Pieperdepiepiepiep!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een vrij simpele: "ken je klassiekers".
dan klinkt het altijd dubbel kut...zonder Eric zn stem is 3voor12 niet leukquote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan toch doorgaan met die klote discussies
Je moet nog echt 2 uurtjes wachten op je verjaardags smsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Truste Elies!
Ik ga zo ook lekker slapen, is t snel morgen
Eerste verjaardagskaartjes zijn vandaag al binnen!
Krijg ik die van je?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet nog echt 2 uurtjes wachten op je verjaardags sms
en je broodje was lekkerquote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
Goeienavond en slaap lekker ofzo![]()
Eliesjes nieuwe winkel is mooi trouwens! En m'n ketting en bril weer schoon
Ze komen niet echt verder qua nummers het wordt inderdaad een keer vervelendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef TheZapster het volgende:
Worden ze nooit moe van Coldplay op 3FM?
Jaaa, dank je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lang zal Janneke leven ,Lang zal Janneke leven , Lang zal Janneke leven in de Gloria
Hieperdepiep HoerA
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, dank je!
Brennel en jij waren vannacht de eerste! Samen met Jasmine en Janine! Vier verjaardags sms'jes om 12u, kei lief!
23quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhoeveel kaarsjes mag je uit blazen?
Leve de autoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klote ns laat gewoon 3 stoptreinen uitvallen
oeps stoute Aquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, dank je!
Brennel en jij waren vannacht de eerste! Samen met Jasmine en Janine! Vier verjaardags sms'jes om 12u, kei lief!
Was ook een sneltrein richting DH CS die niet reed vanochtend. Reden: niet bekendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klote ns laat gewoon 3 stoptreinen uitvallen
Ligt eraan waar de aanrijding (man met auto onder trein) is geweest... Moesdijk/bij Roermondseweg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Er is ook een storing tussen weert en roermond. Stoptrein weert-eindhoven zal wel gewoon rijden dan toch?
Ons excuus was , we dachten iemand aangereden te hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was ook een sneltrein richting DH CS die niet reed vanochtend. Reden: niet bekend
Nee indd ik werk in Groningen buiten de binnenstad alleen smiddags last van de drukte omdat er een verkeerschaos is op dit moment in Groningenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoor al dat jij nooit smorgens de binnenstad in moet van een grote stad
Verhuur je huisje dan niet aan wild vreemdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buurman sms't me net dat ik thuis in het appartementencomplex een inval van arrestatieteam heb gemist vannacht.... Rond 4 uur met 20 man aantal deuren verderop binnengevallen. Gezellig. Gebeurt er ook es wat, ben ik niet thuis
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhuur je huisje dan niet aan wild vreemden
heb het niet eens gemistquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is wel irritant RoelIk mis ook altijd alle actie!
Behalve dan dat gister hier het luchtalarm NIET afginglas vannochtend op Nu.nl hoe dat kwam:
http://www.nu.nl/algemeen(...)geet-luchtalarm.html
Wat heb ik gemistquote:
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |