eerst de kist, nu dan het aantal potentiele bezoekers die een paar miljoen minder blijkt te zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Rianne84 het volgende:
iig een stuk minder dan een half miljard
1.2 miljoen valt best wel mee tochquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
eerst de kist, nu dan het aantal potentiele bezoekers die een paar miljoen minder blijkt te zijn
Ik voegde het toe omdat ik het relevant vond voor het topic, niet om te beweren dat geesten écht niet bestaan!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef wapwip het volgende:
[..]
nou het is maar goed dat ik dat filmpje gezien heb, anders dacht ik dat het echt een geest wascaptain obvious
En ik moet werkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 @ 16:41 schreef Re het volgende:
Dat wordt wel de meest bekeken uitzending ooit zo zeg...
Als dit allemaal waar is, dan word het zeker indrukwekkend!quote:AMSTERDAM - De familie Jackson heeft aan Diana Ross gevraagd of ze tijdens de herdenkingsdienst van Michael Jackson het nummer You are not alone wil zingen. De zangeres twijfelt, omdat ze bang is dat ze haar tranen niet in bedwang kan houden.
"Het moet een indrukwekkende herdenking worden dinsdag en ik ben bang dat ik voor het oog van duizenden mensen ga instorten", aldus Ross (65) tegen haar vrienden. "Michael was als mijn zoon."
De familie Jackson hoopt dat de zangeres sterk genoeg is om op te treden. Ze willen dat de herdenkingsdienst van Michael Jackson net zo bijzonder wordt als de begrafenis van prinses Diana. Toen waren alle ogen gericht op Elton John, die zijn nummer Candle in the Wind ten gehore bracht.
Zangeres Madonna, die net als Diana goed bevriend was met de King of Pop, is dinsdag niet aanwezig tijdens de herdenkingsdienst. De popprinses gaat waarschijnlijk een video-boodschap opnemen. Liz Taylor is wel van de partij en zal enkele emotionele woorden spreken over Michael. Sterren als Whitney Housten, Justin Timberlake, Stevie Wonder, Aretha Franklin, Beyonce, Jay-Z, Lionel Richie, Liza Minnelli en Uri Geller zitten op de voorste rij. Ook president Obama komt afscheid nemen.
Ik neem niet eens de moeite om een mix te horen waar een DJ aan heeft gewerkt. Snap niet wat mensen er tof aan vinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef Nokiadude31 het volgende:
Voor wie hem nog niet gehoord heeft, de DJ Sandstorm Tribute Mix... erg aangenaam![]()
RIP MJ
http://www.djsandstorm.co(...)kson_Tribute_Mix.mp3
Lachen. Helemaal in LA.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
De Westboro Baptist Church (Most Hated Family of America) heeft aangekondigd ook een bezoekje te brengen aan de begrafenis![]()
[ afbeelding ]
Dat kan gezellig worden.
Zin in...nee, voor mij niet het goede woord. Wil hem terug!quote:Op zondag 5 juli 2009 09:23 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb zo'n zin in dinsdagavond, ik ben zo benieuwd!
We hebben besloten dat zoonlief a.s. woensdagochtend een halve snipperdag neemt (ja, die hebben ze tegenwoordig ook al op de basisschool) en dat we met z'n allen gaan kijken.
Dit is zoiets historisch, dat mag hem wel een halve snipperdag kosten. Zelf ben ik sowieso woensdag vrij
Snap je wel hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 09:47 schreef Maddy_K het volgende:
Ja, ik heb er echt zin in. Ik ben gewoon benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben en wat ze allemaal gaan doen. Wie er zijn en zo.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik het niet erg vindt dat MJ is overleden hoor. Integendeel. En doordat we dit kunnen zien komt het voor mij dichterbij.
Een half miljard is nou ook niet echt realistisch/geloofwaardig hèquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Rianne84 het volgende:
iig een stuk minder dan een half miljard
Dat bericht was klakkeloos overgenomen van DAG.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een half miljard is nou ook niet echt realistisch/geloofwaardig hèOp nu.nl staat 1,6 miljoen, nog steeds veel natuurlijk.
Die 1,6 miljoen of die 500 miljoen? De La Times zegt ook 1,6 miljoen, 500 miljoen aanmeldingen is gewoon praktisch onmogelijk (zeker als je weet dat alleen mensen in de VS zich aan kunnen melden, maar anders nog 1 op de 12 mensen in de wereld).quote:Op zondag 5 juli 2009 09:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat bericht was klakkeloos overgenomen van DAG.
Ik hoop dat ze in elkaar gemept worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
De Westboro Baptist Church (Most Hated Family of America) heeft aangekondigd ook een bezoekje te brengen aan de begrafenis![]()
[ afbeelding ]
Dat kan gezellig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |