Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
Om 19.00 staat nogSjoef Sjoef de Serie
gepland.
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijkenquote:
Aa en Hunze daar komt mijn vriendin ook vandaan en de burgemeester had het net over lijn 10 daar heb ik vaak in gezetenquote:
Met Ekdom toch als deskundige? of was dat een grap vrijdag?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijken
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Met Ekdom toch als deskundige? of was dat een grap vrijdag?
okay, wist niet van sbsquote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijken
Oh morgenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?
quote:Ah..zojuist rudy.mackay@kxradio.nl aangemaakt zie ik? Dat belooft wat huh! :-)
Ze hebben wel betere nummersquote:
het zijn wel de luisteraars van 3fm die mogen kiezen hehquote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja maar niet het beste nummer van U2.
With or Without you.
Angel of Harlemquote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben wel betere nummersik noem een Sunday bloody sunday, angel of harlem en nog vele anderen
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij stijgt in mijn achting.
Keep the good work up.
Zeikerdquote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Ja Queen. Dat horen we gelukkig nooit op de radio.
Mooi. Kan ik dat volgen als ik vanavond thuis benquote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef themauster het volgende:
Dit is de liveblog over de herdenkingsdienst voor Michael Jackson die dinsdag 7 juli wordt gehouden in het Staples Center in Los Angeles. De NOS zendt de herdenking live uit om 18.30 uur op Nederland 3 en vanaf 19.00 uur op 3FM. Alle tijden in dit blog zijn Nederlandse tijden, in Los Angeles is het negen uur vroeger.
http://www.nos.nl/nosjour(...)iveblog_jackson.html
Iets meer (volgens 3fmfan.nl), maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, is het nationala coldplay dag ofzo
Hoorde ze minder dan een uur geleden volgens mij ook al
Het is toch belachelijk dat je zoiets elke 2 uur wel voorbij hoort komen terwijl je echt goede bands niet hoort, of hoogstens 1 keer gedurende een hele fucking werkdag!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iets meer (volgens 3fmfan.nl), maar je hebt wel gelijk
Daarom vraag ik me af en toe nog wel eens af waarom ik nog steeds naar de radio luister en geen cd in de player gooiquote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat je zoiets elke 2 uur wel voorbij hoort komen terwijl je echt goede bands niet hoort, of hoogstens 1 keer gedurende een hele fucking werkdag!
Life in Technicolor II is gewoon goed. En Coldpaly ook. En dat dacht je, want om 11 uur was Lovers In Japan erop, ook een top lied!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hahaha. Je weet, 3FM. die hebben gewoon niet zoveel verschillende muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk iemand die mijn standpunten bevestigt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Life in Technicolor II is gewoon goed. En Coldpaly ook. En dat dacht je, want om 11 uur was Lovers In Japan erop, ook een top lied!
de voorbeschouwingenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?
Zo iets had ik al gelezen ik hoop trouwens dat ze vanaf morgen michael jackson ook echt laten rusten je kunt geen tv zender aanzetten en hij is er op . mijn vader wil het morgen niet zien zei hij net aan de telefoon en hoopt dat er zenders zijn die michael loos zijnquote:
animal planetquote:Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo iets had ik al gelezen ik hoop trouwens dat ze vanaf morgen michael jackson ook echt laten rusten je kunt geen tv zender aanzetten en hij is er op . mijn vader wil het morgen niet zien zei hij net aan de telefoon en hoopt dat er zenders zijn die michael loos zijn
haha ja maar daar kijkt alleen mijn moeder na mijn vader zei voor de grap ''ik zet hem wel op TV Oranje''quote:
Of het infokanaal van je kabelboer.quote:
Nee hoor, want zelfs in de Freaknacht doet 'ie 'm niet zo vaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef muisje-eliza het volgende:
als je nooit naar de freaknacht kijkt/luisterd, is het dan raar dat je Useless man niet kent met Ekdom
quote:
Mja, 't is ook wel heeeeeeeel erg amateuristisch van de organisatie, ook dat d'r microfoon het hele eerste nummer uit stond...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)d-op-tmf-awards.html
[..].
Ow, en wtf is 'Agnes'Nog nóóit van gehoord.
Ja, heerlijk nummertje!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Diggy en Eva staan dus nu zelfs al op 3 in de Mega Top 5. Gaat goed!
Tja, TMF. Logisch.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 't is ook wel heeeeeeeel erg amateuristisch van de organisatie, ook dat d'r microfoon het hele eerste nummer uit stond...
Als 3fm esmee denters ergens voor gaat nomineren dan ga ik gillenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doet 3FM dan toch beter met de 3FM Awards.
* Sirolf doet z'n oordoppen vast in.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als 3fm esmee denters ergens voor gaat nomineren dan ga ik gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |