Je moet inderdaad wel tegen die foute muziek kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook een keer naar die Foute Partydat lijkt me echt geweldig (fout)
hoe was het?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Vikkesteyn, Kate Winslet zit in het publiek bij Wimbledonmaar wel met kleren aan dus misschien is het dan niet zo spannend.
Ja ik ben superzenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Vik, wat klinkt je heerlijk vrolijk, je hebt het echt naar je zin he?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben superzen. Hier heb ik lekker de ruimte, een andere omgeving, ik word een beetje vertroeteld door m'n moeder
. Echt een beetje een minivakantie. Plus: ik word lekker vroeg wakker, ben al lekker vroeg aan het schrijven en dus ook lekker vroeg klaar. Ben hier veel productiever dan thuis
.
klinkt lekker!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Heb mn avondeten calorie-wise geboost omdat ik zo naar body jam ga![]()
Ik heb gegrilde kipfilet met gebakken aardappelpartjes en een salade van gemengde sla, tomaat, wat flintertjes kruidenkaas en pesto-dressingImprovisatie-powerrrr
![]()
Maar zometeen ben je klaar en kan je zeven-gangen-menu's gaan koken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
klinkt lekker!!!
ik heb echt chronisch tijdgebrek en dus alweer niet gekookt. gister maaltijdsaladee met surimi, vandaag met geitenkaas
Dat moet je dan zeker vaker doen! Geen vervelende Duitse die rommel maakt enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben superzen. Hier heb ik lekker de ruimte, een andere omgeving, ik word een beetje vertroeteld door m'n moeder
. Echt een beetje een minivakantie. Plus: ik word lekker vroeg wakker, ben al lekker vroeg aan het schrijven en dus ook lekker vroeg klaar. Ben hier veel productiever dan thuis
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |