Je hebt vandaag enkel je ritme omgegooid en nu voelt het ineens als véél? Rarequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jamaar, ik wil echt niet aan de 1500 komen hoor. Dat vind ik echt veel te veel
![]()
.
Be easy on me he, het is nog geen zaterdag geweest.
excuze mequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
.
het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motorquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
De motor van mijn vader weegt volgens mij 350 kilo? En hij is best wel sterk en groot dus dat lukt hem op zich wel.
Ik moest hem een keer van de motor aftillen nadat hij helemaal verstijft was met een gescheurde harmstring. Hij moest helemaal huilen!!
Zie je het al voor jeP.Fje die grote man van 1,90 >95 kilo van een enorme motor af probeert te tillen
Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zettenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motor
Nee kwakje! Be strongquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
excuze me, maar als je ons om raad vraagt dan redeneren wij alsnog altijd vanuit het principe dat een mens gezond voldoende moet eten, en niet vanuit jouw waangedachten over 1000 kcal maxima... niet voor zaterdag, niet na zaterdag....
bovendien: je lijstje van vandaag is excl. diner alsnog maximaal 750 ckal. dan kan er dus voor 1200 kcal 's avonds nog steeds wel zo'n maaltijdsalade tegenaan.
je wéét toch dat je te weinig eet? waarom verwacht je dan van ons een "bravo" als je een lijstje met heel weinig kcal post?
knappe man die die motor tegenhoudt als hij eenmaal gaat... mijn motor is ook zeer stabiel, zolang hij rijdt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zettenMaar hij is echt eng sterk en heeft stalen zenuwen dus dat scheelt al de helft. Maar ook hij is wel eens met bijvoorbeeld z'n fiets gevallen.
Volgens mij is het een vrij stabiele motor, 1100 rt. Voor zover ik daar verstand van heb
[ afbeelding ]
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was
. Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
Af en toe voor de grap eens tellen hoeveel het is?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was
. Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
Deze 800kcal vind je eigenlijk ook al veel te veel, zei je netquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
.
Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel watquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??
en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)
watzijzeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??
en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)
dat helpt niet... echt niet. dat vind ik niet lekker genoeg...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zulk soort momenten heb ik een paar keer per dag met een beetje pech. en niet alleen met eten.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef laziness het volgende:
XM ik zit in de buurt van Madurodam![]()
Ik ga vanavond schandalig slecht uit eten ergens op het strand maar dat mag als er iets te vieren valt vind ik![]()
Ik ben wel ook begonnen met buikspieroefeningen
1200 is een absoluut absoluut absoluut bare minimum, zelfs voor mensen die hun stofwisseling al zo verpest hebben als jij. en omdat jij nu sport moet je iegenlijk met 100 kcal per week gaan opbouwen tot je zeker 1500 kcal per dag eet (nu maak je namelijk met sporten geen extra verbrandende spiertjes aan, maar eet je ze vrolijk weer op omdat je je lijf niet genoeg voert. als je meer gaat eten maak je die wel aan en wordt je basisverbranding hoger)quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel wat.
Ik slaap vanavond voor het eerst in heel lang weer bij m'n ouders in m'n oude éénpersoonsbed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik ben mooi bruin aan het worden. En ik weet nog steeds niet of ik hier nog een nachtje blijf of wegga. Hangt vh avondeten af denk ik.
die vind ik vies. en absoluut niet lekker genoeg om aan de behoefte te voldoen. 1 reepje uit een vwerpakking eten doe ik ook niet, vanwege het enorme chagerijn om het niet mogen eten vand e andere helft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
Een balisto is 94 kcal per reepje. En echt super lekker (vind ik) Dus als je 1 reepje aan mij geeft en de ander opeet?
De tram komt langs mijn pand. Ik zal zwaaien naar je voortaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Dan zitten we echt heel dicht bij elkaar. Vanochtend uitgestapt op halte Madurodam en vanaf daar naar het werk gelopen. Normaal stap ik Wagenaarweg uit, maar ik vind het ochtendwandelingetje nu zo lekker als het nog niet bloedheet is buiten.
sorry, als ik zo'n vreetimpuls heb eet ik rustig 200 gram 70% chocolade. echt waar. en dan vind ik het niet eens lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bij de Aldi hebben ze minireepjes pure chocolade.
Zo puur, dat je echt aan één zo'n minireepje genoeg hebt.
Is een kcal of 60, dus geen enkel probleem om zo af en toe te nemen.
Daarbij, als je helemaal naar de Aldi gefietst hebt, heb je het nog verdiend én er bij voorbaat afgefietst ook.![]()
XM: maak anders nog even een heerlijke smoothie met yoghurt (mis ik in je lijst).
En vanavond gewoon vlees of vis met groentes.
En daarna een gezonde T (zonder suiker).
Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Niemand een tip voor de avond-T?ik wil niet structureel te weinig eten.
Kabeltje al gevonden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh
Huisje wordt bewoond! Is nog niet 100% af maar nu wel grotendeels opgeruimdfoto's komen als ik mn kabeltje gevonden heb!
Ik ga trouwens vandaag wel even zoeken!
Je hebt zo te zien nog geen zuivel dus ik zou gaan voor een kick-ass bak kwark! Al dan niet gemengd met vers fruit zoals aardbeitjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Niemand een tip voor de avond-T?ik wil niet structureel te weinig eten.
gegrilde paprika met olijfolie/basilicum dressing! ik vind het zelf niet lekker maar mn gasten laatst wel... wil je t receptje muis?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |