Och ze lopen nou al zo lang te slepen met dat lichaam dat die paar dagen extra ook niet uit maken...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Een herdenkingsdienst ga je toch niet over meerdere dagen spreiden?
En dan elke keer hetzelfde herhalen ofzo, hoe zie je dat voor je? Die man nóg langer boven de grond houden?
Het lichaam kwam er toch sowieso niet te liggen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Ireth het volgende:
TT![]()
[..]
Och ze lopen nou al zo lang te slepen met dat lichaam dat die paar dagen extra ook niet uit maken...![]()
Kijk, en zo hebben er nog meer mensen allemaal andere ideeën hierover, waarschijnlijk in de familie alleen al zijn er verschillende meningen/ideeën. Het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen, het gaat er om dat die kerel op een waardige manier herdacht wordt en verder is het al bijna godsonmogelijk om dat allemaal een beetje in goede banen te leiden daar qua organisatie. Als ik een petje droeg nam ik hem er voor af in elk geval, voor wat er nu allemaal wordt geregeld daar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Het lichaam kwam er toch sowieso niet te liggen?
Ze zouden dan toch een dag voor the main event, kunnen nemen. Dinsdag dus, en dan nog een dag of 5 dat mensen bij een beeld ofzo bloemen kunnen komen leggen. En waar dan een groot scherm staat waar dinsdag telkens op word herhaald ofzoDan kunnen toch iets meer dan 17000 mensen afscheid nemen
Hij is dan wel gebalsemd en hij zal wel gekoeld liggen opgeslagen, maar toch klopt dit niet. Hier in Nederland staat er maximaal 5 dagen voor. Ik weet dat dat langer kan zijn als er sprake is van moord en/of verdachte omstandigheden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Ireth het volgende:
TT![]()
[..]
Och ze lopen nou al zo lang te slepen met dat lichaam dat die paar dagen extra ook niet uit maken...![]()
Iets meer....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Het lichaam kwam er toch sowieso niet te liggen?
Ze zouden dan toch een dag voor the main event, kunnen nemen. Dinsdag dus, en dan nog een dag of 5 dat mensen bij een beeld ofzo bloemen kunnen komen leggen. En waar dan een groot scherm staat waar dinsdag telkens op word herhaald ofzoDan kunnen toch iets meer dan 17000 mensen afscheid nemen
Tegenwoordig wordt vaak uitstel verleend tot tien dagen, en er gaan zelfs stemmen op om dat standaard te maken, gezien de verbeterde mogelijkheden tot koelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:35 schreef tass het volgende:
[..]
Hij is dan wel gebalsemd en hij zal wel gekoeld liggen opgeslagen, maar toch klopt dit niet. Hier in Nederland staat er maximaal 5 dagen voor. Ik weet dat dat langer kan zijn als er sprake is van moord en/of verdachte omstandigheden.
160 mil voor een kist? Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef tass het volgende:
[..]
25.000 dollar.. schijntje in vergelijking met die 160.000.000 in het vorige topic
ja idd, iedereen heeft de tv en/of pc aan. als dat maar goed gaat...stel je voor dat stroom overal uitvalt. of dat kwade zielen hun kans schoon zien...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:41 schreef Re het volgende:
Dat wordt wel de meest bekeken uitzending ooit zo zeg...
zeker half nederland gaan er naar kijken denk ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja idd, iedereen heeft de tv en/of pc aan. als dat maar goed gaat...stel je voor dat stroom overal uitvalt. of dat kwade zielen hun kans schoon zien...
meer dan naar joranquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zeker half nederland gaan er naar kijken denk ik
zeker wetenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Kajalevi het volgende:
[..]
Mooie klus voor Peter Rrrrrrrrrrrrrrr de Vries, is Jackson vermoord en zo ja door wie????????
Concurentie..zoals CNN, NED3 en SBS6quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:41 schreef Re het volgende:
Dacht dat er eerst 1.6 miljoen stondquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
160 mil voor een kist? Geloof je het zelf
Da's raarquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Treezz het volgende:
[..]
Da's raar![]()
Zou da michael zijn die daar rond banjert ?
quote:Michael Jackson's $25,000 Custom Casket
Posted Jul 2nd 2009 6:22PM by TMZ Staff
A $25,000, solid bronze, 14-karat gold plated, custom casket has been ordered for Michael Jackson.
The casket -- ordered last night from Batesville Casket Company -- is called a Promethean and will feature a flame blue velvet interior and a hand-polished, mirror finish.
This is the same casket used to bury James Brown... and is extremely rare.
Hij was daar getuige voor de bruiloft van Branca.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik het een mooie foto vond, en hem nog niet eerder gezien had
Is trouwens meneer Branca, de advocaat die jackson's testament ook heeft opgesteld
Willen ze die kist dus gebruiken..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Dat over die kist, de prijs dus, was een grapje van static. Goeie TT.
[..]
[ afbeelding ]
BTW, wat gaan jullie hard.
Idd een mooie foto. Toen was er nog niet zo heel veel aan hem gesleuteld. Alleen zijn neus zo te zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik het een mooie foto vond, en hem nog niet eerder gezien had
Is trouwens meneer Branca, de advocaat die jackson's testament ook heeft opgesteld
Zou het ??quote:
ik geloof d'r niks vanquote:
James Brown lag in net zo'n kist, alleen met witte bekleding.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef Treezz het volgende:
Willen ze die kist dus gebruiken..
Ik wil michael daar in zien liggen, ik wil het geloven, ik wil zien dat ie daar ligt..
hebben ze toch ook bij james brown gedaan en bij elvis enz enz..
wat schattigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:14 schreef Rianne84 het volgende:
Hier nog wat foto's met Bubbles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo vind je dat dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:20 schreef Edwinuss het volgende:
Na het zien van de Docu met die Engelse Journalist ( living with Michael Jackson ) durf ik wel te zeggen dat die beste man nog nooit aan kinderen heeft gezeten.
Jammer dat hij nooit echt z'n naam heeft kunnen zuiveren.
Nee, door de uploader van het filmpje.quote:
Die man zal nooit een vlieg kwaad doen. Gewoon het geheel van die docu. Kan me niet voorstellen dat MJ zulke dingen zou doen.quote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Concurentie..zoals CNN, NED3 en SBS6
Er is natuurlijk al heel wat aan de gang, kijk alleen maar naar ons kikkerlandje met de memorial in Amsterdam van de week. Dat gebeurt al in de hele wereld. Dus misschien dat hij dat ook bedoeld kan hebben? Ik neem aan dat er maar één zo'n grote als dinsdag komt, mede georganiseerd door de familie zelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef wapwip het volgende:
Volgens het youtube filmpje van Larry King en Germaine, word dinsdag een van de memorials in a series of memorials. Dus er komen er nog meer blijkbaar aldus Germaine.
http://www.youtube.com/us(...)ploads/7/SWJAgUUGPnk
(nog meer een keer het linkje naar de youtube-jes)
volgens mij zend Ned 3 het live uit vanaf een uur of 19:00 (volgens tvgids.nl) en sbs heeft van 18:00 tot 20:30 een extra lange uitzending van shownieuws geloof ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Gaat zowel Ned. 3 als SBS6 het de hele tijd live uitzenden dan?
Ah leuk. Patty Brard als MJ-expert.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
volgens mij zend Ned 3 het live uit vanaf een uur of 19:00 (volgens tvgids.nl) en sbs heeft van 18:00 tot 20:30 een extra lange uitzending van shownieuws geloof ik.
ja dat gevoel kreeg ik ook bij die docu.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die man zal nooit een vlieg kwaad doen. Gewoon het geheel van die docu. Kan me niet voorstellen dat MJ zulke dingen zou doen.
Voordat ik die docu zag had ik nog mijn twijfels.
Volgens mij bedoelde ie echt in de vs, maar ik kan het ook fout begrepen hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is natuurlijk al heel wat aan de gang, kijk alleen maar naar ons kikkerlandje met de memorial in Amsterdam van de week. Dat gebeurt al in de hele wereld. Dus misschien dat hij dat ook bedoeld kan hebben? Ik neem aan dat er maar één zo'n grote als dinsdag komt, mede georganiseerd door de familie zelf.
uitgaan van het goede van kinderen/mensen, iets wat onschuldig is ga je niet uit de weg enzo... maar goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat gevoel kreeg ik ook bij die docu.
ik denk wel dat hij in bed heeft gelegen met die kinderen, maar heeft hij niet beseft dat mensen het raar vinden als kinderen bij vreemden in bed liggen. hij wist gewoon niet beter. maar ik vraag me wel af hoe ver die onwetendheid strekte.
Wat Rianne al zeiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Gaat zowel Ned. 3 als SBS6 het de hele tijd live uitzenden dan?
Het blijft jammer dat er op die manier gespeculeerd is. Maar dat kan je ook niet tegenhouden als kinderen in je bed slapen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:41 schreef Re het volgende:
[..]
uitgaan van het goede van kinderen/mensen, iets wat onschuldig is ga je niet uit de weg enzo... maar goed
helaas moest hij dood om mensen te laten beseffen dat ze zijn muziek inderdaad waarderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit naar de top vijftig te luisteren en word er een beetje weemoedig van.
Ik hoop maar dat MJ de laatste jaren zich bewust was van de hoeveelheid mensen die hem en zijn muziek konden waarderen. Dat ie niet alleen de negatieve aspecten nog gemerkt heeft.
Nou laat meneer Obama dan maar hetzelfde doen als toendertijd en de Nationale Garde laten helpen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Los Angeles worstelt met kosten Jackson-ceremonie LOS ANGELES - De Amerikaanse stad Los Angeles zit met de handen in het haar door de verwachte komst van hordes Michael Jackson-fans. De stad zit door de economische crisis diep in de rode cijfers, en zit niet te wachten op de hoge kosten die de publieke herdenking van het overleden popicoon met zich meebrengt.
Ook het politiekorps van de stad zit met de fans in de maag. Wie geen kaartje voor de publieke herdenkingsdienst van komende week heeft bemachtigd is niet welkom, maar dit zal honderdduizenden belangstellenden er volgens de politie niet van weerhouden om alsnog een kijkje te gaan nemen.
Omdat de stad krap bij kas zit zijn volgens een lokaal radiostation circa 1400 agenten gevraagd om als vrijwilligers bij te springen. Plaatsvervangend burgemeester Jan Perry zei te hopen dat een andere partij bereid is om de portefeuille te trekken voor zaken als transport en sanitaire voorzieningen.
Voor de dienst zijn 17.500 kaartjes verloot via het internet. De belangstelling was daarbij zo groot dat de website er vrijwel onmiddellijk de brui aan gaf. De organisatoren roepen fans op om zich verantwoordelijk te gedragen, en hun toegangsbewijzen niet te verkopen. Ook wordt er gewaarschuwd voor vervalste kaartjes.
Bron:Telegraaf.nl
quote:Jackson Docs Can Run But Can't Hide
Posted Jul 4th 2009 12:23PM by TMZ Staff
As law enforcement officials comb through medical records to determine who supplied and administered the anesthesia Propofol and other drugs to Michael Jackson, we've learned there may be a fail-safe way of getting at the truth.
It's no secret -- especially in a celebrity town like L.A. -- some doctors use pseudonyms for celebrity patients and sometimes their medical charts somehow get "lost." But we've learned most doctors leave an indelible footprint when it comes to treating patients.
Many doctors -- especially ones with big practices -- use medical software systems from MD Systems, NexTech and other companies. These companies provide the software that makes it easy to input billing data.
Doctors typically input the patient's name, billing amount, type of treatment, type of drugs prescribed and administered, and date of service. Here's the thing -- that data cannot be deleted from the server.
The system allows doctors to add other data like medical charts, and those things can be deleted. But if someone deletes that info, the software shows the name of the user who did it and the date it was done.
Bottom line -- the basic billing information will not go away.
As we reported days ago, law enforcement found Propofol inside Jackson's house. Propofol is an anesthesia, which should never be administered outside a hospital, and it's looking like that drug killed Jackson. If cops find who supplied it and who administered it, the docs could well be prosecuted for manslaughter.
Hij heeft denk ik wel een flinke vinger in de pap. Enge vent vind ik het, maar dat is puur persoonlijk.quote:
quote:There are no exact figures available for global television events. However, a report by IPG media agency Initiative Worldwide stated that the 2006 FIFA World Cup was the most-watched sporting event of that year with an average 95 Million viewers per match.[33]
Such statistics have, however, proved controversial, failing to stand up to scrutiny,[34] and audience figures cited in billions are practically unverifiable.
As noted above, China Central Television regularly achieves audiences in the hundreds of millions for its Spring Festival Gala and Xinwen Lianbo.
The most popular regular-broadcast sports event and TV program is the English Premier League. It is broadcast to 600 million households in 202 countries and reportedly watched by more than 1.2 billion people per week.[35] Even this figure may be an underestimate as the number of people watching are said to watch on pirated set top boxes and illegal Internet streams.[36]
The funeral of Princess Diana was watched by an estimated 2.5 billion people.[37]
On June 12, 2009, it was estimated that House was the most popular show in the world with a potential of 1.6 billion viewers. [38]
Following the death of Michael Jackson on the 25th of June it is estimated his funeral shall be seen by billions of people world-wide.
2.5 miljard kijkers bij Dianaquote:
quote:Jackson Docs Can Run But Can't Hide
Posted Jul 4th 2009 12:23PM by TMZ Staff
As law enforcement officials comb through medical records to determine who supplied and administered the anesthesia Propofol and other drugs to Michael Jackson, we've learned there may be a fail-safe way of getting at the truth.
It's no secret -- especially in a celebrity town like L.A. -- some doctors use pseudonyms for celebrity patients and sometimes their medical charts somehow get "lost." But we've learned most doctors leave an indelible footprint when it comes to treating patients.
Many doctors -- especially ones with big practices -- use medical software systems from MD Systems, NexTech and other companies. These companies provide the software that makes it easy to input billing data.
Doctors typically input the patient's name, billing amount, type of treatment, type of drugs prescribed and administered, and date of service. Here's the thing -- that data cannot be deleted from the server.
The system allows doctors to add other data like medical charts, and those things can be deleted. But if someone deletes that info, the software shows the name of the user who did it and the date it was done.
Bottom line -- the basic billing information will not go away.
As we reported days ago, law enforcement found Propofol inside Jackson's house. Propofol is an anesthesia, which should never be administered outside a hospital, and it's looking like that drug killed Jackson. If cops find who supplied it and who administered it, the docs could well be prosecuted for manslaughter.
5 miljard lijkt me een klein beetje veel met "maar" 6 miljard mensen op de wereld. Er zijn nog steeds veel mensen zonder tv of pc, daarnaast had Diana het "voordeel" op zaterdag begraven te worden. In de VS zijn veel mensen op die tijd gewoon aan het werk. De economie staat er al niet goed voor, dus ik denk niet dat mensen zomaar mogen stoppen met werken om naar MJ te kijken...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
2.5 miljard kijkers bij Diana
Bij Mj zal het dubbele worden
hmm je hebt gelijk ik gok 3 miljard kijkersquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
5 miljard lijkt me een klein beetje veel met "maar" 6 miljard mensen op de wereld. Er zijn nog steeds veel mensen zonder tv of pc, daarnaast had Diana het "voordeel" op zaterdag begraven te worden. In de VS zijn veel mensen op die tijd gewoon aan het werk. De economie staat er al niet goed voor, dus ik denk niet dat mensen zomaar mogen stoppen met werken om naar MJ te kijken...
Ik heb me ingeschreven...maar als ik die tickets win weet ik niet hoe ik er moet komen...zwemmen denk ikquote:
Verkopen op i-net voor bigggg moneyquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven...maar als ik die tickets win weet ik niet hoe ik er moet komen...zwemmen denk ik![]()
ik ga met je meequote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven...maar als ik die tickets win weet ik niet hoe ik er moet komen...zwemmen denk ik![]()
we gaan een boot hurenquote:
nee nog niet ik ga het nu doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb jij je nog niet ingeschreven dan? Nu kan het nog/
Ik geef ze dan weg, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Rianne84 het volgende:
als je wint, moet je wel gaan vind ik. je kunt het niet maken om niet te gaan tegenover de 499.983.000 verliezers
morgen krijg ik een bericht dat ik de kaartjes heb gewonnen of nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
I know, maar ik weet ook zeker dat er zat mensen zijn die er heen willen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Daarom hebben ze een half miljard inschrijvingen.Gewoon 'omdat het kan'.
Ik heb zomaar wat ingevuldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee Anonymousz, wat heb jij ingevuld bij Zipcode?
ja succes vol geluktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:10 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
En dat pakte die dus.
Ik heb maar Netherlands gedaan.
Ja, morgen! Na 11.00 uur Pacific Time, dan is het hier 16.00-17.00 uur, zoiets?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja succes vol gelukt![]()
je krijgt 5 juli een bericht
ik maak helemaal geen kansquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, morgen! Na 11.00 uur Pacific Time, dan is het hier 16.00-17.00 uur, zoiets?
Je hebt toch je juiste emailadres ingevuld, neem ik aan. Er zijn verder geen restricties aan verbonden, je moet alleen boven de 16 zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik maak helemaal geen kans
want de zip code ik heb zomaar wat ingevuld
ja naam en achternaam geboortedatum ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je hebt toch je juiste emailadres ingevuld, neem ik aan. Er zijn verder geen restricties aan verbonden, je moet alleen boven de 16 zijn
nou dan, maakt verder niet uit die zipcodequote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja naam en achternaam geboortedatum ook
succes alvastquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
nou dan, maakt verder niet uit die zipcode
Thanks. Maar eigenlijk wil ik er helemaal niet heen. Ik wil wakker worden uit deze nachtmerrie en merken dat het allemaal helemaal niet waar isquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Thanks. Maar eigenlijk wil ik er helemaal niet heen. Ik wil wakker worden uit deze nachtmerrie en merken dat het allemaal helemaal niet waar is
Misschien valt er nog wat te plunderen, met televisies aan de haal ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:21 schreef Anonymousz het volgende:
500 miljoen mensen naar L.A. misschin gaat het ook nog gebeuren
Rellen dinsdag
californie is toch al failliet, dus waarom nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien valt er nog wat te plunderen, met televisies aan de haal ofzo.
Ik wil dat shirt ooooookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat alleen 'tvp' zo kut is.;
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op een site,.
Die worden gediscrimineerd. Net als wij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:42 schreef Rianne84 het volgende:
ja zo worden het er natuurlijk een stuk minder. maar waarom NY, FL en RI nu zijn uitgesloten?
ik wil dat shirt ik wil dat shirtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat alleen 'tvp' zo kut is.;
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op een site,.
Veel te weinig...het wordt vast een chaos. En er zullen nog zat mensen wél komen, ondanks de vraag of je thuis voor de tv wil blijven zitten als je geen kaarten hebt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Dat zijn toch relatief weinig 'tickets' voor de hoeveelheid belangstelling die er gaat zijn...
Ik zal even kijken of ik kan vinden waar die persoon het shirt vandaan heeft, of dat het zelf gemaakt is!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik kan vinden waar die persoon het shirt vandaan heeft, of dat het zelf gemaakt is!
Give me a minute,.
Thanks!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik kan vinden waar die persoon het shirt vandaan heeft, of dat het zelf gemaakt is!
Give me a minute,.
thanksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.wisselkoersen.nl/
17,85 dus.
Ik ga em bestellen!! Right now.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
17,85 dus.
ik ga volgende week bestellenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
17,85 dus.
dan vandaag of morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
neeee dan is ie misschien uitverkocht?
Thanks!! Zit voor de buisquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Ireth het volgende:
As we speak is er op MTV een hele MJ special aan de gang, boel oude beelden van een heule jonge MJ
(of we hebben nu net reclame of het is afgelopen...) Reclame dus
Hij gaat weer verder!
Als je d'reen hebt laten maken wel pics, he.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Whaha, heb inmiddels ontdekt dat de shipping costs minimaal 26 euro zijn.
Maar dit heeft me wel op een idee gebracht. Je kan toch ook zelf een shirt laten bedrukken. Dan ga ik liever daarvoor, want dan kan je zelf je kleuren enzo aangeven, en je zit ook niet met die hoge verzendkosten.
Doe ik!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je d'reen hebt laten maken wel pics, he.
quote:The odds of nabbing a ticket to Michael Jackson's memorial are now slimmer!
Paper thin, even.
The lottery was originally only open to residents of the States, but the drawing to win two tickets to the memorial at LA's Staples Center on Tuesday is now open to the entire world.
According to the new rules, "additional legal terms have been incorporated into the conditions of entry to allow non-U.S. residents the opportunity to register for the random ticket drawing."
Good luck, universe!
You've got until 6:00 pm PT!
ik word zo jaloers op je wordenquote:
Nou, ik ga dus niet die ene die Chipszak liet zien bestellen, want verzendkosten te hoog.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik word zo jaloers op je worden![]()
![]()
ik ga het niet kopen want ik ben bijna blut
Ik snap er ook niks meer van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap er btw nu weinig van. Is dit nou oud of nieuw nieuws?
[..]
[ afbeelding ]
Nouja, hopen voor jou dat dit nieuw nieuws is.quote:
wel een foto maken van jezelf en het shirt als je het hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, ik ga dus niet die ene die Chipszak liet zien bestellen, want verzendkosten te hoog.
Je kan zelf op verschillende sites een t-shirt laten bedrukken, en met 4 regels komt dat op 15 euro. Ze vragen 4 euro verzendkosten. (is Nederlandse site) dus ja, das een stuk goedkoper. Wellicht is dat wat.
hahhaa hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend is de Michael Jackson-muziek zat.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Hij zegt dattik al een week lang 24/7 MJ draai. Dat klopt.
Mag dat niet dan?!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
quote:
Is dit een origineel filmpjequote:
in het interview zelf gebeurd het ook, maar zal wel gewoon een schaduw zijn. Je ziet in dat interview wel meer mensen langs lopenquote:
Jaquote:
De telegraaf weer...dat kan toch helemaal niet, 2 dagen voor zijn dood heeft hij nog gerepeteerd zoals we allemaal hebben kunnen zien, en met zijn neus was niks mis.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:19 schreef shomila het volgende:
'Michael twee dagen voor dood geopereerd aan kanker'
door onze redactie
AMSTERDAM - De neus van Michael Jackson zou twee dagen voor de dood van de popster nog zijn geopereerd omdat er huidkanker was gevonden.
Dat meldt de biograaf van de overleden popster in een Amerikaans blad. De precieze doodsoorzaak van Michael is nog niet vastgesteld. De uitslag van het toxicologisch onderzoek laat naar verwachting nog weken op zich wachten.
bron telegraaf.nl
nou ja...dat is één manier om z'n neus te omschrijvenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
De telegraaf weer...dat kan toch helemaal niet, 2 dagen voor zijn dood heeft hij nog gerepeteerd zoals we allemaal hebben kunnen zien, en met zijn neus was niks mis.
Je ziet toch zelf ook dat zijn neus helemaal in het gips zit in die video'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
De telegraaf weer...dat kan toch helemaal niet, 2 dagen voor zijn dood heeft hij nog gerepeteerd zoals we allemaal hebben kunnen zien, en met zijn neus was niks mis.
Al had ie drie neuzen gehad...ik had nog net zo veel van hem gehouden als nuquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou ja...dat is één manier om z'n neus te omschrijven![]()
Maar ik wilde idd hetzelfde zeggen, no way dat hij op dezelfde dag staat te repeteren én geopereerd wordt.
en ik draai ook geen andere muziek meervoel me idd ook een beetje schuldig dat ik het de afgelopen jaren niet meer zo vaak draaide
nou het is maar goed dat ik dat filmpje gezien heb, anders dacht ik dat het echt een geest wasquote:
eerst de kist, nu dan het aantal potentiele bezoekers die een paar miljoen minder blijkt te zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Rianne84 het volgende:
iig een stuk minder dan een half miljard
1.2 miljoen valt best wel mee tochquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
eerst de kist, nu dan het aantal potentiele bezoekers die een paar miljoen minder blijkt te zijn
Ik voegde het toe omdat ik het relevant vond voor het topic, niet om te beweren dat geesten écht niet bestaan!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef wapwip het volgende:
[..]
nou het is maar goed dat ik dat filmpje gezien heb, anders dacht ik dat het echt een geest wascaptain obvious
En ik moet werkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 @ 16:41 schreef Re het volgende:
Als dit allemaal waar is, dan word het zeker indrukwekkend!quote:AMSTERDAM - De familie Jackson heeft aan Diana Ross gevraagd of ze tijdens de herdenkingsdienst van Michael Jackson het nummer You are not alone wil zingen. De zangeres twijfelt, omdat ze bang is dat ze haar tranen niet in bedwang kan houden.
"Het moet een indrukwekkende herdenking worden dinsdag en ik ben bang dat ik voor het oog van duizenden mensen ga instorten", aldus Ross (65) tegen haar vrienden. "Michael was als mijn zoon."
De familie Jackson hoopt dat de zangeres sterk genoeg is om op te treden. Ze willen dat de herdenkingsdienst van Michael Jackson net zo bijzonder wordt als de begrafenis van prinses Diana. Toen waren alle ogen gericht op Elton John, die zijn nummer Candle in the Wind ten gehore bracht.
Zangeres Madonna, die net als Diana goed bevriend was met de King of Pop, is dinsdag niet aanwezig tijdens de herdenkingsdienst. De popprinses gaat waarschijnlijk een video-boodschap opnemen. Liz Taylor is wel van de partij en zal enkele emotionele woorden spreken over Michael. Sterren als Whitney Housten, Justin Timberlake, Stevie Wonder, Aretha Franklin, Beyonce, Jay-Z, Lionel Richie, Liza Minnelli en Uri Geller zitten op de voorste rij. Ook president Obama komt afscheid nemen.
Ik neem niet eens de moeite om een mix te horen waar een DJ aan heeft gewerkt. Snap niet wat mensen er tof aan vinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef Nokiadude31 het volgende:
Voor wie hem nog niet gehoord heeft, de DJ Sandstorm Tribute Mix... erg aangenaam![]()
RIP MJ
http://www.djsandstorm.co(...)kson_Tribute_Mix.mp3
Lachen. Helemaal in LA.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
De Westboro Baptist Church (Most Hated Family of America) heeft aangekondigd ook een bezoekje te brengen aan de begrafenis![]()
[ afbeelding ]
Dat kan gezellig worden.
Zin in...nee, voor mij niet het goede woord. Wil hem terug!quote:Op zondag 5 juli 2009 09:23 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb zo'n zin in dinsdagavond, ik ben zo benieuwd!
We hebben besloten dat zoonlief a.s. woensdagochtend een halve snipperdag neemt (ja, die hebben ze tegenwoordig ook al op de basisschool) en dat we met z'n allen gaan kijken.
Dit is zoiets historisch, dat mag hem wel een halve snipperdag kosten. Zelf ben ik sowieso woensdag vrij
Snap je wel hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 09:47 schreef Maddy_K het volgende:
Ja, ik heb er echt zin in. Ik ben gewoon benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben en wat ze allemaal gaan doen. Wie er zijn en zo.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik het niet erg vindt dat MJ is overleden hoor. Integendeel. En doordat we dit kunnen zien komt het voor mij dichterbij.
Een half miljard is nou ook niet echt realistisch/geloofwaardig hèquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Rianne84 het volgende:
iig een stuk minder dan een half miljard
Dat bericht was klakkeloos overgenomen van DAG.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een half miljard is nou ook niet echt realistisch/geloofwaardig hèOp nu.nl staat 1,6 miljoen, nog steeds veel natuurlijk.
Die 1,6 miljoen of die 500 miljoen? De La Times zegt ook 1,6 miljoen, 500 miljoen aanmeldingen is gewoon praktisch onmogelijk (zeker als je weet dat alleen mensen in de VS zich aan kunnen melden, maar anders nog 1 op de 12 mensen in de wereld).quote:Op zondag 5 juli 2009 09:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat bericht was klakkeloos overgenomen van DAG.
Ik hoop dat ze in elkaar gemept worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
De Westboro Baptist Church (Most Hated Family of America) heeft aangekondigd ook een bezoekje te brengen aan de begrafenis![]()
[ afbeelding ]
Dat kan gezellig worden.
DAG kwam 's morgens met dat bericht van een half miljard. Het juiste aantal is uitgekomen op 1.6 miljoen, je kan je nu meer aanmelden.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die 1,6 miljoen of die 500 miljoen? De La Times zegt ook 1,6 miljoen, 500 miljoen aanmeldingen is gewoon praktisch onmogelijk (zeker als je weet dat alleen mensen in de VS zich aan kunnen melden, maar anders nog 1 op de 12 mensen in de wereld).
Of Paul McCartney ook komt durf ik niet te zeggen, ze waren nou niet echt de grootste vrienden de afgelopen 20+ jaar, maar ze waren wel een tijdje erg goed bevriend en McCartney heeft de afgelopen dagen ook wel goede dingen gezegd over Michael Jackson. Dat hij een uitnodiging krijgt van de familie is ook vrij logisch, ze kunnen nog genoeg geld verdienen aan McCartney's werk
Nee, heeft natuurlijk ook niks met geld te maken (was als grapje bedoelt ivm de Beatles rechtenquote:Op zondag 5 juli 2009 10:10 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou ja, of het met geld te maken heeft weet ik niet. Tis natuurlijk ook een grote naam die samen heeft gewerkt met Michael.
Ahhhh maakte de link even niet, krijg op het moment niet genoeg slaapquote:Op zondag 5 juli 2009 10:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, heeft natuurlijk ook niks met geld te maken (was als grapje bedoelt ivm de Beatles rechten), maar ze waren natuurlijk gewoon goed bevriend in een ver verleden. Nu ik er over na denken en kijk naar de statement die McCartney heeft gegeven na de dood van Jackson, verwacht ik eigenlijk wel dat hij gaat komen
quote:Herdenking Michael Jackson dinsdag live
De herdenking van de vorige week donderdag overleden Michael Jackson is dinsdag 7 juli te zien via Nederland 3. De NOS zendt de bijeenkomst vanuit het Staples Center in Los Angeles live uit. De verwachte aanvangstijd van de uitzending is 19.00 uur.
Shownieuws van SBS6 brengt dinsdag een extra lange vroege editie, die geheel in het teken staat van de herdenkingsdienst. Deze uitzending is van 18.00 tot 20.30 uur
Gewoon een middagje vrij nemen indien nodig?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:56 schreef Treezz het volgende:
Hoelaat is die herdenkingsdienst hier in nederland..
ik kan moeilijk tegen m'n baas zeggen dat ik t.v wil kijken omdat ik de herdenkingsdienst van michael jackson wil zien..
Ach.. ik ben toch om half 5 thuis.. dus zoveel zou het niet uitmaken hequote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon een middagje vrij nemen indien nodig?
En ik zou niet weten waarom je dat niet zou kunnen zeggen.
Je hoort liever een mix die in elkaar is gezet door een opticiën of een stel puntlassers?quote:Op zondag 5 juli 2009 07:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om een mix te horen waar een DJ aan heeft gewerkt. Snap niet wat mensen er tof aan vinden.
Madonna heeft ook iets gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Lenny Kravitz eert Michael Jackson
Wat voor video is dat die op die pagina staat?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:26 schreef sunny16947 het volgende:
Hier veel artikelen die ik nog niet eerder heb gelezen. Met familiefoto's met Debbie Rowe en, wat de nieuwe hit zou moeten worden i.s.m. de nederlandse Giorgo Tuinfort
http://www.newsoftheworld(...)dy-battle-apart.html
sbs6 6uurquote:Op zondag 5 juli 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
's Avonds?
Het begint toch pas om zes uur ofzo?
arme meidquote:
quote:Nederland 3 in teken Jackson
BNN en VPRO zetten maandag hun schema's in het teken van Michael Jackson. Van 20.05 uur tot middernacht zie je MJ's Dangerous Tour uit 1992, plus de documentaire The One and Only Michael Jackson.
The Dangerous Tour, Nederland 3, 6 juli 20:10 uur
Ik draai de Michael Jackson cd's nu ook al sinds zijn dood telkens in de auto.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Een soort verklaring die hij aflegde bij advocaten n.a.v. het kindermisbruik in 1996.
Vraag me af waar dit nou weer vandaan komt, en waarom het ng nooit eerder is vertoond.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
.
Onthullende video Michael Jackson op internet van onze redactie
AMSTERDAM - ONTHULLENDE VIDEO- Er is nooit eerder uitgezonden videomateriaal van Michael Jackson opgedoken waarop hij in 1996 wordt ondervraagd over seksueel misbruik.
Op de video, die dateert uit 1996, is een nog jonge Michael te zien die het niet meer houdt als hij wordt ondervraagd over de grens die hij eventueel met jonge jongens zou hebben overschreden, meldt News of the World.
Ook ontkent hij het bleken van zijn huid en zegt hij trots te zijn op het feit dat hij zwart is, en praat hij over Jezus die hem heeft geinspireerd om zich altijd te omringen met jeugd en puurheid.
Kijk zelf naar het nooit eerder uitgezonden videomateriaal.
http://www.newsoftheworld(...)ons-video-nasty.html
-----
Mooie foto;s kinderen zijn wel mooi kinderen..
michael jackson kijkt een beetje eng in de foto![]()
Ja ik moest 's avonds werken, maar ik heb vrij geregeldquote:Op zondag 5 juli 2009 @ 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
's Avonds?
Het begint toch pas om zes uur ofzo?
Jeejquote:Op zondag 5 juli 2009 14:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik moest 's avonds werken, maar ik heb vrij geregeld![]()
zo schattigquote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Treezz het volgende:
dit is mooi.. home video met de kids..
is lieff
Perez is de bron.quote:As we previously mentioned, hte DEA is now lending a helping hand to the LAPD in the ongoing investigation of Michael Jackson's death.
Their latest (and most believable) target?
Five different doctors who prescribed drugs to the King of Pop!
LAPD found medicine bottles strewn around Jackson's home prescribed to MJ's pseudonyms and some bottles with no prescription at all!
The police and the DEA are planning to question the doctors responsible for the bulk of Jackson's prescriptions to find out if Michael was receiving "properly prescribed" medications or if there was any shady business going on.
The investigation will be headed by the authorities behind the investigation of the doctors who supplied the late Anna Nicole Smith with improper prescriptions, so they've gotta be the best in the biz, right?
As we mentioned before, "numerous bottles" of the heavy duty sedative Diprivan were found around Michael's home, even though Diprivan is a drug that is normally administered by an anesthesiologist in a hospital or medical care facility.
Abusers of Diprivan normally use the drug to overcome both insomnia and anxiety. “A lot of people do it because it makes you completely blotto. It totally takes away all anxiety, all fear,” explained University of Colorado anesthesiologist Paul Wischmeyer. “It’s incredibly relieving of pain, anxiety and stress. People do it to escape.”
In studies of Diprivan abusers attempting to combat anxiety with the sedative, abusers had “experienced trauma earlier in their life, and are using it to escape," said Wischmeyer.
Sad. Sad.
Drugs are not the answer!
inderdaad, ik krijg ook bijna een roddel-overdosis onderhand. Dan weer die die wat weet, dan weer die. Ik hoor het wel als en zekerheid is, tot die tijd blijven er toch wel mensen die denken te weten hoe het zit.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik wacht wel op de tox screen-resultaten.Beetje vermoeiend, al die roddels van allerlei mensen die beweren dat ze 'close to Michael Jackson' waren.
Wtf. Ik geloof die geruchten sowieso niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:11 schreef Anonymousz het volgende:
'Michael Jackson was verslaafd aan heroïne'
AMSTERDAM - Volgens nieuwe geruchten spoot Michael Jackson heroïne in zijn vingertoppen, borst en teennagels.
ach volgens andere geruchten was michael als de dood voor naalden dusssssssquote:Op zondag 5 juli 2009 17:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wtf. Ik geloof die geruchten sowieso niet.
Maar.. VINGERTOPPEN?! Pijnlijk.
Die heb ik dan weer niet gehoord.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:43 schreef wapwip het volgende:
[..]
ach volgens andere geruchten was michael als de dood voor naalden dusssssss
Kids: Daddy, we love you.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Treezz het volgende:
is lieff
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Treezz het volgende:
is lieff
Op sterk water..quote:
Vind je? Ik vind het nogal ... mja, luguber, of smakeloos, om een imitator te gebruiken terwijl de man nog niet begraven is.quote:
Geluidtechnisch vind ik het mooi aan elkaar geplakt, die imitator vind ik ook wat eehh... luguber idd, maar wat ik eigenlijk het meest 'enge' vond waren die gespierde armen van Madonna.. *rilling*quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nogal ... mja, luguber, of smakeloos, om een imitator te gebruiken terwijl de man nog niet begraven is.
+1.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Shitney het volgende:
Vind je? Ik vind het nogal ... mja, luguber, of smakeloos, om een imitator te gebruiken terwijl de man nog niet begraven is.
dat, en die imitator lijkt er qua dans niet eens op, en die armen zijn eng, en ze wordt oud, en ze ziet er niet echt uit, en dat long live the king vond ik ook zoiets van " hmm"quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
qftquote:Op zondag 5 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het mooier gevonden als ze een ballad van MJ had vertolkt als eerbetoon ofzo. Dit is niks.
quote:Jesse Jackson: 'There Is So Much Grief'
Posted Jul 5th 2009 11:55AM by TMZ Staff
Jesse Jackson, with Al Sharpton by his side, talked very solemnly to our photog last night about the overwhelming reaction to Michael Jackson's death.
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=74d28e51-df77-4f81-a865-b202f1e0d51b
BTW -- isn't it odd that Al Sharpton didn't say a word?
quote:The British Are Coming ... For Jackson
Posted Jul 5th 2009 11:08AM by TMZ Staff
Michael JacksonThere are reports as many as a million people may come to L.A. for the Michael Jackson memorial on Tuesday. We can tell you for sure -- there's a British invasion.
A rep from British Airways tells us there has been a "huge influx" of reservations in the last few days by people from England trying to make their way to the memorial. The rep says people are "flying as close to L.A. as they can and then taking connecting flights."
In addition to non-stop and direct flights to L.A., flights from Heathrow to San Francisco and from Heathrow to Denver are almost full.
The rep says they expect all flights -- direct and indirect -- to be sold out by the end of the day.
Die valse kraai?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het mooier gevonden als ze een ballad van MJ had vertolkt als eerbetoon ofzo. Dit is niks.
Als ze dan toch iets moest doen, bedoel ik. Maar ik vind Madonna wel okay. Ook een beetje jeugdsentiment.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Die kleertjes.quote:
Ik kijk wel even, ik denk toch dat het cnn wordt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
Op welke kanaal gaan jullie de herdenkingsdienst kijken dinsdag?
op sbs 6 begint het om 6 uur en ned 3 om 8 uur
ja om 8 uurquote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik kijk wel even, ik denk toch dat het cnn wordt.
Die zenden het toch ook uit?
...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef matthijst het volgende:
Michael’s body will not be at the Staples Center, after all. Insiders tell me that the Jackson family will have a burial service at 8 a.m., two hours before the memorial. The private internment will be at Forest Lawn, the celebrity cemetery in Hollywood. Hopefully, Michael will rest peacefully there with the many dozens of stars including, most recently, David Carradine.
ik ga het hetzelfde doenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ik begin op sbs, maar schakel zodra het kan over naar NL3
Dat zal vast wel niet zo private worden nu dit bekend is, of zal het een afleidingsmaneuvre zijn? Dat ze ondertussen ergens anders staan?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef matthijst het volgende:
Michael’s body will not be at the Staples Center, after all. Insiders tell me that the Jackson family will have a burial service at 8 a.m., two hours before the memorial. The private internment will be at Forest Lawn, the celebrity cemetery in Hollywood. Hopefully, Michael will rest peacefully there with the many dozens of stars including, most recently, David Carradine.
Ja ik ook..wie weet wat Boulevard dinsdag met de uitzending gaat doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ik begin op sbs, maar schakel zodra het kan over naar NL3
Ja, of het is gewoon weer een nonsensberichtje.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zal vast wel niet zo private worden nu dit bekend is, of zal het een afleidingsmaneuvre zijn? Dat ze ondertussen ergens anders staan?
je bedoeld die ene filmpje waarin ie ondervraagd wordt?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat filmpje op News of the World echt pijnlijk om te zien. Je ziet echt de wanhoop van "Wat moet ik hier nou in godsnaam mee?".Hij heeft echt niet het gedrag van iemand die schuldig is.
Ja, dat filmpje. Ik werd een beetje bozig op de vragensteller toen ik ernaar keek.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bedoeld die ene filmpje waarin ie ondervraagd wordt?
Zo ff loeren
precies. WTF moet je met sbs6 tokkie zender, en ned 3 is ook niet je van hetquote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil liever op CNN ofzo kijken.
Die zenden 'het' niet eerder uit want om die tijd is het nog niet begonnen. Die willen gewoon kijkcijfers scoren en gaan twee uur lang filmpjes laten zien, 'experts' aan het woord laten etc. vrees ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap niet waarom sbs6 het eerder uitzendt
stomquote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef matthijst het volgende:
vrees ik ook jaquote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die zenden 'het' niet eerder uit want om die tijd is het nog niet begonnen. Die willen gewoon kijkcijfers scoren en gaan twee uur lang filmpjes laten zien, 'experts' aan het woord laten etc. vrees ik.
en ramptoerist die ik ben ga ik dat dus kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die zenden 'het' niet eerder uit want om die tijd is het nog niet begonnen. Die willen gewoon kijkcijfers scoren en gaan twee uur lang filmpjes laten zien, 'experts' aan het woord laten etc. vrees ik.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)rsenen-begraven.aspxquote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
trouwens, dat nieuwsbericht over die hersenen, wat is de bron daarvan? Toch nog televaag I hope
BBC ook denk ikquote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Het is trouwens wel frappant dat al meer dan een week er op minstens vier of vijf van de kanalen iets over MJ is op elk willekeurig moment dat je de TV aan gooit.
Ik ook, hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
en ramptoerist die ik ben ga ik dat dus kijken![]()
E entertainment .. mtv en bbc en al die andere nieuwszenders..quote:
quote:[b]Op zondag 5 juli 2009 20:09 schreef Treezz het volgende:
en toch wil ik m.j zien liggen, anders geloof ik het niet
News of the World is echtquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje. Ik werd een beetje bozig op de vragensteller toen ik ernaar keek.
Ik vond er 11!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:38 schreef sunny16947 het volgende:
Kwam tot de ontdekking dat er 51 van die homemovies zijn. Nou we kunnen even voort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |