Och ze lopen nou al zo lang te slepen met dat lichaam dat die paar dagen extra ook niet uit maken...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Een herdenkingsdienst ga je toch niet over meerdere dagen spreiden?
En dan elke keer hetzelfde herhalen ofzo, hoe zie je dat voor je? Die man nóg langer boven de grond houden?
Het lichaam kwam er toch sowieso niet te liggen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Ireth het volgende:
TT![]()
[..]
Och ze lopen nou al zo lang te slepen met dat lichaam dat die paar dagen extra ook niet uit maken...![]()
Kijk, en zo hebben er nog meer mensen allemaal andere ideeën hierover, waarschijnlijk in de familie alleen al zijn er verschillende meningen/ideeën. Het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen, het gaat er om dat die kerel op een waardige manier herdacht wordt en verder is het al bijna godsonmogelijk om dat allemaal een beetje in goede banen te leiden daar qua organisatie. Als ik een petje droeg nam ik hem er voor af in elk geval, voor wat er nu allemaal wordt geregeld daar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Het lichaam kwam er toch sowieso niet te liggen?
Ze zouden dan toch een dag voor the main event, kunnen nemen. Dinsdag dus, en dan nog een dag of 5 dat mensen bij een beeld ofzo bloemen kunnen komen leggen. En waar dan een groot scherm staat waar dinsdag telkens op word herhaald ofzoDan kunnen toch iets meer dan 17000 mensen afscheid nemen
Hij is dan wel gebalsemd en hij zal wel gekoeld liggen opgeslagen, maar toch klopt dit niet. Hier in Nederland staat er maximaal 5 dagen voor. Ik weet dat dat langer kan zijn als er sprake is van moord en/of verdachte omstandigheden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Ireth het volgende:
TT![]()
[..]
Och ze lopen nou al zo lang te slepen met dat lichaam dat die paar dagen extra ook niet uit maken...![]()
Iets meer....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Het lichaam kwam er toch sowieso niet te liggen?
Ze zouden dan toch een dag voor the main event, kunnen nemen. Dinsdag dus, en dan nog een dag of 5 dat mensen bij een beeld ofzo bloemen kunnen komen leggen. En waar dan een groot scherm staat waar dinsdag telkens op word herhaald ofzoDan kunnen toch iets meer dan 17000 mensen afscheid nemen
Tegenwoordig wordt vaak uitstel verleend tot tien dagen, en er gaan zelfs stemmen op om dat standaard te maken, gezien de verbeterde mogelijkheden tot koelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:35 schreef tass het volgende:
[..]
Hij is dan wel gebalsemd en hij zal wel gekoeld liggen opgeslagen, maar toch klopt dit niet. Hier in Nederland staat er maximaal 5 dagen voor. Ik weet dat dat langer kan zijn als er sprake is van moord en/of verdachte omstandigheden.
160 mil voor een kist? Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef tass het volgende:
[..]
25.000 dollar.. schijntje in vergelijking met die 160.000.000 in het vorige topic
ja idd, iedereen heeft de tv en/of pc aan. als dat maar goed gaat...stel je voor dat stroom overal uitvalt. of dat kwade zielen hun kans schoon zien...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:41 schreef Re het volgende:
Dat wordt wel de meest bekeken uitzending ooit zo zeg...
zeker half nederland gaan er naar kijken denk ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja idd, iedereen heeft de tv en/of pc aan. als dat maar goed gaat...stel je voor dat stroom overal uitvalt. of dat kwade zielen hun kans schoon zien...
meer dan naar joranquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zeker half nederland gaan er naar kijken denk ik
zeker wetenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Kajalevi het volgende:
[..]
Mooie klus voor Peter Rrrrrrrrrrrrrrr de Vries, is Jackson vermoord en zo ja door wie????????
Concurentie..zoals CNN, NED3 en SBS6quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:41 schreef Re het volgende:
Dat wordt wel de meest bekeken uitzending ooit zo zeg...
Dacht dat er eerst 1.6 miljoen stondquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
160 mil voor een kist? Geloof je het zelf
Da's raarquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Treezz het volgende:
[..]
Da's raar![]()
Zou da michael zijn die daar rond banjert ?
quote:Michael Jackson's $25,000 Custom Casket
Posted Jul 2nd 2009 6:22PM by TMZ Staff
A $25,000, solid bronze, 14-karat gold plated, custom casket has been ordered for Michael Jackson.
The casket -- ordered last night from Batesville Casket Company -- is called a Promethean and will feature a flame blue velvet interior and a hand-polished, mirror finish.
This is the same casket used to bury James Brown... and is extremely rare.
Hij was daar getuige voor de bruiloft van Branca.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik het een mooie foto vond, en hem nog niet eerder gezien had
Is trouwens meneer Branca, de advocaat die jackson's testament ook heeft opgesteld
Willen ze die kist dus gebruiken..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Dat over die kist, de prijs dus, was een grapje van static. Goeie TT.
[..]
[ afbeelding ]
BTW, wat gaan jullie hard.
Idd een mooie foto. Toen was er nog niet zo heel veel aan hem gesleuteld. Alleen zijn neus zo te zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik het een mooie foto vond, en hem nog niet eerder gezien had
Is trouwens meneer Branca, de advocaat die jackson's testament ook heeft opgesteld
Zou het ??quote:
ik geloof d'r niks vanquote:
James Brown lag in net zo'n kist, alleen met witte bekleding.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef Treezz het volgende:
Willen ze die kist dus gebruiken..
Ik wil michael daar in zien liggen, ik wil het geloven, ik wil zien dat ie daar ligt..
hebben ze toch ook bij james brown gedaan en bij elvis enz enz..
wat schattigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:14 schreef Rianne84 het volgende:
Hier nog wat foto's met Bubbles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |