quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaren 80 en 90 het nieuws niet bijgehouden zeker?
Als The Sun, Telegraaf of News of The World het schrijven is het doorgaans bij voorbaat niet waar
quote:
Wat een krant ook, die telegraafquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef shomila het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ee_jaar_dood___.html
Het wordt steeds gekker.
Echt belachelijk hoeveel mensen dat serieus gelovenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef 0100 het volgende:
Dat mensen inderdaad in die nepfoto's trappen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." ~ Albert EinsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat toch wel heel wat stappen te ver zegquote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
Angst voor meer zelfmoorden Jackson-fans
-
Bron Telegraaf
iddquote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel heel wat stappen te ver zeg
waarschijnlijk had hij toen meer "blanke" vlekken dan zijn oorspronkelijke huidskleur waardoor hij zich beter helemaal "blank" kon make-uppen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Anonymousz het volgende:
Maar wanneer werd hij blank was zeker tussen Thriller en Bad
Toen Bad uitkwam zag ik voor het eerst dat hij blank was
Overzichtje met jaartallen. Wel heel knulige teksten er bijquote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Anonymousz het volgende:
Maar wanneer werd hij blank was zeker tussen Thriller en Bad
Toen Bad uitkwam zag ik voor het eerst dat hij blank was
Oh, nou zo zeer zit ik er nou ook weer niet in, sorry dusquote:Op maandag 29 juni 2009 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Hmm die site klopt niet echt, ik zie zo al dat die van 1999 uit 1995 komt, van tijdens het maken van de Scream-video.
vind ik niet raar, die ziekte kan nl. op stress reageren. als je dan opeens zo succesvol wordt...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zei dat ie ten tijde van Off the wall en Thriller echt meer van die ziekte begon te merken
quote:
Ik ben blij dat de lijkschouwers in LA experts zijnquote:2. Michael Jackson heeft zijn dood in scène gezet om een nieuw leven te beginnen.
Er zijn geruchten dat Michael Jackson aan het einde van zijn leven helemaal aan de grond zou hebben gezeten. Daarom geloven sommige fans dat hij zijn dood in scène gezet heeft. Zo kon hij opnieuw beginnen en tevens aan de lange concertreeks in Londen ontsnappen.
MAAR: De lijkschouwers in Los Angeles worden als experts beschouwd. Ze lieten er geen twijfel over bestaan dat het Michael Jackson is en dat hij dood is.
in 1999 leek hij wel op een wijfquote:Op maandag 29 juni 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Overzichtje met jaartallen. Wel heel knulige teksten er bij
http://www.anomalies-unlimited.com/Jackson.html
en die pakquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat de lijkschouwers in LA experts zijn
w00tquote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]schurk! en tegen mij piepen over dat ik in de MJ topics Zit
Totaal offtopic ; maar de buuf ligt in de bikino op de grond van dr balkonGeen mooie bikini
Ze moet verplicht mn bon jovi aanhoren
Ik heb wat cd's uit je kast getrokken
Geen woordquote:
Hij had het bij 1983 moeten laten, mooi jaar ook trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 16:25 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
in 1988 werd hij al lichter
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ga sms-en over die bikini buuf.
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef shomila het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ee_jaar_dood___.html
Het wordt steeds gekker.
Maar toen was het qua gezicht al meer een stripfiguur dan een man.quote:
Wacht even hoor! Dus:quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef wapwip het volgende:
Een filmpje waarin de advocaat van de doctor zijn manier van handelen uitlegd:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=96def7a1-8a68-4a1b-80c3-857c3847e566
![]()
Eindelijk nieuws wat in ieder geval écht is
Mij is altijd geleerd je handen in elkaar (vingers) te vouwen, en met je hoe noem je dat? Muis? te reanimeren. Iig niet met 1 handquote:Op maandag 29 juni 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht even hoor! Dus:
- Michael lag in bed
- De dokter deed zijn rug ondersteunen met zijn hand
- Doet CPR met de andere hand
- En heeft hem later alsnog uit bed gehaald om op de grond verder te reanimeren
En dan zegt die advocaat ook nog dat er gewoon blood flow was en dat What he was doing was effective. Effective? Wat klopt er niet aan dit verhaal?
En dan nog, met één hand CPR doen en dat handiger vinden?
ws geenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel levens heeft hij op die manier al gered?
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef wapwip het volgende:
enorm effective ja, daarom is ie nu ook doodidioot die dokter
Zo kan je het je ook afvragen...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel levens heeft hij op die manier al gered?verwoest
Je hoeft niet meer in te haken .quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd je handen in elkaar (vingers) te vouwen, en met je hoe noem je dat? Muis? te reanimeren. Iig niet met 1 hand
Dat dacht ik dus inderdaad. Waarom zou je zo moeilijk op dat bed doen als je hem gewoon op de grond had kunnen leggenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef wapwip het volgende:
En dat ie dan ook pas na een kwartier ofzo zoiets had van joh, laat ik hem eens op de grond leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |