Nopequote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laadt de PS3 de controllers niet op als hij uit staat?
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:34 schreef Remake het volgende:
[..]
true true mijn controllers zijn ook na een maandje nog goed... integenstelling tot mijn 360 controllers die ik om de 2 dagen moet opladen.
1-0 voor sony op dat puntje.
Witte dualshock 3 controllerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
ik heb wel een rumble loze sixaxis ( ding is wel ligt zeg net een bartsmit speelgoed dingquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?
Niemand is perfectquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
ik vind de 360 controller anders veel fijnerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
Dan ben je gek! Dat lees je toch.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind de 360 controller anders veel fijner
Opeens klinkt het zo logischquote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Ps3 controller FTW!
Ik snap trouwens het gezeik niet op het korte USB kabeltje wat bij de controller zit.. Als je zo graag een langere kabel wilt koop je die toch gewoon. Of je hangt hem aan de PC, of en elk ander USB charger unit.
Dat geldt ook voor een HDMI kabelquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je niet
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!quote:
Eens,... ik ben wel erg blij dat de DS3 een stuk zwaarder is geworden. Ligt beter in de hand dan de eerdere!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Remake het volgende:
Ik met beide consoles kan zeggen, de xbox 360 controller is zo-veel-beter.
Het enige nadeel is de d-pad die ik nooit gebruik.
Nee, die zit niet bij de ps3. Belachelijk, vind ik zelf. maar ach, voor 10 euro heb je al een kabel, dus geen ramp. De controller zelf vind ik wel fijn in de hand, maar misschien ben ik niets gewend dat het beter kan. Ik heb een xbox360 nog nooit aangeraakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!
Ja had wel netter geweest. Het is gelukkig wel gewoon USB, makkelijk te krijgen en kost geen rochel. Het is niet alsof Sony extra dure speciale kabels verkoopt om de controllers op te laden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je niet
Zo beter?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef RedemptioN het volgende:
vette game in de spotlight trouwens
Stel er eens een voorquote:
Vond hem zelf ook echt geniaal! Erg van genoten. Levels schreeuwen om re-play inderdaad,... non-kill. Pittig, maar wel cool!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat ik bijna door MGS 4 ben. One beauty to go. Maar wat een spelDie ga ik nog een keer herspelen maar dan in non-kill modus. Nu schiet ik alles maar neer wat beweegt
GAM FAQ en feedback topiquequote:Op zondag 5 juli 2009 20:03 schreef robbolo het volgende:
Waarom mogen er geen tvp's meer geplaatst worden? En waarom is dat niet verteld?
Battiefield 1943, coming 9th juliquote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel er eens een voorPas ik hem aan,... ik kwam er even niet op!
zoiets jaquote:
de L2 en R2 buttons ?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Mijn PS3 DS3 controller gaat een week mee als ik een spel veel speel. Echter,... vind het niet lekker in de hand liggen. Ook die Gecko buttons of hoe ze ook heten heb ik weer snel verwijderd,... die raak ik nu te snel aan. Persoonlijk vind ik de Wireless Joypad van de 360 vele malen fijner!
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor shooters en racing games maar voor andere games kies ik toch echt de ps3 controller
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor *insert loop of nothing*... maar voor alle andere games kies ik toch echt de ps3 controller
Die lopen toch vanzelf weer leeg?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb gewoon één dualshock standaard aan de oplader hangen, terwijl ik met de andere speel. En er liggen twee sixaxissen opgeladen in de kast voor noodgevallen.
Ach alles went, maar waarom ze de trigger niet gebruiken voor het schieten is me een raadsel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor shooters maar voor andere games kies ik toch echt de ps3 controller
This is living...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS3
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...quote:
Vind je zoiets nou echt nodig? Ik heb nooit problemen met de knoppen dus ik zie het nut van die dingen niet echt in.quote:
Nee,... ik doelde meer op het feit dat hij daar zijn beklaag kan doen! Ben het met je eens dat dit nog duidelijker gemaakt moet worden en in de FAQ gezet moet worden. Niet iedereen kan dit weten.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...
Ook die worden verwijderd. Het hoeft geen spelletje te worden als we elkaar allemaal helpen. Het gaat uiteindelijk om de leesbaarheid en continuïteit van een centraal topic.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het zal trouwens niet veel veranderen. In plaatst van tvp's te plaatsen zullen ze gewoon andere onzin invoeren.
ik ken genoeg mensen waarbij tijdens het gamen de vingers van de triggers afschieten...het is gewoon onlogisch gevormd. ik heb er overigens zelf totaal geen last van...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Vind je zoiets nou echt nodig? Ik heb nooit problemen met de knoppen dus ik zie het nut van die dingen niet echt in.
Dat was me ook niet helemaal duidelijk. Het kan trouwens ook in de OP gezet worden toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik doelde meer op het feit dat hij daar zijn beklaag kan doen! Ben het met je eens dat dit nogm duidelijker gemaakt moet worden en in de FAQ gezet moet worden. Niet iedereen kan dit weten.
De triggers heb ik geen last van, de L3 en R3 wil ik nog wel s van af glijden.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen waarbij tijdens het gamen de vingers van de triggers afschieten...het is gewoon onlogisch gevormd. ik heb er overigens zelf totaal geen last van...
Als je ze 1x geprobeerd kan je nooit meer zonder, ik heb 4 controllers met 4x triggersquote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...
Het zal trouwens niet veel veranderen. In plaatst van tvp's te plaatsen zullen ze gewoon andere onzin invoeren.
[..]
Vind je zoiets nou echt nodig? Ik heb nooit problemen met de knoppen dus ik zie het nut van die dingen niet echt in.
Dat zei ik gisteren hierboven alquote:Op maandag 6 juli 2009 10:49 schreef Muuyad het volgende:
Nu tweede game halve prijs bij de mediamarkt
speelt dat niet lastig, 1 schouderknop met en 1 zonder trigger?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je ze 1x geprobeerd kan je nooit meer zonder, ik heb 4 controllers met 4x triggers
Voor de PS3 wel. Heb je Valkyria Chronicles al?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren hierboven al
Ik ga straks even langs, al weet ik dus niet wat ik ga halen. Een goede RPG denk ik, maar die zijn er weinig of zo?
Hij heeft het over 4x triggers, daarmee implicerend dat hij 4 keer een setje triggers heeft. Immers 4x triggers is iets anders dan 4x een trigger.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
speelt dat niet lastig, 1 schouderknop met en 1 zonder trigger?
*badoomtsjaaaaaaa*
Nee, nog nietquote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Voor de PS3 wel. Heb je Valkyria Chronicles al?
Ik denk dat het dan SF IV en die wordt, als het er nog is. Soms denk ik wel dat er alleen maar werkschuw tuig is, 10 uur gaan die dingen open en een uur later is alles al wegquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Die moet je zeker halen als PS3 eigenaar
Zo mainstream is die actie volgens mij nietquote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan SF IV en die wordt, als het er nog is. Soms denk ik wel dat er alleen maar werkschuw tuig is, 10 uur gaan die dingen open en een uur later is alles al weg
Nee man, kreeg altijd kramp in m'n handen van dat ding.quote:De beste controller ooit blijft trouwens wel die van de gamecube
FAIL, je vergeet zomaar de meest originele.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS3
Wat is er origineel aan een adventure waarbij je een beetje meehebt? Mario had het in 1992 ook al?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
FAIL, je vergeet zomaar de meest originele.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit beestje is zo groot als een huis!!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er origineel aan een adventure waarbij je een beetje meehebt? Mario had het in 1992 ook al?
en dat maakt het origineler ?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dit beestje is zo groot als een huis!!
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
FAIL, je vergeet zomaar de meest originele.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dudequote:Op maandag 6 juli 2009 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er origineel aan een adventure waarbij je een beetje meehebt? Mario had het in 1992 ook al?
Dead Spacequote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef marcek het volgende:
Vandaag dead space aangeschaft, hopelijk houdt deze mij bezig tot brutal legend, r & c en uncharted.
Stond al een tijdje op mijn te aanschaffen lijstje, nu maar is gedaan
Super game. Gauw de gordijnen dicht en het geluid keihard zetten. Das de enige goeie manier om Dead Space te spelenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef marcek het volgende:
Vandaag dead space aangeschaft, hopelijk houdt deze mij bezig tot brutal legend, r & c en uncharted.
Stond al een tijdje op mijn te aanschaffen lijstje, nu maar is gedaan
Ik heb geen LBP, dus nee. Ik merk dat ik echt verroest ben met SF. Ok, ik kom van de SNES af, maar het is nu toch wat anders geworden. Wel tof, maar die moves moet ik nog wel even oefenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Muuyad het volgende:
Zijn er serieus mensen die elke LBP outfit kopen?
Is Dead Space niet een beetje als Doom 3 of moet ik me nu gaan schamen ?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Super game. Gauw de gordijnen dicht en het geluid keihard zetten. Das de enige goeie manier om Dead Space te spelen
Doom 3 is een FPS die inderdaad dezelfde horror setting geniet. Echter,... Dead Space is een 3trd person survival horror spel. Totaal andere game dus. En naar mijn persoonlijke mening ook goede game!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Is Dead Space niet een beetje als Doom 3 of moet ik me nu gaan schamen ?
Leuke schoonpa heb jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug van vakantie14 uur rijden vanaf Italie
![]()
Klacht 1
Een lekke band verwisselen met 34 graden op 1 van de drukste Italiaanse autostrada's is geen aanrader![]()
Nog meer omdat geen enkele garage daar in het weekend open is![]()
Klacht 2
Schoonpa die mijn gsm kapot laat vallen![]()
Klacht 3
Fokking 4 nieuwe topics![]()
![]()
Wat heb ik allemaal gemist in a nutshell.
Owja, ik kan mijn WKC topic niet vinden, hij is toch niet gedelete he![]()
. zo dan ga ik nu slapen
Ga ik maar weer een shoppen op Ebay.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doom 3 is een FPS die inderdaad dezelfde horror setting geniet. Echter,... Dead Space is een 3trd person survival horror spel. Totaal andere game dus. En naar mijn persoonlijke mening ook goede game!
Niet zo gek veel hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Klacht 3
Fokking 4 nieuwe topics![]()
![]()
Wat heb ik allemaal gemist in a nutshell.
Owja, ik kan mijn WKC topic niet vinden, hij is toch niet gedelete he![]()
. zo dan ga ik nu slapen
Die review van gametrailers heeft me toch aangenaam verrast... zal hem alleen niet zo snel nieuw kopen. Misschien als ie in de budgetbak ligt...quote:
Het spel komt niet naar Europaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:26 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die review van gametrailers heeft me toch aangenaam verrast... zal hem alleen niet zo snel nieuw kopen. Misschien als ie in de budgetbak ligt...
Zou geweldig zijn voor PS3 bezitters zonder BC,... ! De PS2 games bibliotheek is de grootste die ik ken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Net Listen 1Up van deze week geluisterd. Ze zijn er stellig van overtuigd dat er dit najaar enige vorm van PS2 BC komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |