thanksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.wisselkoersen.nl/
17,85 dus.
Ik ga em bestellen!! Right now.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
17,85 dus.
ik ga volgende week bestellenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
17,85 dus.
dan vandaag of morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
neeee dan is ie misschien uitverkocht?
Thanks!! Zit voor de buisquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Ireth het volgende:
As we speak is er op MTV een hele MJ special aan de gang, boel oude beelden van een heule jonge MJ
(of we hebben nu net reclame of het is afgelopen...) Reclame dus
Hij gaat weer verder!
Als je d'reen hebt laten maken wel pics, he.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Whaha, heb inmiddels ontdekt dat de shipping costs minimaal 26 euro zijn.
Maar dit heeft me wel op een idee gebracht. Je kan toch ook zelf een shirt laten bedrukken. Dan ga ik liever daarvoor, want dan kan je zelf je kleuren enzo aangeven, en je zit ook niet met die hoge verzendkosten.
Doe ik!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je d'reen hebt laten maken wel pics, he.
quote:The odds of nabbing a ticket to Michael Jackson's memorial are now slimmer!
Paper thin, even.
The lottery was originally only open to residents of the States, but the drawing to win two tickets to the memorial at LA's Staples Center on Tuesday is now open to the entire world.
According to the new rules, "additional legal terms have been incorporated into the conditions of entry to allow non-U.S. residents the opportunity to register for the random ticket drawing."
Good luck, universe!
You've got until 6:00 pm PT!
ik word zo jaloers op je wordenquote:
Nou, ik ga dus niet die ene die Chipszak liet zien bestellen, want verzendkosten te hoog.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik word zo jaloers op je worden![]()
![]()
ik ga het niet kopen want ik ben bijna blut
Ik snap er ook niks meer van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap er btw nu weinig van. Is dit nou oud of nieuw nieuws?
[..]
[ afbeelding ]
Nouja, hopen voor jou dat dit nieuw nieuws is.quote:
wel een foto maken van jezelf en het shirt als je het hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, ik ga dus niet die ene die Chipszak liet zien bestellen, want verzendkosten te hoog.
Je kan zelf op verschillende sites een t-shirt laten bedrukken, en met 4 regels komt dat op 15 euro. Ze vragen 4 euro verzendkosten. (is Nederlandse site) dus ja, das een stuk goedkoper. Wellicht is dat wat.
hahhaa hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend is de Michael Jackson-muziek zat.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Hij zegt dattik al een week lang 24/7 MJ draai. Dat klopt.
Mag dat niet dan?!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Hij zegt dattik al een week lang 24/7 MJ draai. Dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |