Je hebt vandaag enkel je ritme omgegooid en nu voelt het ineens als véél? Rarequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jamaar, ik wil echt niet aan de 1500 komen hoor. Dat vind ik echt veel te veel
![]()
.
Be easy on me he, het is nog geen zaterdag geweest.
excuze mequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
.
het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motorquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
De motor van mijn vader weegt volgens mij 350 kilo? En hij is best wel sterk en groot dus dat lukt hem op zich wel.
Ik moest hem een keer van de motor aftillen nadat hij helemaal verstijft was met een gescheurde harmstring. Hij moest helemaal huilen!!
Zie je het al voor jeP.Fje die grote man van 1,90 >95 kilo van een enorme motor af probeert te tillen
Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zettenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motor
Nee kwakje! Be strongquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
excuze me, maar als je ons om raad vraagt dan redeneren wij alsnog altijd vanuit het principe dat een mens gezond voldoende moet eten, en niet vanuit jouw waangedachten over 1000 kcal maxima... niet voor zaterdag, niet na zaterdag....
bovendien: je lijstje van vandaag is excl. diner alsnog maximaal 750 ckal. dan kan er dus voor 1200 kcal 's avonds nog steeds wel zo'n maaltijdsalade tegenaan.
je wéét toch dat je te weinig eet? waarom verwacht je dan van ons een "bravo" als je een lijstje met heel weinig kcal post?
knappe man die die motor tegenhoudt als hij eenmaal gaat... mijn motor is ook zeer stabiel, zolang hij rijdt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zettenMaar hij is echt eng sterk en heeft stalen zenuwen dus dat scheelt al de helft. Maar ook hij is wel eens met bijvoorbeeld z'n fiets gevallen.
Volgens mij is het een vrij stabiele motor, 1100 rt. Voor zover ik daar verstand van heb
[ afbeelding ]
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was
. Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
Af en toe voor de grap eens tellen hoeveel het is?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was
. Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
Deze 800kcal vind je eigenlijk ook al veel te veel, zei je netquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
.
Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel watquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??
en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)
watzijzeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??
en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)
dat helpt niet... echt niet. dat vind ik niet lekker genoeg...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zulk soort momenten heb ik een paar keer per dag met een beetje pech. en niet alleen met eten.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef laziness het volgende:
XM ik zit in de buurt van Madurodam![]()
Ik ga vanavond schandalig slecht uit eten ergens op het strand maar dat mag als er iets te vieren valt vind ik![]()
Ik ben wel ook begonnen met buikspieroefeningen
1200 is een absoluut absoluut absoluut bare minimum, zelfs voor mensen die hun stofwisseling al zo verpest hebben als jij. en omdat jij nu sport moet je iegenlijk met 100 kcal per week gaan opbouwen tot je zeker 1500 kcal per dag eet (nu maak je namelijk met sporten geen extra verbrandende spiertjes aan, maar eet je ze vrolijk weer op omdat je je lijf niet genoeg voert. als je meer gaat eten maak je die wel aan en wordt je basisverbranding hoger)quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel wat.
Ik slaap vanavond voor het eerst in heel lang weer bij m'n ouders in m'n oude éénpersoonsbed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik ben mooi bruin aan het worden. En ik weet nog steeds niet of ik hier nog een nachtje blijf of wegga. Hangt vh avondeten af denk ik.
die vind ik vies. en absoluut niet lekker genoeg om aan de behoefte te voldoen. 1 reepje uit een vwerpakking eten doe ik ook niet, vanwege het enorme chagerijn om het niet mogen eten vand e andere helft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
Een balisto is 94 kcal per reepje. En echt super lekker (vind ik) Dus als je 1 reepje aan mij geeft en de ander opeet?
De tram komt langs mijn pand. Ik zal zwaaien naar je voortaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Dan zitten we echt heel dicht bij elkaar. Vanochtend uitgestapt op halte Madurodam en vanaf daar naar het werk gelopen. Normaal stap ik Wagenaarweg uit, maar ik vind het ochtendwandelingetje nu zo lekker als het nog niet bloedheet is buiten.
sorry, als ik zo'n vreetimpuls heb eet ik rustig 200 gram 70% chocolade. echt waar. en dan vind ik het niet eens lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bij de Aldi hebben ze minireepjes pure chocolade.
Zo puur, dat je echt aan één zo'n minireepje genoeg hebt.
Is een kcal of 60, dus geen enkel probleem om zo af en toe te nemen.
Daarbij, als je helemaal naar de Aldi gefietst hebt, heb je het nog verdiend én er bij voorbaat afgefietst ook.![]()
XM: maak anders nog even een heerlijke smoothie met yoghurt (mis ik in je lijst).
En vanavond gewoon vlees of vis met groentes.
En daarna een gezonde T (zonder suiker).
Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Niemand een tip voor de avond-T?ik wil niet structureel te weinig eten.
Kabeltje al gevonden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh
Huisje wordt bewoond! Is nog niet 100% af maar nu wel grotendeels opgeruimdfoto's komen als ik mn kabeltje gevonden heb!
Ik ga trouwens vandaag wel even zoeken!
Je hebt zo te zien nog geen zuivel dus ik zou gaan voor een kick-ass bak kwark! Al dan niet gemengd met vers fruit zoals aardbeitjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Niemand een tip voor de avond-T?ik wil niet structureel te weinig eten.
gegrilde paprika met olijfolie/basilicum dressing! ik vind het zelf niet lekker maar mn gasten laatst wel... wil je t receptje muis?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?
Ohh smoothie, goeie! Ik vraag straks aan mijn mr. of hij wat bevroren fruit haalt bij de supermercado. En als ik mijn pappa lief aankijk maakt hij vast wel bruschetta voor bij de pasta.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt zo te zien nog geen zuivel dus ik zou gaan voor een kick-ass bak kwark! Al dan niet gemengd met vers fruit zoals aardbeitjesOf je pakt yoghurt en aardbeitjes en maakt een smoothie!
![]()
Zoiets?
waaro?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Thank you maria! Ik had hem echt nog een keer voor iemand anders moeten kopen want hij was maar 2 euro
geefnie. ik denk idd. dat het er op lijkt.... en ik heb zo'n reactie ook weleens op andere gebieden: als er een verandering van plannen is, onverwacht, of als ik iets moet van mezelf waar ik tegenop zie...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik was spuit elf, dus had je reactie niet gezien Kwak.![]()
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, als niet-rokende roker ervaar ik soortgelijke gevoelens.
een dikke knuffel, zou willen dat ik meer voor je kan doen..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef kwakveense het volgende:
lichtpuntje: ik weet dat het gevoel wel weer voorbij gaat. het is al aan het weg ebben.
Heb je dan dat als het plan veranderd op andere gebieden dat je dan boos wordt of dat je dan ook wil eten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geefnie. ik denk idd. dat het er op lijkt.... en ik heb zo'n reactie ook weleens op andere gebieden: als er een verandering van plannen is, onverwacht, of als ik iets moet van mezelf waar ik tegenop zie...
maar ik ben wel trots dat ik nu in mn dagboekje kan zetten dat ik t gevoel toegestaan en benoemd heb, en dat het echt helpt om die boosheid (waarop weet ik niet precies) even toe te laten, want nu hoef ik niks meer te kopen of eten...
dit is ook anders dan het soort eten dat ik doe als ik me verveel ofzo...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
@ XM: ik begrijp je ook heel goed hoor, juist hierdoor... mijn eetbuien hebben een heel fysiek en angstig element, en ik kan me goed je innerlijek weerstand tegen en angst voor meer eten voorstellen.
misshcien helpt het jou te weten dat ik in de afgelopen 10 minuten me heel naar heb gevoeld (echte junkie gevoelens - beetje zoals zin in een sigaret voor iemand die met roken gestopt is denk ik, incl buikpijn en spierspanning en stress) maar nu heb ik het gevoel toegelaten, en benoemd, en ik heb het voorbij laten gaan... en ikw eet zeker dat ik nu zo boodschappen kan doen en vrolijk alles kan laten liggen wat niet gezond is.
Uhm.. ja hij is wel veranderd maar al best wel lang. Wel sinds dat jij er was!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Chicolate het volgende:
Rokjes zijn lief PF!En heb je weer de indeling van je kamer veranderd of lijkt dat zo?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]
H&M! Sale is vrijdag begonnen. Bij de Zara ook.
nee dan heb ik dezelfde fysieke reactie:quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je dan dat als het plan veranderd op andere gebieden dat je dan boos wordt of dat je dan ook wil eten?
Dat vind ik heel knap!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
@ XM: ik begrijp je ook heel goed hoor, juist hierdoor... mijn eetbuien hebben een heel fysiek en angstig element, en ik kan me goed je innerlijek weerstand tegen en angst voor meer eten voorstellen.
misshcien helpt het jou te weten dat ik in de afgelopen 10 minuten me heel naar heb gevoeld (echte junkie gevoelens - beetje zoals zin in een sigaret voor iemand die met roken gestopt is denk ik, incl buikpijn en spierspanning en stress) maar nu heb ik het gevoel toegelaten, en benoemd, en ik heb het voorbij laten gaan... en ikw eet zeker dat ik nu zo boodschappen kan doen en vrolijk alles kan laten liggen wat niet gezond is.
oh dat ken ik.. als ik me even verveel op het werk (omdat ik dingen moet doen waar ik geen zin in heb of zo) kan ik alleen maar aan eten denken... zo belachelijk.. terwijl ik dan echt geen trek hebquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef kwakveense het volgende:
dit is ook anders dan het soort eten dat ik doe als ik me verveel ofzo...
Hup ga leren dan. Tijd die je overhoudt door niet te Fokken kan je dan lekker buiten gaan zittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendje ligt nu met vrienden op het strand.....ik wil ook maar ik moet nu eigenlijk leren voor tentamens.
Maar zit natuurlijk nog steeds op Fok!......
ik moet t denk ik even thuis precies opzoeken in mn kookboek, maar het hield in:quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Oh Kwak ik lees je post nu pas! Recept plz
*schop*quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendje ligt nu met vrienden op het strand.....ik wil ook maar ik moet nu eigenlijk leren voor tentamens.
Maar zit natuurlijk nog steeds op Fok!......
Dankje! Klinkt erg lekker (vooral met dit weer) dus misschien dat ik het dit weekend ga maken als ik me beter voel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik moet t denk ik even thuis precies opzoeken in mn kookboek, maar het hield in:
paprika's in de grill doen op de hoogste stand tot ze zwart zijn. laten afkoelen in een schaal met plastic afgedekt. velletjes eraf wrijven en en stukken scheuren.
in the meantime plakken courgette/aubergine/venkel/ui/champignons grillen in de grillpan zonder olie.
dressing maken van: een flink bosje verse basilicum, fijnmaken in de vijzel. een goeie teen knoflook crushen en erbij doen. zout, peper. olijfolie en een scheutje azijn (hoeveelheden weet ik neit precies meer)
de groenten end ressing lauwwarm mengen en serveren
je kunt van de groenten die ik noem alles doen wat je lekker vindt en overslaan wat je niks vindt (bij de turk waren al die groentes toen mucho cheapo). en t is lekker zacht voor je mond en nattigquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje! Klinkt erg lekker (vooral met dit weer) dus misschien dat ik het dit weekend ga maken als ik me beter voel.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee dan heb ik dezelfde fysieke reactie:
stress, buikpijn, spierspanning, woede, bang, huilen (ongeveer in die volgorde) en dan is ook na 10 minuten plan B geaccepteerd als nieuw plan A. dat weet ik inmiddels... dus als er zoiets gebuert dan probeer ik tegenwoordig gewoon diep adem te halen en het langs me heen te laten gaan tot alles weer settelt.
de psych vond mijn benaming "mijn autistische neiginkjes" wel treffend. niet dat ik een autist ben, maar het is wel typisch...
thnxquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, jouw zelfanalyse verbaast me iedere keer weer.
Heel knap van je.
Dat moet binnenkort (zodra je het met de psych op een rijtje hebt gekregen en een totaaloverzicht hebt) absoluut vruchten gaan opleveren.
Hmm mijn ouders hebben besloten om nu al aan het diner te beginnen..... (hoe moet ik dat de rest van de avond gaan doen?!)quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hup ga leren dan. Tijd die je overhoudt door niet te Fokken kan je dan lekker buiten gaan zitten.
ja! echt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Pfff. vervelend.
Ik heb dat stiekem ook een beetje. Ik krijg ook heel erg buikpijn. Dan ga ik neurotisch rondjes lopen. Bang worden. Huilen. En soms ga ik hysterisch schreeuwen en wegrennen en zo.
Alleen maar omdat een plan veranderdMaar de enige oplossing is.. wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Misschien moet ik dat ook maar eens uitproberenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja! echt!na 10-15 minuten is het gevoel weg. ik zweer. heb het een aantal keren meegemaakt en op een gegeven mometn kreeg ik door dat het echt zo was. en als ik weet dat ik me over 10 min uten beter zal voelen is t makkelijker om me even af te leiden gedurende die tien minuten.
heb dus ook weleens om ruzie te voorkomen gewoon de telefoon met mn moeder opgehangen en gezegd dat ik over 10 minuten zou terugbellen. anders hadden we bijvoorbeeld heel erg ruzie gekregen.
maar dat hysterische gevoel...dat is naar he? maar echt, het gaat weg.
Ik zoek ende zoek en kan niet vinden!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef laziness het volgende:
Kwakkie![]()
Meer zinnigs heb ik niet te zeggen sorry.
Muis gij strong one![]()
Maria, ik vind het tijd voor picca's van je huisje. Zoek dat kabeltje!
Mijn tuin begint vorm te krijgen trouwens. Nou ja hij is half leeg nu eigenlijkomdat lief zich kwaad gemaakt heeft en bomen geveld heeft.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
*uche*Als ik die schoenen alleen maar zie, ga ik al bijna door mijn enkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
als ik er tegen blijf vechten duurt het veel langer en word ik veel chagerijniger. dus misschien is t wel een plan voor je. het gaat vooral om het herkennen en benoemen wat je voelt (heb ik geleerd van de mindfulness technieken) en ik vond het bullshit, maar jullie zijn net allemaal getuige geweest van hoe het werkt. ik sta er zelf nog bijna versteld van...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens uitproberen. Ik raak compleet van slag als plannen veranderen en dat heeft mn humeur/vrolijkheid op wintersport al vreselijk verpest, zou toch fijn zijn als het inderdaad zo is dat je daar binnen 10 minuten aan kan wennen en een nieuw plan aan kan nemen
.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als ik die schoenen alleen maar zie, ga ik al bijna door mijn enkels.
Sekseh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ondergoed moet ik eigenlijk dringend upgraden, het is niet echt heel sexy te noemen. Maar ik heb wel strings en laatst ook twee broekjes bij een mooie BH gekocht, maar het zit allemaal zo verschrikkelijk. En ik wil gewoon comfort aan mijn kont.
Ze hebben me maar sekseh te vinden met een Zeemanhipster aan mijn ass
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
IK BEN GENIAALquote:
Mijn Memoystick Pro Duo past zonder adapter ook in mijn kleine laptopquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IK BEN GENIAAL![]()
Het geheugenkaartje past in de laptop!
*gaat foto's maken*
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Vikkesteyn, Kate Winslet zit in het publiek bij Wimbledonmaar wel met kleren aan dus misschien is het dan niet zo spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even advies gevraagd... mijn donkerbruine haar is momenteel nogal flets en nietszeggend.
Nu zat ik net met mijn telefoon te prutsen op kantoor en een foto van mijn collega en mij te maken. Op die foto leek het (door verkeerde instellingen) ineens of mijn haar rood-achtig was. En ik vond het best wel staan. Zal ik het furrufuh? Ik moet het tóch verven omdat ik steeds meer grijze haren vind maar misschien dan keer in een knalkleur?
Zie spoiler voor de eigenlijk mislukte foto, maar waardoor ik het idee kreeg.
Uiteraard wist ik ook weer niet hoe ik die foto van foon naar computer moest krijgen, maar dat is na wat geklooi gelukt
Ik krijg bij geverfd rood haar altijd het "wel de lusten, niet de lasten"-gevoel. Aan de andere kant, dat is eigenlijk alleen maar goed. Dus go for it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik las het en kreeg gelijk zin in eten haha!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef laziness het volgende:
Me dunkt Cycle! Dat je het vol houdtIk was al lang iets lekkers gaan halen geloof ik.
Meestal plan ik dat ik ontbijt, lunch en diner eet, en dan neem ik nog 2 of 3 tussendoortjes mee (afhankelijk van hoe lang ik van huis ben) dan eet ik de tussendoortjes op wanneer ik er trek in heb, en lunch ergens tussen 12.00 en 14.00 ook wanneer ik trek heb en diner is bijna altijd expres vroeg omdat ik daarna nog moet sporten, of soms geen diner omdat ik na het sporten geen zin meer heb om te koken...quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Plannen jullie wat je eet? Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik eet als ik trek heb. Totdat ik óf 4 knäckebröt op heb, óf tot het op is (bij fruit). En als ik een kwartier na t eten nog of weer trek heb, eet ik weer 2 knäckebröt of fruit. De laatste tijd eigenlijk wel altijd verantwoorde dingen...
Ik moet wel want ik eet zoveel als ik meeneemquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Plannen jullie wat je eet? Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik eet als ik trek heb. Totdat ik óf 4 knäckebröt op heb, óf tot het op is (bij fruit). En als ik een kwartier na t eten nog of weer trek heb, eet ik weer 2 knäckebröt of fruit. De laatste tijd eigenlijk wel altijd verantwoorde dingen...
ik was op een gegeven moment gewoon over mn honger heen. heb echter wel knallende koppijn, omdat ik ook te weinig water bij me hadquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef laziness het volgende:
Me dunkt Cycle! Dat je het vol houdtIk was al lang iets lekkers gaan halen geloof ik.
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik was op een gegeven moment gewoon over mn honger heen. heb echter wel knallende koppijn, omdat ik ook te weinig water bij me hadoh well, gaat wel weer over, nu boodschappen doen voor rock werchter1
![]()
Muisje, k heb niet alles bijgelezen, maar hoe gaat het met je? nog steeds zoveel last van medicatie etc? ik hoop zo dat je je snel wat beter voelt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan zijn jullie weer bijIk heb nog meer nutteloze foto's gemaakt (tijger met earmuffs op de printer en zulks) maar aangezien dat het aantal daadwerkelijk nuttige foto's overschaduwde (woonkamer overview ben ik ook vergeten!) moeten jullie het hier even mee doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Fijn zo! Als het maar beter gaat, da's het belangrijkste!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagthet gaat langzaam wat beter met me, de meds slaan gelukkig aan en vrijdag ben ik klaar met de ene kuur. Ik heb wel een dikke buik dus dat ziet vast charmant uit
maar daar krijg ik maagtabletjes voor.
Wat goed dat je scriptie bijna af is! Maar wel goed eten vanavond![]()
Scuzi! Ik wou alleen niet meteen het hele topic hijacken met mijn fotospamquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto's Maria!!! Maar ze worden wel een beetje irri geresized door die spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet inderdaad wel tegen die foute muziek kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook een keer naar die Foute Partydat lijkt me echt geweldig (fout)
hoe was het?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Vikkesteyn, Kate Winslet zit in het publiek bij Wimbledonmaar wel met kleren aan dus misschien is het dan niet zo spannend.
Ja ik ben superzenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Vik, wat klinkt je heerlijk vrolijk, je hebt het echt naar je zin he?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben superzen. Hier heb ik lekker de ruimte, een andere omgeving, ik word een beetje vertroeteld door m'n moeder
. Echt een beetje een minivakantie. Plus: ik word lekker vroeg wakker, ben al lekker vroeg aan het schrijven en dus ook lekker vroeg klaar. Ben hier veel productiever dan thuis
.
klinkt lekker!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Heb mn avondeten calorie-wise geboost omdat ik zo naar body jam ga![]()
Ik heb gegrilde kipfilet met gebakken aardappelpartjes en een salade van gemengde sla, tomaat, wat flintertjes kruidenkaas en pesto-dressingImprovisatie-powerrrr
![]()
Maar zometeen ben je klaar en kan je zeven-gangen-menu's gaan koken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
klinkt lekker!!!
ik heb echt chronisch tijdgebrek en dus alweer niet gekookt. gister maaltijdsaladee met surimi, vandaag met geitenkaas
Dat moet je dan zeker vaker doen! Geen vervelende Duitse die rommel maakt enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben superzen. Hier heb ik lekker de ruimte, een andere omgeving, ik word een beetje vertroeteld door m'n moeder
. Echt een beetje een minivakantie. Plus: ik word lekker vroeg wakker, ben al lekker vroeg aan het schrijven en dus ook lekker vroeg klaar. Ben hier veel productiever dan thuis
.
Funny. Nynke zou daar een moord voor doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je dan zeker vaker doen! Geen vervelende Duitse die rommel maakt enzo
Nee, die zou een moord doen voor een Duitser.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Funny. Nynke zou daar een moord voor doen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:21 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!
Terug van uitreiking! Presentatie ging goed, wel wat korter dan ik van tevoren had gedacht (zenuwen laten me sneller praten) en nu ben ik in het bezit van een heuze mastertitel!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, die zou een moord doen voor een Duitser.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:34 schreef sigme het volgende:
Ben ik weer. Hele dag op de kop in de moestuin gezeten.
Na twee-en-een-halve week had ik zowaar schone vinger en schone nagels. Die zijn al weer weg. En in plaats van bruin was ik vanmiddag zwart.
Lijstje opmerkingen/vragen:Phaidra, geweldig! Muis, waarom heb je heftige medicijnen? Weet iemand hoe het met HAAR is? PM mag ook. Kwakveense ![]()
Lijstje eten van de dag:Brinta 5km rennen (viel niet tegen) half pond gesmoorde broccoli (moestuin), 2 boterhammen, 1 ei (kip, broeden is mislukt, eieren waren niet bevrucht, de haan is lui of lam), 1 bolletje half pond geroerbakte spitskool (moestuin) avondeten: autonoom maal: nieuwe aardappeltjes (moestuin), 3 ons peultjes (moestuin), 1 zelfgemaakt schapenworstje (weiland). Toe: custard met half pond blauwe bessen (tuin) en handvol aardbeien (tuin). 1 pils
Terugzijn is geen straf.
Geen idee (ik heb het tegenwoordig te druk om ook daar te kijken), maar zou het ook graag weten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:34 schreef sigme het volgende:Weet iemand hoe het met HAAR is? PM mag ook.
NU ETEN!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helleuh
Ik lig op de bank te verleppen na het spinnen.
Die is heel erg leegquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
NU ETEN!
IETS VEEL MET EIWITTEN!
Hop, hop. Naar de koelkast jongedame.
Ik heb Sigme even kort gePMd, maar het is toch 2 seconden werk om even daar in te loggen en te kijken? Dat duurt toch net zo lang als op een PM wachten en lezen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Geen idee (ik heb het tegenwoordig te druk om ook daar te kijken), maar zou het ook graag weten.
Ik sta ook open voor PM.
Eitje, vleeswaren, ingeblikte peulvruchten, whatever. En er staan toch wel augurken en zilveruitjes in de koelkast?quote:
Broodbeleg, havermout (maar geen melk meer om het in te doen), droge rijst en pasta, kant-en-klaar aardappelpuree, cakemix, kruiden, mixer, theedoekjes en crackersquote:
Maar het is natuurlijk wel handig om niet te gaan doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is al drie dagen tijd om boodschappen te doen hier.
Er is alleen nog wat cervelaat...maar die zou ook best wel eens over datum kunnen zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Eitje, vleeswaren, ingeblikte peulvruchten, whatever. En er staan toch wel augurken en zilveruitjes in de koelkast?
Koolhydraten, koolhydraten, koolhydraten, koolh... Het lijkt me een leuk idee als je iets op je boodschappenlijst zet met eiwitten. In vlees, vis en eieren zitten hoogwaardige eiwitten, die in peulvruchten zijn wat minder hoogwaardig, maar die zijn in potjes en blikjes wel makkelijk in de kast te bewaren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Broodbeleg, havermout (maar geen melk meer om het in te doen), droge rijst en pasta, kant-en-klaar aardappelpuree, cakemix, kruiden, mixer, theedoekjes en crackers.
Het is al drie dagen tijd om boodschappen te doen hier.
Niet raar hoor, maar dat leken me van die dingen die half Nederland achter in de koelkast heeft staan. Als de cervelaat groen is en stinkt, niet eten. Anders kan het waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is alleen nog wat cervelaat...maar die zou ook best wel eens over datum kunnen zijn. Zilveruitjes en augurken hebben we eigenlijk nooit in huis
. Is dat raar?
Maar je hebt net toch gesport?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ook al zou ik het in huis hebben, om kwart over 9 zou ik geen vlees of vis meer gaan eten hoor. Ga over half uurtje al naar bed ofzo!
Ja? Dus? Ben alweer drie kwartier thuis inmiddels hoor.quote:
In zuivel zitten ook eiwitten volgensmij. Neem je een lekker bakje (vruchten)yoghurt ofzo na het sporten, dat gaat er vast wel inquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ook al zou ik het in huis hebben, om kwart over 9 zou ik geen vlees of vis meer gaan eten hoor. Ga over half uurtje al naar bed ofzo!
O, dat forum was offline toen ik vertrok en toen ik vanochtend keek was het nog steeds leeg, maar ik begrijp dat inloggen wonderen kan doen. Was ik niet opgekomen, en ik had het niet gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Sigme even kort gePMd, maar het is toch 2 seconden werk om even daar in te loggen en te kijken? Dat duurt toch net zo lang als op een PM wachten en lezen?Echt niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het geen prettig idee dat ze hier leest dat er per PM over haar gepraat wordt.
Dus? moet je je lichaam voedenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja? Dus? Ben alweer drie kwartier thuis inmiddels hoor.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
O, dat forum was offline toen ik vertrok en toen ik vanochtend keek was het nog steeds leeg, maar ik begrijp dat inloggen wonderen kan doen. Was ik niet opgekomen, en ik had het niet gezien.
Dus ten eerste bedankt voor de update en ten tweede voor de hint.
Twee seconden om in te loggen, en een uur om bij te lezen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sigme even kort gePMd, maar het is toch 2 seconden werk om even daar in te loggen en te kijken? Dat duurt toch net zo lang als op een PM wachten en lezen?Echt niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het geen prettig idee dat ze hier leest dat er per PM over haar gepraat wordt.
Ja, dat weet ik uit ervaring!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog wel slasaus en een pak chocomelk.
Wat een treurnis.
Ooh Goodbye, wat heerlijk! Smeer je je wel goed in? Want op het water gaat het extra hard he.
Niet over nadenken gewoon doen als het er een prima dag voor isquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef loveli het volgende:
Ik beken, had geen idee hoe laat het is. Vandaag lijkt me een prima dag om ergens een plas in te duiken, zo rond middernacht. Even nadenken of ik dat ga doen.
Nicequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik morgen lekker met mijn vriendje met ons bootje weg. Wel eerst nog even werken, maar daarna lekker op het water in de zon
Oh wat lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik morgen lekker met mijn vriendje met ons bootje weg. Wel eerst nog even werken, maar daarna lekker op het water in de zon
Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog wel slasaus en een pak chocomelk.
Wat een treurnis.
Ooh Goodbye, wat heerlijk! Smeer je je wel goed in? Want op het water gaat het extra hard he.
Getverquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade.Ok, misschien wat veel werk voor nu...
Ieuw, dat meen je nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade.Ok, misschien wat veel werk voor nu...
Als ergens niet klip en klaar staat dát het een kat is, ga ik nooit uit van de kat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook alles behalve kattig bedoeld hoor, echt. Ik druk me soms wat ongelukkig uit, maar vandaar dat ik jou ook even PMde omdat je weg bent geweest enzo
Ze heeft een eigen topic, dus dan heb je het echt zo gevonden en bijgelezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Twee seconden om in te loggen, en een uur om bij te lezen ja.
Maar goed, ik bedoelde ook niets verkeerds hoor.
Binnenkort heb ik elke vrijdag vrij en dan heb ik hopelijk meer tijd en lees ik het zelf wel.
Thanks anyhow.
Ik ben wel geweeeeeest!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, dat meen je niet
Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
Hebben jullie een eigen bootje? Wat leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Normaal gesproken zou ik het ook niet zo bij elkaar gooien, maar als XM dan toch iets moet eten...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, dat meen je niet
Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
Dus ik was niet de enigequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet over nadenken gewoon doen als het er een prima dag voor is.
Cookie dough?quote:Mijn lijstje van vandaag is weer bagger. Mn L was een halve bak B&J (gedeeld met vriendinnetje, zoooo lekker), mn T een halve liter versgeperst vruchtensap + halve zak dropfruitduo's en mn D was babi pangang (oid) met een tomaat. Maarrrr ik eet tenminste genoeg, ondanks het weer.
Ik was met de trein naar Nice en toen met de boot naar Corsica en toen met de trein naar een end verderop en toen van de ene kant van het eiland naar de andere gelopen (Mare a mare sud) en toen een week gekampeerd (naakt ja) en toen met de boot naar Sardinïe en toen met de bus naar een end verderop en toen met het vliegtuig naar Eindhoven en toen met de trein naar huis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heeeyy Sigme, welkom terug! ik vroeg me toevallig eerder deze week nog af waar je was en hoe 't met je zou gaan..
Ja, ik ben ook fier op mezelf!quote:
Ja, een sloepje! Echt superleuk is dat, en we hebben er al best veel gebruik van kunnen maken sinds half mei!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hebben jullie een eigen bootje? Wat leuk.Het is er wel heerlijk weer voor, om lekker buiten te zijn.
[..]
Normaal gesproken zou ik het ook niet zo bij elkaar gooien, maar als XM dan toch iets moet eten...
Groot gelijk over dat sporten.
Ja.....mijn ouders moesten eerder avondeten dus vanaf toen is het mis gegaan (als je het split ijsje niet mee telt als fout)quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Tot 14:00 prima, Miss_SWat een raar ritme!
Details?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.
Whehe stoer dat je toch gaat nu.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.
[..]
Cookie dough?
Groot gelijk. Ik ben wel geweest in een zaal zonder airco en dat is niet bepaald ideaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, dat meen je niet
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook fier op mezelf!![]()
In de zaal ging ik echt dood trouwens, maargoed, dat ga ik altijd al wel een beetje bij Zumba!
Omgekeerd zou ie nog bijna normaal zijn....quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's idd een maf lijstje Miss_S!
[..]
Maar je bent wel gegaan, super goed van je Mariaatje, je bent zo goed bezig!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's idd een maf lijstje Miss_S!
[..]
Woeiiii! Ik ben ook geweest
*trots is* Nouja, niet zumba dus, maar body jam! Morgenavond en zaterdagochtend is er weer zumba
![]()
Bij body jam ga ik ook altijd half deaud, met in mn achterhoofd het feit dat als ik daadwerkelijk alles precies goed mee kon doen ik helemáál dood zou zijn
Alsnog, leuk om te gaan zwemmenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand die ik al jaren ken, nothin' juicy.
Check ons goed bezig zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je bent wel gegaan, super goed van je Mariaatje, je bent zo goed bezig!!
Dat zwemt er overdag ook hoor!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zou dat nooit durven, 's nachts gaan zwemmen in een meer o.i.d.
Veel te bang voor wat er allemaal zwemt
Ja, ik. En en er is geen zinnig woord over tezeggen.Soms is het geweldig weer, soms regent het alleen maar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:09 schreef laziness het volgende:
Gewoon doen GreysJe kunt het altijd weer over verven mocht het echt niks zijn
![]()
Is iemand hier eind augustus / begin september wel eens in Zuid-Engeland geweest? Ik wil graag weten of het dan nog een beetje lekker is qua weer.
Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denktquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja.....mijn ouders moesten eerder avondeten dus vanaf toen is het mis gegaan (als je het split ijsje niet mee telt als fout)
Ik vind je ook niet streng overkomen, vooral wijsquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denkt
Je weet dat je er goed uitziet, maar dit hemdje doet blijkbaar niets voor je lijf: niet meer aandoen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
Oja, ik kan ook doorgaan voor iemand die 5 maand zwanger is
Toch was ik vanmiddag nog een 60.5 kg.
Ja....daarom ook niet echt handig om het in dit topic ook nog eens aan te halenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cambridge diet, ervaring of mening hierover
Wat een gezelligheid
Zoek flatterende klerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
Oja, ik kan ook doorgaan voor iemand die 5 maand zwanger is
Toch was ik vanmiddag nog een 60.5 kg.
Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zwemt er overdag ook hoor!![]()
Ik zwem in de Vinkeveense plassen en die zijn zo helder, dan weet je zeker dat er geen rare glibbers bij je benen zitten
Daarom ga ik gewoon morgenmiddag zwemmen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!
Ja, heerlijk! Wij gingen van de week ook bij Albert Heijn weg met een halve kar vol groente en fruit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt morgen ook weer haske warm, dus dan is fruit erg lekker.
Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
@greys: hoe leuk het rode haar je ook staat, ik zou het niet in de kleur verven. Ten eerste is het moeilijk om vanuit rood weer terug te keren naar een andere tint en ten tweede valt het haar rood verven als je boven de 35 bent vaak in de zelfde categorie als een "pittig kort kapsel". Ik druk me misschien een beetje raar uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
wil je het toch,laat je dan niet door mij weerhouden hoor! Want het staat je volgens mij wel heel mooi.
Geen idee. Nog langer laten groeien? Ik weet het echt niet. Of misschien laagjes. Of een permanentquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
Ik denk dat rood je best goed zou staan. Wel moet je bedenken, dat rood haar alle rode plekjes in je gezicht accentueert, dus flink aan de slag met concealer. Ik denk dat je kapper je het best advies kan geven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
Ja is ook zo, ik zou het ook nooit in het openbaar aandoen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek flatterende kleren. Elk figuur heeft zo z'n beperkingen, niet geschapen zijn voor strakke hemdjurkjes lijkt me geen kotsen waard
.
Hoe is het met je flappoot?
Waren het magnums of waterijsjes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:16 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje:
O: smoothie met aardbei en yoghurt, plus een boterham met chocopasta
T: smoothie
L: boterham + omelet, 2 boterhammen met aardbeien
T: ijsje
D: lasagne
T: ijsje
Enige waar ik met dit weer teveel van eet, zijn ijsjes
Oh mooiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Merel, ik heb langs zien komen dat Chico pennen heeft ontvangen en dat Muis riep dat jij de eregast op haar feestje bent als ze wint! Dus ik denk dat het goed is aangekomen!
Jaaa aangekomenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
Jaaaa hoooi! Ik heb 't zo druk dat ik het niet leuk meer vind, en ik mis 't om hier goed mee te kunnen lezen de laatste dagenIk zie zo even snel dat Sigme terug is van vakantie en dat loveli gaat naaktzwemmen ofzo??
En zijn de enveloppen voor Muis en Chico aangekomen??
Ik heb vandaag netjes gegeten, maar de afgelopen dagen waren een ramp. Met bolle plofbuiken tot gevolg. Ik moet over anderhalve week met vriendinnen naar de sauna, ik zie het echt niet zitten
On a brighter note: ik weet misschien wat ik ga doen met vakantie! Een verrassingsreis via www.bestemming-onbekend.nl. Zouden jullie zoiets aandurven?
Leuk idee!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
On a brighter note: ik weet misschien wat ik ga doen met vakantie! Een verrassingsreis via www.bestemming-onbekend.nl. Zouden jullie zoiets aandurven?
Ik zie geen rare opgezette lichaamsdelenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:21 schreef Chicolate het volgende:
Miss S, hou je misschien vocht vast of is je lijf wat ontregeld door het warme weer? Weet van mijn moeder dat ze met warm weer enorm opgezette handen/vingers heeft en vocht vasthoudt, dat gaat weg zodra ze een beetje gewend is aan het weer. En ik hoorde je van de week nog zeggen dat je tevreden bent met je spiegelbeeld, hou daar aan vast.
Mijn spiegelbeeld is onveranderd maar ik ben opeens, eindelijk na zoveel tijd, afgevallen. Het komt vast door de B&J!
Dát is de oorzaakquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik zie geen rare opgezette lichaamsdelenmaar ja ik zal er een beetje rekening meehouden dat mijn lichaam misschien vocht vasthoud (of mijn weegschaal niet tegen het weer kan, hij is al oud).
En verder ben ik inderdaad wel tevreden, daarom ga ik ook weer meten
Dat ga ik niet als smoesje gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dát is de oorzaakJij bent goed bezig, je weegschaal is gewoon gaar
Smoesje? Mja... Kweenie. Maar ik denk dat de oorzaak eerder dáár ligt dan in je eet/sportpatroonquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:30 schreef Miss_S het volgende:
Dat ga ik niet als smoesje gebruiken![]()
Maar het zou goed kunnen
Oeh spannend!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
Nu ben ik zenuwachtig! Vandaag is het dan zover.....maar eens de koffers gaan inpakken!
Je bedoelt mijn frites met pindasaus/ijs/niet hardlopen/niet dansen patroon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Smoesje? Mja... Kweenie. Maar ik denk dat de oorzaak eerder dáár ligt dan in je eet/sportpatroon
Ja! Zo schop je je stofwisseling weer even wakker en als je dan weer wat gezonder gaat doen, val je af in het tempo van de hogesnelheidslijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:41 schreef Miss_S het volgende:
Je bedoelt mijn frites met pindasaus/ijs/niet hardlopen/niet dansen patroon?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
Nu ben ik zenuwachtig! Vandaag is het dan zover.....maar eens de koffers gaan inpakken!
Dank voor de tip! Die film is geniaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Filmtip: vanavond komt Sideways om 20:30 op RTL 8. Eén van mijn favoriete films.
Virginia Madsen
Leuke theorie inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Zo schop je je stofwisseling weer even wakker en als je dan weer wat gezonder gaat doen, val je af in het tempo van de hogesnelheidslijn![]()
In theorie dan heh![]()
Ben ik de enige die nu al warmte gerelateerde hoofdpijn heeft?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend NynkeEcht een avontuur lijkt me het!
Vandaag geen zeemist in Scheveningen, maar gewoon gelijk wárm. En ik moet de hele dag werken. Naja, in Gouda zit ik toch alleen maar te zweten in de flat. Beter hier zitten met het zeewindje.
Het was ook echt heel lekker! We hebben gegeten bij zo'n tentje waar je ook saté enzo kan eten, meer eetcafé-achtig. Maar de kwaliteit is wel echt goed! Niet heel ingewikkelde recepten, maar in uitvoering en kwaliteit van bijvoorbeeld het vlees helemaal in orde. Ik dacht ik een mager hoofdgerecht had genomen, maar mijn god, de hoeveelheid ossehaas die ik erbij kreeg.... Ik geloof dat ik zeker 1/3 niet opkon (wel alle stukjes vlees eruit gegeten, veel sla laten liggen).quote:
rond de 20 graden....Best okay dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, tof joh! Ben benieuwd wanneer je wat kunt laten horen! Hoe warm is 't nu in Harare, eigenlijk?
ik vlieg om 21.00 naar Nairobi, en vandaar morgenochtend naar Harare. En ik heb een kamer! Hoe en wat, geen idee, maar ze mailden dat ze wat gevonden hadden, dus ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Spannend Nynke!
Hoelang is het vliegen en moet je nog overstappen?
En heb je al onderdak daarginds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |