abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70645665
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:20 schreef Edwinuss het volgende:
Na het zien van de Docu met die Engelse Journalist ( living with Michael Jackson ) durf ik wel te zeggen dat die beste man nog nooit aan kinderen heeft gezeten.
Jammer dat hij nooit echt z'n naam heeft kunnen zuiveren.
hoezo vind je dat dan?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:27:25 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70645738
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:09 schreef DrDentz het volgende:
Erin gemonteerd door CNN?
Nee, door de uploader van het filmpje.

Pas als dezelfde film op cnn staat, dan wil ik gaan twijfelen. Voor nu is het 1 grote hoax.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70645816
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:25 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

hoezo vind je dat dan?
Die man zal nooit een vlieg kwaad doen. Gewoon het geheel van die docu. Kan me niet voorstellen dat MJ zulke dingen zou doen.
Voordat ik die docu zag had ik nog mijn twijfels.
pi_70645918
tvp
pi_70645923
Volgens het youtube filmpje van Larry King en Germaine, word dinsdag een van de memorials in a series of memorials. Dus er komen er nog meer blijkbaar aldus Germaine.

http://www.youtube.com/us(...)ploads/7/SWJAgUUGPnk

(nog meer een keer het linkje naar de youtube-jes)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 17:35:41 #56
163650 Greys
pi_70645940
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Concurentie..zoals CNN, NED3 en SBS6
Hoe bedoel je dit?
Gaat zowel Ned. 3 als SBS6 het de hele tijd live uitzenden dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 17:37:07 #57
163650 Greys
pi_70645979
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef wapwip het volgende:
Volgens het youtube filmpje van Larry King en Germaine, word dinsdag een van de memorials in a series of memorials. Dus er komen er nog meer blijkbaar aldus Germaine.

http://www.youtube.com/us(...)ploads/7/SWJAgUUGPnk

(nog meer een keer het linkje naar de youtube-jes)
Er is natuurlijk al heel wat aan de gang, kijk alleen maar naar ons kikkerlandje met de memorial in Amsterdam van de week. Dat gebeurt al in de hele wereld. Dus misschien dat hij dat ook bedoeld kan hebben? Ik neem aan dat er maar één zo'n grote als dinsdag komt, mede georganiseerd door de familie zelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70645991
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
volgens mij zend Ned 3 het live uit vanaf een uur of 19:00 (volgens tvgids.nl) en sbs heeft van 18:00 tot 20:30 een extra lange uitzending van shownieuws geloof ik.
pi_70646011
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:37 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

volgens mij zend Ned 3 het live uit vanaf een uur of 19:00 (volgens tvgids.nl) en sbs heeft van 18:00 tot 20:30 een extra lange uitzending van shownieuws geloof ik.
Ah leuk. Patty Brard als MJ-expert.
pi_70646035
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:30 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Die man zal nooit een vlieg kwaad doen. Gewoon het geheel van die docu. Kan me niet voorstellen dat MJ zulke dingen zou doen.
Voordat ik die docu zag had ik nog mijn twijfels.
ja dat gevoel kreeg ik ook bij die docu.
ik denk wel dat hij in bed heeft gelegen met die kinderen, maar heeft hij niet beseft dat mensen het raar vinden als kinderen bij vreemden in bed liggen. hij wist gewoon niet beter. maar ik vraag me wel af hoe ver die onwetendheid strekte.
pi_70646068
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is natuurlijk al heel wat aan de gang, kijk alleen maar naar ons kikkerlandje met de memorial in Amsterdam van de week. Dat gebeurt al in de hele wereld. Dus misschien dat hij dat ook bedoeld kan hebben? Ik neem aan dat er maar één zo'n grote als dinsdag komt, mede georganiseerd door de familie zelf.
Volgens mij bedoelde ie echt in de vs, maar ik kan het ook fout begrepen hebben natuurlijk
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:41:45 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70646102
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:38 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

ja dat gevoel kreeg ik ook bij die docu.
ik denk wel dat hij in bed heeft gelegen met die kinderen, maar heeft hij niet beseft dat mensen het raar vinden als kinderen bij vreemden in bed liggen. hij wist gewoon niet beter. maar ik vraag me wel af hoe ver die onwetendheid strekte.
uitgaan van het goede van kinderen/mensen, iets wat onschuldig is ga je niet uit de weg enzo... maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70646195
Stom flut familie ... ik denk dat iedereen m.j wil zien liggen
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:47:00 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70646230
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ah leuk. Patty Brard als MJ-expert.
Nee gelukkig niet Evert en Victor Ik kijk op NED 3
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:48:16 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70646262
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
Wat Rianne al zei
pi_70646340
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:41 schreef Re het volgende:

[..]

uitgaan van het goede van kinderen/mensen, iets wat onschuldig is ga je niet uit de weg enzo... maar goed
Het blijft jammer dat er op die manier gespeculeerd is. Maar dat kan je ook niet tegenhouden als kinderen in je bed slapen.
pi_70646459
Ik zit naar de top vijftig te luisteren en word er een beetje weemoedig van.

Ik hoop maar dat MJ de laatste jaren zich bewust was van de hoeveelheid mensen die hem en zijn muziek konden waarderen. Dat ie niet alleen de negatieve aspecten nog gemerkt heeft.
pi_70646526
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit naar de top vijftig te luisteren en word er een beetje weemoedig van.

Ik hoop maar dat MJ de laatste jaren zich bewust was van de hoeveelheid mensen die hem en zijn muziek konden waarderen. Dat ie niet alleen de negatieve aspecten nog gemerkt heeft.
helaas moest hij dood om mensen te laten beseffen dat ze zijn muziek inderdaad waarderen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:07:46 #69
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70646857
tvp
Waiting for This is it!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:27:32 #70
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_70647394
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Los Angeles worstelt met kosten Jackson-ceremonie LOS ANGELES - De Amerikaanse stad Los Angeles zit met de handen in het haar door de verwachte komst van hordes Michael Jackson-fans. De stad zit door de economische crisis diep in de rode cijfers, en zit niet te wachten op de hoge kosten die de publieke herdenking van het overleden popicoon met zich meebrengt.

Ook het politiekorps van de stad zit met de fans in de maag. Wie geen kaartje voor de publieke herdenkingsdienst van komende week heeft bemachtigd is niet welkom, maar dit zal honderdduizenden belangstellenden er volgens de politie niet van weerhouden om alsnog een kijkje te gaan nemen.

Omdat de stad krap bij kas zit zijn volgens een lokaal radiostation circa 1400 agenten gevraagd om als vrijwilligers bij te springen. Plaatsvervangend burgemeester Jan Perry zei te hopen dat een andere partij bereid is om de portefeuille te trekken voor zaken als transport en sanitaire voorzieningen.

Voor de dienst zijn 17.500 kaartjes verloot via het internet. De belangstelling was daarbij zo groot dat de website er vrijwel onmiddellijk de brui aan gaf. De organisatoren roepen fans op om zich verantwoordelijk te gedragen, en hun toegangsbewijzen niet te verkopen. Ook wordt er gewaarschuwd voor vervalste kaartjes.

Bron:Telegraaf.nl
Nou laat meneer Obama dan maar hetzelfde doen als toendertijd en de Nationale Garde laten helpen.
1400 agenten als er meer als een miljoen mensen daar door de straten gaan banjeren.
Dat redt Amsterdam nog niet eens met Koninginnedag

Ik kan mezelf er zo vreselijk boos om blijven maken.
Ik bedoel: de zogenaamde liefhebbende vader preekt dat de wereld de grootste ster kwijt is, maar als het op afscheid nemen aankomt, dan word de wereld afgescheept met een stadionnetje dat nog kleiner is als de Goffert hier in Nijmegen.
Meer als 500 miljoen mensen hebben geregistreerd om erbij te kunnen zijn, en je kan gewoon voor de tv gaan zitten (waar je toch niks ziet)
ALs ie toch al 2 weken boven aarde ligt, laat er dan een baar komen. National Gard erbij en alles verloopt rustig. Denk dat heel veel mensen met veel verdriet en verwijt naar de familie zal gaan kijken.
Doen we toch al, wetende hoe papa zijn hele familie zo gek als een deur heeft gemaakt.

Laat ik het erop houden dat ik hoop dat ie nu de peace heeft die ie in zijn leven niet heeft gehad....
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:29:02 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70647435
heeft pappa het dan allemaal geregeld?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zaterdag 4 juli 2009 @ 18:46:33 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_70647896
quote:
Jackson Docs Can Run But Can't Hide
Posted Jul 4th 2009 12:23PM by TMZ Staff

As law enforcement officials comb through medical records to determine who supplied and administered the anesthesia Propofol and other drugs to Michael Jackson, we've learned there may be a fail-safe way of getting at the truth.

It's no secret -- especially in a celebrity town like L.A. -- some doctors use pseudonyms for celebrity patients and sometimes their medical charts somehow get "lost." But we've learned most doctors leave an indelible footprint when it comes to treating patients.

Many doctors -- especially ones with big practices -- use medical software systems from MD Systems, NexTech and other companies. These companies provide the software that makes it easy to input billing data.

Doctors typically input the patient's name, billing amount, type of treatment, type of drugs prescribed and administered, and date of service. Here's the thing -- that data cannot be deleted from the server.

The system allows doctors to add other data like medical charts, and those things can be deleted. But if someone deletes that info, the software shows the name of the user who did it and the date it was done.

Bottom line -- the basic billing information will not go away.

As we reported days ago, law enforcement found Propofol inside Jackson's house. Propofol is an anesthesia, which should never be administered outside a hospital, and it's looking like that drug killed Jackson. If cops find who supplied it and who administered it, the docs could well be prosecuted for manslaughter.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 4 juli 2009 @ 18:47:30 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_70647930
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:29 schreef Re het volgende:
heeft pappa het dan allemaal geregeld?
Hij heeft denk ik wel een flinke vinger in de pap. Enge vent vind ik het, maar dat is puur persoonlijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70648216
van wikipedia:
quote:
There are no exact figures available for global television events. However, a report by IPG media agency Initiative Worldwide stated that the 2006 FIFA World Cup was the most-watched sporting event of that year with an average 95 Million viewers per match.[33]

Such statistics have, however, proved controversial, failing to stand up to scrutiny,[34] and audience figures cited in billions are practically unverifiable.

As noted above, China Central Television regularly achieves audiences in the hundreds of millions for its Spring Festival Gala and Xinwen Lianbo.

The most popular regular-broadcast sports event and TV program is the English Premier League. It is broadcast to 600 million households in 202 countries and reportedly watched by more than 1.2 billion people per week.[35] Even this figure may be an underestimate as the number of people watching are said to watch on pirated set top boxes and illegal Internet streams.[36]

The funeral of Princess Diana was watched by an estimated 2.5 billion people.[37]

On June 12, 2009, it was estimated that House was the most popular show in the world with a potential of 1.6 billion viewers. [38]

Following the death of Michael Jackson on the 25th of June it is estimated his funeral shall be seen by billions of people world-wide.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:58:52 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70648228

fototvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')