Ow WTF ik ben niet helemaal helder zeker.quote:
Greys! Paradiso was zeker gaaf. En ja, Boris is goed en tof. Ik ben omquote:
Ik denk dat je een beetje onderschat wat voor organisatie hiervoor nodig is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
Beetje knullige bedoening van die amerikanen. Met miljoenen rouwende fans over de hele wereld had je deze chaos kunnen verwachten. Een ceremonie voor 11.000 celebs en daarbij een ceremonie in 1 van de grootste stadions had toch mogelijk moeten zijn.
Misschien hadden ze een Nederlandse organisatie in moeten schakelen. Die hebben wel de expertise om in 2 dagen iets gigantisch neer te zetten.
Het zou mij niks verbazen als de familie hem tijdens die grote herdenkingstoestand in 'stilte' gaan begraven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
Ze zijn bijna wel verplicht om beelden van zijn lichaam naar buiten te brengen, anders blijven heel veel fans natuurlijk geloven dat hij niet dood is.
Met de herdenking als decoy.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als de familie hem tijdens die grote herdenkingstoestand in 'stilte' gaan begraven.
Wie heeft dan nu de rest?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Michael bezit nog een deel van Neverland.
Vind je dat echt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Obama zich niet aan MJ wil branden. Het duurde ook ontzettend lang voor hij er persoonlijk iets over zei, terwijl ik op de dag van zijn overlijden al zat te googlen naar statement Obama. Ook Oprah heeft nog niets gezegd, volgens mij.
Schandalig vind ik dat, MJ was kind aan huis bij de vorige presidenten en zijn interview met Oprah heeft haar carrière ontzettend geholpen. Ook al was de man inmiddels controversieel, beide hadden op zijn minst wat over zijn humanitaire werk kunnen zeggen. Om nog maar te zwijgen over wat hij heeft betekend voor de emancipatie van zwarte mensen in de VS en in de wereld, waar zij allebei natuurlijk ook de vruchten van hebben geplukt.
Maar het lijkt erop dat Obama nogal met de kwestie MJ in zijn maag zit en liever afzijdig blijft dan het verkeerde te doen.
Uri geller.. die schijnt een "vriend" te zijn van m j ..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:13 schreef shomila het volgende:
Diana Ross durft niet te zingen voor Michael Jackson
van onze redactie
AMSTERDAM - De familie Jackson heeft aan Diana Ross gevraagd of ze tijdens de herdenkingsdienst van Michael Jackson het nummer You are not alone wil zingen. De zangeres twijfelt, omdat ze bang is dat ze haar tranen niet in bedwang kan houden.
"Het moet een indrukwekkende herdenking worden dinsdag en ik ben bang dat ik voor het oog van duizenden mensen ga instorten", aldus Ross (65) tegen haar vrienden. "Michael was als mijn zoon."
De familie Jackson hoopt dat de zangeres sterk genoeg is om op te treden. Ze willen dat de herdenkingsdienst van Michael Jackson net zo bijzonder wordt als de begrafenis van prinses Diana. Toen waren alle ogen gericht op Elton John, die zijn nummer Candle in the Wind ten gehore bracht.
Zangeres Madonna, die net als Diana goed bevriend was met de King of Pop, is dinsdag niet aanwezig tijdens de herdenkingsdienst. De popprinses gaat waarschijnlijk een video-boodschap opnemen. Liz Taylor is wel van de partij en zal enkele emotionele woorden spreken over Michael. Sterren als Whitney Housten, Justin Timberlake, Stevie Wonder, Aretha Franklin, Beyonce, Jay-Z, Lionel Richie, Liza Minnelli en Uri Geller zitten op de voorste rij. Ook president Obama komt afscheid nemen.
bron telegraaf.nl
Een vriend die wel Martin Bashir bij hem aansmeerde.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Uri geller.. die schijnt een "vriend" te zijn van m j ..
maar ik krijg altijd de kriebels van die uri..
een half miljard! dat is f*cking veel!quote:Half miljard mensen willen naar afscheid Michael Jackson
Showbizz - door Redactie op 04-07-2009 @ 15:46
Maar liefst een half miljard mensen hebben zich in een paar uur tijd ingeschreven op de website van het Staples Center en hopen zo een van de 17.500 kaarten te bemachtigen voor de afscheidsceremonie van Michael Jackson, dinsdag in Los Angeles. Dit meldt de Britse krant The Sun vandiaag op haar website.
Voor het afscheid van Jackson is slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Deze kaarten worden echter wel gratis verloot hetgeen de grote belangstelling deels verklaard. Mensen van over de hele wereld mogen meedingen naar de kaarten. De enige eis is dat je zestien jaar of ouder bent.
Van de 17.500 kaarten zijn er 11.000 voor in het Staples Center, waar fans dinsdag afscheid kunnen nemen van hun held. De overige 6.500 kaarten zijn voor het nabij gelegen NokiaTheatre waar de dienst op een groot scherm te volgen is.
De politie van Los Angeles maakt zich inmiddels behoorlijk zorgen om de grote schare fans die dinsdag waarschijnlijk naar de stad komt. Ook het stadsbestuur zelf zit met de handen in het haar. Het verwerken van alle fans gaat waarschijnlijk een hoop geld kosten. Geld dat de stad niet heeft. Nederlandse fans kunnen zich een reis naar Amerika besparen. De afscheidsdienst voor Jackson is rechtstreeks te volgen op de Nederlandse televisie.
zo veel mij godquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:03 schreef Rianne84 het volgende:
Van de fp:
[..]
een half miljard! dat is f*cking veel!![]()
dit zal niet snel nog een keer gebeuren.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben gewoon een fucking ramptoerist, en ik wil die kerel zn lijk zien![]()
Een herdenkingsdienst ga je toch niet over meerdere dagen spreiden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:13 schreef wapwip het volgende:
haha nee half miljard word beetje lastig, maar ze hadden bijvoorbeeld het toch over een paar dagen kunnen verdelen, dan konden toch iets meer mensen komen. Niet dat die paar duizend extra mensen zo'n verschil maakt op een half miljard natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |