Nou jah , ik heb me vandaag nog eens zitten te bedenken dat de man best enorm in paniek heeft kunnen zijn .quote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef wapwip het volgende:
En dat ie dan ook pas na een kwartier (of langer) ofzo zoiets had van joh, laat ik hem eens op de grond leggen
Ooh inhaken hoeft niet meer?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer in te haken .
Maar iemand reanimeren met 1 hand en dan zijn rug ondersteunen met de andere![]()
En dan tussen door laat je de patient om donderen omdat je mond op mond moet geven
Klopt. Die gebroken ribben hoor je trouwens wel vaker. Dat gebeurt veel meer, door de druk die er op de ribben komt.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef N.icka het volgende:
Je moet trouwens best effectief pompen bij reanimatie om het goed te doen. Het is echt niet zo simpel.
En het is loodzwaar om te doen . Zeker in je eentje
Als je het goed doet pomp je net onder de ribben , niet eropquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Die gebroken ribben hoor je trouwens wel vaker. Dat gebeurt veel meer, door de druk die er op de ribben komt.
Dat heb ik ook al van sites in het buitenland gelezenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Anonymousz het volgende:
Biograaf: Michael was homofiel, geen pedofiel
AMSTERDAM - Ian Halperin, de biograaf van Michael Jackson, beweert dat de overleden popster homo was en geen pedofiel.
Jackson werd in 1993 door twee jongens van dertien, Jordan Chandler en Gavin Arvizo, beschuldigd van kindermisbruik. Halperin: “Michael viel op jonge mannen maar had geen seksuele gevoelens voor kinderen.”
De biograaf zegt met twee homo exen van de overleden zanger te hebben gesproken. “De een was ober, de ander een onbekende acteur. Met de ober had hij sindsdien een bijzondere band”, aldus de schrijver in de Daily Mail.
“Michael leerde hem kennen in een hotel in Hollywood, waar hij de popster bediende. Michael liet zijn interesse doorschemeren en de volgende nacht brachten ze samen door. De ober beweert dat de zanger verliefd op hem was. Ik heb foto’s gezien van hun romance.”
De auteur stelt ook andere getuigen te hebben gesproken. “Zij vertelden dat Michael regelmatig jonge mannen over de vloer had. Ook in de laatste maanden.”
Halperin beweerde eind vorig jaar al dat Michael niet langer meer dan een half jaar te leven had. “Hij had vlekken op zijn huid en grijze nagels. Michael leed aan erfelijke ziekte die zijn longen aantastte. Voor een longtransplantatie was hij te zwak”, zo beweert de auteur
Telegraaf
Kloptquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je het goed doet pomp je net onder de ribben , niet erop
Ik doe de cursus 2x per jaar en er veranderd steeds weer watquote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptMaar sommige pompen erop, en dan breek je ze. Laatst nog, hoorde ik van een vriendin van me dat een vriend van haar was gereanimeerd door ambulance broeders, en ook gebroken ribben had.
Ik vind het wel ernstig dat doktoren, broeders, ect, niet fatsoenlijk kunnen reanimeren.
Nu ik er zo overnadenk, wordt het tijd om eens weer een opfris cursus te gaan doen![]()
ik zie overeenkomsten met MJ zn neusquote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Latoya lijkt heel erg op Janet
ik vind haar neus raar
vind ik ookquote:
dat is waarquote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef DrDentz het volgende:Ik vind LaToya niet op Janet lijken. Janet is 100x mooier.
Latoya lijkt niet op Janet vind ik..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Latoya lijkt heel erg op Janet
ik vind haar neus raar
Zoals ik al eerder zei, als die dokter zo onschuldig was, en in zijn eigen onschuld had geloofd, had ie dan niet allang voor de camera een statement gemaakt? Desnoods met hulp van een advocaat. Maar had ie dan niet allang een keer de pers opgezocht ipv alles door de advocaat te laten doen?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Er klopt echt NIETS van dat verhaal van de dokter, dat hij via zijn advocaat heeft laten vertellen.
CPR is wel zo enorm zwaar, dat kan je echt niet effectief doen met één hand. Vooral niet als je iemand binnen een paar seconden vanuit bed op de grond kunt hebben (zeker zo'n licht mannetje als MJ) en dan wel effectief kunt reanimeren met twee handen en op een harde ondergrond.
En dan ook nog zeggen dat het effectief was. Hoe kán hij dat zeggen?
Zou 'men' nu nog steeds volhouden dat hem helemaal niets te verwijten viel?
En er was gezegd dat hij 'gelukkigerwijs' net die slaapkamer binnenkwam. Wat moest die man in de slaapkamer als hij niet wist dat er iets aan de hand was?
quote:A guardianship petition has been filed for Michael Jackson's children by Katherine Jackson, the grandma.
She is asking the court to appoint her as the guardian for all three kids.
The petition states the kids have "no relationship with their biological mother."
According to the petition, the kids are in the care of Katherine and they have "a long established relationship."
The petition says the value of Michael Jackson's assets are unknown at this time.
Debbie Rowe is named as mother of the two children in the petition.
As for why Katherine thinks it would be "best" to appoint her guardian, "Minor children are currently residing with paternal grandmother. They have a long-established relationship with paternal grandmother and are comfortable in her care."
The petition says it's "not known at this time" whether the mother (Rowe) agrees that Katherine should be the legal guardian.
As for Prince, Michael's third child, in the box where it says "mother" the box is checked "none." The DOB is listed as January 21, 2002.
A hearing is now set for August 3 to hear the petition
Mwah, op zich is het bij zo'n wéreldzaak natuurlijk niet zo gek als die man alles via een advocaat doet, onschuldig of niet. Nee, dat snap ik eerlijk gezegd wel. Voor hetzelfde geld wordt die kerel belaagd of wat dan ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, als die dokter zo onschuldig was, en in zijn eigen onschuld had geloofd, had ie dan niet allang voor de camera een statement gemaakt? Desnoods met hulp van een advocaat. Maar had ie dan niet allang een keer de pers opgezocht ipv alles door de advocaat te laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |