abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70548694
Het vorige deel: Slank #791: Okselfris de hittegolf door!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_70548708
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jamaar, ik wil echt niet aan de 1500 komen hoor . Dat vind ik echt veel te veel .

Be easy on me he, het is nog geen zaterdag geweest .
Je hebt vandaag enkel je ritme omgegooid en nu voelt het ineens als véél? Rare
Normaal is die havermout ontbijt, de krentenbol een (angstwekkend magere) lunch, en de salade diner.
tel daar 120 kcal aan zoete tussendoortjes bij op en 400 gram water met een smaakje en drie vezeltjes, en je hebt nog steeds een graatmagere daglijst
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:22:28 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70548711
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70548720
De motor van mijn vader weegt volgens mij 350 kilo? En hij is best wel sterk en groot dus dat lukt hem op zich wel.

Ik moest hem een keer van de motor aftillen nadat hij helemaal verstijft was met een gescheurde harmstring. Hij moest helemaal huilen !!

Zie je het al voor je P.Fje die grote man van 1,90 >95 kilo van een enorme motor af probeert te tillen
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:23:29 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70548751
quote:
Jamaar, ik wil echt niet aan de 1500 komen hoor . Dat vind ik echt veel te veel .

excuze me , maar als je ons om raad vraagt dan redeneren wij alsnog altijd vanuit het principe dat een mens gezond voldoende moet eten, en niet vanuit jouw waangedachten over 1000 kcal maxima... niet voor zaterdag, niet na zaterdag....

bovendien: je lijstje van vandaag is excl. diner alsnog maximaal 750 ckal. dan kan er dus voor 1200 kcal 's avonds nog steeds wel zo'n maaltijdsalade tegenaan.

je wéét toch dat je te weinig eet? waarom verwacht je dan van ons een "bravo" als je een lijstje met heel weinig kcal post?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70548762
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
De motor van mijn vader weegt volgens mij 350 kilo? En hij is best wel sterk en groot dus dat lukt hem op zich wel.

Ik moest hem een keer van de motor aftillen nadat hij helemaal verstijft was met een gescheurde harmstring. Hij moest helemaal huilen !!

Zie je het al voor je P.Fje die grote man van 1,90 >95 kilo van een enorme motor af probeert te tillen
het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motor
Ja doei.
pi_70548773
hehe p.f. hoe is je dat ooit gelukt
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:24:42 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70548805
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
pi_70548833
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motor
Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zetten Maar hij is echt eng sterk en heeft stalen zenuwen dus dat scheelt al de helft. Maar ook hij is wel eens met bijvoorbeeld z'n fiets gevallen.

Volgens mij is het een vrij stabiele motor, 1100 rt. Voor zover ik daar verstand van heb
pi_70548851
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
Nee kwakje! Be strong !
Kipkipkip!
pi_70548859
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongen
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:26:25 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70548875
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef kwakveense het volgende:

[..]

excuze me , maar als je ons om raad vraagt dan redeneren wij alsnog altijd vanuit het principe dat een mens gezond voldoende moet eten, en niet vanuit jouw waangedachten over 1000 kcal maxima... niet voor zaterdag, niet na zaterdag....

bovendien: je lijstje van vandaag is excl. diner alsnog maximaal 750 ckal. dan kan er dus voor 1200 kcal 's avonds nog steeds wel zo'n maaltijdsalade tegenaan.

je wéét toch dat je te weinig eet? waarom verwacht je dan van ons een "bravo" als je een lijstje met heel weinig kcal post?
Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was . Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70548968
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zetten Maar hij is echt eng sterk en heeft stalen zenuwen dus dat scheelt al de helft. Maar ook hij is wel eens met bijvoorbeeld z'n fiets gevallen.

Volgens mij is het een vrij stabiele motor, 1100 rt. Voor zover ik daar verstand van heb
[ afbeelding ]
knappe man die die motor tegenhoudt als hij eenmaal gaat... mijn motor is ook zeer stabiel, zolang hij rijdt.
Zodra een motor stilstaat is het een kwestie van je eigen balans bewaren en snel kunnen reageren. Als je voet al op de grond staat met een paar graden helling, is er niets aan de hand, ben je al verder onderweg, dan vrees ik dat 't te laat is

Maargoed.. laten we hopen dat 't niet nodig zal zijn. Zonde van je motor:P
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:07 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70548978
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was . Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??

en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)

woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:09 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70548979
Hoi .
Ik ben mooi bruin aan het worden. En ik weet nog steeds niet of ik hier nog een nachtje blijf of wegga. Hangt vh avondeten af denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:46 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70549005
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Af en toe voor de grap eens tellen hoeveel het is? en 1500 is echt niet heel belachelijk veel hoor! Je kan het hebben! En al helemaaaal als je ook nog eens gaat sporten Kijk maar naar Miss_S, die viel ineens af toen ze meer ging eten!

Maar goed, die denkbeelden worden vanaf komende zaterdag getackled Maar goed dat je er wel zelf mee bezig bent al! Jij bent ten slotte degene die het zal moeten gaan doen.

KWAK!!! Af en toe moet kunnen! Bedenk alleen wel: ga je echt zoveel happier worden van een stuk chocola? Ik eet nu meloensalade en da's ook echt divine!
En anders tip van flip: kinder bueno heeft volgens mij ieniemienie reepjes met graantjes erin, die zijn iets van 110 kcal per stuk dacht ik en best wel lekker en crunchy!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70549037
quote:

Deze 800kcal vind je eigenlijk ook al veel te veel, zei je net
Dus laat het maar snel zaterdag zijn
pi_70549043
Nieuwe rokje. 2 euro. Excusé voor de rare foto's.

woensdag 1 juli 2009 @ 15:31:53 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70549074
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)

Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel wat .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70549095
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:

[..]

watzijzei
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:32:32 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549100
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongen
dat helpt niet... echt niet. dat vind ik niet lekker genoeg...

ik zit nu op zo'n naar punt...ik hebt net ook opgeschreven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zulk soort momenten heb ik een paar keer per dag met een beetje pech. en niet alleen met eten.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:32:37 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70549105
XM ik zit in de buurt van Madurodam

Ik ga vanavond schandalig slecht uit eten ergens op het strand maar dat mag als er iets te vieren valt vind ik

Ik ben wel ook begonnen met buikspieroefeningen
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:32:59 #23
148689 Muis006
pi_70549121
Just curious, want mijn lijstjes zijn knudde ivm alle meds, hoeveel zou dit zijn?

O: eierkoek (90 kcal per stuk)
T: festini aardbei
S: slapen
L: broodje met gekookt ei en wat mayo
T: 200 gram galia meloen
T: festini peer
T: eierkoek (daarmee krijg ik de meds weg) en flesje actimel
D: pasta met rode saus (gehakt, tomaat, paprika, ui)
T: nog in te vullen, moet aan mijn kcal komen
pi_70549130
Een balisto is 94 kcal per reepje. En echt super lekker (vind ik) Dus als je 1 reepje aan mij geeft en de ander opeet?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 15:33:49 #25
163650 Greys
pi_70549153
Je hebt van die 100 calory packs! Kleine pakjes/zakjes chocolade dingetjes. Gewoon bij de supermarkt! (Bij de Super de Boer in elk geval wel). Dan weet je in elk geval, Kwakkie, dat je maar 100 kcal. aan sjokolaaaaaaa eet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:34:35 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70549188
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef laziness het volgende:
XM ik zit in de buurt van Madurodam

Ik ga vanavond schandalig slecht uit eten ergens op het strand maar dat mag als er iets te vieren valt vind ik

Ik ben wel ook begonnen met buikspieroefeningen
Dan zitten we echt heel dicht bij elkaar. Vanochtend uitgestapt op halte Madurodam en vanaf daar naar het werk gelopen. Normaal stap ik Wagenaarweg uit, maar ik vind het ochtendwandelingetje nu zo lekker als het nog niet bloedheet is buiten.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:35:10 #27
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549211
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel wat .
1200 is een absoluut absoluut absoluut bare minimum, zelfs voor mensen die hun stofwisseling al zo verpest hebben als jij. en omdat jij nu sport moet je iegenlijk met 100 kcal per week gaan opbouwen tot je zeker 1500 kcal per dag eet (nu maak je namelijk met sporten geen extra verbrandende spiertjes aan, maar eet je ze vrolijk weer op omdat je je lijf niet genoeg voert. als je meer gaat eten maak je die wel aan en wordt je basisverbranding hoger)

like it or not. dat zou gezond zijn. en dan zou je ook nog afvallen.

ik weet dat je dit nu niet gelooft, maar please: print het uit, en lees het later nog eens als je een poosje bij je "mevrouw" bent
pi_70549267
Ja ik vind het ook stom dat als je wel uit kan rekenen dat je bijvoorbeeld 1200 kcal eet.
En dat je weet dat de ondergrens 1500 is (bijvoorbeeld)
dat je dan niet zelf die conclusie kan trekken dat het misschien niet zo goed is.

XM. Het gaat om feiten. Niet om gevoelens.

En ik bedoel het niet gemeen, maar hou je aan de feiten! Want als je die kcal kunt optellen kun je ook 2 getallen vergelijken.
pi_70549291
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .
Ik ben mooi bruin aan het worden. En ik weet nog steeds niet of ik hier nog een nachtje blijf of wegga. Hangt vh avondeten af denk ik .
Ik slaap vanavond voor het eerst in heel lang weer bij m'n ouders in m'n oude éénpersoonsbed. . Of ik kruip lekker in het tweepersoonsbed in de logeerkamer... Ja, laat ik dat maar doen. .

Kwakkie, wat naar dat je je zo voelt. Ik vind het wel goed dat je het zo duidelijk herkent en het goed op kunt schrijven. Tips voor wat je zou kunnen kopen zijn al gegeven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:38:14 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549331
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
Een balisto is 94 kcal per reepje. En echt super lekker (vind ik) Dus als je 1 reepje aan mij geeft en de ander opeet?
die vind ik vies. en absoluut niet lekker genoeg om aan de behoefte te voldoen. 1 reepje uit een vwerpakking eten doe ik ook niet, vanwege het enorme chagerijn om het niet mogen eten vand e andere helft.

zelfde met de 100 calorie packs: die vind ik niet lekker genoeg.

het gaat hier niet om een fysieke behoefte. het is een emotionele behoefte. en ik denk dat alleen mensen die dat ooit zelf hebben gehad kunnen begrijpen wat ik nu voel (sorry, ikw eet dat jullie het lief bedoelen) maar zo'n monster in je hoofd en je buik, het in zweet uitbreken omdat je op dit moment níet iets zoets en vets met minstens 500 kcal per 100 gram aan het eten bent... dat is zo vreselijk naar...

ik meot helemaal geen vervanging zoeken. ik moet dit geboel herkennen, en het opschrijven, en het voorbij laten gaan. maar god wat voelt dat naar zeg.

en dan helpt het niet zo als mensen dingen gaan opschrijven die ik zou kunnen eten (elke suggestie maakt een soort aggressie los in het innerlijke vreetmonster die roept "neeeeeeeee niet vet genoeg grrrrrrrr" en dan laait ie weer op)

hoe lief jullie het ook bedoelen. mijn eetprobleem zit best euhm. diep.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:38:32 #31
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70549345
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan zitten we echt heel dicht bij elkaar. Vanochtend uitgestapt op halte Madurodam en vanaf daar naar het werk gelopen. Normaal stap ik Wagenaarweg uit, maar ik vind het ochtendwandelingetje nu zo lekker als het nog niet bloedheet is buiten.
De tram komt langs mijn pand. Ik zal zwaaien naar je voortaan
Ik ga zelf op de fiets. Zodra het weer gaat regenen en vriezen neem ik pas weer de tram. Maar ik woon dan ook om de hoek. Jij niet natuurlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:38:47 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70549353
PF wat een tof rokje! Hij staat je ook leuk! Bloemetjes maar niet te truttig

EDIT! Ik las net pas je post, kwakzor Solly!
pi_70549366
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70549392
Ik heb dat bij cola Maar er bestaat cola light

Dan word ik helemaal gek en alleen echte coca cola is alleen maar goed. Ik kan er zo voor naar de avondwinkel fietsen

Misschien in mindere mate, maar dan ga ik inderdaad ook geen fanta drinken.
pi_70549404
Bij de Aldi hebben ze minireepjes pure chocolade.
Zo puur, dat je echt aan één zo'n minireepje genoeg hebt.
Is een kcal of 60, dus geen enkel probleem om zo af en toe te nemen.
Daarbij, als je helemaal naar de Aldi gefietst hebt, heb je het nog verdiend én er bij voorbaat afgefietst ook.

XM: maak anders nog even een heerlijke smoothie met yoghurt (mis ik in je lijst).
En vanavond gewoon vlees of vis met groentes.
En daarna een gezonde T (zonder suiker).
pi_70549408
Gut kwaks, als je hier was, zou ik een fantastische chocomuffin voor je bakken
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:40:19 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70549426
We vormen een bijzonder duo zo kwak .

Zou je wel advies willen geven, maar ik kloot zelf alleen maar aan dus ik zal het niet doen.
Wens wel je alle goeds en succes enzo toe .
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:40:33 #38
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549438
lichtpuntje: ik weet dat het gevoel wel weer voorbij gaat. het is al aan het weg ebben.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:42:04 #39
148689 Muis006
pi_70549507
Niemand een tip voor de avond-T? ik wil niet structureel te weinig eten.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:42:25 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549522
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bij de Aldi hebben ze minireepjes pure chocolade.
Zo puur, dat je echt aan één zo'n minireepje genoeg hebt.
Is een kcal of 60, dus geen enkel probleem om zo af en toe te nemen.
Daarbij, als je helemaal naar de Aldi gefietst hebt, heb je het nog verdiend én er bij voorbaat afgefietst ook.

XM: maak anders nog even een heerlijke smoothie met yoghurt (mis ik in je lijst).
En vanavond gewoon vlees of vis met groentes.
En daarna een gezonde T (zonder suiker).
sorry, als ik zo'n vreetimpuls heb eet ik rustig 200 gram 70% chocolade. echt waar. en dan vind ik het niet eens lekker.

het enige wat echt helpt is om mezelf door het moment heen te opraten, schrijven, en huilen. tot het voorbij is. als ik dat maar vaak genoeg doe weet ik dat ik niet aan zoiets hoef toe te geven, weet ik dat het goedkomt, en hoop ik dat het steeds iets makkelijker gaat.
het gaat alleen in het begin met een hoop innerlijke woede en fysieke maagpijn gepaard.

sorry dat ik jullie nu als klankbord gebruikte...
pi_70549539
Thank you maria! Ik had hem echt nog een keer voor iemand anders moeten kopen want hij was maar 2 euro
pi_70549624
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?
pi_70549651
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heh
Huisje wordt bewoond! Is nog niet 100% af maar nu wel grotendeels opgeruimd foto's komen als ik mn kabeltje gevonden heb! Ik ga trouwens vandaag wel even zoeken!
Kabeltje al gevonden?

Kwakkie . Vind dat je er verstandig mee omgaat en zelf al doorhebt dat het voorbij zal gaan. Echt heel knap.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:45:44 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70549668
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Je hebt zo te zien nog geen zuivel dus ik zou gaan voor een kick-ass bak kwark! Al dan niet gemengd met vers fruit zoals aardbeitjes Of je pakt yoghurt en aardbeitjes en maakt een smoothie!

Zoiets?
pi_70549675
En dit is het andere rokje:

pi_70549696
Kwak wat vervelend dat je je zo voelt
pi_70549708
Ik was spuit elf, dus had je reactie niet gezien Kwak.

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, als niet-rokende roker ervaar ik soortgelijke gevoelens.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:46:42 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549711
@ XM: ik begrijp je ook heel goed hoor, juist hierdoor... mijn eetbuien hebben een heel fysiek en angstig element, en ik kan me goed je innerlijek weerstand tegen en angst voor meer eten voorstellen.

misshcien helpt het jou te weten dat ik in de afgelopen 10 minuten me heel naar heb gevoeld (echte junkie gevoelens - beetje zoals zin in een sigaret voor iemand die met roken gestopt is denk ik, incl buikpijn en spierspanning en stress) maar nu heb ik het gevoel toegelaten, en benoemd, en ik heb het voorbij laten gaan... en ikw eet zeker dat ik nu zo boodschappen kan doen en vrolijk alles kan laten liggen wat niet gezond is.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:47:33 #49
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549749
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?
gegrilde paprika met olijfolie/basilicum dressing! ik vind het zelf niet lekker maar mn gasten laatst wel... wil je t receptje muis?
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 15:47:56 #50
70532 loveli
N
pi_70549767
edit: mosterd na de maaltijd
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')