zeker wetenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Kajalevi het volgende:
[..]
Mooie klus voor Peter Rrrrrrrrrrrrrrr de Vries, is Jackson vermoord en zo ja door wie????????
Concurentie..zoals CNN, NED3 en SBS6quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:41 schreef Re het volgende:
Dat wordt wel de meest bekeken uitzending ooit zo zeg...
Dacht dat er eerst 1.6 miljoen stondquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
160 mil voor een kist? Geloof je het zelf
Da's raarquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Treezz het volgende:
[..]
Da's raar![]()
Zou da michael zijn die daar rond banjert ?
quote:Michael Jackson's $25,000 Custom Casket
Posted Jul 2nd 2009 6:22PM by TMZ Staff
A $25,000, solid bronze, 14-karat gold plated, custom casket has been ordered for Michael Jackson.
The casket -- ordered last night from Batesville Casket Company -- is called a Promethean and will feature a flame blue velvet interior and a hand-polished, mirror finish.
This is the same casket used to bury James Brown... and is extremely rare.
Hij was daar getuige voor de bruiloft van Branca.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik het een mooie foto vond, en hem nog niet eerder gezien had
Is trouwens meneer Branca, de advocaat die jackson's testament ook heeft opgesteld
Willen ze die kist dus gebruiken..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Dat over die kist, de prijs dus, was een grapje van static. Goeie TT.
[..]
[ afbeelding ]
BTW, wat gaan jullie hard.
Idd een mooie foto. Toen was er nog niet zo heel veel aan hem gesleuteld. Alleen zijn neus zo te zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik het een mooie foto vond, en hem nog niet eerder gezien had
Is trouwens meneer Branca, de advocaat die jackson's testament ook heeft opgesteld
Zou het ??quote:
ik geloof d'r niks vanquote:
James Brown lag in net zo'n kist, alleen met witte bekleding.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef Treezz het volgende:
Willen ze die kist dus gebruiken..
Ik wil michael daar in zien liggen, ik wil het geloven, ik wil zien dat ie daar ligt..
hebben ze toch ook bij james brown gedaan en bij elvis enz enz..
wat schattigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:14 schreef Rianne84 het volgende:
Hier nog wat foto's met Bubbles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |