abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 21:50:53 #226
70532 loveli
N
pi_70561786
Dat is juist het leuke van 's nachts zwemmen, dan zie je niet hoe smerig het water is en niemand ziet je cellulitis.
crap in = crap out
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:52:20 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70561846
Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
Oja, ik kan ook doorgaan voor iemand die 5 maand zwanger is
Toch was ik vanmiddag nog een 60.5 kg.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70561851
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja.....mijn ouders moesten eerder avondeten dus vanaf toen is het mis gegaan (als je het split ijsje niet mee telt als fout)
Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denkt
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:55:14 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70561958
@greys: hoe leuk het rode haar je ook staat, ik zou het niet in de kleur verven. Ten eerste is het moeilijk om vanuit rood weer terug te keren naar een andere tint en ten tweede valt het haar rood verven als je boven de 35 bent vaak in de zelfde categorie als een "pittig kort kapsel". Ik druk me misschien een beetje raar uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

wil je het toch,laat je dan niet door mij weerhouden hoor! Want het staat je volgens mij wel heel mooi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70561969
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denkt
Ik vind je ook niet streng overkomen, vooral wijs als het om eten gaat
pi_70562007
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
Je weet dat je er goed uitziet, maar dit hemdje doet blijkbaar niets voor je lijf: niet meer aandoen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:57:06 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70562042
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70562080
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cambridge diet, ervaring of mening hierover

Wat een gezelligheid
Ja....daarom ook niet echt handig om het in dit topic ook nog eens aan te halen
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:58:56 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70562109
Ik ben trouwens echt aangekomen. Van maat 34-36 zit ik nu op 36-38. Het strakke is er van af zeg maar. En hoe jammer ik het ook vind, ik denk dat dit lijf beter bij me past. 't Is net wat vrouwelijker, zachter en ronder.

Mijn daglijst:
o.weetabix met melk
s. 45 minuten mountainbike
t. sperziebonen-tonijnsalade met dressing + broodje kaas + muffin
l. 2 wortels
t. 3 bolletjes ijs
d. patato wedges met saus + rauwkostsalade en dressing
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:59:18 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70562121
Waarom niet? Er worden toch wel vaker linkjes naar andere topics over afvallen gepost? Zoals dat meiske dat van bmi 20 naar 18 wilde ofzo?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70562231
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoek flatterende kleren . Elk figuur heeft zo z'n beperkingen, niet geschapen zijn voor strakke hemdjurkjes lijkt me geen kotsen waard .

Hoe is het met je flappoot?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 22:05:23 #237
163650 Greys
pi_70562331
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zwemt er overdag ook hoor!

Ik zwem in de Vinkeveense plassen en die zijn zo helder, dan weet je zeker dat er geen rare glibbers bij je benen zitten
Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70562396
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!
Daarom ga ik gewoon morgenmiddag zwemmen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70562412
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt morgen ook weer haske warm, dus dan is fruit erg lekker .
Ja, heerlijk! Wij gingen van de week ook bij Albert Heijn weg met een halve kar vol groente en fruit.
Onze snack voor na het sporten: aardbeien en ananas met yoghurt. Net nog een smoothie gemaakt met banaan, meloen, bosbessen en ananas, dat vulde ook nog best aardig. Alleen zijn we vanaf vrijdagavond weg (diploma-uitreiking en examenfeest van schoonzusje) en ligt er nog een heleboel fruit dus ik ga dadelijk nog maar een fruitsalade maken ofzo. Enthousiast inkopen is leuk, maar je moet wel goed plannen. Gelukkig is het allemaal gezond.

Oja, als ik toch bezig ben ook maar een lijstje.
O: 2 sneetjes bruin brood (met pitten en zo) met brie
T: niks, cursus dus alleen koffie
L: 1 snee brood met boterhamworst, 1 snee met Slankie, blikje jus d'orange
T: 2 sneetjes brood met Slankie en knoflooksaus
D: visschotel met koolvis, met knoflook geroerbakte spinazie, aardappelpuree en kaassaus (Aangepaste versie van dit recept, niet slank maar ik had Mon Chou die op moest . Wel echte aardappels trouwens, puree uit zakjes vind ik zonde van de kcal.)
T: smoothie, half cakeje
T: dadelijk iig nog meloen en aardbeien
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 22:08:44 #240
163650 Greys
pi_70562462
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
@greys: hoe leuk het rode haar je ook staat, ik zou het niet in de kleur verven. Ten eerste is het moeilijk om vanuit rood weer terug te keren naar een andere tint en ten tweede valt het haar rood verven als je boven de 35 bent vaak in de zelfde categorie als een "pittig kort kapsel". Ik druk me misschien een beetje raar uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

wil je het toch,laat je dan niet door mij weerhouden hoor! Want het staat je volgens mij wel heel mooi.
Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:11:09 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70562537
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
Geen idee. Nog langer laten groeien? Ik weet het echt niet. Of misschien laagjes. Of een permanent
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:13:10 #242
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70562623
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat rood je best goed zou staan. Wel moet je bedenken, dat rood haar alle rode plekjes in je gezicht accentueert, dus flink aan de slag met concealer. Ik denk dat je kapper je het best advies kan geven.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70562648
Hier geen geniale haarideeėn Greys, sorry. Ik ben niet zo creatief, daarom ben ik al bijna m'n hele leven blond met een paardenstaartje. (Op de puberteit na, toen was het kort en jongensachtig. )

Goh, zo'n lijstje ziet er een stuk minder erg uit dan wat ik in m'n hoofd had.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:13:59 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70562654
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoek flatterende kleren . Elk figuur heeft zo z'n beperkingen, niet geschapen zijn voor strakke hemdjurkjes lijkt me geen kotsen waard .

Hoe is het met je flappoot?
Ja is ook zo, ik zou het ook nooit in het openbaar aandoen hoor Even makkelijk na het douchen..
Flappoot... volgens mij heeft de fysio het vrijdag zo ongeveer gevonden, een beknelde zenuw vanaf mijn knie tot halverwege scheenbeen. Dus er is hoop
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70562722
Als je jezelf wilt verwennen zou je wel een keer naar een echt goeie kapper kunnen gaan voor advies. Of doe je dat altijd al?

Hoewel, mijn tante was een keer bij Mari v/d Ven (had ze gewonnen) en die kwam ook niet veel bijzonderder terug dan ze erheen ging. Maar goed, die had ook al kort haar dus misschien kon daar niet zo veel meer mee.
Ok, niet relevant.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:16:06 #246
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70562734
Mijn lijstje:

O: smoothie met aardbei en yoghurt, plus een boterham met chocopasta
T: smoothie
L: boterham + omelet, 2 boterhammen met aardbeien
T: ijsje
D: lasagne

Enige waar ik met dit weer teveel van eet, zijn ijsjes
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70562816
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:16 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje:

O: smoothie met aardbei en yoghurt, plus een boterham met chocopasta
T: smoothie
L: boterham + omelet, 2 boterhammen met aardbeien
D: lasagne

Enige waar ik met dit weer teveel van eet, zijn ijsjes
Waren het magnums of waterijsjes?
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 22:22:09 #248
70532 loveli
N
pi_70562955
Bikini *check*
Jersey jurkje *check*
Zaklamp *check*
Handdoek *check*

Doei!
crap in = crap out
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:23:12 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70563001
ola! mag ik nogmaals zeggen dat ik jullie erg lief vond vanmiddag, met mn freak-out vreetbui realisatie moment?

ik heb in de winkel 1 slecht ding gekocht: B&J ijs, als toetje met mn vriendinnetje van de middelbare school vanavond. maar dat was geen vreetbui aankoop maar een weldoordachte traktatie. we hebben samen nog geen halve pot op gegeten, dus ik ben trots!

diner: aardappelkroketjes, gehaktballetjes, komkommer en paprika
toe: bakje ben en jerries met een toefje slagroom (uit de spuitbus, ca. 50 kcal)
tussendoor voor het eten: een handje gemengde noten en cashews

ik heb het overleefd, mijn vreetbui! en ik ga voor altijd proberen te onthouden dat het maar 10 minuten duurt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 22:24:36 #250
70532 loveli
N
pi_70563063
B&J mag, want daar heb je van genoten!
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')