Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denktquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja.....mijn ouders moesten eerder avondeten dus vanaf toen is het mis gegaan (als je het split ijsje niet mee telt als fout)
Ik vind je ook niet streng overkomen, vooral wijsquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denkt
Je weet dat je er goed uitziet, maar dit hemdje doet blijkbaar niets voor je lijf: niet meer aandoen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
Oja, ik kan ook doorgaan voor iemand die 5 maand zwanger is
Toch was ik vanmiddag nog een 60.5 kg.
Ja....daarom ook niet echt handig om het in dit topic ook nog eens aan te halenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cambridge diet, ervaring of mening hierover
Wat een gezelligheid
Zoek flatterende klerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
Oja, ik kan ook doorgaan voor iemand die 5 maand zwanger is
Toch was ik vanmiddag nog een 60.5 kg.
Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zwemt er overdag ook hoor!![]()
Ik zwem in de Vinkeveense plassen en die zijn zo helder, dan weet je zeker dat er geen rare glibbers bij je benen zitten
Daarom ga ik gewoon morgenmiddag zwemmen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!
Ja, heerlijk! Wij gingen van de week ook bij Albert Heijn weg met een halve kar vol groente en fruit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt morgen ook weer haske warm, dus dan is fruit erg lekker.
Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
@greys: hoe leuk het rode haar je ook staat, ik zou het niet in de kleur verven. Ten eerste is het moeilijk om vanuit rood weer terug te keren naar een andere tint en ten tweede valt het haar rood verven als je boven de 35 bent vaak in de zelfde categorie als een "pittig kort kapsel". Ik druk me misschien een beetje raar uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
wil je het toch,laat je dan niet door mij weerhouden hoor! Want het staat je volgens mij wel heel mooi.
Geen idee. Nog langer laten groeien? Ik weet het echt niet. Of misschien laagjes. Of een permanentquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
Ik denk dat rood je best goed zou staan. Wel moet je bedenken, dat rood haar alle rode plekjes in je gezicht accentueert, dus flink aan de slag met concealer. Ik denk dat je kapper je het best advies kan geven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
Ja is ook zo, ik zou het ook nooit in het openbaar aandoen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek flatterende kleren. Elk figuur heeft zo z'n beperkingen, niet geschapen zijn voor strakke hemdjurkjes lijkt me geen kotsen waard
.
Hoe is het met je flappoot?
Waren het magnums of waterijsjes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:16 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje:
O: smoothie met aardbei en yoghurt, plus een boterham met chocopasta
T: smoothie
L: boterham + omelet, 2 boterhammen met aardbeien
T: ijsje
D: lasagne
T: ijsje
Enige waar ik met dit weer teveel van eet, zijn ijsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |