Is ome Jermaine niet een beetje een geschikte vader?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik mag hopen dat die Joe niet gaat meehelpen met "opvoeden"![]()
Hoe dan ook zijn die kinderen niet echt beter af, niet bij oma (hoe lang heeft die nog...), niet bij Debbie en onbekende moeder, en niet bij de nanny?....
of tante Janetquote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ome Jermaine niet een beetje een geschikte vader?
Da's de normaalste van het hele stel geloof ik. Geen idee of die zelf vrouw en kinderen heeft eigenlijk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de normaalste van het hele stel geloof ik.
Jermaine is nogal wispelturig.quote:Jermaine married Hazel Gordy (daughter of Motown Records founder Berry Gordy) in 1973. Their first child Jermaine Jr. (often called Jay), was born in 1977. Their daughter Autumn was born the following year in 1978.
After Jermaine's divorce from Hazel was finalized in 1987, Margaret Maldonado and Jermaine spent eight years together. The couple had two children: Jeremy Maldonado Jackson (1986) and Jourdynn Michael Jackson (1989).
Shortly after separating from Maldonado, Jermaine abruptly married Alejandra Genevieve Oaziaza in 1995.
The couple had sons Jaffar (July 25, 1996) and Jermajesty (2000). Jermaine filed for divorce in November 2004, and it was finalized in May 2008. Jermaine was only ordered to pay $50,000 for Alej's legal fees and $50,000 back child support in August 2007; in exchange for Alej waiving her spousal support [2].
He married his third wife, Halima Rashid, in 2004. They currently live in Los Angeles, but travel frequently to London and Bahrain. During his brother Michael Jackson's 2005 child-abuse trial, he was a staunch supporter of his brother, coming to Michael's defense on CNN's Larry King Live and appearing with him in court on numerous occasions.
of zijn jongste broer Randyquote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk als je de "normaalste" wilt vinden, je niet moet zoeken bij de Jacksons die wij, het grote publiek, al kennen. Dus iemand als Rebbie Jackson, de oudste zus.
Marlonquote:In August 1976 (at age 19), Jackson married Carol Parker, a girl he met and corresponded with since 1968 before his rise to fame. He is the only Jackson brother to avoid divorce and the couple has three children: Valencia, Brittany, and Marlon Jr. He has 1 grandchild.
Rebbiequote:Rebbie has been married to her childhood sweetheart Nathaniel Brown since November 30, 1968. The couple has three children: daughters, Stacee and Yashi, and son, Austin (also known as Auggie.) All three children are singers, with Stacee and Yashi forming a group originally called the X-Girls (now known as Geneva) while Auggie is currently finishing up his debut album. When Rebbie's mother, Katherine Jackson, became a Jehovah's Witness in 1965, Rebbie followed her into the faith. Rebbie's second album for her brother Michael's label featured a song written by Michael for her called Fly Away as well as a Bryan Loren produced song called You Take Me Places. Today she spends most of her time watching her grandson, London Blue.
Randyquote:Randy Jackson and Alejandra Loaiza were involved in a long-term relationship, having a daughter named Genevieve Jackson (born December 3, 1989) and a son named Steven Randall Jackson, Jr. (born October 2, 1991).
Randy Jackson was in a relationship with Eliza Shaffty. They have a child named Stevanna Jackson (born June 17, 1990).
Voor diegenen die digitale televisie hebben, er is volgens mij non-stop mj muziek geweest op TMF Pure. Dus vrijdag, het hele weekend en vandaag. Heb het wel vaak aanstaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
Weer MJ nummers op TMF
Die vond ik wel altijd de leukste na MJ en Janet, maar die heeft/had geloof ik een drankprobleem.quote:
Ik ga voor Janet, zou MJ vast ook ok hebben gevondenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Nou ja, Jermaine stond in elk geval wél achter zijn broer tijdens de child abuse toestanden.
Wat dacht je van Latoyaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Voor diegenen die digitale televisie hebben, er is volgens mij non-stop mj muziek geweest op TMF Pure. Dus vrijdag, het hele weekend en vandaag. Heb het wel vaak aanstaan.![]()
[..]
Die vond ik wel altijd de leukste na MJ en Janet, maar die heeft/had geloof ik een drankprobleem.
(kan me iets herinneren van een auto ongeluk met drank op)
Hahaquote:
ik kan niks beters verzinnenquote:
In elk geval een stuk jonger dan opa en omaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Maar die zijn ook al oud allemaal hè. Richting 60
Janet komt uit '66, we have a winnerquote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval een stuk jonger dan opa en oma
Rebbie de oudste van de vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Maar die zijn ook al oud allemaal hè. Richting 60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |