Dat kan ook nog, medicijnen. Hij kon iig moeilijk uit zijn woorden komen, snapte de helft van de vragen niet en liet andere mensen voor hem antwoorden.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zit die kerel onder de medicijnen.
Ik vraag het me af... volgens mij is hij gewoon niet zo tof.
en ik achter de pcquote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:
Nu zit ik dus gewoon op mijn werk te huilen.
Ik kon het me ook niet voorstellen, terwijl ik echt groot (lees: obsessief) fan was als teenager. Maar ik kreeg 2 dagen terug een spontane mail van mijn opa die precies verwoordde wat Jackson voor mij betekende in een moeilijke tijd, en toen kwamen ineens de tranen en het besef dat het eigenlijk voelt alsof ik een oude vriend heb verlorenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook allemaal heel triest, maar ik heb dat dus niet, dat ik er om moet huilen.
Op het werk huilen of nu nog steeds moeten huilen gaat mij dan ook wel wat ver eigenlijkNiet dat ik het iemand kwalijk neem - uiteraard niet, het zijn andermans gevoelens! - maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen
... en ik vind dat het heel knap dat hij door kon gaan. Volgens mij hebben de meeste mensen geen idee hoe eenzaam/rottig zijn leven was, mede dankzij het uitbraden van die roddels, keer op keer, op keer op keer.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef DesertRose het volgende:
Ik begrijp nu pas wat voor een grote artiest hij was en wat voor een impact hij had op ons allen!
Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk.
Ik vond hem vroeger wel een tikje vreemd, maar nu ik alles terug kijk en terug lees begrijp ik hem steeds meer en meer. Hij was inderdaad een legende.
Wel vind ik het vreselijk dat zoveel mensen nu al die lul verhalen gaan geloven.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef JX het volgende:
Wanneer ze het over het toewijzen van de kinderen hebben, spreken ze niet voor niets enkel over Katharine en wordt er met geen woord gerept over JoeVraag me uberhaupt af of die twee nog wel echt samenleven.
[..]
Ik kon het me ook niet voorstellen, terwijl ik echt groot (lees: obsessief) fan was als teenager. Maar ik kreeg 2 dagen terug een spontane mail van mijn opa die precies verwoordde wat Jackson voor mij betekende in een moeilijke tijd, en toen kwamen ineens de tranen en het besef dat het eigenlijk voelt alsof ik een oude vriend heb verloren![]()
Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook allemaal heel triest, maar ik heb dat dus niet, dat ik er om moet huilen.
Op het werk huilen of nu nog steeds moeten huilen gaat mij dan ook wel wat ver eigenlijkNiet dat ik het iemand kwalijk neem - uiteraard niet, het zijn andermans gevoelens! - maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent,
http://www.dailymail.co.u(...)-results-reveal.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef bloodymary het volgende:
Dat uitgelekte autopsierapport lijkt me maar weer onzin. Het staat in de Sun en alsof zoiets belangrijks zo makkelijk uit zou lekken en dat dan alleen The Sun dat weet.
Net als die onzin die ze van het weekend verklaarden over Debbie Rowe, dat zij de kinderen al claimde, wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Mensen, geloof die Sun/Telegraaf journalistiek toch niet!
Telegraaf plukt dat van The Sun..Je weet niet wie je moet geloven. Ik ben benieuwd wie o wie ooit met de echte waarheid komtquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef bloodymary het volgende:
Dat uitgelekte autopsierapport lijkt me maar weer onzin. Het staat in de Sun en alsof zoiets belangrijks zo makkelijk uit zou lekken en dat dan alleen The Sun dat weet.
Net als die onzin die ze van het weekend verklaarden over Debbie Rowe, dat zij de kinderen al claimde, wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Mensen, geloof die Sun/Telegraaf journalistiek toch niet!
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Telegraaf plukt dat van The Sun..Je weet niet wie je moet geloven. Ik ben benieuwd wie o wie ooit met de echte waarheid komt
'revealed today in autopsy details leaked to The Sun.'quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-results-reveal.html
ooh, en ja, zoiets lekt erg makkelijk uit. Met geld is alles te koop hoor.
quote:
ja, dat weet ikquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
'revealed today in autopsy details leaked to The Sun.'
Ik heb eerder al eens gelezen dat hij kaal was. Maar die autopsie results lijken me fake, omdat ik gisteren volgens mij nog een offical statement heb gehoord of gelezen dat de coroners office verbaasd was over zijn goede fysieke conditie.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.
Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
quote:WASHINGTON - Investigators conducting autopsy on Michael Jackson’s body were surprised at how healthy the King of Pop was, a source has claimed.
The source has told Fox News that Jackson’s body has been kept in its own crypt at a Los Angeles morgue under lock.
Such actions have been exercised so that no pictures of the body are leaked.
eanwhile, Craig Harvey, a spokesman for the Los Angeles County coroner, ruled out any signs of foul play in the autopsy and said further tests would be needed to determine Jackson’s cause of death.
No funeral plans have been made public. (ANI)
Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee tochquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
Volgens mij was hij sowieso deels kaal door dat Pepsi ongeluk, en ik meen ergens in de afgelopen dagen gelezen of gehoord te hebben dat ook die huidziekte zijn haar had aangetast. Veel sterren zijn trouwens kaal of kalend, door alle behandelingen die hun haar ondergaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee toch
Ik snap heel goed wat je bedoelt, toen ik het zag, prikten de tranen ook naar buiten. Ik kan sowieso slecht tegen om te zien dat mensen verdriet hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.
Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent, ik kan om de gekste dingen huilen. Dit filmpje raakte me gewoon heel erg, omdat ik denk dat het voor de echte naasten ook is hoe ze zich MJ zullen willen herinneren. Voor mij brengen die fotos al zoveel leuke herinneringen terug, dat zal voor de familie nog veel erger zijn. Niet de freak die door het slijk getrokken wordt, maar dat lieve jongetje met die stralende glimlach en die fantastische stem die op elke foto, zelfs als er anderen naast staan, wel van het scherm lijkt te spatten.
Doordat hij zo lang beroemd is geweest (letterlijk mijn hele leven) voelt het ook dichtbij. Wij waren (als je ongeveer zo oud bent als ik tenminste) er bij, bij die fotos. We hebben hem onder onze neus zien opgroeien, hebben al die hoogtepunten en dieptepunten meegemaakt toen ze gebeurden, hebben de moonwalk staan oefenen op onze zolderkamertjes, de videoclips beeldje voor beeldje teruggespoeld om de dansjes na te doen, dus ondanks dat je hem niet gekend hebt, lijkt het wel alsof je hem gekend hebt. Omdat we erbij waren toen het gebeurde.
Na wat googlen kom ik dit tegen. Hij heeft zijn eigen vader dus ook beschuldigd van misbruik. Lekker geloofwaardig allemaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ik kan trouwens maar op 1 site vinden dat die jordan over het misbruik loog.
De zgn foto's van de autopsie die uitgelekt zouden zijn.quote:
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.quote:
Je kent The Onion duidelijk nietquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zieke figuren. Daar zijn de Prive, Story en dat soort bladen kwaliteitsblaadjes bij.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
quote:Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson.
TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.
Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.
Bron.
Nou, ik twijfel nog hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Heheh, gevonden en al vind ik het erg genoeg dat deze foto's er zijn, ik vind het wel nodig om te laten zien dat het niet waar is.
Komt de nepfoto.
[ afbeelding ]
Kijk ook naar de tanden, MJ had een prachtig gebit.
Leuk Halloweenmasker.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |