abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 12:31:06 #51
163650 Greys
pi_70474479
Maar misschien zit die kerel onder de medicijnen.
Ik vraag het me af... volgens mij is hij gewoon niet zo tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 juni 2009 @ 12:41:19 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 12:45:35 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_70474896
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zit die kerel onder de medicijnen.
Ik vraag het me af... volgens mij is hij gewoon niet zo tof.
Dat kan ook nog, medicijnen. Hij kon iig moeilijk uit zijn woorden komen, snapte de helft van de vragen niet en liet andere mensen voor hem antwoorden.
Volgens mij is hij echt niet tof. Komt op mij over als een nare man.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 29 juni 2009 @ 12:54:54 #54
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70475155
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:

Nu zit ik dus gewoon op mijn werk te huilen.
en ik achter de pc
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 29 juni 2009 @ 12:58:05 #55
189430 Anonymousz
pi_70475251
ik kan nog steeds niet ophouden met huilen
Ik wil het nog steeds niet geloven dat hij weg is misschin zal ik het nooit geloven
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 13:01:14 #56
163650 Greys
pi_70475339
Ik vind het ook allemaal heel triest, maar ik heb dat dus niet, dat ik er om moet huilen.
Op het werk huilen of nu nog steeds moeten huilen gaat mij dan ook wel wat ver eigenlijk Niet dat ik het iemand kwalijk neem - uiteraard niet, het zijn andermans gevoelens! - maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 juni 2009 @ 13:01:40 #57
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70475353
Wanneer ze het over het toewijzen van de kinderen hebben, spreken ze niet voor niets enkel over Katharine en wordt er met geen woord gerept over Joe Vraag me uberhaupt af of die twee nog wel echt samenleven.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook allemaal heel triest, maar ik heb dat dus niet, dat ik er om moet huilen.
Op het werk huilen of nu nog steeds moeten huilen gaat mij dan ook wel wat ver eigenlijk Niet dat ik het iemand kwalijk neem - uiteraard niet, het zijn andermans gevoelens! - maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen
Ik kon het me ook niet voorstellen, terwijl ik echt groot (lees: obsessief) fan was als teenager. Maar ik kreeg 2 dagen terug een spontane mail van mijn opa die precies verwoordde wat Jackson voor mij betekende in een moeilijke tijd, en toen kwamen ineens de tranen en het besef dat het eigenlijk voelt alsof ik een oude vriend heb verloren
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70475380
Ik begrijp nu pas wat voor een grote artiest hij was en wat voor een impact hij had op ons allen!
Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk.
Ik vond hem vroeger wel een tikje vreemd, maar nu ik alles terug kijk en terug lees begrijp ik hem steeds meer en meer. Hij was inderdaad een legende.

Wel vind ik het vreselijk dat zoveel mensen nu al die lul verhalen gaan geloven.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:07:52 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70475570
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef DesertRose het volgende:
Ik begrijp nu pas wat voor een grote artiest hij was en wat voor een impact hij had op ons allen!
Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk.
Ik vond hem vroeger wel een tikje vreemd, maar nu ik alles terug kijk en terug lees begrijp ik hem steeds meer en meer. Hij was inderdaad een legende.

Wel vind ik het vreselijk dat zoveel mensen nu al die lul verhalen gaan geloven.
... en ik vind dat het heel knap dat hij door kon gaan. Volgens mij hebben de meeste mensen geen idee hoe eenzaam/rottig zijn leven was, mede dankzij het uitbraden van die roddels, keer op keer, op keer op keer.
Elk mens zou hier toch kapot aan gaan!?! Ik ben blij dat hij later toch nog zijn jeugd heeft kunnen herbeleven al is het natuurlijk niet hetzelfde. Wat mij betreft was hij 'kind' gebleven in zijn belevingswereld, als dat hem gelukkig maakte. Ik hoorde een opmerking van iemand die zei dat hij zijn excuses wilde aanbieden aan MJ omdat ze hem hebben laten vallen en hij hen niet, en dat ze hem hadden moeten helpen (zoiets). Ik ben het daar mee eens.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 29 juni 2009 @ 13:08:42 #60
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70475609
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef JX het volgende:
Wanneer ze het over het toewijzen van de kinderen hebben, spreken ze niet voor niets enkel over Katharine en wordt er met geen woord gerept over Joe Vraag me uberhaupt af of die twee nog wel echt samenleven.
[..]

Ik kon het me ook niet voorstellen, terwijl ik echt groot (lees: obsessief) fan was als teenager. Maar ik kreeg 2 dagen terug een spontane mail van mijn opa die precies verwoordde wat Jackson voor mij betekende in een moeilijke tijd, en toen kwamen ineens de tranen en het besef dat het eigenlijk voelt alsof ik een oude vriend heb verloren
  maandag 29 juni 2009 @ 13:11:49 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70475741
Ah ik had kunnen weten dat ik al heel veel MJ topics gemist had!

Ik was vroeger echt fan van die Moonwalker film Die liedjes zijn ook echt awesome. Vooral al die oude nummers, geweldig.
En ja, ik vind al die moddersmijt meuk ook naar. Volgens mij zat er geen kwaad in die man. En Joe Jackson vind ik maar een naar mannetje.

Anyway! Tevens tvp enzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70476638
Dat uitgelekte autopsierapport lijkt me maar weer onzin. Het staat in de Sun en alsof zoiets belangrijks zo makkelijk uit zou lekken en dat dan alleen The Sun dat weet.

Net als die onzin die ze van het weekend verklaarden over Debbie Rowe, dat zij de kinderen al claimde, wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.

Mensen, geloof die Sun/Telegraaf journalistiek toch niet!
  maandag 29 juni 2009 @ 13:41:01 #63
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70476704
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.

Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent, ik kan om de gekste dingen huilen. Dit filmpje raakte me gewoon heel erg, omdat ik denk dat het voor de echte naasten ook is hoe ze zich MJ zullen willen herinneren. Voor mij brengen die fotos al zoveel leuke herinneringen terug, dat zal voor de familie nog veel erger zijn. Niet de freak die door het slijk getrokken wordt, maar dat lieve jongetje met die stralende glimlach en die fantastische stem die op elke foto, zelfs als er anderen naast staan, wel van het scherm lijkt te spatten.

Doordat hij zo lang beroemd is geweest (letterlijk mijn hele leven) voelt het ook dichtbij. Wij waren (als je ongeveer zo oud bent als ik tenminste) er bij, bij die fotos. We hebben hem onder onze neus zien opgroeien, hebben al die hoogtepunten en dieptepunten meegemaakt toen ze gebeurden, hebben de moonwalk staan oefenen op onze zolderkamertjes, de videoclips beeldje voor beeldje teruggespoeld om de dansjes na te doen, dus ondanks dat je hem niet gekend hebt, lijkt het wel alsof je hem gekend hebt. Omdat we erbij waren toen het gebeurde.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70476758
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:

[..]

Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent,
Vreselijk, dat soort vrouwen.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:43:06 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70476778
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef bloodymary het volgende:
Dat uitgelekte autopsierapport lijkt me maar weer onzin. Het staat in de Sun en alsof zoiets belangrijks zo makkelijk uit zou lekken en dat dan alleen The Sun dat weet.

Net als die onzin die ze van het weekend verklaarden over Debbie Rowe, dat zij de kinderen al claimde, wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.

http://www.dailymail.co.u(...)-results-reveal.html

ooh, en ja, zoiets lekt erg makkelijk uit. Met geld is alles te koop hoor.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 29 juni 2009 @ 13:43:27 #66
189430 Anonymousz
pi_70476797
Hij woog 57 kg en was bijna kaal
  maandag 29 juni 2009 @ 13:46:04 #67
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70476899
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef bloodymary het volgende:

Telegraaf plukt dat van The Sun..Je weet niet wie je moet geloven. Ik ben benieuwd wie o wie ooit met de echte waarheid komt
  maandag 29 juni 2009 @ 13:49:19 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70477003
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Telegraaf plukt dat van The Sun..Je weet niet wie je moet geloven. Ik ben benieuwd wie o wie ooit met de echte waarheid komt
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.

Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:50:31 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_70477047
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)-results-reveal.html

ooh, en ja, zoiets lekt erg makkelijk uit. Met geld is alles te koop hoor.
'revealed today in autopsy details leaked to The Sun.'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 29 juni 2009 @ 13:50:33 #70
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70477048
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Vreselijk, dat soort vrouwen.

Nou ja! Waarom nou weer vreselijk? Het is denk ik voor elke ouder de grootste nachtmerrie om je eigen kinderen te moeten begraven. En fotos van zo'n lieve kleine (toen ook nog mooie) jongen, met het besef dat dat jongetje er niet meer is en dat zijn ouders en broers en zussen zitten toe te kijken, raken denk ik ergens onderbewust in je grootste, meest primaire angst.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 29 juni 2009 @ 13:50:37 #71
189430 Anonymousz
pi_70477051
In het Nederlands

Debbie Rowe beweer nu dat Michael Jackson niet de biologische vader is!

Michael Jackson is volgens Debbie Rowe, de moeder van zijn kids, niet de biologische vader. Dat is....
volgens haar een anonieme donor. De kids Prince Michael (nu 12) en zijn zus Paris (11) zijn via kunstmatige inseminatie verwekt en dit was niet via Michaels sperma.

Rowe verklaarde tegenover journaliste Rebecca White: "Michael was gescheiden, eenzaam en wilde kinderen. Ik was degene die tegen hem zei dat ik hem kinderen wilde schenken. Ik bood hem mijn baarmoeder aan, het was een geschenk. Ik deed het omdat hij zich goed zou voelen."

"Ik werd betaald, en mijn leven ging verder. Ik weet dat ik mijn kinderen nooit meer zal zien. Ik was nooit een goede moeder, ik voelde me ook nooit verbonden met hen. Het voelde beter om hem de kinderen te schenken dan ze zelf te houden."

Debbie Rowe beweert ook dat ze tijdens haar relatie met Michael nooit seks met hem heeft gehad!
  maandag 29 juni 2009 @ 13:54:15 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70477176
  maandag 29 juni 2009 @ 13:54:52 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70477206
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef APK het volgende:

[..]

'revealed today in autopsy details leaked to The Sun.'
ja, dat weet ik

Maar hij zei dat alleen the sun erover berichtte
  maandag 29 juni 2009 @ 13:54:57 #74
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70477213
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
Ik heb eerder al eens gelezen dat hij kaal was. Maar die autopsie results lijken me fake, omdat ik gisteren volgens mij nog een offical statement heb gehoord of gelezen dat de coroners office verbaasd was over zijn goede fysieke conditie.

Zo'n wrak zal het ook niet geweest zijn, hij was immers in voorbereidingen van concerten. Zelfs ouwe knarren als Jackson, die hun hele leven al optreden, zullen dan vrij snel weer fysiek in shape raken. Je lichaam went aan sport, en in zijn hoogtijdagen zal zijn schema niet onder hebben gedaan voor dat van topsporters.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 29 juni 2009 @ 13:58:30 #75
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70477351
Dit bericht was het:
quote:
WASHINGTON - Investigators conducting autopsy on Michael Jackson’s body were surprised at how healthy the King of Pop was, a source has claimed.

The source has told Fox News that Jackson’s body has been kept in its own crypt at a Los Angeles morgue under lock.

Such actions have been exercised so that no pictures of the body are leaked.
eanwhile, Craig Harvey, a spokesman for the Los Angeles County coroner, ruled out any signs of foul play in the autopsy and said further tests would be needed to determine Jackson’s cause of death.

No funeral plans have been made public. (ANI)
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 29 juni 2009 @ 13:58:46 #76
189430 Anonymousz
pi_70477364
quote:

[..]

Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee toch
  maandag 29 juni 2009 @ 14:01:55 #77
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70477480
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee toch
Volgens mij was hij sowieso deels kaal door dat Pepsi ongeluk, en ik meen ergens in de afgelopen dagen gelezen of gehoord te hebben dat ook die huidziekte zijn haar had aangetast. Veel sterren zijn trouwens kaal of kalend, door alle behandelingen die hun haar ondergaat.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 29 juni 2009 @ 14:14:59 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70477968
  maandag 29 juni 2009 @ 14:18:24 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70478100
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:

[..]

Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.

Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent, ik kan om de gekste dingen huilen. Dit filmpje raakte me gewoon heel erg, omdat ik denk dat het voor de echte naasten ook is hoe ze zich MJ zullen willen herinneren. Voor mij brengen die fotos al zoveel leuke herinneringen terug, dat zal voor de familie nog veel erger zijn. Niet de freak die door het slijk getrokken wordt, maar dat lieve jongetje met die stralende glimlach en die fantastische stem die op elke foto, zelfs als er anderen naast staan, wel van het scherm lijkt te spatten.

Doordat hij zo lang beroemd is geweest (letterlijk mijn hele leven) voelt het ook dichtbij. Wij waren (als je ongeveer zo oud bent als ik tenminste) er bij, bij die fotos. We hebben hem onder onze neus zien opgroeien, hebben al die hoogtepunten en dieptepunten meegemaakt toen ze gebeurden, hebben de moonwalk staan oefenen op onze zolderkamertjes, de videoclips beeldje voor beeldje teruggespoeld om de dansjes na te doen, dus ondanks dat je hem niet gekend hebt, lijkt het wel alsof je hem gekend hebt. Omdat we erbij waren toen het gebeurde.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, toen ik het zag, prikten de tranen ook naar buiten. Ik kan sowieso slecht tegen om te zien dat mensen verdriet hebben.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:24:32 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70478317
Ik kan trouwens maar op 1 site vinden dat die jordan over het misbruik loog.

Zoals ze dus hier ook al zeggen ;

Michael Jackson overleden #4
  maandag 29 juni 2009 @ 14:29:02 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70478482
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 14:35:41 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_70478732
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ik kan trouwens maar op 1 site vinden dat die jordan over het misbruik loog.
Na wat googlen kom ik dit tegen. Hij heeft zijn eigen vader dus ook beschuldigd van misbruik. Lekker geloofwaardig allemaal.

http://floacist.wordpress.com/2007/08/09/jordan-chandler/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 14:36:39 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70478767
Wat een gaaf album is 'off the wall' eigenlijk Kon er wel wat nummers van, maar dat is gewoon een compleet soul album.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:37:44 #84
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70478810

Ik snap niet dat mensen nog denken dat die zgn foto's van MJ echt zijn.
Vergelijk maar de wekbrauwen.

Hier herken ik hem, op die andere foto's niet.
(zal die andere hier ook neer zetten ter vergelijking)

Heheh, gevonden en al vind ik het erg genoeg dat deze foto's er zijn, ik vind het wel nodig om te laten zien dat het niet waar is.

Komt de nepfoto.

Kijk ook naar de tanden, MJ had een prachtig gebit.

[ Bericht 17% gewijzigd door ThunderBitch op 29-06-2009 15:14:26 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 14:51:44 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70479324
Om welke andere foto's gaat het?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70479403
Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson

TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.

Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.

bron telegraaf.nl
  maandag 29 juni 2009 @ 15:00:40 #87
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70479647
Schokkende details autopsie Michael Jackson

AMSTERDAM - Michael Jackson's maag zou op het moment dat hij overleed vol hebben gezeten met pillen.

Dit blijkt uit de resultaten van de autopsie, zo meldt The Sun. Ook zat de broodmagere Michael onder de naaldwonden. De patholooganatomen vermoeden dat deze naaldwonden het gevolg zijn van de vele injecties van pijnstillers hij jarenlang dagelijks kreeg toegediend. Ook zouden er naaldwonden bij zijn hart zijn gevonden. Men vermoedt dat dit kwam door de adrenaline die hij geïnjecteerd kreeg in een poging zijn om hart weer op gang te krijgen. Drie injecties zouden de hartwand hebben gepenetreerd en schade hebben veroorzaakt.

Michael, die 1.78m lang was, bleek ook nog maar 57 kilo te wegen doordat hij slechts een maaltijd per dag naar binnenkreeg. Ook droeg hij een pruik toen hij stierf, omdat hij al zijn haar verloren had. De pogingen tot reanimatie zouden ook tot een paar gebroken ribben hebben geleid.

Er werden ook een aantal onverklaarbare blauwe plekken gevonden boven op zijn knieën en scheenbenen. Ook zat Michaels gezicht onder de littekens als gevolg van de vele cosmetische ingrepen. Tenslotte bleek ook de rechterkant van zijn neus gedeeltelijk zijn ingestort.

Maar wat voor pillen er precies in de maag van de zanger zaten, blijft onduidelijk....

______________________________________________________________________________________
Jeetje, het wordt ook met de dag erger.... eigenlijk wil ik het allemaal niet weten! Er was gewoon niets meer van die man over, sneu hoor!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:01:46 #88
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70479692
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Om welke andere foto's gaat het?
De zgn foto's van de autopsie die uitgelekt zouden zijn.
Ben me suf aan het zoeken, maar kan ze niet meer vinden.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:03:22 #89
125420 Starlie
pi_70479751
quote:
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:13:12 #90
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70480113
Michael Jackson's family is planning a memorial service in New York City on Tuesday, Sky News reported without providing further details.32 minutes ago from BNO Headquarters
pi_70480125
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
Je kent The Onion duidelijk niet
  maandag 29 juni 2009 @ 15:14:40 #92
125420 Starlie
pi_70480157
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef Dynd het volgende:

[..]

Je kent The Onion duidelijk niet
Nee sorry!
pi_70480165
Ik hoop oprecht dat Michael de vader van de kinderen is, maar Debbie Rowe zal dat toch niet zomaar gaan roepen? Ze kan op haar vingers natellen dat zoiets via een DNA test makkelijk te bewijzen is. Als ze publiekelijk gaat verkondigen dat Michael niet de vader is, terwijl hij dat achteraf wel blijkt te zijn, dan doet dat haar voogdij-zaak geen goed lijkt me.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:18:41 #94
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_70480309
Dat mensen inderdaad in die nepfoto's trappen .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:18:55 #95
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70480316
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wat een zieke figuren. Daar zijn de Prive, Story en dat soort bladen kwaliteitsblaadjes bij.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:23:10 #96
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_70480477
quote:
Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson.

TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.

Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.

Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.

Bron.
pi_70480507
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:

Heheh, gevonden en al vind ik het erg genoeg dat deze foto's er zijn, ik vind het wel nodig om te laten zien dat het niet waar is.

Komt de nepfoto.
[ afbeelding ]

Kijk ook naar de tanden, MJ had een prachtig gebit.
Nou, ik twijfel nog hoor.
Go hard or go home
  maandag 29 juni 2009 @ 15:25:05 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70480544
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef Noek het volgende:
Nou, ik twijfel nog hoor.
Leuk Halloweenmasker.

Stevie Wonder trapte er zeker in, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:30:50 #100
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70480785
quote:

Jaren 80 en 90 het nieuws niet bijgehouden zeker?
Als The Sun, Telegraaf of News of The World het schrijven is het doorgaans bij voorbaat niet waar
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')