Agossie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef RSie het volgende:
nog ff een grappige basisschool anekdote.
Ik zat als klein jochie tijdens de lunch thuis radio te luisteren ten tijden van de Dangerous tour en je kon kaarten winnen.
ik had zeer veel telefoontjes gepleegd naar dat radiostation in de hoop de kaarten te kunnen winnen.
daarna zou je terug gebeld worden als je had gewonnen.
Ik heb die middag voor het eerst gespijbeld en de hele middag zenuwachtig met de telefoon in mijn knuistjes gezeten in de hoop dat ik de kaarten had gewonnen.
daarna waren mijn ouders dubbel pissig vanwege de hoge rekening en het spijbelen
Ja, maar ik vind het toch behoorlijk kut dat hij nu dood is... soms heb ik echt zoiets van 'he fuck waarom is ie nu al dood, ik had op zo'n mooie comeback gehoopt'quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Het is een beetje alsof een oude vriend is overleden. Iemand die je al jįren niet meer hebt gezien of gesproken, maar wiens dood ineens allemaal leuke herinneringen naar boven doet drijven.
Maar jij bent misschien echt fan en was nog met hem bezig. Ik was zijn bestaan half vergeten totdat ik ineens hoorde dat hij dood was.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het toch behoorlijk kut dat hij nu dood is... soms heb ik echt zoiets van 'he fuck waarom is ie nu al dood, ik had op zo'n mooie comeback gehoopt'
maar ja dat gaat wel over na een tijdje
Ja dat zeg je wel goed! Jammer dat hij de laatste jaren alleen maar negatief in het nieuws kwam.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Het is een beetje alsof een oude vriend is overleden. Iemand die je al jįren niet meer hebt gezien of gesproken, maar wiens dood ineens allemaal leuke herinneringen naar boven doet drijven.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel goed! Jammer dat hij de laatste jaren alleen maar negatief in het nieuws kwam.
Zoonlief van 8 is sinds een half jaartje ook enorm fan van MJ (met dank aan Guitar Hero) dus de afgelopen tijd hoorde ik sowieso al zijn oude liedjes weer. En die blijven leuk!
Zoonlief moest ook enorm huilen toen ik hem moest vertellen dat zijn Grote Held overleden isdat was echt sneu. Dus toen heb ik maar een potje mee gejankt tijdens het luisteren naar Gone Too Soon.
Gold-plated, stond ergens. Brons met een gouden laag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef wapwip het volgende:
Tjeeez echt een kist van 17 miljoen? Waar is die van gemaakt? Goud?Er zit toch wel een minibar in de kist he voor dat geld, en een ps3
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gold-plated, stond ergens. Brons met een gouden laag.
TMZ.comquote:Michael Jackson's $25,000 Custom Casket
Posted Jul 2nd 2009 6:22PM by TMZ Staff
A $25,000, solid bronze, 14-karat gold plated, custom casket has been ordered for Michael Jackson.
Michael Jackson's coffin
( Copyrighted by getty images!)
The casket -- ordered last night from Batesville Casket Company -- is called a Promethean and will feature a flame blue velvet interior and a hand-polished, mirror finish.
This is the same casket used to bury James Brown... and is extremely rare.
Nou ik was geen fan. Vond zijn muziek wel altijd heel goed, maar de persoon MJ vond ik toch een beetje...uhm...vreemd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar jij bent misschien echt fan en was nog met hem bezig. Ik was zijn bestaan half vergeten totdat ik ineens hoorde dat hij dood was.
quote:
We hebben iig iets gemeen. 90% van de muziek die ik mooi vind is ouder dan vijftien jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ik was geen fan. Vond zijn muziek wel altijd heel goed, maar de persoon MJ vond ik toch een beetje...uhm...vreemd.
Maar toen zijn concerten werden aangekondigd had ik weer hoop op nieuwe geniale muziek (ik ben niet zo'n fan van de hedendaagse hitlijsten)
Zelf heb ik wel nagedacht om naar zo'n concert te gaan, maar was bang dat hij na 2 avonden al zou zijn ingestort of dat er sowieso een imitator zou staan. Dus ergens had ik wel verwacht dat hij het niet aan zou kunnen, maar had toch hoop een mooie comeback...
Maar ja, wie weet wat er nog wordt uitgebracht
Euro?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hoe komen we nou aan dat bedrag van 17,5 miljoen?
Ja, dat zei iemand in het topicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hoe komen we nou aan dat bedrag van 17,5 miljoen?
Ooh! KUt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Rianne84 het volgende:
maar in dat bericht staat 25000 dollar...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Rianne84 het volgende:
maar in dat bericht staat 25000 dollar...
Als je dood bent, zie je daar niks van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe bekleding zo niet mooi bij dat goud passen
daarom heb ik in de auto altijd veronica opstaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben iig iets gemeen. 90% van de muziek die ik mooi vind is ouder dan vijftien jaar.
Omfg, wat een kneus ben ikquote:
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je dood bent, zie je daar niks van.
whehehehquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg, wat een kneus ben ik
Klakkeloos overnemen van iemand die dat zei in het vorige topic
Jongens! Waarom kwam niemand hier eerder achter?
[SHO FB].maar ff een TT change gevraagd
Ik zie er idd wel gekken voor aan om die kist te stelen. Maar goed, ik zie ze er meer voor aan dat het dan om het lijk zelf gaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:27 schreef Isegrim het volgende:
Ze mogen trouwens wel permanente bewaking bij zijn graf zetten met zo'n waardevolle kist.
dat hoop ik welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
ach, die van james brown ligt ook nog in de grond toch?
Ja, altijd leuk voor op eBay, het lijk van een superster.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie er idd wel gekken voor aan om die kist te stelen. Maar goed, ik zie ze er meer voor aan dat het dan om het lijk zelf gaat
Er was ook al een maf die op ebay zand aan het verkopen was, wat van de omgeving van jackson's huis gehaald wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk voor op eBay, het lijk van een superster.
het erge is dat er ergens een gek rondloopt die dat kooptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er was ook al een maf die op ebay zand aan het verkopen was, wat van de omgeving van jackson's huis gehaald was
Lijk bleekjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja brown was bruin, dit zou niet zo staan denk ik met MJ die ziet een beetje bleekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |