Ik zou hooguit zelf wat meenemen als ik in de buurt was.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het erge is dat er ergens een gek rondloopt die dat koopt
Zal de kist met MJ daar dan ook staan vraag ik me af?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben van '77. Ik ben grootgebracht met Thriller.
Ik denk dat ik het liever via CNN o.i.d. volg... Dat Nederlandse commentaar gaat me irriteren, weet ik nu al.quote:
Jij bent oud.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef Elounda het volgende:
Ik ben van 68, en grootgebracht met alle Jacksons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef Elounda het volgende:
Ik ben van 68, en grootgebracht met alle Jacksons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las eerder vandaag ergens, vraag me niet waar, dat ie in een glazen kist opgebaard zou worden. Oh ja, dat was nog in een artikel over opgebaard worden in Neverland. Die glazen kist is het dus niet, maar ik gok dat ie gewoon in een open kist zal liggen, net als James Brown. Of met een glazen deksel eroverheen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:22 schreef leukerdje het volgende:
Is het al bekend of MJ openbaar wordt opgebaard?
Anders zullen er waarschijnlijk altijd mensen zijn die denken dat hij nog leeft.
En als 'ie wel wordt opgebaard zal dat niet zo zijn, wil je zeggen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:22 schreef leukerdje het volgende:
Is het al bekend of MJ openbaar wordt opgebaard?
Anders zullen er waarschijnlijk altijd mensen zijn die denken dat hij nog leeft.
Dat had ik van de week ook ergens gelezen over die glazen kist.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:24 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik las eerder vandaag ergens, vraag me niet waar, dat ie in een glazen kist opgebaard zou worden. Oh ja, dat was nog in een artikel over opgebaard worden in Neverland. Die glazen kist is het dus niet, maar ik gok dat ie gewoon in een open kist zal liggen, net als James Brown. Of met een glazen deksel eroverheen.
Er zullen idd altijd mensen zijn die het niet geloven en zullen zeggen het is een pop of dubbelganger geweest....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En als 'ie wel wordt opgebaard zal dat niet zo zijn, wil je zeggen?Dan was het gewoon een dummy.
feest en begrafenis danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
'Feest'? Het is een begrafenis.
Ik weet nu al dat ik waarschijnlijk ga zitten janken, want ik jank bij elke willekeurige begrafenis.
En ik van 57quote:
Dankje Anonymousz.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:23 schreef Anonymousz het volgende:
Dinsdag avond om 8 uur begint het op NED 3
Serieus?quote:
quote:Lloyd's of London -- Overdose Clause?
Posted Jul 3rd 2009 1:41PM by TMZ Staff
A spokesperson for Lloyd's of London tells us she's never heard of a case where her company has insured someone for a drug overdose.
AEG, the company that was promoting Jackson's London concerts, claimed yesterday the policy it took out from Lloyd's did not cover death from natural causes but did cover overdoses.
Louise Shield -- the head of communications for Lloyd's of London -- tell us such a policy is "odd" and that she's never heard the company insuring for drug overdoses.
What's more -- Shield says the company typically requires a "medical assessment" -- a physical before the policy is written.
As we first reported, Jackson's body had dozens of injection sites in various places. So the question -- how could a policy be issued with clear evidence of a problem?
Shield would not comment on the policy, and found it strange AEG discussed it publicly. She's not saying if overdoses were covered or not
thanksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ik van 57![]()
[..]
Dankje Anonymousz.
van 57 wauwquote:
ik van 1990quote:
geen dankquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:57 schreef Isegrim het volgende:
Michael Jackson is een beetje van alle tijden geloof ik. Ik hoorde in de supermarkt een kindje van drie iets over MJ zeggen tegen zijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |