijking!
Ik weet overgens meer over WOII, dan over MJ. Gelukkig
Pieperdepiepiepiep!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een vrij simpele: "ken je klassiekers".
dan klinkt het altijd dubbel kut...zonder Eric zn stem is 3voor12 niet leukquote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan toch doorgaan met die klote discussies
Je moet nog echt 2 uurtjes wachten op je verjaardags smsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Truste Elies!
Ik ga zo ook lekker slapen, is t snel morgen
Eerste verjaardagskaartjes zijn vandaag al binnen!
Krijg ik die van je?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet nog echt 2 uurtjes wachten op je verjaardags sms
en je broodje was lekkerquote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
Goeienavond en slaap lekker ofzo![]()
Eliesjes nieuwe winkel is mooi trouwens! En m'n ketting en bril weer schoon
Ze komen niet echt verder qua nummers het wordt inderdaad een keer vervelendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef TheZapster het volgende:
Worden ze nooit moe van Coldplay op 3FM?
Jaaa, dank je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lang zal Janneke leven ,Lang zal Janneke leven , Lang zal Janneke leven in de Gloria
Hieperdepiep HoerA
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, dank je!
Brennel en jij waren vannacht de eerste! Samen met Jasmine en Janine! Vier verjaardags sms'jes om 12u, kei lief!
23quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhoeveel kaarsjes mag je uit blazen?
Leve de autoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klote ns laat gewoon 3 stoptreinen uitvallen
oeps stoute Aquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, dank je!
Brennel en jij waren vannacht de eerste! Samen met Jasmine en Janine! Vier verjaardags sms'jes om 12u, kei lief!
Was ook een sneltrein richting DH CS die niet reed vanochtend. Reden: niet bekendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klote ns laat gewoon 3 stoptreinen uitvallen
Ligt eraan waar de aanrijding (man met auto onder trein) is geweest... Moesdijk/bij Roermondseweg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Er is ook een storing tussen weert en roermond. Stoptrein weert-eindhoven zal wel gewoon rijden dan toch?
Ons excuus was , we dachten iemand aangereden te hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was ook een sneltrein richting DH CS die niet reed vanochtend. Reden: niet bekend
Nee indd ik werk in Groningen buiten de binnenstad alleen smiddags last van de drukte omdat er een verkeerschaos is op dit moment in Groningenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoor al dat jij nooit smorgens de binnenstad in moet van een grote stad
Verhuur je huisje dan niet aan wild vreemdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buurman sms't me net dat ik thuis in het appartementencomplex een inval van arrestatieteam heb gemist vannacht.... Rond 4 uur met 20 man aantal deuren verderop binnengevallen. Gezellig. Gebeurt er ook es wat, ben ik niet thuis
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhuur je huisje dan niet aan wild vreemden
heb het niet eens gemistquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is wel irritant RoelIk mis ook altijd alle actie!
Behalve dan dat gister hier het luchtalarm NIET afginglas vannochtend op Nu.nl hoe dat kwam:
http://www.nu.nl/algemeen(...)geet-luchtalarm.html
Wat heb ik gemistquote:
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |