abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 17:09:53 #151
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70484479
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef wapwip het volgende:
En dat ie dan ook pas na een kwartier (of langer) ofzo zoiets had van joh, laat ik hem eens op de grond leggen
Nou jah , ik heb me vandaag nog eens zitten te bedenken dat de man best enorm in paniek heeft kunnen zijn .
Maar aan de andere kant , als cardioloog zijnde moet je beter weten

ps ik ken een aantal artsen die niet kunnen reanimeren
pi_70484544
Trouwens vind niemand het eigenlijk raar dat de dokter alles via deze advocaat doet? Als de dokter echt zo onschuldig was en goed had gehandeld, of zelf zou denken dat ie goed gehandeld had, dan had ie dat toch wel zelf durven te zeggen op tv? Ik vind dat alles via je advocaat doen toch ook wel een beetje aangeven dat meneer heel goed weet dat ie een fout gemaakt heeft. Just my 10 cent
  maandag 29 juni 2009 @ 17:11:59 #153
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70484553
Autopsie: Micheal Jackson was voor dood in slechte staat

De verschrikkelijke toestand van superster Michael Jackson is gebleken uit de beide autopsie's. Gelekte autopsie details tonen aan dat de zanger een soort skelet was voor dood, nauwelijks eten en alleen met pillen in zijn maag op het moment dat hij stierf.

Zijn heupen, dijen en schouders waren bezaaid met naald wonden. Vermoedelijk het gevolg van zijn injecties van verdovende pijnstillers, gezien deze drie keer per dag toegediend werden.

Een massa van chirurgische littekens waren de erfenis van ten minste 13 cosmetische operaties. De brug van zijn neus was verdwenen en zijn rechterhand was gedeeltelijk ingestort. De reanimatie van Micheal Jackson had gezorgd voor meerdere gebroken ribben. Met een gewicht van slecht 52 kilo had elke val meerdere botbreuken veroorzaakt.

Deskundigen vinden het verontrustend bewijs, de fysieke achteruitgang en nu zijn schokkende dood in Los Angeles afgelopen week.

Opeens woog hij 52 kg bij andere sites stond 57 kg
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 29 juni 2009 @ 17:13:04 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70484590
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef N.icka het volgende:

[..]

Je hoeft niet meer in te haken .

Maar iemand reanimeren met 1 hand en dan zijn rug ondersteunen met de andere
En dan tussen door laat je de patient om donderen omdat je mond op mond moet geven
Ooh inhaken hoeft niet meer?

Tis al een hele poos geleden hoor, dat ik ehbo heb gehad

Toen der tijd moesten we nog inhaken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 29 juni 2009 @ 17:14:56 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70484650
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef N.icka het volgende:
Je moet trouwens best effectief pompen bij reanimatie om het goed te doen. Het is echt niet zo simpel.
En het is loodzwaar om te doen . Zeker in je eentje
Klopt. Die gebroken ribben hoor je trouwens wel vaker. Dat gebeurt veel meer, door de druk die er op de ribben komt.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:19:14 #156
189430 Anonymousz
pi_70484789
Biograaf: Michael was homofiel, geen pedofiel

AMSTERDAM - Ian Halperin, de biograaf van Michael Jackson, beweert dat de overleden popster homo was en geen pedofiel.

Jackson werd in 1993 door twee jongens van dertien, Jordan Chandler en Gavin Arvizo, beschuldigd van kindermisbruik. Halperin: “Michael viel op jonge mannen maar had geen seksuele gevoelens voor kinderen.”

De biograaf zegt met twee homo exen van de overleden zanger te hebben gesproken. “De een was ober, de ander een onbekende acteur. Met de ober had hij sindsdien een bijzondere band”, aldus de schrijver in de Daily Mail.

“Michael leerde hem kennen in een hotel in Hollywood, waar hij de popster bediende. Michael liet zijn interesse doorschemeren en de volgende nacht brachten ze samen door. De ober beweert dat de zanger verliefd op hem was. Ik heb foto’s gezien van hun romance.”

De auteur stelt ook andere getuigen te hebben gesproken. “Zij vertelden dat Michael regelmatig jonge mannen over de vloer had. Ook in de laatste maanden.”

Halperin beweerde eind vorig jaar al dat Michael niet langer meer dan een half jaar te leven had. “Hij had vlekken op zijn huid en grijze nagels. Michael leed aan erfelijke ziekte die zijn longen aantastte. Voor een longtransplantatie was hij te zwak”, zo beweert de auteur

Telegraaf
  maandag 29 juni 2009 @ 17:21:36 #157
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70484849
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt. Die gebroken ribben hoor je trouwens wel vaker. Dat gebeurt veel meer, door de druk die er op de ribben komt.
Als je het goed doet pomp je net onder de ribben , niet erop
  maandag 29 juni 2009 @ 17:21:37 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70484850
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Anonymousz het volgende:
Biograaf: Michael was homofiel, geen pedofiel

AMSTERDAM - Ian Halperin, de biograaf van Michael Jackson, beweert dat de overleden popster homo was en geen pedofiel.

Jackson werd in 1993 door twee jongens van dertien, Jordan Chandler en Gavin Arvizo, beschuldigd van kindermisbruik. Halperin: “Michael viel op jonge mannen maar had geen seksuele gevoelens voor kinderen.”

De biograaf zegt met twee homo exen van de overleden zanger te hebben gesproken. “De een was ober, de ander een onbekende acteur. Met de ober had hij sindsdien een bijzondere band”, aldus de schrijver in de Daily Mail.

“Michael leerde hem kennen in een hotel in Hollywood, waar hij de popster bediende. Michael liet zijn interesse doorschemeren en de volgende nacht brachten ze samen door. De ober beweert dat de zanger verliefd op hem was. Ik heb foto’s gezien van hun romance.”

De auteur stelt ook andere getuigen te hebben gesproken. “Zij vertelden dat Michael regelmatig jonge mannen over de vloer had. Ook in de laatste maanden.”

Halperin beweerde eind vorig jaar al dat Michael niet langer meer dan een half jaar te leven had. “Hij had vlekken op zijn huid en grijze nagels. Michael leed aan erfelijke ziekte die zijn longen aantastte. Voor een longtransplantatie was hij te zwak”, zo beweert de auteur

Telegraaf
Dat heb ik ook al van sites in het buitenland gelezen
  maandag 29 juni 2009 @ 17:24:00 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70484912
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef N.icka het volgende:

[..]

Als je het goed doet pomp je net onder de ribben , niet erop
Klopt Maar sommige pompen erop, en dan breek je ze. Laatst nog, hoorde ik van een vriendin van me dat een vriend van haar was gereanimeerd door ambulance broeders, en ook gebroken ribben had.

Ik vind het wel ernstig dat doktoren, broeders, ect, niet fatsoenlijk kunnen reanimeren.

Nu ik er zo overnadenk, wordt het tijd om eens weer een opfris cursus te gaan doen
  maandag 29 juni 2009 @ 17:25:40 #160
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70484966
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt Maar sommige pompen erop, en dan breek je ze. Laatst nog, hoorde ik van een vriendin van me dat een vriend van haar was gereanimeerd door ambulance broeders, en ook gebroken ribben had.

Ik vind het wel ernstig dat doktoren, broeders, ect, niet fatsoenlijk kunnen reanimeren.

Nu ik er zo overnadenk, wordt het tijd om eens weer een opfris cursus te gaan doen
Ik doe de cursus 2x per jaar en er veranderd steeds weer wat
  maandag 29 juni 2009 @ 17:27:16 #161
189430 Anonymousz
pi_70485008

Latoya lijkt heel erg op Janet
ik vind haar neus raar
  maandag 29 juni 2009 @ 17:28:50 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70485054
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind haar neus raar
ik zie overeenkomsten met MJ zn neus
pi_70485099
Ik vind LaToya niet op Janet lijken. Janet is 100x mooier.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:30:47 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70485110
En toch vind ik Latoya veel enger
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:33:59 #165
189430 Anonymousz
pi_70485203
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
En toch vind ik Latoya veel enger
vind ik ook
  maandag 29 juni 2009 @ 17:34:33 #166
189430 Anonymousz
pi_70485218
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind LaToya niet op Janet lijken. Janet is 100x mooier.
dat is waar
  maandag 29 juni 2009 @ 17:54:43 #167
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70485843
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind haar neus raar
Latoya lijkt niet op Janet vind ik..
  maandag 29 juni 2009 @ 18:09:40 #168
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70486273
Dus, tijdlijn is nu:
11:30 - Michael krijgt volgens berichten Demerol toegediend
11:52 - Dr Murray vindt Michael en begint eenhandige CPR
12:22 - 911 call -> Carter legt Michael op de grond
14:26 - Michael wordt dood verklaard in het ziekenhuis
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70486349
Reported Jackson Autopsy -- A Fake
Posted Jun 29th 2009 11:14AM by TMZ Staff

We've learned the story making the rounds detailing the terrible condition of Michael Jackson's body is a fake.

A report in The Sun gave harrowing details of the body, but we've learned the "autopsy report" was fabricated and completely false.

Story developing ...

Het kwam ook niet voor niets van The Sun natuurlijk Wanneer vertellen die eens iets wat wel waar is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 18:23:58 #170
163650 Greys
pi_70486729
Er klopt echt NIETS van dat verhaal van de dokter, dat hij via zijn advocaat heeft laten vertellen.
CPR is wel zo enorm zwaar, dat kan je echt niet effectief doen met één hand. Vooral niet als je iemand binnen een paar seconden vanuit bed op de grond kunt hebben (zeker zo'n licht mannetje als MJ) en dan wel effectief kunt reanimeren met twee handen en op een harde ondergrond.
En dan ook nog zeggen dat het effectief was. Hoe kán hij dat zeggen?

Zou 'men' nu nog steeds volhouden dat hem helemaal niets te verwijten viel?
En er was gezegd dat hij 'gelukkigerwijs' net die slaapkamer binnenkwam. Wat moest die man in de slaapkamer als hij niet wist dat er iets aan de hand was?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 juni 2009 @ 18:25:39 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70486777
-edit- blijkbaar al gemeld.
Foutje.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70486778
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Er klopt echt NIETS van dat verhaal van de dokter, dat hij via zijn advocaat heeft laten vertellen.
CPR is wel zo enorm zwaar, dat kan je echt niet effectief doen met één hand. Vooral niet als je iemand binnen een paar seconden vanuit bed op de grond kunt hebben (zeker zo'n licht mannetje als MJ) en dan wel effectief kunt reanimeren met twee handen en op een harde ondergrond.
En dan ook nog zeggen dat het effectief was. Hoe kán hij dat zeggen?

Zou 'men' nu nog steeds volhouden dat hem helemaal niets te verwijten viel?
En er was gezegd dat hij 'gelukkigerwijs' net die slaapkamer binnenkwam. Wat moest die man in de slaapkamer als hij niet wist dat er iets aan de hand was?
Zoals ik al eerder zei, als die dokter zo onschuldig was, en in zijn eigen onschuld had geloofd, had ie dan niet allang voor de camera een statement gemaakt? Desnoods met hulp van een advocaat. Maar had ie dan niet allang een keer de pers opgezocht ipv alles door de advocaat te laten doen?
  maandag 29 juni 2009 @ 18:28:40 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70486889
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
-edit- blijkbaar al gemeld.
Foutje.
Ik hoop het zo
  maandag 29 juni 2009 @ 18:30:01 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70486936
quote:
A guardianship petition has been filed for Michael Jackson's children by Katherine Jackson, the grandma.

She is asking the court to appoint her as the guardian for all three kids.

The petition states the kids have "no relationship with their biological mother."

According to the petition, the kids are in the care of Katherine and they have "a long established relationship."

The petition says the value of Michael Jackson's assets are unknown at this time.

Debbie Rowe is named as mother of the two children in the petition.

As for why Katherine thinks it would be "best" to appoint her guardian, "Minor children are currently residing with paternal grandmother. They have a long-established relationship with paternal grandmother and are comfortable in her care."

The petition says it's "not known at this time" whether the mother (Rowe) agrees that Katherine should be the legal guardian.

As for Prince, Michael's third child, in the box where it says "mother" the box is checked "none." The DOB is listed as January 21, 2002.

A hearing is now set for August 3 to hear the petition
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 18:32:38 #175
163650 Greys
pi_70487006
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:25 schreef wapwip het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, als die dokter zo onschuldig was, en in zijn eigen onschuld had geloofd, had ie dan niet allang voor de camera een statement gemaakt? Desnoods met hulp van een advocaat. Maar had ie dan niet allang een keer de pers opgezocht ipv alles door de advocaat te laten doen?
Mwah, op zich is het bij zo'n wéreldzaak natuurlijk niet zo gek als die man alles via een advocaat doet, onschuldig of niet. Nee, dat snap ik eerlijk gezegd wel. Voor hetzelfde geld wordt die kerel belaagd of wat dan ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')