abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:24:47 #251
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70637086
Het wordt een herdenkingsdienst om zijn leven te vieren, heb ik begrepen.
Waiting for This is it!
pi_70637107
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Met honderd bodyguard er omheen - om te voorkomen dat al die duizenden aanwezige superfans zich hysterisch op die kist storten - zie je toch niets van die kist ben ik bang...
Ik begrijp je gevoel wel hoor! Maar als het lichaam er NIET aanwezig is, vind ik het raar om te zeggen dat het dan nutteloos is om er heen te gaan. Het is natuurlijk een enorme organisatie om dit op zo'n korte termijn voor elkaar te krijgen, zoiets groots als deze memorial die de hele wereld over gaat. Als het praktisch gezien niet mogelijk is om zijn lichaam daar aanwezig te laten zijn, of als de familie dit niet wil, dan zal het nog steeds wel een mooie herdenking worden.
Oh ja ik vind ook niet dat het dan nutteloos is, maar wmb hoort het lichaam er wel bij te zijn. En zo'n stadion zal zo opgezet zijn dat je niet zomaar het veld op kunt lopen (het is immers een sportstadion).

We merken het wel.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:26:10 #253
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70637121
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 03:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
dit is toch een foto van een reclame voor de LA Gear Michael Jackson editie

zaterdag 4 juli 2009 @ 11:26:40 #254
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70637136
Maar je hebt gelijk Greys, ik denk niet dat het praktisch mogelijk is. Ik denk dat ze al moeite genoeg hebben de boel in de hand te houden op deze manier.
Waiting for This is it!
pi_70637186
quote:
Memorial services
Public memorial for Brown at Harlem's Apollo Theater, 2006

After Brown's death on Christmas day, Brown's relatives and friends, a host of celebrities and thousands of fans attended public memorial services at the Apollo Theater in New York on December 28, 2006 and at the James Brown Arena on December 30, 2006 in Augusta, Georgia.[49] A separate, private memorial service was also held in North Augusta, South Carolina on December 29, 2006,[2] which was attended by Brown's family and close friends. Celebrities who attended Brown's public and/or private memorial services included Michael Jackson, Joe Frazier, Dick Gregory, MC Hammer, Jesse Jackson, Bootsy Collins, LL Cool J, 50 Cent, and Don King, among others.[69][70][71][72] All of the public and private memorial services were officiated by Rev. Al Sharpton.[73][74]

Brown's public and private memorial ceremonies were elaborate, complete with costume changes for Brown and videos featuring him in concert performances. Brown's body, which was placed in a gold casket, was driven through the streets of New York to the Apollo Theater in a white, glass-encased horse-drawn carriage.[75][76] In Augusta, Georgia, the procession for Brown's public memorial visited Brown's statue as the procession made its way to the James Brown Arena. During the public memorial at the James Brown Arena, nachos and pretzels were served to mourners, as a video showed Brown's last performance in Augusta, Georgia and the Ray Charles version of "Georgia On My Mind" played soulfully in the background.[77][78][79] Brown's last backup band, The Soul Generals, also played the music of Brown's hits during the memorial service at the James Brown Arena. The group was joined by Bootsy Collins on bass, with MC Hammer performing a dance in James Brown style.[80] Former Temptations lead singer Ali-Ollie Woodson performed "Walk Around Heaven All Day" at the memorial services.[81]
MC Hammer
pi_70637263
Tsja het lijkt mij niets zo'n herdenking in een sporthal.
Krijg er echt zo'n Andre Hazes idee bij....
Ik gun the King of Pop toch wel meer/beter.
Maar goed als de familie dat wil, kan ik daar alleen respect voor opbrengen.

De herdenking/begrafenis van Elvis is toch ook goed gegaan.
Why not for MJ?
Volgens mij heeft het niets met kunnen, maar met willen te maken.
De gemeente en autoriteiten willen niet meewerken.
Dan houdt het op...
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:35:53 #258
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70637349
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:32 schreef leukerdje het volgende:
Tsja het lijkt mij niets zo'n herdenking in een sporthal.
Krijg er echt zo'n Andre Hazes idee bij....
Ik gun the King of Pop toch wel meer/beter.
Maar goed als de familie dat wil, kan ik daar alleen respect voor opbrengen.

De herdenking/begrafenis van Elvis is toch ook goed gegaan.
Why not for MJ?
Volgens mij heeft het niets met kunnen, maar met willen te maken.
De gemeente en autoriteiten willen niet meewerken.
Dan houdt het op...
Germaine Jackson zei dat ze gezocht hebben naar een juiste locatie, maar niets was groot genoeg.
Waiting for This is it!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:41:11 #259
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70637493
Waiting for This is it!
pi_70637506
Ja hun eerste idee, van de familie vond ik beter passen bij MJ.
Dat hij met een witte koets naar Never Land zou worden gebracht en daar in een glazen kist opgebaard.
En dat er dan een wake gehouden zou worden en het publiek 2 dagen afscheid kon nemen.
Echt 'sprookjesachtig', In zijn stijl.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:44:32 #261
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70637585
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef leukerdje het volgende:
Dat hij met een witte koets naar Never Land zou worden gebracht en daar in een glazen kist opgebaard.
En dat er dan een wake gehouden zou worden en het publiek 2 dagen afscheid kon nemen.
Hij wilde als Sneeuwwitje
Waiting for This is it!
pi_70637691
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef leukerdje het volgende:
Misschien was dat niet te realiseren op korte termijn. Neverland is immers verkocht.
pi_70637693

Dit is 1 van mijn favoriete liedjes/clips van MJ
pi_70637747
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:24 schreef Robijn1961 het volgende:
Het wordt een herdenkingsdienst om zijn leven te vieren, heb ik begrepen.
Zo'n leuk leven heeft hij anders niet gehad.....
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:52:53 #265
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70637764
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Misschien was dat niet te realiseren op korte termijn. Neverland is immers verkocht.
Michael bezit nog een deel van Neverland.
En naar ik begrepen heb zou het "to costly"en te gevaarlijk zijn geweest op de wegen daar. Smalle wegen.
Waiting for This is it!
pi_70637794
Wie is eigelijk de meneer die in Jam, het rappen doet in het midden stukje?

zaterdag 4 juli 2009 @ 11:54:29 #267
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70637795
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef leukerdje het volgende:

[..]

Zo'n leuk leven heeft hij anders niet gehad.....
Absoluut niet , maar hij heeft wel heel veel betekent voor de wereld op muziekgebied en inspiratie.
Waiting for This is it!
pi_70637803
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

En naar ik begrepen heb zou het "to costly"en te gevaarlijk zijn geweest op de wegen daar. Smalle wegen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, het ligt in the middle of nowhere.
pi_70637823
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:54 schreef wapwip het volgende:

Heavy D.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 11:56:26 #270
163650 Greys
pi_70637863
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:54 schreef wapwip het volgende:

quote:
Vocal arrangement by Michael Jackson. Rap performed by Heavy D.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70637999
http://elvispresleyfan.punt.nl/?r=1&id=361097
Lees deze link, heel interessant hoe dat toen met Elvis ging.

Ik gun MJ echt een begrafenis/herdenking ala Elvis.
Dan moet Obama zich er ook mee gaan bemoeien en orde troepen naar La sturen.
Dat heeft de president toendertijd ook gedaan voor Elvis.
pi_70638077
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hmja, ik zat omgekeerd te denken. Ik kom nog uit een tijd dat de dollar wat waard was.
Het is 25 duizend, niet miljoen !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:08:04 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70638120
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:06 schreef Roi het volgende:

[..]

Ja, ik heb de TT laten veranderen, van 17,5 miljoen, naar 16,000 euro, alleen heeft static er wat anders van gemaakt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:10:43 #274
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70638186
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:02 schreef leukerdje het volgende:
http://elvispresleyfan.punt.nl/?r=1&id=361097
Lees deze link, heel interessant hoe dat toen met Elvis ging.

Ik gun MJ echt een begrafenis/herdenking ala Elvis.
Dan moet Obama zich er ook mee gaan bemoeien en orde troepen naar La sturen.
Dat heeft de president toendertijd ook gedaan voor Elvis.
Ik heb het idee dat Obama zich niet aan MJ wil branden. Het duurde ook ontzettend lang voor hij er persoonlijk iets over zei, terwijl ik op de dag van zijn overlijden al zat te googlen naar statement Obama. Ook Oprah heeft nog niets gezegd, volgens mij.

Schandalig vind ik dat, MJ was kind aan huis bij de vorige presidenten en zijn interview met Oprah heeft haar carrière ontzettend geholpen. Ook al was de man inmiddels controversieel, beide hadden op zijn minst wat over zijn humanitaire werk kunnen zeggen. Om nog maar te zwijgen over wat hij heeft betekend voor de emancipatie van zwarte mensen in de VS en in de wereld, waar zij allebei natuurlijk ook de vruchten van hebben geplukt.

Maar het lijkt erop dat Obama nogal met de kwestie MJ in zijn maag zit en liever afzijdig blijft dan het verkeerde te doen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:15:09 #275
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_70638277
Jim had gisteravond tijdens zijn concert zijn eigen kleine tribute
pi_70638287
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:06 schreef Roi het volgende:

[..]

Ow WTF ik ben niet helemaal helder zeker.

25k is maar vijfmaal zo duur als een 'gewone' wat sjiekere kist.
pi_70639154
cnn.. wanneer? hoe laat?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:56:38 #278
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70639302
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef Omkron het volgende:
cnn.. wanneer? hoe laat?
?
Waiting for This is it!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:57:43 #279
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_70639326
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]
Greys! Paradiso was zeker gaaf. En ja, Boris is goed en tof. Ik ben om .

Via de related nog meer, maar deze was live zó tof !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:02:25 #280
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70639409
Beetje knullige bedoening van die amerikanen. Met miljoenen rouwende fans over de hele wereld had je deze chaos kunnen verwachten. Een ceremonie voor 11.000 celebs en daarbij een ceremonie in 1 van de grootste stadions had toch mogelijk moeten zijn.

Misschien hadden ze een Nederlandse organisatie in moeten schakelen. Die hebben wel de expertise om in 2 dagen iets gigantisch neer te zetten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:14:03 #281
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70639641
Kwam deze net weer tegen, blijft mooi hoe hij dat flauwgevallen meisje optilt en overdraagt (2:20)

De tribute magazines schieten als paddestoelen uit de grond hier in de UK trouwens. Ik verzamel ze allemaal
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:17:27 #282
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70639705
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
Beetje knullige bedoening van die amerikanen. Met miljoenen rouwende fans over de hele wereld had je deze chaos kunnen verwachten. Een ceremonie voor 11.000 celebs en daarbij een ceremonie in 1 van de grootste stadions had toch mogelijk moeten zijn.

Misschien hadden ze een Nederlandse organisatie in moeten schakelen. Die hebben wel de expertise om in 2 dagen iets gigantisch neer te zetten.
Ik denk dat je een beetje onderschat wat voor organisatie hiervoor nodig is.
Waiting for This is it!
  † In Memoriam † zaterdag 4 juli 2009 @ 13:38:58 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_70640077
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
Ze zijn bijna wel verplicht om beelden van zijn lichaam naar buiten te brengen, anders blijven heel veel fans natuurlijk geloven dat hij niet dood is.
Het zou mij niks verbazen als de familie hem tijdens die grote herdenkingstoestand in 'stilte' gaan begraven.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_70640109
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:38 schreef moussy het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen als de familie hem tijdens die grote herdenkingstoestand in 'stilte' gaan begraven.
Met de herdenking als decoy.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:01:44 #285
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70640539
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70640596
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Wie heeft dan nu de rest?
pi_70642048
Diana Ross durft niet te zingen voor Michael Jackson

van onze redactie
AMSTERDAM - De familie Jackson heeft aan Diana Ross gevraagd of ze tijdens de herdenkingsdienst van Michael Jackson het nummer You are not alone wil zingen. De zangeres twijfelt, omdat ze bang is dat ze haar tranen niet in bedwang kan houden.

"Het moet een indrukwekkende herdenking worden dinsdag en ik ben bang dat ik voor het oog van duizenden mensen ga instorten", aldus Ross (65) tegen haar vrienden. "Michael was als mijn zoon."
De familie Jackson hoopt dat de zangeres sterk genoeg is om op te treden. Ze willen dat de herdenkingsdienst van Michael Jackson net zo bijzonder wordt als de begrafenis van prinses Diana. Toen waren alle ogen gericht op Elton John, die zijn nummer Candle in the Wind ten gehore bracht.
Zangeres Madonna, die net als Diana goed bevriend was met de King of Pop, is dinsdag niet aanwezig tijdens de herdenkingsdienst. De popprinses gaat waarschijnlijk een video-boodschap opnemen. Liz Taylor is wel van de partij en zal enkele emotionele woorden spreken over Michael. Sterren als Whitney Housten, Justin Timberlake, Stevie Wonder, Aretha Franklin, Beyonce, Jay-Z, Lionel Richie, Liza Minnelli en Uri Geller zitten op de voorste rij. Ook president Obama komt afscheid nemen.

bron telegraaf.nl
pi_70642262
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef Robijn1961 het volgende:
Classic.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 15:40:14 #289
163650 Greys
pi_70642640
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:10 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Obama zich niet aan MJ wil branden. Het duurde ook ontzettend lang voor hij er persoonlijk iets over zei, terwijl ik op de dag van zijn overlijden al zat te googlen naar statement Obama. Ook Oprah heeft nog niets gezegd, volgens mij.

Schandalig vind ik dat, MJ was kind aan huis bij de vorige presidenten en zijn interview met Oprah heeft haar carrière ontzettend geholpen. Ook al was de man inmiddels controversieel, beide hadden op zijn minst wat over zijn humanitaire werk kunnen zeggen. Om nog maar te zwijgen over wat hij heeft betekend voor de emancipatie van zwarte mensen in de VS en in de wereld, waar zij allebei natuurlijk ook de vruchten van hebben geplukt.

Maar het lijkt erop dat Obama nogal met de kwestie MJ in zijn maag zit en liever afzijdig blijft dan het verkeerde te doen.
Vind je dat echt?
Ik heb Obama er nu al twee keer uitgebreid iets op horen zeggen en dan niet van die standaard zinnetjes die onze Balkenende er bijvoorbeeld uit zou gooien 'Ik ben zeer geschokt en leef mee met de familie'. Maar dat hij altijd zo genoten had van zijn muziek en de nummers van MJ op zijn ipod had staan.
Verder zit hij als president gewoon bij de herdenkingsdienst. Prachtig. Wat had je nog meer gewild? Dat hij en plein public had zitten snotteren of hysterisch huilend het volk tot kalmte had gemaand?

Thumbs up juist, voor Obama, in deze.
Hij 'behandelt' het keurig én persoonlijk.
En over het vertellen over wat hij heeft betekent voor de zwarte mensen in de VS e.d.... wie weet wat hij nog bij de herdenking gaat zeggen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70642814
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:13 schreef shomila het volgende:
Diana Ross durft niet te zingen voor Michael Jackson

van onze redactie
AMSTERDAM - De familie Jackson heeft aan Diana Ross gevraagd of ze tijdens de herdenkingsdienst van Michael Jackson het nummer You are not alone wil zingen. De zangeres twijfelt, omdat ze bang is dat ze haar tranen niet in bedwang kan houden.

"Het moet een indrukwekkende herdenking worden dinsdag en ik ben bang dat ik voor het oog van duizenden mensen ga instorten", aldus Ross (65) tegen haar vrienden. "Michael was als mijn zoon."
De familie Jackson hoopt dat de zangeres sterk genoeg is om op te treden. Ze willen dat de herdenkingsdienst van Michael Jackson net zo bijzonder wordt als de begrafenis van prinses Diana. Toen waren alle ogen gericht op Elton John, die zijn nummer Candle in the Wind ten gehore bracht.
Zangeres Madonna, die net als Diana goed bevriend was met de King of Pop, is dinsdag niet aanwezig tijdens de herdenkingsdienst. De popprinses gaat waarschijnlijk een video-boodschap opnemen. Liz Taylor is wel van de partij en zal enkele emotionele woorden spreken over Michael. Sterren als Whitney Housten, Justin Timberlake, Stevie Wonder, Aretha Franklin, Beyonce, Jay-Z, Lionel Richie, Liza Minnelli en Uri Geller zitten op de voorste rij. Ook president Obama komt afscheid nemen.

bron telegraaf.nl
Uri geller.. die schijnt een "vriend" te zijn van m j ..
maar ik krijg altijd de kriebels van die uri..
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_70642843
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef Treezz het volgende:

[..]

Uri geller.. die schijnt een "vriend" te zijn van m j ..
maar ik krijg altijd de kriebels van die uri..
Een vriend die wel Martin Bashir bij hem aansmeerde.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 15:50:29 #292
163650 Greys
pi_70642896
Ja dat snap ik ook niet, dat die schijnheil op de eerste rij durft te gaan zitten daar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70643293
Van de fp:
quote:
Half miljard mensen willen naar afscheid Michael Jackson
Showbizz - door Redactie op 04-07-2009 @ 15:46

Maar liefst een half miljard mensen hebben zich in een paar uur tijd ingeschreven op de website van het Staples Center en hopen zo een van de 17.500 kaarten te bemachtigen voor de afscheidsceremonie van Michael Jackson, dinsdag in Los Angeles. Dit meldt de Britse krant The Sun vandiaag op haar website.

Voor het afscheid van Jackson is slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Deze kaarten worden echter wel gratis verloot hetgeen de grote belangstelling deels verklaard. Mensen van over de hele wereld mogen meedingen naar de kaarten. De enige eis is dat je zestien jaar of ouder bent.

Van de 17.500 kaarten zijn er 11.000 voor in het Staples Center, waar fans dinsdag afscheid kunnen nemen van hun held. De overige 6.500 kaarten zijn voor het nabij gelegen NokiaTheatre waar de dienst op een groot scherm te volgen is.

De politie van Los Angeles maakt zich inmiddels behoorlijk zorgen om de grote schare fans die dinsdag waarschijnlijk naar de stad komt. Ook het stadsbestuur zelf zit met de handen in het haar. Het verwerken van alle fans gaat waarschijnlijk een hoop geld kosten. Geld dat de stad niet heeft. Nederlandse fans kunnen zich een reis naar Amerika besparen. De afscheidsdienst voor Jackson is rechtstreeks te volgen op de Nederlandse televisie.
een half miljard! dat is f*cking veel!
dit zal niet snel nog een keer gebeuren.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:06:24 #294
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70643363
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:03 schreef Rianne84 het volgende:
Van de fp:
[..]

een half miljard! dat is f*cking veel!
dit zal niet snel nog een keer gebeuren.
zo veel mij god
500 miljoen mensen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:06:49 #295
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70643374
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik ben gewoon een fucking ramptoerist, en ik wil die kerel zn lijk zien
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_70643445
En dan maar 17.000 plekken hebben.....
pi_70643495
ja, maar ja, waar wil je 500 miljoen mensen laten? in de hele VS wonen al 250 miljoen mensen
pi_70643533
haha nee half miljard word beetje lastig, maar ze hadden bijvoorbeeld het toch over een paar dagen kunnen verdelen, dan konden toch iets meer mensen komen. Niet dat die paar duizend extra mensen zo'n verschil maakt op een half miljard natuurlijk
pi_70643667
nee, een half miljard kun je toch nooit allemaal tevreden stellen.
die mensen die uitgekozen worden hebben wel heel veel geluk. nu maar hopen dat ze uberhaupt dat stadion kunnen bereiken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 16:22:53 #300
163650 Greys
pi_70643778
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:13 schreef wapwip het volgende:
haha nee half miljard word beetje lastig, maar ze hadden bijvoorbeeld het toch over een paar dagen kunnen verdelen, dan konden toch iets meer mensen komen. Niet dat die paar duizend extra mensen zo'n verschil maakt op een half miljard natuurlijk
Een herdenkingsdienst ga je toch niet over meerdere dagen spreiden?
En dan elke keer hetzelfde herhalen ofzo, hoe zie je dat voor je? Die man nóg langer boven de grond houden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')