Jij wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
Mag ik nog even helemaal. met Billy zijn en nu met The Stranglers.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
Mag ik nog even helemaal. met Billy zijn en nu met The Stranglers.
Bedacht me gisteren, toen ik in bed lag, met de ramen open, te luisteren naar Anouk, in het Westerpark, dat het dus al een jaar geleden is dat we daar met R.E.M. stonden.quote:
Correct. Dat was niet kut. Tevens de enige keer dat ik in Amsterdam gefietst heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Bedacht me gisteren, toen ik in bed lag, met de ramen open, te luisteren naar Anouk, in het Westerpark, dat het dus al een jaar geleden is dat we daar met R.E.M. stonden.
Met bagage achterop nog wel!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Dat was niet kut. Tevens de enige keer dat ik in Amsterdam gefietst heb.
Nog wat meegekregen van het programma van dit jaar? Vond er weinig interessants bijzitten eigenlijk.
neeh ik ben niet eht n festival ganger...maar ik ga 28 november al kijken naar ze in de HMHquote:Op maandag 6 juli 2009 11:31 schreef 3FMaster het volgende:
Eliza, ik lees net dat de Prodigy waarschijnlijk komt op Lowlands. Het schema is uitgelekt, check FP. Heb je kaartjes?
Oja, da's waarquote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik ben niet eht n festival ganger...maar ik ga 28 november al kijken naar ze in de HMH![]()
quote:
Coldplay doel je op? Dat vind ik meer gehuil. Damn wat een huilebalk is die zangerquote:Op maandag 6 juli 2009 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
De meest gedraaide artiest van 3FM
Wat een dra-ma. Wat is dit nou voor CRAP!
Nietszeggend gejengel, om met Cos z'n woorden te spreken (alhoewel hbij het over Pearl Jam zegt)
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Coldplay doel je op? Dat vind ik meer gehuil. Damn wat een huilebalk is die zanger.
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef JaneDoe het volgende:
is t iemand bekend waarom ons robje jelmer de webcam altijd op de gang laat richten?
issie echt zo schuw???
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...
Al gaat nu wel in het hele land het Rob Zapt Webcam Weg-alarm af.
Sluit ramen en deuren - zet de tv aan op 3FM zet de radio aan op 3FM .quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vind gewoon dat radio radio moet blijven, dus zonder beeld. Al is dat best jammer...
Al gaat nu wel in het hele land het Rob Zapt Webcam Weg-alarm af.
7 uurquote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef muisje-eliza het volgende:
weet iemand hoelaat die herdenking van MJ morgen word uitgezonden?
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
7 uuren vanavond vanaf 8 uur Dangerous Tour
20.00 pas.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
Om 19.00 staat nogSjoef Sjoef de Serie
gepland.
das pas niet fijnquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
20.00 pas.
Om 19.00 staat nogSjoef Sjoef de Serie
gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |