Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee tochquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.
Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
Volgens mij was hij sowieso deels kaal door dat Pepsi ongeluk, en ik meen ergens in de afgelopen dagen gelezen of gehoord te hebben dat ook die huidziekte zijn haar had aangetast. Veel sterren zijn trouwens kaal of kalend, door alle behandelingen die hun haar ondergaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat hij mogelijk aan Kanker is gestorven nee toch
Ik snap heel goed wat je bedoelt, toen ik het zag, prikten de tranen ook naar buiten. Ik kan sowieso slecht tegen om te zien dat mensen verdriet hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
Je huilt denk ik niet - alleen - om MJ, maar ook om eigen dierbaren die je verloren bent of omdat je je voorstelt dat je eigen dierbaren moet missen. Dat was bij mij bij dit filmpje in ieder geval het geval, die zus die zo dapper staat te praten, de foto's die op de achtergrond draaien in combinatie met het nummer, het was voor mij ineens zo herkenbaar als een memorial, dat het me vreselijk aangreep. Ik identificeer me op zo'n moment vreselijk sterk met zijn ouders, zijn broers en zussen, zijn vrienden en dan dringt ineens heel erg tot je door dat het een vader, een zoon, een broer, een geliefde van heel veel mensen is. Aangezien ik zelf kinderen heb, zelf ouders heb en zelf broers en zussen heb, besefte ik me hoe vreselijk het moet zijn om daar te staan, dit allemaal te zien, geconfronteerd te worden met alle dirt die nu losbarst. En tegelijkertijd was ik heel erg ontroerd door hoe mooi het ook voor die naasten moet zijn om te zien hoeveel hun kind, hun broer, hun vader heeft betekend.
Maar ik ben sinds ik kinderen heb nogal emotioneel incontinent, ik kan om de gekste dingen huilen. Dit filmpje raakte me gewoon heel erg, omdat ik denk dat het voor de echte naasten ook is hoe ze zich MJ zullen willen herinneren. Voor mij brengen die fotos al zoveel leuke herinneringen terug, dat zal voor de familie nog veel erger zijn. Niet de freak die door het slijk getrokken wordt, maar dat lieve jongetje met die stralende glimlach en die fantastische stem die op elke foto, zelfs als er anderen naast staan, wel van het scherm lijkt te spatten.
Doordat hij zo lang beroemd is geweest (letterlijk mijn hele leven) voelt het ook dichtbij. Wij waren (als je ongeveer zo oud bent als ik tenminste) er bij, bij die fotos. We hebben hem onder onze neus zien opgroeien, hebben al die hoogtepunten en dieptepunten meegemaakt toen ze gebeurden, hebben de moonwalk staan oefenen op onze zolderkamertjes, de videoclips beeldje voor beeldje teruggespoeld om de dansjes na te doen, dus ondanks dat je hem niet gekend hebt, lijkt het wel alsof je hem gekend hebt. Omdat we erbij waren toen het gebeurde.
Na wat googlen kom ik dit tegen. Hij heeft zijn eigen vader dus ook beschuldigd van misbruik. Lekker geloofwaardig allemaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ik kan trouwens maar op 1 site vinden dat die jordan over het misbruik loog.
De zgn foto's van de autopsie die uitgelekt zouden zijn.quote:
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.quote:
Je kent The Onion duidelijk nietquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zieke figuren. Daar zijn de Prive, Story en dat soort bladen kwaliteitsblaadjes bij.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor iets raars.... heb het niet helemaal gelezen maar het is een apart bericht! Nooit iets over gehoord trouwens.
quote:Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson.
TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.
Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.
Bron.
Nou, ik twijfel nog hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Heheh, gevonden en al vind ik het erg genoeg dat deze foto's er zijn, ik vind het wel nodig om te laten zien dat het niet waar is.
Komt de nepfoto.
[ afbeelding ]
Kijk ook naar de tanden, MJ had een prachtig gebit.
Leuk Halloweenmasker.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
Het lijkt me een vrij aannemelijk iets hoor.
Lidocain/adrenaline in het hart gepompt, kaal (van de chemo?), mager, het lijkt me echt niet zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |