quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even advies gevraagd... mijn donkerbruine haar is momenteel nogal flets en nietszeggend.
Nu zat ik net met mijn telefoon te prutsen op kantoor en een foto van mijn collega en mij te maken. Op die foto leek het (door verkeerde instellingen) ineens of mijn haar rood-achtig was. En ik vond het best wel staan. Zal ik het furrufuh? Ik moet het tķch verven omdat ik steeds meer grijze haren vind maar misschien dan keer in een knalkleur?
Zie spoiler voor de eigenlijk mislukte foto, maar waardoor ik het idee kreeg.
Uiteraard wist ik ook weer niet hoe ik die foto van foon naar computer moest krijgen, maar dat is na wat geklooi gelukt
Ik krijg bij geverfd rood haar altijd het "wel de lusten, niet de lasten"-gevoel. Aan de andere kant, dat is eigenlijk alleen maar goed. Dus go for it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik las het en kreeg gelijk zin in eten haha!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef laziness het volgende:
Me dunkt Cycle! Dat je het vol houdtIk was al lang iets lekkers gaan halen geloof ik.
Meestal plan ik dat ik ontbijt, lunch en diner eet, en dan neem ik nog 2 of 3 tussendoortjes mee (afhankelijk van hoe lang ik van huis ben) dan eet ik de tussendoortjes op wanneer ik er trek in heb, en lunch ergens tussen 12.00 en 14.00 ook wanneer ik trek heb en diner is bijna altijd expres vroeg omdat ik daarna nog moet sporten, of soms geen diner omdat ik na het sporten geen zin meer heb om te koken...quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Plannen jullie wat je eet? Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik eet als ik trek heb. Totdat ik ķf 4 knäckebröt op heb, ķf tot het op is (bij fruit). En als ik een kwartier na t eten nog of weer trek heb, eet ik weer 2 knäckebröt of fruit. De laatste tijd eigenlijk wel altijd verantwoorde dingen...
Ik moet wel want ik eet zoveel als ik meeneemquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Plannen jullie wat je eet? Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik eet als ik trek heb. Totdat ik ķf 4 knäckebröt op heb, ķf tot het op is (bij fruit). En als ik een kwartier na t eten nog of weer trek heb, eet ik weer 2 knäckebröt of fruit. De laatste tijd eigenlijk wel altijd verantwoorde dingen...
ik was op een gegeven moment gewoon over mn honger heen. heb echter wel knallende koppijn, omdat ik ook te weinig water bij me hadquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef laziness het volgende:
Me dunkt Cycle! Dat je het vol houdtIk was al lang iets lekkers gaan halen geloof ik.
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik was op een gegeven moment gewoon over mn honger heen. heb echter wel knallende koppijn, omdat ik ook te weinig water bij me hadoh well, gaat wel weer over, nu boodschappen doen voor rock werchter1
![]()
Muisje, k heb niet alles bijgelezen, maar hoe gaat het met je? nog steeds zoveel last van medicatie etc? ik hoop zo dat je je snel wat beter voelt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan zijn jullie weer bijIk heb nog meer nutteloze foto's gemaakt (tijger met earmuffs op de printer en zulks) maar aangezien dat het aantal daadwerkelijk nuttige foto's overschaduwde (woonkamer overview ben ik ook vergeten!) moeten jullie het hier even mee doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Fijn zo! Als het maar beter gaat, da's het belangrijkste!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagthet gaat langzaam wat beter met me, de meds slaan gelukkig aan en vrijdag ben ik klaar met de ene kuur. Ik heb wel een dikke buik dus dat ziet vast charmant uit
maar daar krijg ik maagtabletjes voor.
Wat goed dat je scriptie bijna af is! Maar wel goed eten vanavond![]()
Scuzi! Ik wou alleen niet meteen het hele topic hijacken met mijn fotospamquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto's Maria!!! Maar ze worden wel een beetje irri geresized door die spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |