abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 13:58:46 #76
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70477364
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.

Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee toch
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 29 juni 2009 @ 14:01:55 #77
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70477480
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee toch
Volgens mij was hij sowieso deels kaal door dat Pepsi ongeluk, en ik meen ergens in de afgelopen dagen gelezen of gehoord te hebben dat ook die huidziekte zijn haar had aangetast. Veel sterren zijn trouwens kaal of kalend, door alle behandelingen die hun haar ondergaat.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  maandag 29 juni 2009 @ 14:14:59 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70477968
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 29 juni 2009 @ 14:18:24 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70478100
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:

[..]

Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.

Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent, ik kan om de gekste dingen huilen. Dit filmpje raakte me gewoon heel erg, omdat ik denk dat het voor de echte naasten ook is hoe ze zich MJ zullen willen herinneren. Voor mij brengen die fotos al zoveel leuke herinneringen terug, dat zal voor de familie nog veel erger zijn. Niet de freak die door het slijk getrokken wordt, maar dat lieve jongetje met die stralende glimlach en die fantastische stem die op elke foto, zelfs als er anderen naast staan, wel van het scherm lijkt te spatten.

Doordat hij zo lang beroemd is geweest (letterlijk mijn hele leven) voelt het ook dichtbij. Wij waren (als je ongeveer zo oud bent als ik tenminste) er bij, bij die fotos. We hebben hem onder onze neus zien opgroeien, hebben al die hoogtepunten en dieptepunten meegemaakt toen ze gebeurden, hebben de moonwalk staan oefenen op onze zolderkamertjes, de videoclips beeldje voor beeldje teruggespoeld om de dansjes na te doen, dus ondanks dat je hem niet gekend hebt, lijkt het wel alsof je hem gekend hebt. Omdat we erbij waren toen het gebeurde.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, toen ik het zag, prikten de tranen ook naar buiten. Ik kan sowieso slecht tegen om te zien dat mensen verdriet hebben.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 29 juni 2009 @ 14:24:32 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70478317
Ik kan trouwens maar op 1 site vinden dat die jordan over het misbruik loog.

Zoals ze dus hier ook al zeggen ;

Michael Jackson overleden #4
  maandag 29 juni 2009 @ 14:29:02 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70478482
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 14:35:41 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_70478732
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ik kan trouwens maar op 1 site vinden dat die jordan over het misbruik loog.
Na wat googlen kom ik dit tegen. Hij heeft zijn eigen vader dus ook beschuldigd van misbruik. Lekker geloofwaardig allemaal.

http://floacist.wordpress.com/2007/08/09/jordan-chandler/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 14:36:39 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70478767
Wat een gaaf album is 'off the wall' eigenlijk Kon er wel wat nummers van, maar dat is gewoon een compleet soul album.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:37:44 #84
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70478810

Ik snap niet dat mensen nog denken dat die zgn foto's van MJ echt zijn.
Vergelijk maar de wekbrauwen.

Hier herken ik hem, op die andere foto's niet.
(zal die andere hier ook neer zetten ter vergelijking)

Heheh, gevonden en al vind ik het erg genoeg dat deze foto's er zijn, ik vind het wel nodig om te laten zien dat het niet waar is.

Komt de nepfoto.

Kijk ook naar de tanden, MJ had een prachtig gebit.

[ Bericht 17% gewijzigd door ThunderBitch op 29-06-2009 15:14:26 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 14:51:44 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70479324
Om welke andere foto's gaat het?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70479403
Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson

TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.

Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.

bron telegraaf.nl
  maandag 29 juni 2009 @ 15:00:40 #87
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70479647
Schokkende details autopsie Michael Jackson

AMSTERDAM - Michael Jackson's maag zou op het moment dat hij overleed vol hebben gezeten met pillen.

Dit blijkt uit de resultaten van de autopsie, zo meldt The Sun. Ook zat de broodmagere Michael onder de naaldwonden. De patholooganatomen vermoeden dat deze naaldwonden het gevolg zijn van de vele injecties van pijnstillers hij jarenlang dagelijks kreeg toegediend. Ook zouden er naaldwonden bij zijn hart zijn gevonden. Men vermoedt dat dit kwam door de adrenaline die hij geïnjecteerd kreeg in een poging zijn om hart weer op gang te krijgen. Drie injecties zouden de hartwand hebben gepenetreerd en schade hebben veroorzaakt.

Michael, die 1.78m lang was, bleek ook nog maar 57 kilo te wegen doordat hij slechts een maaltijd per dag naar binnenkreeg. Ook droeg hij een pruik toen hij stierf, omdat hij al zijn haar verloren had. De pogingen tot reanimatie zouden ook tot een paar gebroken ribben hebben geleid.

Er werden ook een aantal onverklaarbare blauwe plekken gevonden boven op zijn knieën en scheenbenen. Ook zat Michaels gezicht onder de littekens als gevolg van de vele cosmetische ingrepen. Tenslotte bleek ook de rechterkant van zijn neus gedeeltelijk zijn ingestort.

Maar wat voor pillen er precies in de maag van de zanger zaten, blijft onduidelijk....

______________________________________________________________________________________
Jeetje, het wordt ook met de dag erger.... eigenlijk wil ik het allemaal niet weten! Er was gewoon niets meer van die man over, sneu hoor!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:01:46 #88
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70479692
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Om welke andere foto's gaat het?
De zgn foto's van de autopsie die uitgelekt zouden zijn.
Ben me suf aan het zoeken, maar kan ze niet meer vinden.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:03:22 #89
125420 Starlie
pi_70479751
quote:
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:13:12 #90
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70480113
Michael Jackson's family is planning a memorial service in New York City on Tuesday, Sky News reported without providing further details.32 minutes ago from BNO Headquarters
pi_70480125
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
Je kent The Onion duidelijk niet
  maandag 29 juni 2009 @ 15:14:40 #92
125420 Starlie
pi_70480157
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef Dynd het volgende:

[..]

Je kent The Onion duidelijk niet
Nee sorry!
pi_70480165
Ik hoop oprecht dat Michael de vader van de kinderen is, maar Debbie Rowe zal dat toch niet zomaar gaan roepen? Ze kan op haar vingers natellen dat zoiets via een DNA test makkelijk te bewijzen is. Als ze publiekelijk gaat verkondigen dat Michael niet de vader is, terwijl hij dat achteraf wel blijkt te zijn, dan doet dat haar voogdij-zaak geen goed lijkt me.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:18:41 #94
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_70480309
Dat mensen inderdaad in die nepfoto's trappen .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:18:55 #95
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70480316
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wat een zieke figuren. Daar zijn de Prive, Story en dat soort bladen kwaliteitsblaadjes bij.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:23:10 #96
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_70480477
quote:
Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson.

TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.

Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.

Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.

Bron.
pi_70480507
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:

Heheh, gevonden en al vind ik het erg genoeg dat deze foto's er zijn, ik vind het wel nodig om te laten zien dat het niet waar is.

Komt de nepfoto.
[ afbeelding ]

Kijk ook naar de tanden, MJ had een prachtig gebit.
Nou, ik twijfel nog hoor.
Go hard or go home
  maandag 29 juni 2009 @ 15:25:05 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70480544
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef Noek het volgende:
Nou, ik twijfel nog hoor.
Leuk Halloweenmasker.

Stevie Wonder trapte er zeker in, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:30:50 #100
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70480785
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.
Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.

Jaren 80 en 90 het nieuws niet bijgehouden zeker?
Als The Sun, Telegraaf of News of The World het schrijven is het doorgaans bij voorbaat niet waar
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')