Geluidtechnisch vind ik het mooi aan elkaar geplakt, die imitator vind ik ook wat eehh... luguber idd, maar wat ik eigenlijk het meest 'enge' vond waren die gespierde armen van Madonna.. *rilling*quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nogal ... mja, luguber, of smakeloos, om een imitator te gebruiken terwijl de man nog niet begraven is.
+1.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Shitney het volgende:
Vind je? Ik vind het nogal ... mja, luguber, of smakeloos, om een imitator te gebruiken terwijl de man nog niet begraven is.
dat, en die imitator lijkt er qua dans niet eens op, en die armen zijn eng, en ze wordt oud, en ze ziet er niet echt uit, en dat long live the king vond ik ook zoiets van " hmm"quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
qftquote:Op zondag 5 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het mooier gevonden als ze een ballad van MJ had vertolkt als eerbetoon ofzo. Dit is niks.
quote:Jesse Jackson: 'There Is So Much Grief'
Posted Jul 5th 2009 11:55AM by TMZ Staff
Jesse Jackson, with Al Sharpton by his side, talked very solemnly to our photog last night about the overwhelming reaction to Michael Jackson's death.
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=74d28e51-df77-4f81-a865-b202f1e0d51b
BTW -- isn't it odd that Al Sharpton didn't say a word?
quote:The British Are Coming ... For Jackson
Posted Jul 5th 2009 11:08AM by TMZ Staff
Michael JacksonThere are reports as many as a million people may come to L.A. for the Michael Jackson memorial on Tuesday. We can tell you for sure -- there's a British invasion.
A rep from British Airways tells us there has been a "huge influx" of reservations in the last few days by people from England trying to make their way to the memorial. The rep says people are "flying as close to L.A. as they can and then taking connecting flights."
In addition to non-stop and direct flights to L.A., flights from Heathrow to San Francisco and from Heathrow to Denver are almost full.
The rep says they expect all flights -- direct and indirect -- to be sold out by the end of the day.
Die valse kraai?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het mooier gevonden als ze een ballad van MJ had vertolkt als eerbetoon ofzo. Dit is niks.
Als ze dan toch iets moest doen, bedoel ik. Maar ik vind Madonna wel okay. Ook een beetje jeugdsentiment.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Die kleertjes.quote:
Ik kijk wel even, ik denk toch dat het cnn wordt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
Op welke kanaal gaan jullie de herdenkingsdienst kijken dinsdag?
op sbs 6 begint het om 6 uur en ned 3 om 8 uur
ja om 8 uurquote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik kijk wel even, ik denk toch dat het cnn wordt.
Die zenden het toch ook uit?
...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef matthijst het volgende:
Michael’s body will not be at the Staples Center, after all. Insiders tell me that the Jackson family will have a burial service at 8 a.m., two hours before the memorial. The private internment will be at Forest Lawn, the celebrity cemetery in Hollywood. Hopefully, Michael will rest peacefully there with the many dozens of stars including, most recently, David Carradine.
ik ga het hetzelfde doenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ik begin op sbs, maar schakel zodra het kan over naar NL3
Dat zal vast wel niet zo private worden nu dit bekend is, of zal het een afleidingsmaneuvre zijn? Dat ze ondertussen ergens anders staan?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef matthijst het volgende:
Michael’s body will not be at the Staples Center, after all. Insiders tell me that the Jackson family will have a burial service at 8 a.m., two hours before the memorial. The private internment will be at Forest Lawn, the celebrity cemetery in Hollywood. Hopefully, Michael will rest peacefully there with the many dozens of stars including, most recently, David Carradine.
Ja ik ook..wie weet wat Boulevard dinsdag met de uitzending gaat doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ik begin op sbs, maar schakel zodra het kan over naar NL3
Ja, of het is gewoon weer een nonsensberichtje.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zal vast wel niet zo private worden nu dit bekend is, of zal het een afleidingsmaneuvre zijn? Dat ze ondertussen ergens anders staan?
je bedoeld die ene filmpje waarin ie ondervraagd wordt?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat filmpje op News of the World echt pijnlijk om te zien. Je ziet echt de wanhoop van "Wat moet ik hier nou in godsnaam mee?".Hij heeft echt niet het gedrag van iemand die schuldig is.
Ja, dat filmpje. Ik werd een beetje bozig op de vragensteller toen ik ernaar keek.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bedoeld die ene filmpje waarin ie ondervraagd wordt?
Zo ff loeren
precies. WTF moet je met sbs6 tokkie zender, en ned 3 is ook niet je van hetquote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil liever op CNN ofzo kijken.
Die zenden 'het' niet eerder uit want om die tijd is het nog niet begonnen. Die willen gewoon kijkcijfers scoren en gaan twee uur lang filmpjes laten zien, 'experts' aan het woord laten etc. vrees ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap niet waarom sbs6 het eerder uitzendt
stomquote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef matthijst het volgende:
vrees ik ook jaquote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die zenden 'het' niet eerder uit want om die tijd is het nog niet begonnen. Die willen gewoon kijkcijfers scoren en gaan twee uur lang filmpjes laten zien, 'experts' aan het woord laten etc. vrees ik.
en ramptoerist die ik ben ga ik dat dus kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die zenden 'het' niet eerder uit want om die tijd is het nog niet begonnen. Die willen gewoon kijkcijfers scoren en gaan twee uur lang filmpjes laten zien, 'experts' aan het woord laten etc. vrees ik.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)rsenen-begraven.aspxquote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
trouwens, dat nieuwsbericht over die hersenen, wat is de bron daarvan? Toch nog televaag I hope
BBC ook denk ikquote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Het is trouwens wel frappant dat al meer dan een week er op minstens vier of vijf van de kanalen iets over MJ is op elk willekeurig moment dat je de TV aan gooit.
Ik ook, hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
en ramptoerist die ik ben ga ik dat dus kijken![]()
E entertainment .. mtv en bbc en al die andere nieuwszenders..quote:
quote:[b]Op zondag 5 juli 2009 20:09 schreef Treezz het volgende:
en toch wil ik m.j zien liggen, anders geloof ik het niet
News of the World is echtquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje. Ik werd een beetje bozig op de vragensteller toen ik ernaar keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |