Ze hebben wel betere nummersquote:
het zijn wel de luisteraars van 3fm die mogen kiezen hehquote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja maar niet het beste nummer van U2.
With or Without you.
Angel of Harlemquote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben wel betere nummersik noem een Sunday bloody sunday, angel of harlem en nog vele anderen
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij stijgt in mijn achting.
Keep the good work up.
Zeikerdquote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Ja Queen. Dat horen we gelukkig nooit op de radio.
Mooi. Kan ik dat volgen als ik vanavond thuis benquote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef themauster het volgende:
Dit is de liveblog over de herdenkingsdienst voor Michael Jackson die dinsdag 7 juli wordt gehouden in het Staples Center in Los Angeles. De NOS zendt de herdenking live uit om 18.30 uur op Nederland 3 en vanaf 19.00 uur op 3FM. Alle tijden in dit blog zijn Nederlandse tijden, in Los Angeles is het negen uur vroeger.
http://www.nos.nl/nosjour(...)iveblog_jackson.html
Iets meer (volgens 3fmfan.nl), maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, is het nationala coldplay dag ofzo
Hoorde ze minder dan een uur geleden volgens mij ook al
Het is toch belachelijk dat je zoiets elke 2 uur wel voorbij hoort komen terwijl je echt goede bands niet hoort, of hoogstens 1 keer gedurende een hele fucking werkdag!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iets meer (volgens 3fmfan.nl), maar je hebt wel gelijk
Daarom vraag ik me af en toe nog wel eens af waarom ik nog steeds naar de radio luister en geen cd in de player gooiquote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat je zoiets elke 2 uur wel voorbij hoort komen terwijl je echt goede bands niet hoort, of hoogstens 1 keer gedurende een hele fucking werkdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |