DAG kwam 's morgens met dat bericht van een half miljard. Het juiste aantal is uitgekomen op 1.6 miljoen, je kan je nu meer aanmelden.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die 1,6 miljoen of die 500 miljoen? De La Times zegt ook 1,6 miljoen, 500 miljoen aanmeldingen is gewoon praktisch onmogelijk (zeker als je weet dat alleen mensen in de VS zich aan kunnen melden, maar anders nog 1 op de 12 mensen in de wereld).
Of Paul McCartney ook komt durf ik niet te zeggen, ze waren nou niet echt de grootste vrienden de afgelopen 20+ jaar, maar ze waren wel een tijdje erg goed bevriend en McCartney heeft de afgelopen dagen ook wel goede dingen gezegd over Michael Jackson. Dat hij een uitnodiging krijgt van de familie is ook vrij logisch, ze kunnen nog genoeg geld verdienen aan McCartney's werk
Nee, heeft natuurlijk ook niks met geld te maken (was als grapje bedoelt ivm de Beatles rechtenquote:Op zondag 5 juli 2009 10:10 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou ja, of het met geld te maken heeft weet ik niet. Tis natuurlijk ook een grote naam die samen heeft gewerkt met Michael.
Ahhhh maakte de link even niet, krijg op het moment niet genoeg slaapquote:Op zondag 5 juli 2009 10:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, heeft natuurlijk ook niks met geld te maken (was als grapje bedoelt ivm de Beatles rechten), maar ze waren natuurlijk gewoon goed bevriend in een ver verleden. Nu ik er over na denken en kijk naar de statement die McCartney heeft gegeven na de dood van Jackson, verwacht ik eigenlijk wel dat hij gaat komen
quote:Herdenking Michael Jackson dinsdag live
De herdenking van de vorige week donderdag overleden Michael Jackson is dinsdag 7 juli te zien via Nederland 3. De NOS zendt de bijeenkomst vanuit het Staples Center in Los Angeles live uit. De verwachte aanvangstijd van de uitzending is 19.00 uur.
Shownieuws van SBS6 brengt dinsdag een extra lange vroege editie, die geheel in het teken staat van de herdenkingsdienst. Deze uitzending is van 18.00 tot 20.30 uur
Gewoon een middagje vrij nemen indien nodig?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:56 schreef Treezz het volgende:
Hoelaat is die herdenkingsdienst hier in nederland..
ik kan moeilijk tegen m'n baas zeggen dat ik t.v wil kijken omdat ik de herdenkingsdienst van michael jackson wil zien..
Ach.. ik ben toch om half 5 thuis.. dus zoveel zou het niet uitmaken hequote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon een middagje vrij nemen indien nodig?
En ik zou niet weten waarom je dat niet zou kunnen zeggen.
Je hoort liever een mix die in elkaar is gezet door een opticiën of een stel puntlassers?quote:Op zondag 5 juli 2009 07:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om een mix te horen waar een DJ aan heeft gewerkt. Snap niet wat mensen er tof aan vinden.
Madonna heeft ook iets gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Lenny Kravitz eert Michael Jackson
Wat voor video is dat die op die pagina staat?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:26 schreef sunny16947 het volgende:
Hier veel artikelen die ik nog niet eerder heb gelezen. Met familiefoto's met Debbie Rowe en, wat de nieuwe hit zou moeten worden i.s.m. de nederlandse Giorgo Tuinfort
http://www.newsoftheworld(...)dy-battle-apart.html
sbs6 6uurquote:Op zondag 5 juli 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
's Avonds?
Het begint toch pas om zes uur ofzo?
arme meidquote:
quote:Nederland 3 in teken Jackson
BNN en VPRO zetten maandag hun schema's in het teken van Michael Jackson. Van 20.05 uur tot middernacht zie je MJ's Dangerous Tour uit 1992, plus de documentaire The One and Only Michael Jackson.
The Dangerous Tour, Nederland 3, 6 juli 20:10 uur
Ik draai de Michael Jackson cd's nu ook al sinds zijn dood telkens in de auto.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Hij zegt dattik al een week lang 24/7 MJ draai. Dat klopt.
.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Een soort verklaring die hij aflegde bij advocaten n.a.v. het kindermisbruik in 1996.
Vraag me af waar dit nou weer vandaan komt, en waarom het ng nooit eerder is vertoond.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
.
Onthullende video Michael Jackson op internet van onze redactie
AMSTERDAM - ONTHULLENDE VIDEO- Er is nooit eerder uitgezonden videomateriaal van Michael Jackson opgedoken waarop hij in 1996 wordt ondervraagd over seksueel misbruik.
Op de video, die dateert uit 1996, is een nog jonge Michael te zien die het niet meer houdt als hij wordt ondervraagd over de grens die hij eventueel met jonge jongens zou hebben overschreden, meldt News of the World.
Ook ontkent hij het bleken van zijn huid en zegt hij trots te zijn op het feit dat hij zwart is, en praat hij over Jezus die hem heeft geinspireerd om zich altijd te omringen met jeugd en puurheid.
Kijk zelf naar het nooit eerder uitgezonden videomateriaal.
http://www.newsoftheworld(...)ons-video-nasty.html
-----
Mooie foto;s kinderen zijn wel mooi kinderen..
michael jackson kijkt een beetje eng in de foto![]()
Ja ik moest 's avonds werken, maar ik heb vrij geregeldquote:Op zondag 5 juli 2009 @ 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
's Avonds?
Het begint toch pas om zes uur ofzo?
Jeejquote:Op zondag 5 juli 2009 14:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik moest 's avonds werken, maar ik heb vrij geregeld![]()
zo schattigquote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Treezz het volgende:
dit is mooi.. home video met de kids..
is lieff
Perez is de bron.quote:As we previously mentioned, hte DEA is now lending a helping hand to the LAPD in the ongoing investigation of Michael Jackson's death.
Their latest (and most believable) target?
Five different doctors who prescribed drugs to the King of Pop!
LAPD found medicine bottles strewn around Jackson's home prescribed to MJ's pseudonyms and some bottles with no prescription at all!
The police and the DEA are planning to question the doctors responsible for the bulk of Jackson's prescriptions to find out if Michael was receiving "properly prescribed" medications or if there was any shady business going on.
The investigation will be headed by the authorities behind the investigation of the doctors who supplied the late Anna Nicole Smith with improper prescriptions, so they've gotta be the best in the biz, right?
As we mentioned before, "numerous bottles" of the heavy duty sedative Diprivan were found around Michael's home, even though Diprivan is a drug that is normally administered by an anesthesiologist in a hospital or medical care facility.
Abusers of Diprivan normally use the drug to overcome both insomnia and anxiety. “A lot of people do it because it makes you completely blotto. It totally takes away all anxiety, all fear,” explained University of Colorado anesthesiologist Paul Wischmeyer. “It’s incredibly relieving of pain, anxiety and stress. People do it to escape.”
In studies of Diprivan abusers attempting to combat anxiety with the sedative, abusers had “experienced trauma earlier in their life, and are using it to escape," said Wischmeyer.
Sad. Sad.
Drugs are not the answer!
inderdaad, ik krijg ook bijna een roddel-overdosis onderhand. Dan weer die die wat weet, dan weer die. Ik hoor het wel als en zekerheid is, tot die tijd blijven er toch wel mensen die denken te weten hoe het zit.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik wacht wel op de tox screen-resultaten.Beetje vermoeiend, al die roddels van allerlei mensen die beweren dat ze 'close to Michael Jackson' waren.
Wtf. Ik geloof die geruchten sowieso niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:11 schreef Anonymousz het volgende:
'Michael Jackson was verslaafd aan heroïne'
AMSTERDAM - Volgens nieuwe geruchten spoot Michael Jackson heroïne in zijn vingertoppen, borst en teennagels.
ach volgens andere geruchten was michael als de dood voor naalden dusssssssquote:Op zondag 5 juli 2009 17:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wtf. Ik geloof die geruchten sowieso niet.
Maar.. VINGERTOPPEN?! Pijnlijk.
Die heb ik dan weer niet gehoord.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:43 schreef wapwip het volgende:
[..]
ach volgens andere geruchten was michael als de dood voor naalden dusssssss
Kids: Daddy, we love you.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Treezz het volgende:
is lieff
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Treezz het volgende:
is lieff
Op sterk water..quote:
Vind je? Ik vind het nogal ... mja, luguber, of smakeloos, om een imitator te gebruiken terwijl de man nog niet begraven is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |