Dus ik was niet de enigequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet over nadenken gewoon doen als het er een prima dag voor is.
Cookie dough?quote:Mijn lijstje van vandaag is weer bagger. Mn L was een halve bak B&J (gedeeld met vriendinnetje, zoooo lekker), mn T een halve liter versgeperst vruchtensap + halve zak dropfruitduo's en mn D was babi pangang (oid) met een tomaat. Maarrrr ik eet tenminste genoeg, ondanks het weer.
Ik was met de trein naar Nice en toen met de boot naar Corsica en toen met de trein naar een end verderop en toen van de ene kant van het eiland naar de andere gelopen (Mare a mare sud) en toen een week gekampeerd (naakt ja) en toen met de boot naar Sardinïe en toen met de bus naar een end verderop en toen met het vliegtuig naar Eindhoven en toen met de trein naar huis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heeeyy Sigme, welkom terug! ik vroeg me toevallig eerder deze week nog af waar je was en hoe 't met je zou gaan..
Ja, ik ben ook fier op mezelf!quote:
Ja, een sloepje! Echt superleuk is dat, en we hebben er al best veel gebruik van kunnen maken sinds half mei!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hebben jullie een eigen bootje? Wat leuk.Het is er wel heerlijk weer voor, om lekker buiten te zijn.
[..]
Normaal gesproken zou ik het ook niet zo bij elkaar gooien, maar als XM dan toch iets moet eten...
Groot gelijk over dat sporten.
Ja.....mijn ouders moesten eerder avondeten dus vanaf toen is het mis gegaan (als je het split ijsje niet mee telt als fout)quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Tot 14:00 prima, Miss_SWat een raar ritme!
Details?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.
Whehe stoer dat je toch gaat nu.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.
[..]
Cookie dough?
Groot gelijk. Ik ben wel geweest in een zaal zonder airco en dat is niet bepaald ideaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, dat meen je niet
Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook fier op mezelf!![]()
In de zaal ging ik echt dood trouwens, maargoed, dat ga ik altijd al wel een beetje bij Zumba!
Omgekeerd zou ie nog bijna normaal zijn....quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's idd een maf lijstje Miss_S!
[..]
Maar je bent wel gegaan, super goed van je Mariaatje, je bent zo goed bezig!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's idd een maf lijstje Miss_S!
[..]
Woeiiii! Ik ben ook geweest
*trots is* Nouja, niet zumba dus, maar body jam! Morgenavond en zaterdagochtend is er weer zumba
![]()
Bij body jam ga ik ook altijd half deaud, met in mn achterhoofd het feit dat als ik daadwerkelijk alles precies goed mee kon doen ik helemáál dood zou zijn
Alsnog, leuk om te gaan zwemmenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand die ik al jaren ken, nothin' juicy.
Check ons goed bezig zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je bent wel gegaan, super goed van je Mariaatje, je bent zo goed bezig!!
Dat zwemt er overdag ook hoor!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zou dat nooit durven, 's nachts gaan zwemmen in een meer o.i.d.
Veel te bang voor wat er allemaal zwemt
Ja, ik. En en er is geen zinnig woord over tezeggen.Soms is het geweldig weer, soms regent het alleen maar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:09 schreef laziness het volgende:
Gewoon doen GreysJe kunt het altijd weer over verven mocht het echt niks zijn
![]()
Is iemand hier eind augustus / begin september wel eens in Zuid-Engeland geweest? Ik wil graag weten of het dan nog een beetje lekker is qua weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |