Ik ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef Elounda het volgende:
Ik ben van 68, en grootgebracht met alle Jacksons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Al'?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef wapwip het volgende:
Word ie nou dinsdag ook al begraven? Nee toch?
Ja maar, nee maar, ze wilden toch nog allemaal tests doen enzo, lijkt me zo lastig als ie dan al onder de grond ligtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Al'?Hij is dan al anderhalve week dood.
Vind ik ook wel hoor voor een artiest van zijn niveau. Er waren zelfs meer mensen in de Arena voor Andre Hazes denk ik zo, maar ja het word een gigantisch spektakel op straat. 1 miljoen mensen verwacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
11.000 mensen is wel een beetje weinig ja. Ze kunnen het beter in de Kuip doen.
Ze zullen in L.A. toch wel een groter stadion hebben?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoor voor een artiest van zijn niveau. Er waren zelfs meer mensen in de Arena voor Andre Hazes denk ik zo, maar ja het word een gigantisch spektakel op straat. 1 miljoen mensen verwacht.
Er zijn 11.000 kaarten voor de 'gewone mensch' te verkrijgen. Zo moet je het zien denk ik. Verder zullen er al heel veel genodigden/familie/vrienden/zakelijke relaties e.d. zitten natuurlijk. Die 11.000 zijn alleen de gewone stervelingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
11.000 mensen is wel een beetje weinig ja. Ze kunnen het beter in de Kuip doen.
Mijn dochter van vier is ook grote fan. Ze zegt nu ook tegen iedereen op straat. " MJ is dood he, weet je het al" Vervolgens wordt ik er raar op aangekeken maar ze was echt een fan. Wilde altijd z'n platen horen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:57 schreef Isegrim het volgende:
Michael Jackson is een beetje van alle tijden geloof ik. Ik hoorde in de supermarkt een kindje van drie iets over MJ zeggen tegen zijn vader.
Maar ik las dat er maximaal 20.000 mensen in kunnen. Dat is nou niet echt heel groot.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn 11.000 kaarten voor de 'gewone mensch' te verkrijgen. Zo moet je het zien denk ik. Verder zullen er al heel veel genodigden/familie/vrienden/zakelijke relaties e.d. zitten natuurlijk. Die 11.000 zijn alleen de gewone stervelingen
Nee klopt, het is niet heel groot. Om een vergelijking te maken:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ik las dat er maximaal 20.000 mensen in kunnen. Dat is nou niet echt heel groot.
Geen beelden op de schermen buiten toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoor voor een artiest van zijn niveau. Er waren zelfs meer mensen in de Arena voor Andre Hazes denk ik zo, maar ja het word een gigantisch spektakel op straat. 1 miljoen mensen verwacht.
Vanochtend gelezen dat er schermen zouden zijn buiten het stadium, maar volgens dat laatste bericht niet, de politie bang dat ze de drukte niet aankunnen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geen beelden op de schermen buiten toch?
Dus weinig te zoeken daar?
Nee, inderdaad. Maar het is toch speciaal daar ivm een speciale reden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ik las dat er maximaal 20.000 mensen in kunnen. Dat is nou niet echt heel groot.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Oh, da's al wat meer, 17.500. Is er al een registratiewebsite?
YES! (vuist omhoog!) ik mag naar een soort pre-begrafenis!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Jackson memorial tickets available through lottery
Repetities waren daar, maar AEG is ook eigenaar van die hal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
Nee, inderdaad. Maar het is toch speciaal daar ivm een speciale reden?
Ehm, wat was het ook alweer? Ik ben een beetje lost in alle berichtgeving. Had hij daar zijn repetities? Of wat was het?
Agossie tochquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel goed! Jammer dat hij de laatste jaren alleen maar negatief in het nieuws kwam.
Zoonlief van 8 is sinds een half jaartje ook enorm fan van MJ (met dank aan Guitar Hero) dus de afgelopen tijd hoorde ik sowieso al zijn oude liedjes weer. En die blijven leuk!
Zoonlief moest ook enorm huilen toen ik hem moest vertellen dat zijn Grote Held overleden isdat was echt sneu. Dus toen heb ik maar een potje mee gejankt tijdens het luisteren naar Gone Too Soon.
Jammer dat het zo'n eind weg is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jup: http://staplescenter.com/memorial.php
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef Phrits het volgende:
Tientallen miljoenen mensen die live kijken naar de herdenking, iedereen verdrietig en wel.
Camera zoomt in op de "¤16000000-kist" waarin Michael ligt opgebaard, opeens komt 'ie overeind, zwaait naar het publiek en springt uit zijn kist.
Van alle kanten komen dansers het podium op terwijl Michael, zingend Don't say goodbye again, weg-moonwalked van zijn kist zet hij een performance van ongekend niveau neer en luidt de This is It-concertreeks in.
Dat zou wel echt legendarisch zijn.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef Phrits het volgende:
Tientallen miljoenen mensen die live kijken naar de herdenking, iedereen verdrietig en wel.
Camera zoomt in op de "¤16000000-kist" waarin Michael ligt opgebaard, opeens komt 'ie overeind, zwaait naar het publiek en springt uit zijn kist.
Van alle kanten komen dansers het podium op terwijl Michael, zingend Don't say goodbye again, weg-moonwalked van zijn kist zet hij een performance van ongekend niveau neer en luidt de This is It-concertreeks in.
Dat zou wel echt legendarisch zijn.
Kunnen we dan nu gewoon vaststellen dat hij gewoon een junkie was?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:05 schreef wapwip het volgende:
Nieuw Nieuws:
Jackson Sought Out Anesthesia
Posted Jul 3rd 2009 2:10PM by TMZ Staff
Michael Jackson made the rounds at L.A. doctors' offices, often getting anesthesia for minor outpatient procedures -- procedures that did not require anesthesia.
Medical sources say Jackson would get cosmetic surgery, collagen injections, Botox and acne treatment for which he would often be put under or sedated, even when it was not medically necessary.
One medical source described Jackson as "an anesthesia addict."
We're also told Jackson would get controlled substances, such as Demerol, during and after these minor procedures.
The question now -- which docs were happy to oblige the singer?
As we first reported, police found the anesthesia Propofol in Jackson's house after he died, and it's looking like that's the drug that killed him.
Niet alle roddels geloven APK!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu gewoon vaststellen dat hij gewoon een junkie was?
Junkies kunnen ook gewoon mooie muziek maken hoor, daar niet van, maar dat was de laatste 20 jaar niet meer het geval en dat is best wel tragisch.
Er was inderdaad niets gewoons aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alle roddels geloven APK!![]()
Nee. Ik denk dat we dat wel kunnen concluderen inmiddels ja. Helaas. Zonde van zo'n muzikaal genie.
Het was alleen niet 'gewoon' een junk. Er was niets gewoons aan.
TMZquote:Jackson Sought Out Anesthesia
Posted Jul 3rd 2009 3:10PM by TMZ Staff
MIchael JacksonMichael Jackson made the rounds at L.A. doctors' offices, often getting anesthesia for minor outpatient procedures -- procedures that did not require anesthesia.
Medical sources say Jackson would get cosmetic surgery, collagen injections, Botox and acne treatment for which he would often be put under or sedated, even when it was not medically necessary.
One medical source described Jackson as "an anesthesia addict."
We're also told Jackson would get controlled substances, such as Demerol, during and after these minor procedures.
The question now -- which docs were happy to oblige the singer?
As we first reported, police found the anesthesia Propofol in Jackson's house after he died, and it's looking like that's the drug that killed him.
Mooie playback act.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:46 schreef Shitney het volgende:
En om in Heal the World spirit te blijven:
(Live, mooie versie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |