Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef JaneDoe het volgende:
is t iemand bekend waarom ons robje jelmer de webcam altijd op de gang laat richten?
issie echt zo schuw???
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...
Al gaat nu wel in het hele land het Rob Zapt Webcam Weg-alarm af.
Sluit ramen en deuren - zet de tv aan op 3FM zet de radio aan op 3FM .quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...
Al gaat nu wel in het hele land het Rob Zapt Webcam Weg-alarm af.
7 uurquote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef muisje-eliza het volgende:
weet iemand hoelaat die herdenking van MJ morgen word uitgezonden?
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
7 uuren vanavond vanaf 8 uur Dangerous Tour
20.00 pas.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
Om 19.00 staat nogSjoef Sjoef de Serie
gepland.
das pas niet fijnquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
gepland.
Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
gepland.
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijkenquote:
Aa en Hunze daar komt mijn vriendin ook vandaan en de burgemeester had het net over lijn 10 daar heb ik vaak in gezetenquote:
Met Ekdom toch als deskundige? of was dat een grap vrijdag?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijken
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Met Ekdom toch als deskundige? of was dat een grap vrijdag?
okay, wist niet van sbsquote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de herdenkingsdienst word live uitgezonden op nl3 dinsdag...dan ga ik zeker niet naar sbs kijken
Oh morgenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen begint Nederland 3 toch ook om 7 uur?
quote:Ah..zojuist rudy.mackay@kxradio.nl aangemaakt zie ik? Dat belooft wat huh! :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |