Dan gaan beide aan tv en radioquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaag zijn we Michiel nog trouw...morgen echter
moet op mn werk nog regelen dat ik ietsje eerder weg kan...ben ik precies optijd thuis ipv 19:15quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan gaan beide aan tv en radio
ah okquote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaag zijn we Michiel nog trouw...morgen echter
laat je het opnemen, want mj zal je toch zelf niet meer zien. die ligt dan al onder de zodenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet op mn werk nog regelen dat ik ietsje eerder weg kan...ben ik precies optijd thuis ipv 19:15![]()
naja voor het program echt begint zal het wel kwart over zijn
niet alles is super , maar voor ons oudjes , heeft hij ons toch door leuke tijd heen gesleurdquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Noem me cultuurbarbaar, maar kheb niet zo veel met MJ.
Mn excuus is mn leeftijd
ik ken echt NIEMAND irl die een videorecorder heeftquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat je het opnemen, want mj zal je toch zelf niet meer zien. die ligt dan al onder de zoden
je bent ouder dan mijquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn excuus is mn leeftijd
kan de ps3 het niet opnemenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ken echt NIEMAND irl die een videorecorder heeft
video, we doen het tegenwoordig toch allemaal met de dvdquote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ken echt NIEMAND irl die een videorecorder heeft
Ga je schamenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn excuus is mn leeftijd
Zoals m'n vader altijd zegt (en ook ik hier een paar keer heb geroepen): de Tweede Wereldoorlog was ook van voor jouw tijd.quote:
als je 15 bent heb je zelfs nog iets met micheal hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals m'n vader altijd zegt (en ook ik hier een paar keer heb geroepen): de Tweede Wereldoorlog was ook van voor jouw tijd.
Dat is niet waar.Iedereen hier heeft de Tweede Wereldoorlog meegemaakt.Nou ja, Naatje dan net nietquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals m'n vader altijd zegt (en ook ik hier een paar keer heb geroepen): de Tweede Wereldoorlog was ook van voor jouw tijd.
wanneerquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Iedereen hier heeft de Tweede Wereldoorlog meegemaakt.
En beter in taal... "dan mij".... dat kan niet he! (tis "dan ik")quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent ouder dan mijgeen excuus dus
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
er is er 1 morgen jarig hoeraa hoeraaaaa dat kun je wel zien dat is.......![]()
![]()
Whahaha, wat is dát nu weer voor vergelijking!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog is pas in 1990 juridisch beëindigd, door het samenvoegen van de 2 Duitslandenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wanneerin 1945 zat ik nog niet in de buik hoor
Een vrij simpele: "ken je klassiekers".quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Whahaha, wat is dát nu weer voor vergelijking!
Ik weet overgens meer over WOII, dan over MJ. Gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |