Maar je hebt net toch gesport?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ook al zou ik het in huis hebben, om kwart over 9 zou ik geen vlees of vis meer gaan eten hoor. Ga over half uurtje al naar bed ofzo!
Ja? Dus? Ben alweer drie kwartier thuis inmiddels hoor.quote:
In zuivel zitten ook eiwitten volgensmij. Neem je een lekker bakje (vruchten)yoghurt ofzo na het sporten, dat gaat er vast wel inquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ook al zou ik het in huis hebben, om kwart over 9 zou ik geen vlees of vis meer gaan eten hoor. Ga over half uurtje al naar bed ofzo!
O, dat forum was offline toen ik vertrok en toen ik vanochtend keek was het nog steeds leeg, maar ik begrijp dat inloggen wonderen kan doen. Was ik niet opgekomen, en ik had het niet gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Sigme even kort gePMd, maar het is toch 2 seconden werk om even daar in te loggen en te kijken? Dat duurt toch net zo lang als op een PM wachten en lezen?Echt niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het geen prettig idee dat ze hier leest dat er per PM over haar gepraat wordt.
Dus? moet je je lichaam voedenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja? Dus? Ben alweer drie kwartier thuis inmiddels hoor.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
O, dat forum was offline toen ik vertrok en toen ik vanochtend keek was het nog steeds leeg, maar ik begrijp dat inloggen wonderen kan doen. Was ik niet opgekomen, en ik had het niet gezien.
Dus ten eerste bedankt voor de update en ten tweede voor de hint.
Twee seconden om in te loggen, en een uur om bij te lezen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sigme even kort gePMd, maar het is toch 2 seconden werk om even daar in te loggen en te kijken? Dat duurt toch net zo lang als op een PM wachten en lezen?Echt niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het geen prettig idee dat ze hier leest dat er per PM over haar gepraat wordt.
Ja, dat weet ik uit ervaring!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog wel slasaus en een pak chocomelk.
Wat een treurnis.
Ooh Goodbye, wat heerlijk! Smeer je je wel goed in? Want op het water gaat het extra hard he.
Niet over nadenken gewoon doen als het er een prima dag voor isquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef loveli het volgende:
Ik beken, had geen idee hoe laat het is. Vandaag lijkt me een prima dag om ergens een plas in te duiken, zo rond middernacht. Even nadenken of ik dat ga doen.
Nicequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik morgen lekker met mijn vriendje met ons bootje weg. Wel eerst nog even werken, maar daarna lekker op het water in de zon
Oh wat lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik morgen lekker met mijn vriendje met ons bootje weg. Wel eerst nog even werken, maar daarna lekker op het water in de zon
Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog wel slasaus en een pak chocomelk.
Wat een treurnis.
Ooh Goodbye, wat heerlijk! Smeer je je wel goed in? Want op het water gaat het extra hard he.
Getverquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade.Ok, misschien wat veel werk voor nu...
Ieuw, dat meen je nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade.Ok, misschien wat veel werk voor nu...
Als ergens niet klip en klaar staat dát het een kat is, ga ik nooit uit van de kat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook alles behalve kattig bedoeld hoor, echt. Ik druk me soms wat ongelukkig uit, maar vandaar dat ik jou ook even PMde omdat je weg bent geweest enzo
Ze heeft een eigen topic, dus dan heb je het echt zo gevonden en bijgelezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Twee seconden om in te loggen, en een uur om bij te lezen ja.
Maar goed, ik bedoelde ook niets verkeerds hoor.
Binnenkort heb ik elke vrijdag vrij en dan heb ik hopelijk meer tijd en lees ik het zelf wel.
Thanks anyhow.
Ik ben wel geweeeeeest!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, dat meen je niet
Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
Hebben jullie een eigen bootje? Wat leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Normaal gesproken zou ik het ook niet zo bij elkaar gooien, maar als XM dan toch iets moet eten...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, dat meen je niet
Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |