quote:Onduidelijkheid over testament Jackson
Uitgegeven: 29 juni 2009 07:55
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 07:55
LOS ANGELES - Er bestaat onduidelijkheid over het testament van het donderdag overleden popicoon Michael Jackson. De familie heeft het document nog niet gezien en volgens een advocaat van de familie is het onduidelijk of er wel een testament bestaat.
Mocht Jackson geen testament hebben opgesteld, dan gaan zijn bezittingen naar de naaste familie, aldus de advocaat. Moeder Katherine zou daarvoor de aangewezen persoon zijn, zei de jurist tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.
Ondertussen stond vader Joe Jackson zondag op de rode loper bij de uitreiking van de BET Awards, die geheel in het teken stond van de overleden artiest.
Tegen CNN maakte vader Jackson de opmerking dat hij met zijn zakenpartner een platenmaatschappij runt en op Blu-ray techniek wil overstappen. Hij kreeg daarna veel kritiek op zijn ''ongevoelige'' opmerking.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:10 schreef matthijst het volgende:
Er is een testament: "Indeed, the only known existing will sits in a safe at attorney John Branca’s office in Century City. So far, Branca has been out of town. It may not be until Monday before he returns and offers the will for probate, sources say."
Ander nieuws: A security guard by the name of Alberto who worked at Michael Jackson’s rented Bel Air estate–his last name still unknown– made the famous 911 call to police on Thursday. It was not someone named “Tippy,” as reported by the New York Post.
Frank DiLeo, was not at the house when Jackson collapsed. DiLeo was at his hotel in Los Angeles, received a call about Jackson, and rushed to the hospital. None of Jackson’s kids were present when he collapsed, I am told. They were in the house but not in the room with Jackson and Dr. Conrad Murray.
So far, Rowe has not addressed the issue of the kids or custody despite frantic reports. She wouldn’t do that, she says. “Michael hasn’t even been buried,” she says. Rowe has always had an excellent relationship with Michael’s mother, Katherine Jackson, and looks forward to talking to her soon, and possibly even seeing the children when the time is right.
One thing I didn’t bring up with Rowe, but shouldn’t be forgotten: her friendship with Michael was the thing that saved him at his child molestation trial in 2005. Rowe testified for him in court, clearing up for the jury all misconceptions about the pop icon. Her testimony is generally thought to have been the deciding factor in the jury’s deliberations, and kept Jackson out of jail.
Nog een wonder dat die zo oud is geworden. Aan de andere kant zal het wel weer crap zijn. Gelekte autopsie-gegevens.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Qwea het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)Jackson-autopsy.html
Aha, daar heeft ZijOnLine het dus vandaan. Let ook even op het filmpje rechts van het artikel. P.Diddy.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Qwea het volgende:
quote:(29-6-2009) Michael Jackson was bijna helemaal kaal, was vol met gaatjes van naalden en woog amper 51 kilo bij zijn overlijden en zijn maag bevatte alleen maar pillen en geen voedsel. Zijn lichaam vertoonde littekens van ten minste 13 chirurgische ingrepen. Volgens de pathologen droeg Jackson een pruik om de "perzikenvacht" op zijn hoofd te bedekken. Verscheidene van zijn ribben waren gebroken, als gevolg van de reanimatiepogingen.
De experts zouden ook versteld hebben gestaan van de manier waarop Jackson op zijn sterfbed is behandeld. Een van de vier pogingen om adrenaline in zijn hart in te spuiten, miste zijn doel. Er was ook zichtbare schade door het aanbrengen van een zuurstofmasker en door de buisjes die weren ingebracht bij de reanimatiepogingen.
Dokter Conrad Murray ontkent dat hij voor Michaels overlijden nog Demerol (synthetische morfine) heeft ingespoten, of pijnstillers heeft toegediend.
Maar de dokter ligt wel onder vuur voor zijn reanimatiepogingen. Murray probeerde Jackson op zijn bed te reanimeren, maar had dat volgens de richtlijnen op een harde ondergrond moeten doen. Een vergissing die misschien "fatale minuten" kostte.
De King of Pop was volgens het onderzoek wel goed aan het herstellen van een operatie om een huidkanker te verwijderen.
iemand in zo'n afgetakelde staat nog 50 concerten laten geven? Dit is onmenselijk dit had MJ dan ook nooit gered.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Qwea het volgende:
Hoe sneu als je toch een complete mall moet sluiten om een keer te kunnen ervaren hoe het in een supermarkt is..quote:
money money money moneyquote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
iemand in zo'n afgetakelde staat nog 50 concerten laten geven? Dit is onmenselijk dit had MJ dan ook nooit gered.
Zowiezo zijn die 50 concerten een aanslag op iemand, zelfs al ben je gewoon gezond..quote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
iemand in zo'n afgetakelde staat nog 50 concerten laten geven? Dit is onmenselijk dit had MJ dan ook nooit gered.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Vivi het volgende:
Jeutje...ik ben benieuwd hoe ie eruit zag in zijn "natural state".
Of misschien ook wel niet.
Tragisch leven had die kerel eigenlijk he. Ik zeg niet dat het een lieverdje was hoor, maar de verhalen over 'Hij wil zonodig blank zijn en bleekt zichzelf' waren dus hoogstwaarschijnlijk ook gewoon onzin waar hij tegen liep te vechten, dat child abuse gebeuren was hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar (aangezien dat joch nu zelf ook toegeeft dat hij had gelogen) en wie weet wat er allemaal nog meer niet waar was.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Vivi het volgende:
Jeutje...ik ben benieuwd hoe ie eruit zag in zijn "natural state".
Of misschien ook wel niet.
Zit net over de minuut heen met kijken, maar geloof dat ik het ook niet droog ga houdenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:
Nu zit ik dus gewoon op mijn werk te huilen.
Ik kan hem er nu ook bij zetten?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef Shitney het volgende:
Mag dit filmpje trouwens in de volgende OP?
Anders de Youtubedingetjes achter een spoilerlink zetten? Dan issie niet zo lang?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hem er nu ook bij zetten?
Ben alleen zo bang dat de OP te vol/lang wordt, moet ie dan ipv het interview? Of kan hij er nog wel bij vind je? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit!
Misschien bovenin de OP direct onder de data, en dan de andere youtubedingen in spoilertags?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hem er nu ook bij zetten?
Ben alleen zo bang dat de OP te vol/lang wordt, moet ie dan ipv het interview? Of kan hij er nog wel bij vind je? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit!
Smart thinking!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders de Youtubedingetjes achter een spoilerlink zetten? Dan issie niet zo lang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. werkt dus niet in dit geval helaas.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik hou de filmpjes ook maar uit de spoiler, want er struikelt iets als ik ze in een spoiler wilquote:Op maandag 29 juni 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met uitgebreide OP's. Zeker niet in dit geval.
Wat een ontzettend vrolijk en lief filmpje.quote:
Zou Michael daar dan echt NIETS over hebben laten vastleggen over hoe hij dat graag gewild zou hebben? Ik kan dat eigenlijk niet geloven. Want dan zou er geen twijfel meer moeten zijn bij de familie, dan moeten ze er gewoon alles aan doen om zijn wens uit te laten komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:05 schreef shomila het volgende:
Onduidelijkheid over begrafenis Jackson
LOS ANGELES - Het is nog onduidelijk hoe de familie de vorige week overleden Michael Jackson de laatste eer wil bewijzen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:
Over welke uitspraken van vader Joe heb je het nu?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
En ie vader van MJ is niet goed wijs. Zo praat je toch niet over je zoon? Die gast is gek.
Dat ie zegt dat we een superster zijn verloren. Het is toch zijn zoon?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over welke uitspraken van vader Joe heb je het nu?
Het lijkt wel of hij haske bezopen is op dat filmpje of dementerend. Rare vent iig.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dat ie zegt dat we een superster zijn verloren. Het is toch zijn zoon?
Daarnaast raar om over zaken te hebben terwijl je zoon is overleden.
Dat kan ook nog, medicijnen. Hij kon iig moeilijk uit zijn woorden komen, snapte de helft van de vragen niet en liet andere mensen voor hem antwoorden.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zit die kerel onder de medicijnen.
Ik vraag het me af... volgens mij is hij gewoon niet zo tof.
en ik achter de pcquote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:
Ik kon het me ook niet voorstellen, terwijl ik echt groot (lees: obsessief) fan was als teenager. Maar ik kreeg 2 dagen terug een spontane mail van mijn opa die precies verwoordde wat Jackson voor mij betekende in een moeilijke tijd, en toen kwamen ineens de tranen en het besef dat het eigenlijk voelt alsof ik een oude vriend heb verlorenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook allemaal heel triest, maar ik heb dat dus niet, dat ik er om moet huilen.
Op het werk huilen of nu nog steeds moeten huilen gaat mij dan ook wel wat ver eigenlijkNiet dat ik het iemand kwalijk neem - uiteraard niet, het zijn andermans gevoelens! - maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen
... en ik vind dat het heel knap dat hij door kon gaan. Volgens mij hebben de meeste mensen geen idee hoe eenzaam/rottig zijn leven was, mede dankzij het uitbraden van die roddels, keer op keer, op keer op keer.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef DesertRose het volgende:
Ik begrijp nu pas wat voor een grote artiest hij was en wat voor een impact hij had op ons allen!
Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk.
Ik vond hem vroeger wel een tikje vreemd, maar nu ik alles terug kijk en terug lees begrijp ik hem steeds meer en meer. Hij was inderdaad een legende.
Wel vind ik het vreselijk dat zoveel mensen nu al die lul verhalen gaan geloven.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef JX het volgende:
Wanneer ze het over het toewijzen van de kinderen hebben, spreken ze niet voor niets enkel over Katharine en wordt er met geen woord gerept over JoeVraag me uberhaupt af of die twee nog wel echt samenleven.
[..]
Ik kon het me ook niet voorstellen, terwijl ik echt groot (lees: obsessief) fan was als teenager. Maar ik kreeg 2 dagen terug een spontane mail van mijn opa die precies verwoordde wat Jackson voor mij betekende in een moeilijke tijd, en toen kwamen ineens de tranen en het besef dat het eigenlijk voelt alsof ik een oude vriend heb verloren![]()
Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook allemaal heel triest, maar ik heb dat dus niet, dat ik er om moet huilen.
Op het werk huilen of nu nog steeds moeten huilen gaat mij dan ook wel wat ver eigenlijkNiet dat ik het iemand kwalijk neem - uiteraard niet, het zijn andermans gevoelens! - maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent,
http://www.dailymail.co.u(...)-results-reveal.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef bloodymary het volgende:
Dat uitgelekte autopsierapport lijkt me maar weer onzin. Het staat in de Sun en alsof zoiets belangrijks zo makkelijk uit zou lekken en dat dan alleen The Sun dat weet.
Net als die onzin die ze van het weekend verklaarden over Debbie Rowe, dat zij de kinderen al claimde, wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Mensen, geloof die Sun/Telegraaf journalistiek toch niet!
Telegraaf plukt dat van The Sun..Je weet niet wie je moet geloven. Ik ben benieuwd wie o wie ooit met de echte waarheid komtquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef bloodymary het volgende:
Dat uitgelekte autopsierapport lijkt me maar weer onzin. Het staat in de Sun en alsof zoiets belangrijks zo makkelijk uit zou lekken en dat dan alleen The Sun dat weet.
Net als die onzin die ze van het weekend verklaarden over Debbie Rowe, dat zij de kinderen al claimde, wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Mensen, geloof die Sun/Telegraaf journalistiek toch niet!
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Telegraaf plukt dat van The Sun..Je weet niet wie je moet geloven. Ik ben benieuwd wie o wie ooit met de echte waarheid komt
'revealed today in autopsy details leaked to The Sun.'quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-results-reveal.html
ooh, en ja, zoiets lekt erg makkelijk uit. Met geld is alles te koop hoor.
quote:
ja, dat weet ikquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
'revealed today in autopsy details leaked to The Sun.'
Ik heb eerder al eens gelezen dat hij kaal was. Maar die autopsie results lijken me fake, omdat ik gisteren volgens mij nog een offical statement heb gehoord of gelezen dat de coroners office verbaasd was over zijn goede fysieke conditie.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.
Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
quote:WASHINGTON - Investigators conducting autopsy on Michael Jackson’s body were surprised at how healthy the King of Pop was, a source has claimed.
The source has told Fox News that Jackson’s body has been kept in its own crypt at a Los Angeles morgue under lock.
Such actions have been exercised so that no pictures of the body are leaked.
eanwhile, Craig Harvey, a spokesman for the Los Angeles County coroner, ruled out any signs of foul play in the autopsy and said further tests would be needed to determine Jackson’s cause of death.
No funeral plans have been made public. (ANI)
Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee tochquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
Volgens mij was hij sowieso deels kaal door dat Pepsi ongeluk, en ik meen ergens in de afgelopen dagen gelezen of gehoord te hebben dat ook die huidziekte zijn haar had aangetast. Veel sterren zijn trouwens kaal of kalend, door alle behandelingen die hun haar ondergaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee toch
Ik snap heel goed wat je bedoelt, toen ik het zag, prikten de tranen ook naar buiten. Ik kan sowieso slecht tegen om te zien dat mensen verdriet hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.
Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent, ik kan om de gekste dingen huilen. Dit filmpje raakte me gewoon heel erg, omdat ik denk dat het voor de echte naasten ook is hoe ze zich MJ zullen willen herinneren. Voor mij brengen die fotos al zoveel leuke herinneringen terug, dat zal voor de familie nog veel erger zijn. Niet de freak die door het slijk getrokken wordt, maar dat lieve jongetje met die stralende glimlach en die fantastische stem die op elke foto, zelfs als er anderen naast staan, wel van het scherm lijkt te spatten.
Doordat hij zo lang beroemd is geweest (letterlijk mijn hele leven) voelt het ook dichtbij. Wij waren (als je ongeveer zo oud bent als ik tenminste) er bij, bij die fotos. We hebben hem onder onze neus zien opgroeien, hebben al die hoogtepunten en dieptepunten meegemaakt toen ze gebeurden, hebben de moonwalk staan oefenen op onze zolderkamertjes, de videoclips beeldje voor beeldje teruggespoeld om de dansjes na te doen, dus ondanks dat je hem niet gekend hebt, lijkt het wel alsof je hem gekend hebt. Omdat we erbij waren toen het gebeurde.
Na wat googlen kom ik dit tegen. Hij heeft zijn eigen vader dus ook beschuldigd van misbruik. Lekker geloofwaardig allemaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ik kan trouwens maar op 1 site vinden dat die jordan over het misbruik loog.
De zgn foto's van de autopsie die uitgelekt zouden zijn.quote:
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.quote:
Je kent The Onion duidelijk nietquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zieke figuren. Daar zijn de Prive, Story en dat soort bladen kwaliteitsblaadjes bij.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
quote:Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson.
TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.
Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.
Bron.
Nou, ik twijfel nog hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Heheh, gevonden en al vind ik het erg genoeg dat deze foto's er zijn, ik vind het wel nodig om te laten zien dat het niet waar is.
Komt de nepfoto.
[ afbeelding ]
Kijk ook naar de tanden, MJ had een prachtig gebit.
Leuk Halloweenmasker.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaren 80 en 90 het nieuws niet bijgehouden zeker?
Als The Sun, Telegraaf of News of The World het schrijven is het doorgaans bij voorbaat niet waar
quote:
Wat een krant ook, die telegraafquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef shomila het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ee_jaar_dood___.html
Het wordt steeds gekker.
Echt belachelijk hoeveel mensen dat serieus gelovenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef 0100 het volgende:
Dat mensen inderdaad in die nepfoto's trappen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." ~ Albert EinsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat toch wel heel wat stappen te ver zegquote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
Angst voor meer zelfmoorden Jackson-fans
-
Bron Telegraaf
iddquote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel heel wat stappen te ver zeg
waarschijnlijk had hij toen meer "blanke" vlekken dan zijn oorspronkelijke huidskleur waardoor hij zich beter helemaal "blank" kon make-uppen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Anonymousz het volgende:
Maar wanneer werd hij blank was zeker tussen Thriller en Bad
Toen Bad uitkwam zag ik voor het eerst dat hij blank was
Overzichtje met jaartallen. Wel heel knulige teksten er bijquote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Anonymousz het volgende:
Maar wanneer werd hij blank was zeker tussen Thriller en Bad
Toen Bad uitkwam zag ik voor het eerst dat hij blank was
Oh, nou zo zeer zit ik er nou ook weer niet in, sorry dusquote:Op maandag 29 juni 2009 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Hmm die site klopt niet echt, ik zie zo al dat die van 1999 uit 1995 komt, van tijdens het maken van de Scream-video.
vind ik niet raar, die ziekte kan nl. op stress reageren. als je dan opeens zo succesvol wordt...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zei dat ie ten tijde van Off the wall en Thriller echt meer van die ziekte begon te merken
quote:
Ik ben blij dat de lijkschouwers in LA experts zijnquote:2. Michael Jackson heeft zijn dood in scène gezet om een nieuw leven te beginnen.
Er zijn geruchten dat Michael Jackson aan het einde van zijn leven helemaal aan de grond zou hebben gezeten. Daarom geloven sommige fans dat hij zijn dood in scène gezet heeft. Zo kon hij opnieuw beginnen en tevens aan de lange concertreeks in Londen ontsnappen.
MAAR: De lijkschouwers in Los Angeles worden als experts beschouwd. Ze lieten er geen twijfel over bestaan dat het Michael Jackson is en dat hij dood is.
in 1999 leek hij wel op een wijfquote:Op maandag 29 juni 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Overzichtje met jaartallen. Wel heel knulige teksten er bij
http://www.anomalies-unlimited.com/Jackson.html
en die pakquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat de lijkschouwers in LA experts zijn
w00tquote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]schurk! en tegen mij piepen over dat ik in de MJ topics Zit
Totaal offtopic ; maar de buuf ligt in de bikino op de grond van dr balkonGeen mooie bikini
Ze moet verplicht mn bon jovi aanhoren
Ik heb wat cd's uit je kast getrokken
Geen woordquote:
Hij had het bij 1983 moeten laten, mooi jaar ook trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 16:25 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
in 1988 werd hij al lichter
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ga sms-en over die bikini buuf.
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef shomila het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ee_jaar_dood___.html
Het wordt steeds gekker.
Maar toen was het qua gezicht al meer een stripfiguur dan een man.quote:
Wacht even hoor! Dus:quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef wapwip het volgende:
Een filmpje waarin de advocaat van de doctor zijn manier van handelen uitlegd:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=96def7a1-8a68-4a1b-80c3-857c3847e566
![]()
Eindelijk nieuws wat in ieder geval écht is
Mij is altijd geleerd je handen in elkaar (vingers) te vouwen, en met je hoe noem je dat? Muis? te reanimeren. Iig niet met 1 handquote:Op maandag 29 juni 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht even hoor! Dus:
- Michael lag in bed
- De dokter deed zijn rug ondersteunen met zijn hand
- Doet CPR met de andere hand
- En heeft hem later alsnog uit bed gehaald om op de grond verder te reanimeren
En dan zegt die advocaat ook nog dat er gewoon blood flow was en dat What he was doing was effective. Effective? Wat klopt er niet aan dit verhaal?
En dan nog, met één hand CPR doen en dat handiger vinden?
ws geenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel levens heeft hij op die manier al gered?
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef wapwip het volgende:
enorm effective ja, daarom is ie nu ook doodidioot die dokter
Zo kan je het je ook afvragen...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel levens heeft hij op die manier al gered?verwoest
Je hoeft niet meer in te haken .quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd je handen in elkaar (vingers) te vouwen, en met je hoe noem je dat? Muis? te reanimeren. Iig niet met 1 hand
Dat dacht ik dus inderdaad. Waarom zou je zo moeilijk op dat bed doen als je hem gewoon op de grond had kunnen leggenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef wapwip het volgende:
En dat ie dan ook pas na een kwartier ofzo zoiets had van joh, laat ik hem eens op de grond leggen
Nou jah , ik heb me vandaag nog eens zitten te bedenken dat de man best enorm in paniek heeft kunnen zijn .quote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef wapwip het volgende:
En dat ie dan ook pas na een kwartier (of langer) ofzo zoiets had van joh, laat ik hem eens op de grond leggen
Ooh inhaken hoeft niet meer?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer in te haken .
Maar iemand reanimeren met 1 hand en dan zijn rug ondersteunen met de andere![]()
En dan tussen door laat je de patient om donderen omdat je mond op mond moet geven
Klopt. Die gebroken ribben hoor je trouwens wel vaker. Dat gebeurt veel meer, door de druk die er op de ribben komt.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef N.icka het volgende:
Je moet trouwens best effectief pompen bij reanimatie om het goed te doen. Het is echt niet zo simpel.
En het is loodzwaar om te doen . Zeker in je eentje
Als je het goed doet pomp je net onder de ribben , niet eropquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Die gebroken ribben hoor je trouwens wel vaker. Dat gebeurt veel meer, door de druk die er op de ribben komt.
Dat heb ik ook al van sites in het buitenland gelezenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Anonymousz het volgende:
Biograaf: Michael was homofiel, geen pedofiel
AMSTERDAM - Ian Halperin, de biograaf van Michael Jackson, beweert dat de overleden popster homo was en geen pedofiel.
Jackson werd in 1993 door twee jongens van dertien, Jordan Chandler en Gavin Arvizo, beschuldigd van kindermisbruik. Halperin: “Michael viel op jonge mannen maar had geen seksuele gevoelens voor kinderen.”
De biograaf zegt met twee homo exen van de overleden zanger te hebben gesproken. “De een was ober, de ander een onbekende acteur. Met de ober had hij sindsdien een bijzondere band”, aldus de schrijver in de Daily Mail.
“Michael leerde hem kennen in een hotel in Hollywood, waar hij de popster bediende. Michael liet zijn interesse doorschemeren en de volgende nacht brachten ze samen door. De ober beweert dat de zanger verliefd op hem was. Ik heb foto’s gezien van hun romance.”
De auteur stelt ook andere getuigen te hebben gesproken. “Zij vertelden dat Michael regelmatig jonge mannen over de vloer had. Ook in de laatste maanden.”
Halperin beweerde eind vorig jaar al dat Michael niet langer meer dan een half jaar te leven had. “Hij had vlekken op zijn huid en grijze nagels. Michael leed aan erfelijke ziekte die zijn longen aantastte. Voor een longtransplantatie was hij te zwak”, zo beweert de auteur
Telegraaf
Kloptquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je het goed doet pomp je net onder de ribben , niet erop
Ik doe de cursus 2x per jaar en er veranderd steeds weer watquote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptMaar sommige pompen erop, en dan breek je ze. Laatst nog, hoorde ik van een vriendin van me dat een vriend van haar was gereanimeerd door ambulance broeders, en ook gebroken ribben had.
Ik vind het wel ernstig dat doktoren, broeders, ect, niet fatsoenlijk kunnen reanimeren.
Nu ik er zo overnadenk, wordt het tijd om eens weer een opfris cursus te gaan doen![]()
ik zie overeenkomsten met MJ zn neusquote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Latoya lijkt heel erg op Janet
ik vind haar neus raar
vind ik ookquote:
dat is waarquote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef DrDentz het volgende:Ik vind LaToya niet op Janet lijken. Janet is 100x mooier.
Latoya lijkt niet op Janet vind ik..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Latoya lijkt heel erg op Janet
ik vind haar neus raar
Zoals ik al eerder zei, als die dokter zo onschuldig was, en in zijn eigen onschuld had geloofd, had ie dan niet allang voor de camera een statement gemaakt? Desnoods met hulp van een advocaat. Maar had ie dan niet allang een keer de pers opgezocht ipv alles door de advocaat te laten doen?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Er klopt echt NIETS van dat verhaal van de dokter, dat hij via zijn advocaat heeft laten vertellen.
CPR is wel zo enorm zwaar, dat kan je echt niet effectief doen met één hand. Vooral niet als je iemand binnen een paar seconden vanuit bed op de grond kunt hebben (zeker zo'n licht mannetje als MJ) en dan wel effectief kunt reanimeren met twee handen en op een harde ondergrond.
En dan ook nog zeggen dat het effectief was. Hoe kán hij dat zeggen?
Zou 'men' nu nog steeds volhouden dat hem helemaal niets te verwijten viel?
En er was gezegd dat hij 'gelukkigerwijs' net die slaapkamer binnenkwam. Wat moest die man in de slaapkamer als hij niet wist dat er iets aan de hand was?
quote:A guardianship petition has been filed for Michael Jackson's children by Katherine Jackson, the grandma.
She is asking the court to appoint her as the guardian for all three kids.
The petition states the kids have "no relationship with their biological mother."
According to the petition, the kids are in the care of Katherine and they have "a long established relationship."
The petition says the value of Michael Jackson's assets are unknown at this time.
Debbie Rowe is named as mother of the two children in the petition.
As for why Katherine thinks it would be "best" to appoint her guardian, "Minor children are currently residing with paternal grandmother. They have a long-established relationship with paternal grandmother and are comfortable in her care."
The petition says it's "not known at this time" whether the mother (Rowe) agrees that Katherine should be the legal guardian.
As for Prince, Michael's third child, in the box where it says "mother" the box is checked "none." The DOB is listed as January 21, 2002.
A hearing is now set for August 3 to hear the petition
Mwah, op zich is het bij zo'n wéreldzaak natuurlijk niet zo gek als die man alles via een advocaat doet, onschuldig of niet. Nee, dat snap ik eerlijk gezegd wel. Voor hetzelfde geld wordt die kerel belaagd of wat dan ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, als die dokter zo onschuldig was, en in zijn eigen onschuld had geloofd, had ie dan niet allang voor de camera een statement gemaakt? Desnoods met hulp van een advocaat. Maar had ie dan niet allang een keer de pers opgezocht ipv alles door de advocaat te laten doen?
Er zitten inderdaad een boel rare factoren aan dit verhaal vast.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Er klopt echt NIETS van dat verhaal van de dokter, dat hij via zijn advocaat heeft laten vertellen.
CPR is wel zo enorm zwaar, dat kan je echt niet effectief doen met één hand. Vooral niet als je iemand binnen een paar seconden vanuit bed op de grond kunt hebben (zeker zo'n licht mannetje als MJ) en dan wel effectief kunt reanimeren met twee handen en op een harde ondergrond.
En dan ook nog zeggen dat het effectief was. Hoe kán hij dat zeggen?
Zou 'men' nu nog steeds volhouden dat hem helemaal niets te verwijten viel?
En er was gezegd dat hij 'gelukkigerwijs' net die slaapkamer binnenkwam. Wat moest die man in de slaapkamer als hij niet wist dat er iets aan de hand was?
Het is ook niet gek, maar als ie zichzelf eens ergens liet zien in de media. De vader van Michael die toch ook wel gehaat word door veel mensen, die laat zijn gezicht wel zien in de media. Hij zei weliswaar niet veel, maar het geeft wel een soort van genuine gevoel dat ie erbij staat. Als ze dat filmpje gewoon in een kantoor hadden opgenomen ofzo, en die dokter deed het woord met advocaat ernaast.. ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, op zich is het bij zo'n wéreldzaak natuurlijk niet zo gek als die man alles via een advocaat doet, onschuldig of niet. Nee, dat snap ik eerlijk gezegd wel. Voor hetzelfde geld wordt die kerel belaagd of wat dan ook.
quote:Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Aangezien RTL de rechten niet op tijd binnen hadden voor de documentaire
waarvan de promo is uitgezonden is er gekozen voor een documentaire waar
RTL de rechten voor heeft gekregen. "Take 2 Michael Jackson: Wat je niet
mocht zien" wordt voorlopig niet uitgezonden.
Wij wensen u nog veel kijkplezier bij RTL!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksservice
ik kijkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijken jullie naar Boulevard ..Het gaat over Michael.
Mijn gehandicapte zusje schrijft nog betere e-mailsquote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Antwoord op mijn mailtje (kon het niet laten ) aan RTL over de verkeerde docu:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn gehandicapte zusje schrijft nog betere e-mails
Het gaat natuurlijk ook nergens over. Eerst in de pers verklaren dat er niets fout was gegaan en dan mij (en vast nog vele anderen) nu gewoon opbiechten wat er wel was fout gegaanquote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn gehandicapte zusje schrijft nog betere e-mails
Damn, net gemist.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijken jullie naar Boulevard ..Het gaat over Michael.
Dat is wel fijn dat je op RTLgemist terug kan kijken..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:49 schreef Phrits het volgende:
[..]
Damn, net gemist.![]()
Kijk het wel op rtlgemist dan.
Snap sowieso niet waarom ze dit niet gewoon zo gezegd hebben, shit happens ja. Maar dan dat interview laten zien is inderdaad echt belachelijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk ook nergens over. Eerst in de pers verklaren dat er niets fout was gegaan en dan mij (en vast nog vele anderen) nu gewoon opbiechten wat er wel was fout gegaan
Daarbij... als je de rechten niet op tijd binnen hebt (kan gebeuren) dan ga je toch niet in plaats daarvan iets heel negatiefs uitzenden waar de overledene juist zo tégen was?
Lelijke dingen, deze shit is echt naaaaaaaaaaasty. Maarja, hij had inderdaad ook n iemand anders. En ik geloof best dat hij een heel vertekend beeld van liefde had.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Hara, ik denk dat hij óndanks de lelijke dingen toch wel van zijn vader en Latoya hield. Want wie had hij verder nou, behalve zijn familie? En moeder Jackson is gewoon bij haar man gebleven toen hij Michael sloeg en Latoya is ook niet de familie uitgegooid na haar beschuldiging, dus het was (denk ik!) een kwestie van 'van de hele familie houden, of niemand meer overhouden'.
Het was volgens mij een enorm eenzame man.
Ja, ze had Joe ook beschuldigd van het seksueel misbruiken van haar, en later ook weer "moest ik van Gordon zeggen"quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
LaToya zat op dat moment ook zwaar onder de plak bij haar (ex)man Jack Gordon. Later heeft ze alle beschuldigingen weer ingetrokken. Wat nu haar echte mening was weet ik ook niet.
Thnx for the tip. Maar krijg hem ook niet gekopieerdquote:Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Er staat overigens nog een filmpje op PerezHilton.com.
Een interview met de advocaat van de Jacksons, maar ik kan hem niet hier in dit topic krijgen.
Misschien lukt het iemand anders?
Is ome Jermaine niet een beetje een geschikte vader?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik mag hopen dat die Joe niet gaat meehelpen met "opvoeden"![]()
Hoe dan ook zijn die kinderen niet echt beter af, niet bij oma (hoe lang heeft die nog...), niet bij Debbie en onbekende moeder, en niet bij de nanny?....
of tante Janetquote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ome Jermaine niet een beetje een geschikte vader?
Da's de normaalste van het hele stel geloof ik. Geen idee of die zelf vrouw en kinderen heeft eigenlijk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de normaalste van het hele stel geloof ik.
Jermaine is nogal wispelturig.quote:Jermaine married Hazel Gordy (daughter of Motown Records founder Berry Gordy) in 1973. Their first child Jermaine Jr. (often called Jay), was born in 1977. Their daughter Autumn was born the following year in 1978.
After Jermaine's divorce from Hazel was finalized in 1987, Margaret Maldonado and Jermaine spent eight years together. The couple had two children: Jeremy Maldonado Jackson (1986) and Jourdynn Michael Jackson (1989).
Shortly after separating from Maldonado, Jermaine abruptly married Alejandra Genevieve Oaziaza in 1995.
The couple had sons Jaffar (July 25, 1996) and Jermajesty (2000). Jermaine filed for divorce in November 2004, and it was finalized in May 2008. Jermaine was only ordered to pay $50,000 for Alej's legal fees and $50,000 back child support in August 2007; in exchange for Alej waiving her spousal support [2].
He married his third wife, Halima Rashid, in 2004. They currently live in Los Angeles, but travel frequently to London and Bahrain. During his brother Michael Jackson's 2005 child-abuse trial, he was a staunch supporter of his brother, coming to Michael's defense on CNN's Larry King Live and appearing with him in court on numerous occasions.
of zijn jongste broer Randyquote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk als je de "normaalste" wilt vinden, je niet moet zoeken bij de Jacksons die wij, het grote publiek, al kennen. Dus iemand als Rebbie Jackson, de oudste zus.
Marlonquote:In August 1976 (at age 19), Jackson married Carol Parker, a girl he met and corresponded with since 1968 before his rise to fame. He is the only Jackson brother to avoid divorce and the couple has three children: Valencia, Brittany, and Marlon Jr. He has 1 grandchild.
Rebbiequote:Rebbie has been married to her childhood sweetheart Nathaniel Brown since November 30, 1968. The couple has three children: daughters, Stacee and Yashi, and son, Austin (also known as Auggie.) All three children are singers, with Stacee and Yashi forming a group originally called the X-Girls (now known as Geneva) while Auggie is currently finishing up his debut album. When Rebbie's mother, Katherine Jackson, became a Jehovah's Witness in 1965, Rebbie followed her into the faith. Rebbie's second album for her brother Michael's label featured a song written by Michael for her called Fly Away as well as a Bryan Loren produced song called You Take Me Places. Today she spends most of her time watching her grandson, London Blue.
Randyquote:Randy Jackson and Alejandra Loaiza were involved in a long-term relationship, having a daughter named Genevieve Jackson (born December 3, 1989) and a son named Steven Randall Jackson, Jr. (born October 2, 1991).
Randy Jackson was in a relationship with Eliza Shaffty. They have a child named Stevanna Jackson (born June 17, 1990).
Voor diegenen die digitale televisie hebben, er is volgens mij non-stop mj muziek geweest op TMF Pure. Dus vrijdag, het hele weekend en vandaag. Heb het wel vaak aanstaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
Weer MJ nummers op TMF
Die vond ik wel altijd de leukste na MJ en Janet, maar die heeft/had geloof ik een drankprobleem.quote:
Ik ga voor Janet, zou MJ vast ook ok hebben gevondenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Nou ja, Jermaine stond in elk geval wél achter zijn broer tijdens de child abuse toestanden.
Wat dacht je van Latoyaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Voor diegenen die digitale televisie hebben, er is volgens mij non-stop mj muziek geweest op TMF Pure. Dus vrijdag, het hele weekend en vandaag. Heb het wel vaak aanstaan.![]()
[..]
Die vond ik wel altijd de leukste na MJ en Janet, maar die heeft/had geloof ik een drankprobleem.
(kan me iets herinneren van een auto ongeluk met drank op)
Hahaquote:
ik kan niks beters verzinnenquote:
In elk geval een stuk jonger dan opa en omaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Maar die zijn ook al oud allemaal hè. Richting 60
Janet komt uit '66, we have a winnerquote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval een stuk jonger dan opa en oma
Rebbie de oudste van de vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Maar die zijn ook al oud allemaal hè. Richting 60
Ik wist niet dat Marlon een 2ling wasquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
Together Joseph and Katherine had ten children. Son Brandon died at birth. The other nine grew up to become professional musicians:
Maureen Reilette "Rebbie" Jackson (born May 29, 1950)
Sigmund Esco "Jackie" Jackson (born May 4, 1951)
Toriano Adaryll "Tito" Jackson (born October 15, 1953)
Jermaine LaJaune Jackson (born December 11, 1954)
La Toya Yvonne Jackson (born May 29, 1956)
Marlon David Jackson (born March 12, 1957)
Brandon Jackson (born March 12, 1957 - died at birth)
Michael Joseph Jackson (August 29, 1958 – June 25, 2009)
Steven Randall "Randy" Jackson (born October 29, 1961)
Janet Damita Jo Jackson (born May 16, 1966)
Arme vrouwquote:
Echt hèquote:
Wiki erkent ze nietquote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Joseph heeft ook nog een paar buitenechtelijke kinderen, die staan nieteens in het lijstje.
Ze wilde na die 9 anderen ook wel eens rust.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Arme vrouwWat dat betreft valt Janet er wel een beetje buiten.
Holy shit fuckquote:Jackson's image as a father was tainted throughout the late 1980s through the mid 1990s in which the media reported stories told by some of his children that Jackson was abusive towards his children. When he managed his family, he ordered each of them to call him "Joseph", which led to several siblings being estranged from their father.
In 2003, in an interview for BBC TV, Joseph admitted to using physical punishment on his children and also voiced his disapproval of homosexuality.[3]
Michael Jackson claimed that from a young age he was physically and emotionally abused by his father, enduring incessant rehearsals, whippings and name-calling, but also contends that his father being a strict disciplinarian played a large part of his success.[4][5] In one altercation — later recalled by Marlon Jackson - Joseph held Michael upside down by one leg and "pummeled him over and over again with his hand, hitting him on his back and buttocks."[6] Joseph would also trip up or push his male children into walls. One night while Michael was asleep, Joseph climbed into his room through the bedroom window. Wearing a fright mask, he entered the room screaming and shouting. Joseph said he wanted to teach his children not to leave the window open when they went to sleep. For years afterward, Michael suffered nightmares about being kidnapped from his bedroom.[6]
Michael first spoke openly about his childhood abuse in a 1993 interview with Oprah Winfrey. He said that during his childhood he often cried from loneliness and would sometimes get sick or start to vomit upon seeing his father.[7][8][9][10] In Michael's other high profile interview, Living with Michael Jackson (2003), the singer covered his face with his hand and began crying when talking about his childhood abuse.[6] Jackson recalled that Joseph sat in a chair with a belt in his hand as he and his siblings rehearsed and that "if you didn't do it the right way, he would tear you up, really get you."[11]
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef MrLunk het volgende:
.
Did Michael Jackson fake his own death to get out of having to perform 50 concerts in the UK? Thats the question some sites are asking after footage taken the day he died shows Michael Jacksons dead body sitting upright during a helicopter ride.
Truth or Hoax ?
Might Michael Jackson's Death be a Publicity stunt ?
http://spacecat90.antville.org/stories/1914017/
.
Na 10 keer spelen zie ik het nog niet hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef MrLunk het volgende:
.
Did Michael Jackson fake his own death to get out of having to perform 50 concerts in the UK? Thats the question some sites are asking after footage taken the day he died shows Michael Jacksons dead body sitting upright during a helicopter ride.
Truth or Hoax ?
.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Na 10 keer spelen zie ik het nog niet hoor
als hij zijn dood in scene heeft gezetquote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef MrLunk het volgende:
.
Truth or Hoax ?
.
Zullen waarschijnlijk nog talloze van deze verhalen komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef MrLunk het volgende:
.
Truth or Hoax ?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen weet dat Michael gewoon dood is, niks anders, maar stel nou dat het een publiciteitsstunt zou zijn voor de 50 concerten?
Wat zou jullie reactie zijn?
Perez Hilton meldt het ook van Debbie Rowe. http://perezhilton.com/20(...)orney-claims#respondquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef shomila het volgende:
Leugens rond Michael Jackson'
van onze redactie
AMSTERDAM - Verschillende verhalen rondom Michael Jackson -waaronder de autopsierapporten en de verklaring van Debbie Rowe- zouden onjuist zijn.
Volgens TMZ.com zijn de schokkende bevindingen in het autopsierapport onjuist. Daarin zou onder andere staan dat Michael kaal was en onder de injectiewonden zat, maar volgens een bron klopt daar niets van.
Ook de verklaringen van Michael's ex Debbie Rowe zouden niet kloppen. Zij zou volgens News of the World hebben gezegd dat Michael niet de biologische vader was van de twee oudste kinderen Prince Michael en Paris. Haar advocaat Marta Almli laat weten: "Dat interview heeft nooit plaatsgevonden, het artikel is van A tot Z verzonnen."
bron telegraaf.nl
Speciale schoenen. Hij had er het patent op.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Shitney het volgende:
Even volkomen tussendoor, naar aanleiding van een van de videos die niet weer voorbijkwam:
Is er iemand hier die er ooit achter is gekomen hoe in godesnaam die vooroverleuntoestand in Smooth Criminal in elkaar zat? Hoe deed ie dat in godesnaam?
ik word gek van die verschillende verhalenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef shomila het volgende:
Leugens rond Michael Jackson'
van onze redactie
AMSTERDAM - Verschillende verhalen rondom Michael Jackson -waaronder de autopsierapporten en de verklaring van Debbie Rowe- zouden onjuist zijn.
Volgens TMZ.com zijn de schokkende bevindingen in het autopsierapport onjuist. Daarin zou onder andere staan dat Michael kaal was en onder de injectiewonden zat, maar volgens een bron klopt daar niets van.
Ook de verklaringen van Michael's ex Debbie Rowe zouden niet kloppen. Zij zou volgens News of the World hebben gezegd dat Michael niet de biologische vader was van de twee oudste kinderen Prince Michael en Paris. Haar advocaat Marta Almli laat weten: "Dat interview heeft nooit plaatsgevonden, het artikel is van A tot Z verzonnen."
bron telegraaf.nl
Serieus?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Speciale schoenen. Hij had er het patent op.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond dat altijd zo geweldig, vroeg me altijd af hoe hij het deed en heb vroeger nog menigmaal geprobeerd het na te doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Shitney het volgende:
Even volkomen tussendoor, naar aanleiding van een van de videos die net weer voorbijkwam:
Is er iemand hier die er ooit achter is gekomen hoe in godesnaam die vooroverleuntoestand in Smooth Criminal in elkaar zat? Hoe deed ie dat in godesnaam?
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:31 schreef Phrits het volgende:
[..]
Zullen waarschijnlijk nog talloze van deze verhalen komen.
Misschien gaat 'ie trouwen met Elvis en wonen ze samen aan de golfkust.
dat geloof ik niet dat zou echt ziek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen weet dat Michael gewoon dood is, niks anders, maar stel nou dat het een publiciteitsstunt zou zijn voor de 50 concerten?
Wat zou jullie reactie zijn?
Ik zou dan eerder geloven in scene gezet om rustig ergens te kunnen leven.
Maar het lijkt mij dat hij dat nooit zou doen, dan zou hij zijn kinderen niet meer zien.
Echt allemaal broodje aap verhalen net zoals met elvis.
dat dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Na 10 keer spelen zie ik het nog niet hoor
Ik wou het altijd na doenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:40 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo geweldig, vroeg me altijd af hoe hij het deed en heb vroeger nog menigmaal geprobeerd het na te doen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat dus.
Het zou serieus wel erg erg erg erg erg briljant zijn (kom op. geef toe! fucked, maar wel briljant) als het wel een PB stunt zou zijn.
geen fuck van waar natuurlijk, maar toch
Vooral zuur en triest voor de twaalf fans die zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Briljant vind ik het niet.
Eerder een domme stunt die fans kwaad zal maken en dan zullen afknappen.
Nee Michael Jackson is dood, het is jammer en triest.
Wat een fucking briljante geest toch. Dat ie gewoon speciale schoenen uitvond, alleen maar om nóg coolere optredens en videos te kunnen maken. Wow.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Phrits het volgende:
Zojuist het hele patent gevonden van de schoenen.
Voor de geïntresseerden:
http://www.google.com/patents?id=MAUgAAAAEBAJ&printsec=abstract&zoom=4&source=gbs_summary_r&cad=0_0#PPA5,M1
Hahahah, dat zou kut zijn dan heyquote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef Phrits het volgende:
[..]
Vooral zuur en triest voor de twaalf fans die zelfmoord hebben gepleegd.
shit moet die docu nog kijken, die zal inmiddels wel klaar zijn met downloaden gok ikquote:Op maandag 29 juni 2009 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahah, dat zou kut zijn dan hey![]()
Maarja, moet je ook maar niet zo achterlijk zijn om om zo'n reden zelfmoord te plegen.
Ik vond het altijd een feest om naar zijn dansacts te kijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:40 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo geweldig, vroeg me altijd af hoe hij het deed en heb vroeger nog menigmaal geprobeerd het na te doen.
Als ie nog niet klaar is zou ik van provider gaan wisselenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef wapwip het volgende:
[..]
shit moet die docu nog kijken, die zal inmiddels wel klaar zijn met downloaden gok ik
Dat deed hij soms ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:48 schreef Noek het volgende:
Ooooh, ik dacht dat ze dat op zo'n band deden. Zo'n kassaband maar dan anders.
wijsneusquote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ie nog niet klaar is zou ik van provider gaan wisselen
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef wapwip het volgende:
Dit schijnt, volgens TMZ van rehearsals 2 dagen voor zijn dood zijn geweest:
[ afbeelding ]
quote:Michael Jackson Concert Rehearsal
Posted Jun 29th 2009 2:49PM by TMZ Staff
Just two days before he died, Michael Jackson practiced his moves during a rehearsal at Staples Center in L.A. for the London concerts.
.quote:Jackson Danced and Sang Last Night
Posted Jun 25th 2009 7:35PM by TMZ Staff
We've learned Michael Jackson showed no unusual signs of distress -- he was rehearsing his upcoming concert at the Staples Center in L.A. But, we're told, like other nights of rehearsal, Jackson was both hours late and lethargic.
michael jackson staples center
We're told rehearsal went late into the evening. Jackson was singing and dancing with the backup dancers and the band. Someone who was there says Jackson was supposed to show at 7 PM but didn't arrive until 10 and he was "listless." But that was normal, according to people at rehearsal.
Right now, some of the cast and crew are at Staples, packing up their stuff.
quote:3. Hi mom! I had a delicious Big Mac and fries today for lunch. Can we go again tomorrow?
Posted at 9:03PM on Jun 25th 2009 by Jermaine
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Michael Jackson -- Drugs Likely Cause of Death
Posted Jun 29th 2009 2:26PM by TMZ Staff
Michael JacksonSources tell TMZ it increasingly looks like Michael Jackson died from a drug overdose.
We've already reported that Jackson got a Demerol injection the morning he died. We're told more than one drug may be involved.
The LAPD is still conducting an active investigation.
Dat kan wel kloppen. Op 1 van de foto's zie je een gedeelte van de titel van de show "this is it"quote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit foto"s van de rehearsals? Kan het bijna niet geloven. WTF happened to MJ?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt zo niet op iemand die 2 dagen later dood neer zou vallen![]()
Yep, dit moet van 2 dagen ervoor zijn. Je zou toch bijna denken dat ie er lol in had en er best wel klaar voor was.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn dit foto"s van de rehearsals? Kan het bijna niet geloven. WTF happened to MJ?
Als je maar genoeg medicijnen neemt, dan lukt het wel hoor. Van de andere kant, hebben medicijnen niet ook voedsel nodig om goed te worden opgenomen in je lichaam?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
Als ie niet meer zou eten ed zou ie toch ook nooit zo kunnen repeteren? Zijn shows heb je echt veel energie voor nodig, hmm
Nah, dan snap ik er niks meer van. Hij is mager, maar straalt en is ready for it.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef wapwip het volgende:
Yep, dit moet van 2 dagen ervoor zijn. Je zou toch bijna denken dat ie er lol in had en er best wel klaar voor was.
Had die chief van de 1e lijkschouwing dat niet al verklaard, dat er Demerol was aangetroffen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:31 schreef matthijst het volgende:
Wat als de dokter nou eens gelijk heeft en hij Jackson geen demerol heeft gegeven?
Wat als de straks blijkt dat er geen medicijnen in zijn bloed/maag gevonden zijn?
Stel dat hij ''gewoon'' is overleden aan overinspanning of zoiets sufs?
Hij ziet er op de repetitiefoto's behoorlijk normaal / fit / standaard uit....
Bij de eerste This Is It zag hij er fit uit.....
Het drugsverhaal komt voorlopig alleen via zijn familie en die Oxman advocaat.
De dokter zegt dat hij niks heeft gegeven, waarom zou hij liegen, hij weet dat er getest wordt...
dat hele bericht was b/squote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef MrLunk het volgende:
.
Impressie van een kale Michael Jackson:
http://spacecat90.antville.org/stories/1914100/
.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef MrLunk het volgende:
.
.
Dezelfde photoshopper als van Sylvie vd Vaart?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef MrLunk het volgende:
.
.
Kan jij niet even gaan wieberen met je achterlijke links?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef MrLunk het volgende:
.
.
Voldemort.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef MrLunk het volgende:
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |