Ja, dat zei iemand in het topicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hoe komen we nou aan dat bedrag van 17,5 miljoen?
Ooh! KUt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Rianne84 het volgende:
maar in dat bericht staat 25000 dollar...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Rianne84 het volgende:
maar in dat bericht staat 25000 dollar...
Als je dood bent, zie je daar niks van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe bekleding zo niet mooi bij dat goud passen
daarom heb ik in de auto altijd veronica opstaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben iig iets gemeen. 90% van de muziek die ik mooi vind is ouder dan vijftien jaar.
Omfg, wat een kneus ben ikquote:
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je dood bent, zie je daar niks van.
whehehehquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg, wat een kneus ben ik
Klakkeloos overnemen van iemand die dat zei in het vorige topic
Jongens! Waarom kwam niemand hier eerder achter?
[SHO FB].maar ff een TT change gevraagd
Ik zie er idd wel gekken voor aan om die kist te stelen. Maar goed, ik zie ze er meer voor aan dat het dan om het lijk zelf gaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:27 schreef Isegrim het volgende:
Ze mogen trouwens wel permanente bewaking bij zijn graf zetten met zo'n waardevolle kist.
dat hoop ik welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
ach, die van james brown ligt ook nog in de grond toch?
Ja, altijd leuk voor op eBay, het lijk van een superster.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie er idd wel gekken voor aan om die kist te stelen. Maar goed, ik zie ze er meer voor aan dat het dan om het lijk zelf gaat
Er was ook al een maf die op ebay zand aan het verkopen was, wat van de omgeving van jackson's huis gehaald wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk voor op eBay, het lijk van een superster.
het erge is dat er ergens een gek rondloopt die dat kooptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er was ook al een maf die op ebay zand aan het verkopen was, wat van de omgeving van jackson's huis gehaald was
Lijk bleekjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja brown was bruin, dit zou niet zo staan denk ik met MJ die ziet een beetje bleekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |