quote:
Is dit een origineel filmpjequote:
in het interview zelf gebeurd het ook, maar zal wel gewoon een schaduw zijn. Je ziet in dat interview wel meer mensen langs lopenquote:
Jaquote:
De telegraaf weer...dat kan toch helemaal niet, 2 dagen voor zijn dood heeft hij nog gerepeteerd zoals we allemaal hebben kunnen zien, en met zijn neus was niks mis.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:19 schreef shomila het volgende:
'Michael twee dagen voor dood geopereerd aan kanker'
door onze redactie
AMSTERDAM - De neus van Michael Jackson zou twee dagen voor de dood van de popster nog zijn geopereerd omdat er huidkanker was gevonden.
Dat meldt de biograaf van de overleden popster in een Amerikaans blad. De precieze doodsoorzaak van Michael is nog niet vastgesteld. De uitslag van het toxicologisch onderzoek laat naar verwachting nog weken op zich wachten.
bron telegraaf.nl
nou ja...dat is één manier om z'n neus te omschrijvenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
De telegraaf weer...dat kan toch helemaal niet, 2 dagen voor zijn dood heeft hij nog gerepeteerd zoals we allemaal hebben kunnen zien, en met zijn neus was niks mis.
Je ziet toch zelf ook dat zijn neus helemaal in het gips zit in die video'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
De telegraaf weer...dat kan toch helemaal niet, 2 dagen voor zijn dood heeft hij nog gerepeteerd zoals we allemaal hebben kunnen zien, en met zijn neus was niks mis.
Al had ie drie neuzen gehad...ik had nog net zo veel van hem gehouden als nuquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou ja...dat is één manier om z'n neus te omschrijven![]()
Maar ik wilde idd hetzelfde zeggen, no way dat hij op dezelfde dag staat te repeteren én geopereerd wordt.
en ik draai ook geen andere muziek meervoel me idd ook een beetje schuldig dat ik het de afgelopen jaren niet meer zo vaak draaide
nou het is maar goed dat ik dat filmpje gezien heb, anders dacht ik dat het echt een geest wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |