Oh mooiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Merel, ik heb langs zien komen dat Chico pennen heeft ontvangen en dat Muis riep dat jij de eregast op haar feestje bent als ze wint! Dus ik denk dat het goed is aangekomen!
Jaaa aangekomenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
Jaaaa hoooi! Ik heb 't zo druk dat ik het niet leuk meer vind, en ik mis 't om hier goed mee te kunnen lezen de laatste dagenIk zie zo even snel dat Sigme terug is van vakantie en dat loveli gaat naaktzwemmen ofzo??
En zijn de enveloppen voor Muis en Chico aangekomen??
Ik heb vandaag netjes gegeten, maar de afgelopen dagen waren een ramp. Met bolle plofbuiken tot gevolg. Ik moet over anderhalve week met vriendinnen naar de sauna, ik zie het echt niet zitten
On a brighter note: ik weet misschien wat ik ga doen met vakantie! Een verrassingsreis via www.bestemming-onbekend.nl. Zouden jullie zoiets aandurven?
Leuk idee!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
On a brighter note: ik weet misschien wat ik ga doen met vakantie! Een verrassingsreis via www.bestemming-onbekend.nl. Zouden jullie zoiets aandurven?
Ik zie geen rare opgezette lichaamsdelenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:21 schreef Chicolate het volgende:
Miss S, hou je misschien vocht vast of is je lijf wat ontregeld door het warme weer? Weet van mijn moeder dat ze met warm weer enorm opgezette handen/vingers heeft en vocht vasthoudt, dat gaat weg zodra ze een beetje gewend is aan het weer. En ik hoorde je van de week nog zeggen dat je tevreden bent met je spiegelbeeld, hou daar aan vast.
Mijn spiegelbeeld is onveranderd maar ik ben opeens, eindelijk na zoveel tijd, afgevallen. Het komt vast door de B&J!
Dát is de oorzaakquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik zie geen rare opgezette lichaamsdelenmaar ja ik zal er een beetje rekening meehouden dat mijn lichaam misschien vocht vasthoud (of mijn weegschaal niet tegen het weer kan, hij is al oud).
En verder ben ik inderdaad wel tevreden, daarom ga ik ook weer meten
Dat ga ik niet als smoesje gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dát is de oorzaakJij bent goed bezig, je weegschaal is gewoon gaar
Smoesje? Mja... Kweenie. Maar ik denk dat de oorzaak eerder dáár ligt dan in je eet/sportpatroonquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:30 schreef Miss_S het volgende:
Dat ga ik niet als smoesje gebruiken![]()
Maar het zou goed kunnen
Oeh spannend!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
Nu ben ik zenuwachtig! Vandaag is het dan zover.....maar eens de koffers gaan inpakken!
Je bedoelt mijn frites met pindasaus/ijs/niet hardlopen/niet dansen patroon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Smoesje? Mja... Kweenie. Maar ik denk dat de oorzaak eerder dáár ligt dan in je eet/sportpatroon
Ja! Zo schop je je stofwisseling weer even wakker en als je dan weer wat gezonder gaat doen, val je af in het tempo van de hogesnelheidslijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:41 schreef Miss_S het volgende:
Je bedoelt mijn frites met pindasaus/ijs/niet hardlopen/niet dansen patroon?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
Nu ben ik zenuwachtig! Vandaag is het dan zover.....maar eens de koffers gaan inpakken!
Dank voor de tip! Die film is geniaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Filmtip: vanavond komt Sideways om 20:30 op RTL 8. Eén van mijn favoriete films.
Virginia Madsen
Leuke theorie inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Zo schop je je stofwisseling weer even wakker en als je dan weer wat gezonder gaat doen, val je af in het tempo van de hogesnelheidslijn![]()
In theorie dan heh![]()
Ben ik de enige die nu al warmte gerelateerde hoofdpijn heeft?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend NynkeEcht een avontuur lijkt me het!
Vandaag geen zeemist in Scheveningen, maar gewoon gelijk wárm. En ik moet de hele dag werken. Naja, in Gouda zit ik toch alleen maar te zweten in de flat. Beter hier zitten met het zeewindje.
Het was ook echt heel lekker! We hebben gegeten bij zo'n tentje waar je ook saté enzo kan eten, meer eetcafé-achtig. Maar de kwaliteit is wel echt goed! Niet heel ingewikkelde recepten, maar in uitvoering en kwaliteit van bijvoorbeeld het vlees helemaal in orde. Ik dacht ik een mager hoofdgerecht had genomen, maar mijn god, de hoeveelheid ossehaas die ik erbij kreeg.... Ik geloof dat ik zeker 1/3 niet opkon (wel alle stukjes vlees eruit gegeten, veel sla laten liggen).quote:
rond de 20 graden....Best okay dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, tof joh! Ben benieuwd wanneer je wat kunt laten horen! Hoe warm is 't nu in Harare, eigenlijk?
ik vlieg om 21.00 naar Nairobi, en vandaar morgenochtend naar Harare. En ik heb een kamer! Hoe en wat, geen idee, maar ze mailden dat ze wat gevonden hadden, dus ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Spannend Nynke!
Hoelang is het vliegen en moet je nog overstappen?
En heb je al onderdak daarginds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |